Постанова
від 15.05.2014 по справі 916/3082/13
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"15" травня 2014 р.Справа № 916/3082/13

Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Журавльова О.О.

суддів Ярош А.І., Савицький Я.Ф.

(відповідно до розпорядження в.о. голови суду від 14.04.2014р. №92 розгляд апеляційної скарги здійснюється даною судовою колегією)

при секретарі судового засідання Селиверстовій М.В.

за участю представників сторін:

від позивача (прокуратури): Лянна О.А.

від відповідача-1: Пахомов В.В., за довіреністю №01-36/25 від 09.01.2014р.

від відповідача-2: не з'явився

від відповідача-3: Дмітрієв Р.Б., за довіреністю від 10.12.2013р.

від відповідача-4: не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Заступника прокурора Одеської області

на рішення господарського суду Одеської області від 19 лютого 2014 року

у справі №916/3082/13

за позовом Першого заступника прокурора м. Одеси

до відповідачів: 1.Департаменту комунальної власності Одеської міської ради

2.Комунального підприємства "Узберіжжя"

3.Товариства з обмеженою відповідальністю "Лиманський бріз"

4.Одеської міської ради

про визнання недійсними результатів конкурсу, договору оренди та зобов'язання повернути майно

В С Т А Н О В И В:

Перший заступник прокурора м. Одеси звернувся до господарського суду з позовною заявою до Департаменту комунальної власності Одеської міської ради; Комунального підприємства "Узберіжжя"; Товариства з обмеженою відповідальністю "Лиманський бриз" та просив:

- визнати результати конкурсу, оформлені Наказом директора Департаменту комунальної власності №151 від 17.05.2013р. в частині укладання договору оренди об'єкту комунальної власності у вигляді приміщення та споруди аеросолярію, площею, 81,6кв.м., що знаходиться за адресою: м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2 з переможцем ТОВ „Лиманський бриз" недійсним;

- визнати договір оренди нежитлового приміщення та споруди аеросолярію №4, площею 81,6кв.м., розташованого за адресою: м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2, укладеного 17.06.2013р. між Комунальним підприємством "Узберіжжя" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Лиманський бриз" недійсним.

- зобов'язати ТОВ „Лиманський бриз" повернути КП „Узбережжя" нежитлове приміщення та споруди аеросолярію розташованої за адресою м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2, експертною вартістю 225500грн.

Рішенням господарського суду Одеської області від 19 лютого 2014 року у справі №916/3082/13 (суддя Горячук Н.О.) у задоволенні позовних вимог Першого заступника прокурора м. Одеси відмовлено в повному обсязі. Приймаючи рішення, суд першої інстанції дійшов висновку, що позивачем не надано належних та допустимих доказів в обґрунтування своїх позовних вимог.

Не погоджуючись з ухваленим рішенням суду першої інстанції, заступник прокурора Одеської області звернувся до Одеського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить його скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позов Першого заступника прокурора м. Одеси в повному обсязі, з посиланням при цьому на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, з мотивів, викладених в апеляційній скарзі.

Представник скаржника у судових засіданнях підтримав апеляційну скаргу та наполягав на її задоволенні.

Представник Департаменту комунальної власності Одеської міської ради у судових засіданнях надав пояснення, відповідно до яких Департамент комунальної власності Одеської міської ради не погоджується за апеляційною скаргою Заступника прокурора Одеської області, просить залишити її без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

Представник КП "Узберіжжя" у судовому засіданні надав пояснення, відповідно до яких КП "Узберіжжя" не погоджується за апеляційною скаргою Заступника прокурора Одеської області, просить залишити її без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

Представник ТОВ "Лиманський бріз" у судових засіданнях надав пояснення, відповідно до яких ТОВ "Лиманський бріз" не погоджується за апеляційною скаргою Заступника прокурора Одеської області, просить залишити її без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

Представник відповідача-4 (Одеської міської ради) у судові засідання не з'явився, про час, дату і місце судового засідання повідомлений належним чином, про що свідчать відповідні повідомлення про вручення поштових відправлень від 18.03.2014р., від 17.04.2014р. та 25.04.2014р.

Враховуючи вищевикладене, апеляційний господарський суд визнав за можливе розглянути апеляційну скаргу Заступника прокурора Одеської області за відсутністю представника Одеської міської ради у судовому засіданні.

Відповідно до ст. 85 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину постанови.

Перевіривши матеріали справи, правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, заслухавши представника прокуратури, відповідача-1, відповідача-2 та відповідача-3, апеляційний господарський суд дійшов до наступних висновків.

Як вбачається з матеріалів справи та перевірено під час апеляційного перегляду справи, 24.09.2012р. виконавчим комітетом Одеської міської ради було видано свідоцтво про право власності на об'єкт, який розташовано за адресою м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2 загальною площею 43 кв.м. Об'єкт належить територіальній громаді міста Одеси, в особі Одеської міської ради, на праві комунальної власності. Вказане свідоцтво видане на підставі рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.08.2012р. №355.

Відповідно до технічного паспорту на нежитлове приміщення та споруду аеросолярію на приміщення розташовано за адресою м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2, площа вказаного об'єкту становить 43 кв.м.

18.03.2013р. Департаментом комунальної власності Одеської міської ради було вирішено провести конкурс на право укладання договорів оренди нежитлових будівель, споруд та приміщень, які є об'єктами комунальної власності територіальної громади м. Одеси, у вигляді, зокрема, нежитлового приміщення аеросолярію площею 43 кв.м. , що розташоване за адресою: м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2, що підтверджується відповідним Наказом №74 від 18.03.2013р. (а.с. 147).

07.05.2013р., відповідно до Наказу Департаменту комунальної власності Одеської міської ради №106 (а.с. 148), Департаментом комунальної власності Одеської міської ради було вирішено здійснити заходи щодо розміщення інформаційного повідомлення про умови проведення конкурсу на право укладання договорів оренди у газеті «Одеський вісник» відносно об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Одеси, у вигляді, зокрема, приміщення аеросолярію площею 81,6 кв.м. , що розташоване за адресою: м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2.

11.05.2013р. в газеті "Одеський вісник" (№18) було опубліковано інформацію Департаменту комунальної власності Одеської міської ради про проведення конкурсу на право укладання договорів оренди нежитлових приміщень, що є об'єктами комунальної власності територіальної громади м. Одеси, під п.4 в якій зазначено: "- нежитлове приміщення та споруди аеросолярію, що розташовані за адресою: м. Одеса, пляж "Отрада", 14\2. Загальна площа об'єкта оренди - 81,6кв.м. Вартість об'єкта за незалежною оцінкою, яка була виготовлена для розрахунку орендної плати частини об'єкта становить 222500 грн. Початковий розмір орендної плати без урахування ПДВ 2781,25 грн., ПДВ 556,25 грн. Термін оренди 2 роки 11 місяців з дати підписання договору оренди.". Крім того, у інформації визначено основні вимоги щодо умов конкурсу, зобов'язання переможців конкурсу, перелік документів, необхідний для участі у конкурсі.

Протоколом №03-13/4 засідання конкурсної комісії на право укладення договорів оренди нежилих об'єктів від 17.06.2013р. визнано переможцем конкурсу на право оренди об'єкта комунальної власності, розташованого за адресою: м. Одеса, пляж "Отрада", 14/2, - ТОВ "Лиманський бриз", як такого, що визначений комісією за результатами другого етапу конкурсу, що відбувся 17.06.2013р., що запропонував найбільший розмір орендної плати за об'єкт у розмірі 4501,50грн., при профілі використання - розміщення бару. Строк дії договору оренди -2 роки 11 місяців з 17.06.2013р.

Наказом в.о. заступника директора та начальника відділу приватизації та конкурсних процедур Департаменту комунальної власності Одеської міської ради №151 від 17.06.2013р. "Про результати конкурсу на право укладання договору оренди об'єкта комунальної власності" затверджено протокол №03-13/4 від 17.06.2013р. та результати конкурсу на право укладання договору оренди об'єкта комунальної власності територіальної громади м. Одеси, зокрема, у вигляді приміщення та споруди аеросолярію, площею 81,6 кв.м, що знаходяться за адресою: м. Одеса, пляж "Отрада", 14/2, з переможцем, який одержав право на укладання договору оренди об'єкта - "Лиманський бриз". Крім того, наказано забезпечити передачу КП "Узберіжжя" пакету документів, необхідного для підписання договору оренди з переможцем конкурсу - ТОВ "Лиманський бриз" на умовах, які були затверджені конкурсною комісією.

17.06.2013р., на підставі вищенаведеного наказу №151 від 17.06.2013р., між КП "Узберіжжя" (Орендодавець) та ТОВ "Лиманський бриз" (Орендар) був укладений договір оренди №4 нежилого приміщення, відповідно до умов якого Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування нежиле приміщення та споруду аеросолярію площею 81,6кв.м, що знаходяться за адресою: м. Одеса, пляж "Отрада", 14/2, з метою розміщення бару. Строк дії Договору - з 17.06.2013р. до 17.05.2016р.

17.06.2013р. між КП "Узберіжжя" та ТОВ "Лиманський бриз" був підписаний акт приймання-передачі об'єкту оренди (а.с. 13).

Вважаючи, що конкурс на право укладання договору оренди об'єкта комунальної власності що знаходиться за адресою: м. Одеса, пляж "Отрада", 14/2, було проведено з грубим порушенням норм чинного законодавства, перший заступник прокурора м. Одеси звернувся до господарського суду Одеської області з відповідним позовом.

Дослідивши матеріали та обставини справи, апеляційний господарський суд дійшов наступних висновків.

Згідно із ст. 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори, інші правочини та інші юридичні факти.

Статтями 202, 205 ЦК України встановлено, що правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Правочин може вчинятися усно або в письмовій формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом. Правочин, для якого законом не встановлена обов'язкова письмова форма, вважається вчиненим, якщо поведінка сторін засвідчує їхню волю до настання відповідних правових наслідків.

Статтею 626 ЦК України встановлено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

За ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

За ч.1, 3 ст. 203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.

За ст. 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди).

Вказана стаття визначає суб'єктний склад осіб, які можуть виступати наймодавцями в договорі майнового найму (оренди). Це власники майна, особи, які мають майнові права, а також особи, уповноважені на укладення договору майнового найму.

За ст. 287 ГК України орендодавцями щодо державного та комунального майна є:

1) Фонд державного майна України, його регіональні відділення - щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, яке є державною власністю, а також іншого майна у випадках, передбачених законом;

2) органи, уповноважені Верховною Радою Автономної Республіки Крим або місцевими радами управляти майном, - відповідно щодо майна, яке належить Автономній Республіці Крим або є у комунальній власності;

3) державні (комунальні) підприємства, установи та організації - щодо нерухомого майна, загальна площа якого не перевищує 200 квадратних метрів на одне підприємство, установу, організацію, та іншого окремого індивідуально визначеного майна, якщо інше не передбачено законом;

4) державне підприємство із забезпечення функціонування дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних міжурядових організацій в Україні Державного управління справами - щодо нерухомого майна та іншого окремого індивідуально визначеного майна цього підприємства.

Організаційні та майнові відносини, пов'язані з передачею в оренду цілісних майнових комплексів державного сектора економіки, а також цілісних майнових комплексів, що є комунальною власністю, регулюються законодавством відповідно до цього Кодексу. Мета і предмет господарської діяльності, визначені в установчих документах суб'єкта господарювання, який здійснює господарську діяльність на базі орендованого майна, не можуть суперечити умовам договору оренди.

Статтею 23 ГК України встановлено, що органи місцевого самоврядування здійснюють свої повноваження щодо суб'єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України, законами про місцеве самоврядування та іншими законами, що передбачають особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі, іншими законами. Органи місцевого самоврядування можуть здійснювати щодо суб'єктів господарювання також окремі повноваження органів виконавчої влади, надані їм законом. Правові акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, прийняті в межах їх повноважень, є обов'язковими для виконання усіма учасниками господарських відносин, які розташовані або здійснюють свою діяльність на відповідній території.

Згідно зі ст. 4 ГПК України господарський суд вирішує господарські спори на підставі Конституції України, цього Кодексу, інших законодавчих актів України, міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Господарський суд не застосовує акти державних та інших органів, якщо ці акти не відповідають законодавству України.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" цей Закон регулює: організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна державних підприємств, установ та організацій, підприємств, заснованих на майні, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності (далі - підприємства), їх структурних підрозділів, та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності; майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання державного майна, майна, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності.

Відповідно до ч.4 ст.9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендодавець протягом п'яти днів після погодження умов договору оренди з органом, уповноваженим управляти відповідним майном (у випадках, передбачених цим Законом, - органом Антимонопольного комітету України), а в разі якщо заява про оренду майна не потребує узгодження (щодо оренди окремого індивідуально визначеного майна, крім нерухомого), протягом 15 днів після дати її реєстрації розміщує в офіційних друкованих засобах масової інформації та на веб-сайтах орендодавців оголошення про намір передати майно в оренду або відмовляє в укладенні договору оренди і повідомляє про це заявника.

За ч.6 ст.9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" порядок проведення конкурсу на право оренди визначається: Кабінетом Міністрів України - для об'єктів, що перебувають у державній власності; органами, визначеними Верховною Радою Автономної Республіки Крим, - для об'єктів, що належать Автономній Республіці Крим; органами місцевого самоврядування - для об'єктів, що перебувають у комунальній власності .

Розпорядженням Одеського міського голови №1310-01р від 11.12.1999р. затверджено Порядок проведення конкурсу на право укладання договору оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю.

Відповідно до п.2.1 Порядку проведення конкурсу на право укладання договору оренди будівель (споруд ,приміщень), які є комунальною власністю, затвердженого розпорядження Одеського міського голови №1310-01р від 11.12.1999р., інформація про конкурс на право укладання договору оренди будівель (споруд ,приміщень), які є комунальною власністю, публікується не пізніше 30 днів до дати проведення конкурсу у місцевій пресі.

Враховуючи вищевикладене, апеляційний господарський суд приходить до висновку, що у даному випадку норми Порядку проведення конкурсу на право укладання договору оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю, затвердженого розпорядженням Одеського міського голови №1310-01р від 11.12.1999р., та ч.4 ст.9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" слід враховувати у сукупності, оскільки приписи Порядку проведення конкурсу на право укладання договору оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю, затвердженого розпорядженням Одеського міського голови №1310-01р від 11.12.1999р., є нормою яка регулює безпосередньо порядок проведення конкурсу на право оренди, а ч.4 ст.9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" встановлює порядок розміщення орендодавцями оголошення про намір передати майно в оренду.

Апеляційний господарський суд зауважує, що відповідачами не надано жодних доказів, в розумінні ст.ст. 32-34 ГПК України, на підтвердження розміщення на веб-сайтах орендодавця оголошення про намір передати спірне майно в оренду.

Таким чином, враховуючи наведене, апеляційний господарський суд приходить до висновку, що Департаментом комунальної власності Одеської міської ради при проведенні конкурсу на право укладення договору оренди нежитлового приміщення аеросолярію, що розташоване за адресою: м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2 було порушено порядок проведення конкурсу та розміщення оголошення про намір передати майно в оренду, а саме приписи ч.4 ст. 9 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", в частині нерозміщення на веб-сайтах орендодавця оголошення про намір передати спірне майно в оренду, чим фактично звужено коло потенційних орендарів, що могло негативно відобразитись на визначенні орендної плати спірного майна.

За ст. 316 ЦК України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб

Статтею 317 ЦК України встановлено, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном

Відповідно до ст. 327 ЦК України у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Згідно зі ст. 761 право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права.

Як вже було зазначено вище, 24.09.2012р. виконавчим комітетом Одеської міської ради було видано свідоцтво про право власності на об'єкт , який розташовано за адресою м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2 загальною площею 43 кв.м. Об'єкт належить територіальній громаді міста Одеси, в особі Одеської міської ради, на праві комунальної власності. Вказане свідоцтво видане на підставі рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.08.2012р. №355. При цьому, відповідно до технічного паспорту на нежитлове приміщення та споруду аеросолярію на приміщення розташовано за адресою м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2, площа вказаного об'єкту становить 43 кв.м.

Водночас, конкурс та фактична передача в оренду об'єкту розташованого за адресою м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2 здійснювалось за іншою квадратурою, а саме загальною площею 81,6 кв.м.

Таким чином, апеляційний господарський суд приходить до висновку, що Департамент комунальної власності Одеської міської ради проводив конкурс та передавав в оренду об'єкт розташований за адресою м. Одеса, пляж «Отрада» 14/2 загальною площею 81,6 кв.м ., право власності на який не мав.

Враховуючи вищевикладене, апеляційний господарський суд приходить до висновку, що частина спірного конкурсу, оформлена Наказом директора Департаменту комунальної власності №151 від 17.05.2013р. в частині укладання договору оренди об'єкту комунальної власності у вигляді приміщення та споруди аеросолярію, площею, 81,6кв.м., що знаходиться за адресою: м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2 з переможцем ТОВ „Лиманський бриз" та договір оренди нежитлового приміщення та споруди аеросолярію №4, площею 81,6кв.м., розташованого за адресою: м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2, укладеного 17.06.2013р. між Комунальним підприємством "Узберіжжя" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Лиманський бриз" суперечать вимогам чинного законодавства, а отже мають бути визнані недійсними, а спірне майно підлягає поверненню КП „Узбережжя".

Згідно з ст. 32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Статтею 33 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Враховуючи вищевикладене, апеляційний господарський суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Першого заступника прокурора м. Одеси у повному обсязі.

Відповідно до ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

На підставі ст.ст. 44, 49 ГПК України судові витрати по сплаті судового збору покладаються на сторін пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

За таких обставин оскаржуване рішення місцевого господарського суду слід скасувати, а апеляційну скаргу Заступника прокурора Одеської області задовольнити.

Керуючись ст.ст. 99, 101-105 Господарського процесуального кодексу України, апеляційний господарський суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Апеляційну скаргу заступника прокурора Одеської області задовольнити.

2.Рішення господарського суду Одеської області від 19 лютого 2014 року у справі №916/3082/13 скасувати, виклавши резолютивну частину цього рішення в наступній редакції:

„Позовні вимоги Першого заступника прокурора м. Одеси задовольнити у повному обсязі:

Визнати результати конкурсу, оформлені Наказом директора Департаменту комунальної власності №151 від 17.05.2013р. в частині укладання договору оренди об'єкту комунальної власності у вигляді приміщення та споруди аеросолярію, площею, 81,6кв.м., що знаходиться за адресою: м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2 з переможцем ТОВ „Лиманський бриз" недійсним.

Визнати договір оренди нежитлового приміщення та споруди аеросолярію №4, площею 81,6кв.м., розташованого за адресою: м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2, укладеного 17.06.2013р. між Комунальним підприємством "Узберіжжя" (65009, м. Одеса, пляж Аркадія 29, код ЄДРПОУ 31228684) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Лиманський бриз" (65091, м. Одеса, вул. Скісна 48, кв. 5-А, код ЄДРПОУ 35697712) недійсним.

Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю „Лиманський бриз" (65091, м. Одеса, вул. Скісна 48, кв. 5-А, код ЄДРПОУ 35697712) повернути Комунальному підприємству "Узберіжжя" (65009, м. Одеса, пляж Аркадія 29, код ЄДРПОУ 31228684) нежитлове приміщення та споруди аеросолярію розташованої за адресою м. Одеса, пляж „Отрада", 14/2, експертною вартістю 225500грн.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Лиманський бриз" (65091, м. Одеса, вул. Скісна 48, кв. 5-А, код ЄДРПОУ 35697712) до Державного бюджету України (р/р 31210206783008, одержувач ГУ ДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 37607526, банк одержувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997) 860 (вісімсот шістдесят) грн. 25 коп. судового збору.

Стягнути з Комунального підприємства "Узберіжжя" (65009, м. Одеса, пляж Аркадія 29, код ЄДРПОУ 31228684) до Державного бюджету України (р/р 31210206783008, одержувач ГУ ДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 37607526, банк одержувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997) 860 (вісімсот шістдесят) грн. 25 коп. судового збору.

Стягнути з Департаменту комунальної власності Одеської міської ради (65039, м. Одеса, вул. Артилерійська 1, код ЄДРПОУ 26302595) до Державного бюджету України (р/р 31210206783008, одержувач ГУ ДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 37607526, банк одержувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997) 860 (вісімсот шістдесят) грн. 25 коп. судового збору.

Стягнути з Одеської міської ради (65026, м. Одеса, пл. Думська 1, код ЄДРПОУ 26597691) до Державного бюджету України (р/р 31210206783008, одержувач ГУ ДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 37607526, банк одержувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997) 860 (вісімсот шістдесят) грн. 25 коп. судового збору."

3.Стягнути з Комунального підприємства "Узберіжжя" (65009, м. Одеса, пляж Аркадія 29, код ЄДРПОУ 31228684) до державного бюджету України (отримувач коштів: ГУ ДКСУ в Одеській області; код ЄДРПОУ отримувача: 37607526; банк отримувача: ГУ ДКСУ в Одеській області; МФО 828011; № рахунку: 31217206782002; код бюджетної класифікації 22030001 „Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), символ звітності 206; код ЄДРПОУ суду 26016990) 456 (чотириста п'ятдесят шість) грн. 75 коп. судового збору за подання апеляційної скарги.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Лиманський бриз" (65091, м. Одеса, вул. Скісна 48, кв. 5-А, код ЄДРПОУ 35697712) до державного бюджету України (отримувач коштів: ГУ ДКСУ в Одеській області; код ЄДРПОУ отримувача: 37607526; банк отримувача: ГУ ДКСУ в Одеській області; МФО 828011; № рахунку: 31217206782002; код бюджетної класифікації 22030001 „Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), символ звітності 206; код ЄДРПОУ суду 26016990) 456 (чотириста п'ятдесят шість) грн. 75 коп. судового збору за подання апеляційної скарги.

Стягнути з Департаменту комунальної власності Одеської міської ради (65039, м. Одеса, вул. Артилерійська 1, код ЄДРПОУ 26302595) до державного бюджету України (отримувач коштів: ГУ ДКСУ в Одеській області; код ЄДРПОУ отримувача: 37607526; банк отримувача: ГУ ДКСУ в Одеській області; МФО 828011; № рахунку: 31217206782002; код бюджетної класифікації 22030001 „Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), символ звітності 206; код ЄДРПОУ суду 26016990) 456 (чотириста п'ятдесят шість) грн. 75 коп. судового збору за подання апеляційної скарги.

Стягнути з Одеської міської ради (65026, м. Одеса, пл. Думська 1, код ЄДРПОУ 26597691) до державного бюджету України (отримувач коштів: ГУ ДКСУ в Одеській області; код ЄДРПОУ отримувача: 37607526; банк отримувача: ГУ ДКСУ в Одеській області; МФО 828011; № рахунку: 31217206782002; код бюджетної класифікації 22030001 „Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), символ звітності 206; код ЄДРПОУ суду 26016990) 456 (чотириста п'ятдесят шість) грн. 75 коп. судового збору за подання апеляційної скарги.

4.Доручити господарському суду Одеської області видати відповідні накази із зазначенням реквізитів сторін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена у касаційному порядку.

Повний текст постанови підписаний 19 травня 2014 року.

Головуючий суддя Судді О.О. Журавльов А.І. Ярош Я.Ф. Савицький

СудОдеський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення15.05.2014
Оприлюднено23.05.2014
Номер документу38755991
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/3082/13

Ухвала від 22.04.2014

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Журавльов О.О.

Ухвала від 15.04.2014

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Журавльов О.О.

Ухвала від 01.07.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Бондар C.B.

Постанова від 15.05.2014

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Журавльов О.О.

Рішення від 19.02.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 14.02.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 31.01.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 15.01.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 04.12.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 12.11.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні