Копія
Справа № 822/1457/14
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 травня 2014 року м. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі судді Касапа В.М. розглянувши адміністративну справу за позовом Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області до товариства з обмеженою відповідальністю "Десмін" про накладення арешту на кошти та інші цінності, -
ВСТАНОВИВ :
Кам'янець-Подільська ОДПІ звернулася з позовом до ТОВ "Десмін" про накладення арешту на кошти та інші цінності платника, що знаходяться в банку.
В обгрунтування позовних вимог вказує, що відповідач відмовився від допуску посадових осіб податкової інспекції до проведення документальної перевірки ТОВ "Десмін" з питань достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року та податку на прибуток підприємств за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року, про що складено відповідні акти від 10.04.2014 року. В зв'язку з цим, посилаючись на положення ст. 94 Податкового кодексу України, позивач просить накласти арешт на кошти та інші цінності платника, що знаходяться в банку.
Представником позивача подано заяву про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином.
Згідно ч. 1 ст. 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши матеріали справи та надані докази у їх єдності, взаємному зв'язку та сукупності, з'ясувавши повно і всебічно обставини справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню в повному обсязі.
Судом встановлено, що 08.04.2014 року Кам'янець-Подільською ОДПІ видано наказ № 437 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Десмін".
З метою проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Десмін" з питань достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року та податку на прибуток підприємств за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року, передбаченої згідно п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1, п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 ПК України, директору ТОВ "Десмін" Кучеру М.М. пред'явлено копію наказу на проведення перевірки № 437 від 08.04.2014 року, направлення на перевірку № 339 та № 340 від 08.04.2014 року та службові посвідчення осіб, зазначені в направленнях.
Директор ТОВ "Десмін" відмовився розписатися у направленнях на перевірку та допустити посадових осіб контролюючого органу до проведення даної перевірки, про що складено відповідні акти № 45/22-09-22-02/34669726 та № 46/22-09-22-02/34669726 від 10.04.2014 року.
Таким чином, податковому органу не вдалося розпочати документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Десмін" з питань достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року та податку на прибуток підприємств за період з 01.01.2012 року по 31.12.2013 року, у терміни, вказані в направленнях, а саме з 09.04.2014 року.
11.04.2014 року Кам'янець-Подільською ОДПІ прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна ТОВ "Десмін", іншого рухомого та нерухомого майна з вимогою обмежити реалізацію прав власності на майно.
Згідно п.п. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки. У разі відмови платника податків (його посадових осіб або осіб, які здійснюють готівкові розрахунки та/або провадять діяльність, що підлягає ліцензуванню, патентуванню та/або сертифікації) від проведення такої інвентаризації або ненадання для перевірки документів, їх копій (за умови наявності таких документів) застосовуються заходи, передбачені статтею 94 цього Кодексу.
Відповідно до п. 81.1 ст. 81 ПК України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:
- направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об'єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника, що скріплений печаткою контролюючого органу;
- копії наказу про проведення перевірки;
- службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.
При пред'явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.
У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.
Пунктом 94.1 статті 94 ПК України визначено, що адміністративний арешт майна платника податків (далі - арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.
Згідно п.п. 94.2.3 п. 94.2 ст. 94 ПК України арешт майна може бути застосовано, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.
Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вказані вище норми податкового законодавства, зважаючи на той факт, що відповідач відмовився допустити посадових осіб контролюючого органу до проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є законними та обгрунтованими, відповідають вимогам чинного законодавства, підтверджені належними доказами, а тому підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 71, 158-163 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ :
позов Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області задоволити.
Накласти арешт на кошти та інші цінності товариства з обмеженою відповідальністю "Десмін", код ЄДРПОУ 34669726, що знаходяться у банку на відкритих рахунках платника.
Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя В.М. Касап
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2014 |
Оприлюднено | 12.05.2014 |
Номер документу | 38569290 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Касап В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні