Ухвала
від 15.05.2014 по справі 2а-2206/12/0970
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 травня 2014 року Справа № 158643/12

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Макарика В.Я.

суддів - Гуляка В.В., Большакової О.О.

за участю секретаря судового засідання - Ливак М.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційні скарги управління Пенсійного фонду України в Долинському районі та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.09.2012р. у справі №2а-2206/12/0970 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Долинському районі до відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі про визнання дій протиправними та стягнення коштів в розмірі 799 793,99 грн., -

В С Т А Н О В И В:

25 липня 2012 року управління Пенсійного фонду України в Долинському районі звернулося до суду з позовом до відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі у якому просило визнати протиправними дії стосовно відмови в проведенні відшкодування витрат понесених ними на виплату та доставку пенсій по інвалідності в наслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві, на виплату та доставку щомісячної адресної допомоги особам які отримують пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та на виплату і доставку допомоги на поховання осіб які отримували пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; про стягнення суми витрат понесених на виплату та доставку пенсій по інвалідності в наслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер в наслідок нещасного випадку на виробництві стосовно ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 в розмірі 8438,62 за період з листопада 2011 року по травень 2012 року; стягнення суми в розмірі 788361,91 грн. витрат понесених на виплату та доставку щомісячної державної адресної допомоги особам які отримують пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з грудня 2010 року по травень 2012 року, та стягнення 2993,46 грн. витрат понесених на виплату та доставку допомоги на поховання осіб які отримували пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання стосовно ОСОБА_10 за жовтень 2010 року та ОСОБА_11 за лютий 2012 року(позовні вимоги в редакції заяв від 13.08.2012р. та від 27.08.2012 р.)..

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.09.2012 року позов задоволено частково.

Стягнуто з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі (Код ЄДРПОУ 25925549, місцезнаходження -77500, вул. Пушкіна, 12, м. Долина) на користь Управління Пенсійного фонду України в Долинському районі (код ЄДРПО 20551038, місцезнаходження - 77503, вул. Грушевського, 18, м. Долина) суму витрат понесених на виплату та доставку пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві стосовно ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 в розмірі 8 438 (вісім тисяч чотириста тридцять вісім) гривень 62 копійки за період з листопада 2011 року по травень 2012 року.

В решті позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із постановою суду першої інстанції, позивач та відповідач управління Пенсійного фонду України в Долинському районі та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі оскаржили її в апеляційному порядку. Управління Пенсійного фонду України в Долинському районі просить прийняти рішення, яким постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2012 року по справі №2а-2206/09 в частині відмови управлінню Пенсійного фонду України в Долинському районі в задоволенні позову скасувати; та прийняти рішення, яким позов задовольнити в повному обсязі. Управління не погоджується із зазначеним рішенням в частині відмови управлінню в задоволенні позову та вважає, що суд при прийнятті оскаржуваної постанови надав неналежну правову оцінку всім суттєвим обставинам справи та не в повній мірі дослідив здобуті в судового розгляду справи докази, що у свою чергу стало причиною порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, і як наслідок тягне за собою не правильне вирішення даної справи.

Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі просить прийняти рішення, яким скасувати постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2012 року по справі №2а-2206/12/0970 частково, в частині задоволення позовних вимог управління Пенсійного фонду України в Долинському районі до відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинькому районі щодо стягнення з відділення на користь управління Пенсійного фонду України в Долинському районі понесених витрат на виплату та доставку пенсії по інвалідності призначених внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з 01.11.2011 року по 31.05.2012 року в сумі 8438,62 грн. В іншій частині постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.09.2012 року по справі №2а-2206/12/0970 залишити без змін.

Апелянт свої вимоги мотивує тим, що під час винесення судового рішення, в частині стягнення пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві та витрат на їх доставку, неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, висновки суду не відповідають обставинам справи, допущено порушення норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи. У відповідності до вимог ст.100 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала. Позовна заява може бути залишена без розгляду як на стадії вирішення питання про відкриття провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання, так і в ході підготовчого провадження чи судового розгляду справи.

Як вбачається з матеріалів адміністративного позову управління Пенсійного фонду України в Долинському районі Івано-Франківської області ставило питання про визнання протиправними дій та про стягнення витрат на виплату та доставку пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання стосовно ОСОБА_8, ОСОБА_4, ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_6, ОСОБА_5, ОСОБА_12, ОСОБА_2, ОСОБА_9 на суму 8 438,62 грн. з листопада 2011 року по травень 2012 року.

З адміністративним позовом до суду управління Пенсійного фонду України в Долинському районі Івано-Франківської області звернулося 20.07.2012 року, у зв'язку з чим частину позовних вимог щодо невідшкодування вказаних вище витрат по виплачених пенсіях подано з пропущенням шестимісячного строку, встановленого частиною 2 ст. 99 КАС України на оскарження дій відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі та стягнення витрат на виплату та доставку пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Особи, які беруть участь у справі, в судове засідання на виклик суду не з'явилися, що не перешкоджає розгляду справи у їх відсутності згідно із ч.4 ст. 196 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апелянта у їх сукупності, апеляційний суд приходить до переконання, що подана апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких мотивів.

В період з листопада 2011 року по травень 2012 року позивачем понесені витрати на виплату та доставку пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання в розмірі 8438,62 грн., що складається із сум виплачених пенсій, щомісячної цільової допомоги на прожиття та витрат на доставку пенсій.

Суми виплаченої допомоги та пенсій включені позивачем до актів щомісячної звірки витрат по особових справах потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за кожний місяць вказаного періоду.

Відповідачем зазначені акти підписані із застереженнями та згідно таблиць розбіжностей не прийнято до відшкодування вищевказану суму виплаченої пенсії громадянам, що одержали трудове каліцтво, профзахворювання за межами України.

01.06.2012р. позивач звернувся до відповідача про добровільне відшкодування понесених витрат на виплату і доставку вказаної пенсії по інвалідності, державної адресної допомоги та допомоги на поховання.

14.06.2012 року відповідач листом зазначив про відсутність підстав до відшкодування таких виплат (а.с. 51).

Відповідно до пункту 4 статті 25 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання надаються такі види соціальних послуг та матеріального забезпечення: профілактичні заходи по запобіганню нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням, відновлення здоров'я та працездатності потерпілого, допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, відшкодування збитків, заподіяних працівникові каліцтвом чи іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним з виконанням ним своїх трудових обов'язків, пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, пенсія у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, допомога на поховання осіб, які померли внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

У частині 4 статті 26 Основ встановлено, що якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між страховиками виник спір щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернулася застрахована особа. При цьому неналежний страховик має право звернутися до належного страховика щодо відшкодування понесених ним витрат.

Відносини стосовно відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України витрат Пенсійного Фонду на виплату пенсій по інвалідності регулюються Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та Порядком відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України та правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 року № 5-4/4 (далі - Порядок № 5-4/4).

Відповідно до частини першої статті 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" у разі настання страхового випадку Фонд соціального страхування від нещасних випадків зобов'язаний у встановленому законодавством порядку своєчасно та в повному обсязі відшкодовувати в тому числі шкоду, заподіяну працівникові внаслідок ушкодження його здоров'я, виплачуючи йому пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Відповідно до пункту 4 Порядку № 5-4/4 відшкодуванню підлягають суми, що виплачуються, відповідно до Законів України "Про пенсійне забезпечення", "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та інших нормативно-правових актів, а саме: сума основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, щомісячна цільова грошова допомога на прожиття, якщо така надавалася пенсіонеру, який одержував вищезазначену пенсію; сума витрат Пенсійного фонду з виплати і доставки вищезазначених пенсій.

Крім того, статтею 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" передбачено, що якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом соціального страхування від нещасних випадків і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.

Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" особи, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, мають право на забезпечення по страхуванню від нещасного випадку відповідно до цього закону.

Пенсії по інвалідності внаслідок трудового каліцтва або професійного захворювання, якщо страховий випадок стався на території держав-учасниць Угоди, призначаються за законодавством України і виплачуються з коштів Пенсійного фонду України.

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України зобов'язаний відшкодовувати органам Пенсійного фонду України витрати на виплату пенсій, якщо нещасний випадок стався на території держав-учасниць Угоди.

Як встановлено судом за заявлений період позивачем здійснено виплату громадянам ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_11, ОСОБА_8, ОСОБА_9 пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та понесено витрати на її доставку в розмірі 8438,62 грн., що підтверджується розрахунком сум понесених витрат управлінням Пенсійного фонду України витрат на виплату та доставку пенсії по інвалідності в наслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання

Оскільки обов'язок щодо відшкодування відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Долинському районі витрат управлінню Пенсійного фонду в Долинському районі на виплату та доставку пенсій по інвалідності в наслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві громадянам ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_11, ОСОБА_8, ОСОБА_9 встановлений постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду по справі за №2а-1012/11/0970 від 13.04.2011 року, яка набрала законної сили, то така обставина не підлягає доказуванню.

Заявлені позовні вимоги про визнання протиправними дій відповідача стосовно відмови в проведенні відшкодування витрат понесених управлінням Пенсійного фонду України в Долинському районі на виплату та доставку пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві стосовно громадян ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_11, ОСОБА_8, ОСОБА_9 необхідно зазначити, що вказана вимога охоплюється вимогою про стягнення вищевказаних коштів, не потребує додаткового судового захисту, тому позов в цій частині не підлягає до задоволення.

Також судом першої інстанції вірно зазначено, що безпідставною та такою що не підлягає до задоволення є вимога про стягнення з відповідача 2993,46 грн. витрат понесених управлінням Пенсійного фонду України в Долинському районі на виплату та доставку допомоги на поховання осіб які отримували пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання стосовно ОСОБА_10 за жовтень 2010 року та ОСОБА_11 за лютий 2012 року, а також про визнання протиправними дій стосовно відмови у виплаті таких витрат.

Згідно з абзацом 2 частини 9 статті 34 Закону України від 23 вересня 1999 року №1105-XIV "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві" (далі -Закон №1105-XIV) у разі смерті потерпілого, який одержував страхові виплати і не працював, розмір відшкодування шкоди особам, зазначеним у статті 33 цього Закону, визначається виходячи із суми щомісячних страхових виплат і пенсій, які одержував потерпілий на день його смерті, з відповідним коригуванням щомісячних страхових виплат згідно із статтею 29 цього Закону. Причинний зв'язок смерті потерпілого з одержанням каліцтва або іншим ушкодженням здоров'я має підтвердитися висновком відповідних медичних закладів.

Відповідно щодо позовної вимоги про стягнення 788361,91 грн. витрат понесених на виплату та доставку щомісячної державної адресної допомоги особам які отримують пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з грудня 2010 року по травень 2012 року суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Судом першої інстанції було встановлено, що в період з грудня 2010р. по травень 2012 року позивачем здійснено виплату застрахованим особам державної адресної допомоги до пенсії по інвалідності у зв'язку із трудовим каліцтвом, внаслідок нещасного випадку на виробництві в сумі, що не вистачає до прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність в розмірі 788361,91 грн.

У зв'язку з виникненням неузгодженості між розрахунками Управління Пенсійного фонду України в Долинському районі Івано-Франківської області та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Долинському районі Івано-Франківської області до кожного акту складено таблиці розбіжностей із зазначенням сум, які не прийняті відповідачем до заліку.

Перелік соціальних послуг та виплат, які здійснюються та відшкодовуються Фондом, передбачений статтею 21 Закону №1105-XIV.

Відповідно до цієї статті Фонд зобов'язаний у встановленому законом порядку вчасно та в повному обсязі відшкодувати шкоду, заподіяну працівникові внаслідок пошкодження здоров'я, в тому числі пенсії по інвалідності від трудового каліцтва або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, у разі настання страхового випадку.

Постановою КМУ № 265 зазначено, що в разі, коли щомісячний розмір пенсійних виплат (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною та щомісячної доплати до пенсії у зв'язку з втратою годувальника членам сімей шахтарів, смерть яких настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання) не досягає в осіб, яким призначено пенсію у зв'язку з втратою годувальника, на одного непрацездатного члена сім'ї 100 %, на двох -120 %, на трьох і більше -150 % прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність, таким особам надається щомісячна державна адресна допомога до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначених розмірів. У разі, коли щомісячний розмір пенсійних виплат, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною) не досягає прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність, таким особам надається щомісячна державна адресна допомога в сумі, що не вистачає до зазначеного прожиткового мінімуму.

Аналіз наведеної норми дає підстави вважати, що адресна допомога як окремий вид соціальної допомоги не входить до складу розміру пенсії по інвалідності та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Пунктом 4 постанови №265 встановлено, що виплата щомісячної державної адресної допомоги здійснюється за рахунок коштів, з яких виплачується пенсія або державна соціально допомога.

Зважаючи на особливості фінансування страхування від нещасного випадку, виключно цільове використання цих коштів та враховуючи те, що адресна допомога як окремий вид соціальної допомоги не входить до складу розміру пенсії по інвалідності та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, Фонд не може нести витрати на виплату державної адресної допомоги.

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, про безпідставність заявлених позовних вимог в частині стягнення з відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі Івано-Франківської області витрат на виплату та доставку державної адресної допомоги до пенсії в розмірі 788361,91 грн. та визнання протиправними дій стосовно відмови у відшкодуванні такої допомоги.

В зв'язку з вищевикладеним, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний спір, на підставі правильно встановлених обставин справи та визначених їм правовідносин, прийшов до обґрунтованих і законних висновків. Доводи апеляційних скарг не спростовують висновків суду першої інстанції і не свідчать про порушення судом норм матеріального чи процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи і відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України не можуть бути підставою для скасування рішення суду першої інстанції.

Керуючись ст. ст. 41, 160, 195, ст. 198, ст. 200, ст. 205, ст. 206, 254 КАС України, Львівський апеляційний адміністративний суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційні скарги управління Пенсійного фонду України в Долинському районі та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Долинському районі залишити без задоволення, а постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.09.2012р. у справі №2а-2206/12/0970 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя: В.Я. Макарик

Судді: В.В. Гуляк

О.О. Большакова

Повний текст ухвали складений 20 травня 2014 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2014
Оприлюднено26.05.2014
Номер документу38801408
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2206/12/0970

Постанова від 04.09.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

Ухвала від 20.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Макарик В.Я.

Постанова від 04.09.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

Ухвала від 30.07.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні