ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
22.05.14р. Справа № 904/4095/13
За заявою: публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз", м. Дніпропетровськ
про заміну відповідача правонаступником
у справі
За позовом публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз", м. Дніпропетровськ
про стягнення 2 176,81 грн.
Суддя Євстигнеєва Н.М.
Представники:
Від позивача (заявника): Колпаченко Є.Ю., довіреність від 17.12.2013 року, провідний юрисконсульт
Від КЗ "ДКОШМД" ДОР: Бойко П.Ю, довіреність від 05.07.2013 року, представник
СУТЬ СПОРУ :
Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 21.06.2013 року стягнуто з комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №7" Дніпропетровської обласної ради" на користь публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз" заборгованість у сумі 1 669,62 грн., пеню у сумі 124,42 грн., три відсотки річних у сумі 369,54 грн., витрати по сплаті судового збору у сумі 1 710,04 грн.
29.04.2014 року від публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз" надійшла заяви (вих. №403/17/1-02 від 25.04.2014 року) про заміну відповідача, якою просить замінити відповідача у справі №904/4095/12 на комунальний заклад "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" та вважати його належним відповідачем.
Заява мотивована тим, що комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №7" Дніпропетровської обласної ради" припинив свою діяльність та виключено з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Оскільки правонаступником комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №7" Дніпропетровської обласної ради" є комунальний заклад "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради", позивач просить замінити відповідача його правонаступником.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 30.04.2014 року заяву прийнято до розгляду у судовому засіданні на 22.05.2014 року.
Комунальний заклад "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" проти задоволення заяви заперечує, посилаючись на те, що Дніпропетровською обласною радою не прийнято рішення про визнання комунального закладу "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" правонаступником комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №7" Дніпропетровської обласної ради" з усіма правами та обов'язками. Проведення державної реєстрації змін до установчих документів є неможливим у зв'язку із відсутністю визначеного п.2 ч.1 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" - примірник примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів; документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів, внаслідок чого відповідачем станом на 22.05.2014 року не завершено процедуру реорганізації шляхом приєднання до комунального закладу "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради".
Розглянувши заяву публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз", господарський суд вважає її такою, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
21.12.2012 року Дніпропетровською обласною радою прийнято рішення № 394-17/VІ "Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області", відповідно до п. 14 якого вирішено:
- реорганізувати комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: вул. Філософська, буд. 62, м. Дніпропетровськ, 49006) шляхом приєднання до комунального закладу "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: вул. Свердлова, буд. 65, м. Дніпропетровськ, 49006).
- доручити головному лікареві комунального закладу "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" провести зазначену реорганізацію закладів та здійснити всі необхідні заходи щодо приймання-передачі майна згідно з чинним законодавством;
- строк заяви претензій кредиторами встановити 2 (два) місяці з моменту публікації повідомлення про рішення стосовно реорганізації юридичної особи .
Відповідно до статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Приписами статті 106 Цивільного кодексу України передбачено, що злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади. Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
Порядок припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення встановлений статтею 107 Цивільного кодексу України. Так, після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.
Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.
Підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.
За приписами статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" злиття вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття.
Згідно зі статтею 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Відповідно до інформації, яка розміщена на веб-сайті Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, технічним адміністратором якого, відповідно до наказу Міністерства юстиції України № 1846/5 від 14.12.2012 року, є Державне підприємство "Інформаційно-ресурсний центр", юридичну особу - комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради" припинено 05.03.2014 року, правонаступником юридичної особи - комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради" є комунальний заклад "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" (49006, м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова, 65).
Таким чином, з 06.03.2014 року комунальний заклад "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" є правонаступником комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради".
Відповідно до статті 25 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Суд відхиляє заперечення комунального закладу "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" про те, що не завершено процедуру реорганізації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради" шляхом приєднання до комунального закладу "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" з огляду на приписи ч.1 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", відповідно до якої якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради" припинено 05.03.2014 року, правонаступником юридичної особи - комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 7" Дніпропетровської обласної ради" є комунальний заклад "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" (49006, м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова, 65).
Керуючись ст.ст. 25, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ :
Заяву публічного акціонерного товариства "Дніпрогаз" про заміну відповідача його правонаступником задовольнити.
Замінити відповідача у справі №904/4095/12 комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №7" Дніпропетровської обласної ради" (49006, м. Дніпропетровськ, вул. Філософська, 62, ідентифікаційний код 01984553) його правонаступником комунальним закладом "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" (49006, м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова, 65, ідентифікаційний код 01984636).
Суддя Н.М. Євстигнеєва
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2014 |
Оприлюднено | 29.05.2014 |
Номер документу | 38877325 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Петренко Ігор Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні