Ухвала
від 06.05.2014 по справі 826/4797/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

826/4797/14   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А про вжиття заходів забезпечення адміністративного  позову  06 травня 2014 року                              м. Київ                              № 826/4797/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Аблова Є.В., судді Гарника К.Ю., судді Федорчука А.Б., при секретарі судового засідання Мальчик І.Ю., розглянувши клопотання позивача про вжиття заходів забезпечення позову Державного підприємства з питань поводження з відходами як вторинною сировиною до Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва за участю третіх осіб Міністерства екології та природних ресурсів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної митної служби України, Української пакувально-екологічної коаліції про визнання протиправним та скасування рішення,-                                                        В С Т А Н О В И В:             З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось  Державне підприємство з питань поводження з відходами як вторинною сировиною до Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва за участю третіх осіб Міністерства екології та природних ресурсів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної митної служби України, Української пакувально-екологічної коаліції про визнання протиправним та скасування рішення.   Позивачем подано до суду клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, в якому  позивач просить зупинити дію рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 21.02.2014 р. №21 «Про необхідність усунення Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством екології та природних ресурсів України та Міністерством доходів і зборів України порушення принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 р. №1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». В обґрунтування клопотання про вжиття заходів забезпечення позову позивач зазначив, що введення в дію рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 21.02.2014 р. №21 зупиняє дію спільного наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Міністерства екології та природних ресурсів України, Державної митної служби від 30.07.2009 р. №789/414/709 «Про затвердження Порядку здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах», що унеможливлює виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2001 р. №915 «Про впровадження системи збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини» та може призвести до порушення прав та законних інтересів позивача шляхом неможливості виконання статутних завдань та державних програм у сфері екологічної безпеки. В судовому засіданні представник позивача підтримав клопотання про вжиття заходів забезпечення позову. Представник відповідача заперечував проти задоволення клопотання позивача з огляду на відсутність порушених прав та законних інтересів Державного підприємства з питань поводження з відходами як вторинною сировиною внаслідок прийняття відповідачем оскаржуваного рішення. Представник Міністерства екології та природних ресурсів України підтримав клопотання позивача про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову. В судовому засіданні представник Української пакувально-екологічної коаліції заперечував щодо задоволення клопотання позивача, з огляду на відсутність підстав для вжиття заходів забезпечення адміністративного позову. Як вбачається з матеріалів справи та обґрунтувань заявленого клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, рішенням Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 21.02.2014 р. №21 «Про необхідність усунення Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством екології та природних ресурсів України та Міністерством доходів і зборів України порушень принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003№1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» запропоновано Міністерству економічного розвитку і торгівлі, Міністерству екології та природних ресурсів України та Міністерству доходів і зборів України визнати таким, що втратив чинність спільний наказ Міністерства економіки України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища України та Державної митної служби України від 30.07.2009 р. №789/414/709 «Про затвердження Порядку здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах». Наказом Міністерства економіки України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища України та Державної митної служби України від 30.07.2009 р. №789/414/709 «Про затвердження Порядку здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах» з метою здійснення контролю за тарою і пакувальними матеріалами, у яких на територію України надходять імпортні товари, затверджено порядок здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах у відповідності до пунктів в, п ст. 17 Закону України «Про відходи», постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2001 р. N 915 «Про впровадження системи збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини». Абзац 5 п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2001 р. №915 «Про впровадження системи збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини» визначає порядок надходження та використання коштів, що надходять як плата за послуги з організації збирання, заготівлі та утилізації використаних тари і пакувальних матеріалів, а п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 20.01.2010 року №39 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надходять як плата за послуги з організації збирання, заготівлі та утилізації використаних пакувальних матеріалів і тари» встановлює напрямки їх спрямування. Відповідно до статуту Державного підприємства з питань походження з відходами як вторинною сировиною предметом діяльності останнього є створення і забезпечення належного функціонування систем збирання, заготівлі та утилізації відходів як вторинної сировини, її постійне вдосконалення. Судом вбачається, що зупинення дії наказу Міністерства економіки України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища України та Державної митної служби України від 30.07.2009 р. №789/414/709 «Про затвердження Порядку здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах» на підставі рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 21.02.2014 р. №21 «Про необхідність усунення Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством екології та природних ресурсів України та Міністерством доходів і зборів України порушення принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 р. № 1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», правомірність прийняття якого є предметом розгляду даної справи, може призвести до неконтрольованого ввезення на територію України тари та пакувальних матеріалів, в яких ввозиться імпортована продукція та спричинити ненадходження коштів на рахунок позивача, що унеможливить виконання державних програм Кабінету Міністрів України у сфері екологічної безпеки. Відповідно до ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидним є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень. Суд у порядку забезпечення адміністративного позову на підставі ч. 3 ст. 117 КАС України може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб’єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Крім того позов може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії. Розглянувши клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, судом вбачається існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам Державного підприємства з питань поводження з відходами як вторинною сировиною, що проявляється, зокрема, в неможливості виконання статутних завдань та державних програм у сфері екологічної безпеки, а для їх відновлення потрібно буде докласти значних зусиль та витрат. Враховуючи вищевикладене, суд, вважає необхідним вжити заходи забезпечення адміністративного позову з метою недопущення порушення прав та законних інтересів позивача до вирішення справи по суті. Керуючись ст.ст. 117, 118, 160 КАС України, суд,-                                                                     УХВАЛИВ : Клопотання Державного підприємства з питань поводження з відходами як вторинною сировиною (02090, м. Київ, вул. Лобачевського, 23-В, код ЄДРПОУ 20077743) задовольнити. Зупинити дію рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва (01011, м. Київ. Вул. Арсенальна, 9/11, код ЄДРПОУ 38005047) від 21.02.2014 р. №21 «Про необхідність усунення Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством екології та природних ресурсів України та Міністерством доходів і зборів України порушення принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 р. № 1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» до вирішення справи по суті. Ухвала діє до закінчення розгляду справи по суті та набрання рішення по справі законної сили. Ухвала підлягає негайному виконанню, оскарження ухвали не зупиняє її виконання та не перешкоджає розгляду справи. Ухвалу направити для виконання сторонам у справі. Ухвала може бути пред’явлена до виконання в порядку Закону України “Про виконавче провадження” до 06.05.15 р. Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 5-ти денний строк з дня отримання ухвали апеляційної скарги. Головуючий суддя                                                                                            Є.В. Аблов Суддя                                                                                                     К.Ю.Гарник Суддя                                                                                                              А.Б.Федорчук

Дата ухвалення рішення06.05.2014
Оприлюднено20.05.2014
Номер документу38748021
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —826/4797/14

Ухвала від 08.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 08.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 01.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 01.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 04.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 25.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 28.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні