Рішення
від 26.05.2014 по справі 916/3538/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"26" травня 2014 р.Справа № 916/3538/13

За позовом: Комунального підприємства „Южненський комунальний ринокВ»

до відповідача: Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Южненської міської ради

про стягнення 56450,57 грн. вартості наданих послуг по утриманню комунального ринку

Головуючий суддя: Малярчук І.А. Судді: Гут С.Ф.

ОСОБА_2

В судових засіданнях приймали участь представники сторін:

від позивача: ОСОБА_3, директор згідно розпорядження № 02-49-10к від 10.01.12 р.; ОСОБА_4., довір.№ 13 від 10.10.13 р.

від відповідача: ОСОБА_5, довір. від 05.02.14 р.

від третьої особи: ОСОБА_6, довіреність №108/04-01-14 від 29.07.13 р.

В судовому засіданні 26.05.2014р. приймали участь:

від позивача: ОСОБА_3, директор згідно розпорядження № 02-49-10к від 10.01.12 р.; ОСОБА_4., довір.№ 13 від 10.10.13 р.

від відповідача: не з'явився

від третьої особи: ОСОБА_6, довіреність №108/04-01-14 від 29.07.13 р.

СУТЬ СПОРУ: про стягнення з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 на користь Комунального підприємства „Южненський комунальний ринокВ» 56 450,57 грн. вартості наданих комунальним підприємством послуг по утриманню комунального ринку.

Позивач на заявлених позовних вимогах наполягає, подав до суду позовну заяву про стягнення боргу та зобов'язання укласти договори від 05.02.14 р. вх.№ 3010/14, від 20.01.14 р. вх.№ 1422/14, заяву від 04.03.14 р. вх. № 5619/14, доповнення до позовної заяви про стягнення боргу та зобов'язання укласти договори від 03.04.14 р. вх.№ 8438/14 та заяву про зменшення заявлених позовних вимог від 26.05.14 р. вх.№2-2086/14, в якій виклав позовні вимоги щодо стягнення з відповідача вартості наданих послуг по утриманню комунального ринку в сумі 56450,57 грн.

Первинні позовні вимоги позивача складали: про стягнення з ФОП ОСОБА_1. на користь КП„ЮКРВ» 56 450,57 грн.; про зобов'язання ФОП ОСОБА_1 перезаключити (укласти) договір суборенди з КП „ЮКРВ» на земельну ділянку площею 0,0171 га, розташовану за адресою м. Южне, вул. Хіміків, 19, на умовах передбачених проектом договору № 1/14 та зареєструвати його у встановленому законом порядку; про зобов'язання ФОП ОСОБА_1 укласти договір про надання послуг з КП „ЮКРВ» на умовах передбачених проектом договору № 2/14, на торгівельне місце, розташоване на земельній ділянці площею 0,0171 га, за адресою м. Южне, вул.Хіміків,19.

Так, з огляду на зменшення заявлених позовних вимог позивач просить суд враховувати його правову позицію викладену у відношенні даної вимоги, в обґрунтування якої зазначає, що відповідно до рішень виконкому Южненської міськради №№ 689, 572, 274, 395 затверджувались тарифи на послуги КП „ЮКРВ» виходячи з торгівельної площі ринку 3907,1 кв.м., за квадратний метр, у зв'язку з наданням цих послуг спрямованих на задоволення потреб всіх споживачів, які знаходяться на території комунального ринку, сплата цих витрат здійснюється всіма підприємцями окрім відповідача. При цьому, надання таких комунальних послуг як пожежне страхування, авто послуги, вивіз сміття, захоронення та інш., здійснюється КП „ЮКРВ» із залученням відповідних підприємств, про що свідчать 13 договорів про надання послуг, та відповідно акти виконаних робіт. Тому, твердження відповідача про отримання двома магазинами послуг, а третім магазином їх неотримання, знаходячись одночасно на одній території комунального ринку є необґрунтованими.

ФОП ОСОБА_1 маючи три торгівельні магазини уклала два договори про надання послуг від 11.09.11 р. №№ 52, 53, укладати договір про надання вказаних послуг на торгівельне місце, розташоване на земельній ділянці 0,0171 га за адресою м. Юний, вул.Хіміків, 19 А, відмовляється. Звідси, згідно калькуляції на підставі рішень виконкому Южненської міськради про затвердження тарифів на послуги КП „ЮКРВ» загальна сума несплачених відповідачем платежів за період з 01.09.11 р. по 01.09.13 р. складає 56450,57грн.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, позовні вимоги позивача підтримує у повному обсязі, про що виклала в поясненнях від 20.01.14 р. за вх.№1414/14, в яких зазначає про необхідність сплати відповідачем витрат на утримання його магазину на території ринку та оформлення договірних взаємовідносин по такому утриманню. Також, міськрада зазначає, що відповідач фактично отримує послуги, що надаються позивачем, перелік яких відображений в калькуляції витрат на послуги комунального підприємства, у зв'язку з чим підприємцем повинен бути укладений договір стосовно надання послуг підприємством.

Відповідач заявлений позивачем позов не визнає, подав до суду відзив на позов від 25.03.14 р. вх.№7585/14, витребувані судом документи, який судом аналізуються у відношенні позовної вимоги щодо стягнення понесених комунальним підприємством витрат на утримання торгового місця. Так, відповідач відмічає, що згідно договору на право забудови від 17.09.08 р., укладеного між Южненською міською радою та ФОП ОСОБА_1 було розпочато будівництво двоповерхового магазину на території КП „Южненський муніципальний ринокВ» , проте станом на сьогодні будівельні роботи не закінчені та згідно висновку проведення будівельно-технічного експертного вивчення № 10-14 від 14.02.14 р., процентна експлуатаційна готовність магазину складає - 79 %, він є об'єктом незавершеного будівництва, знаходиться на стадії будівництва, не експлуатується. Звідси, так як в магазині не ведеться господарська діяльність, а будівля є незавершеним будівництвом, то послуги позивача відповідачеві надаватися фактично не можуть. Разом з цим, позивачем не надаються послуги по водопостачанню, водовідведенню, вивозу сміття, енергозбереження, оскільки відповідно до висновку №10-14 магазин обладнаний такими інженерними комунікаціями: енергопостачання від зовнішніх мереж, центральне водопостачання від зовнішніх мереж, каналізація від зовнішніх мереж, у зв'язку з чим відповідач є самостійним споживачем перелічених послуг, що підтверджується тимчасовим договором про надання послуг з центрального водопостачання та водовідведення № 38/14, укладеним з КП „Водопостачання та каналізаціяВ» , технічними умовами на проектування та підключення до електричних мереж (рег.№54), листом директора Южненське комунальне підприємство електромереж від 23.05.12 р. № 164 (про продовження дії технічних умов № 154), договором з ПП „ОазісВ» про спільне використання технічних мереж № 328 від 12.09.08 р. Отже, вимоги позивача щодо стягнення 56450,57 грн. вартості наданих послуг є безпідставними та необґрунтованими, за умови фактичного їх ненадання та відсутності договірних відносин з цього приводу між сторонами.

Ухвалою від 05.02.14 р. суд задовольнив клопотання сторін та продовжив відповідно до ст. 69 ГПК України строк розгляду даної справи.

Ухвалою суду від 05.03.14 р. було призначено розгляд справи № 916/3538/13 в складі колегії суддів, склад якої визначався розпорядженням голови господарського суду Одеської області ОСОБА_7. від 05.03.14 р. та змінювався згідно розпорядження від 04.04.14 р., відповідно до чого остаточний склад колегії суддів уявляє собою головуючий суддя Малярчук І.А., судді Зайцев Ю.О., Гут С.Ф., яка ухвалою від 07.04.14 р. прийняла дану справу до свого розгляду.

Численні клопотання сторін про долучення документів до матеріалів справи та про відкладення розгляду справи були судом задоволені.

Суд не задовольнив клопотання відповідача від 22.05.14 р. вх.№ 13203/14 про відкладення розгляду справи з підстав зайняття його представників у виборчому процесі з виборів Президента України 25.05.14 р., за умови провадження розгляду справи в строки, передбачені ст.69 ГПК України, ненадання безпосередніх доказів зайнятості представників у виборчому процесі 25.05.14 р. та з огляду на призначення колегією судового засідання на 26.05.15 р., що є наступним днем після проведених виборів без озвучення відповідного клопотання представника ФОП ОСОБА_1 в судовому засідання 12.05.14 р. щодо існування таких обставин.

Розглянувши наявні в матеріалах справи документи, заслухавши доводи представника позивача, суд встановив наступне:

Рішенням Южненської міської ради від 16.06.11 р. № 246-VI „Про утворення комунального підприємства „Южненський комунальний ринок»» було створено КП „Южненський комунальний ринокВ» , статут якого зареєстровано Державною реєстраційною службою 30.06.11 р. за №15581020000000661 та передбачає, що підприємство засноване на власності Южненської міської територіальної громади, яку представляє Южненська міська рада Одеської області.

За ідентичними за своїм змістом договорами оренди земельної ділянки, укладеними між Южненською міською радою та КП „Южненський комунальний ринокВ» , від 02.04.12 р. за №№511170004000101, 51117000400099, 511170004000100 позивачу передані в орендну строком на 5 років земельні ділянки площею 0,2950 га., 0,2581 га., 0,0627 га., під розміщення комунального підприємства.

Діяльність комунального підприємства врегульована рішеннями виконкому Южненської міськради „Про встановлення тарифу на послуги комунального підприємства „Южненський комунальний ринокВ» від 21.07.11 р. № 274, від 10.11.11 р. № 395, від 01.03.12 р. № 572, від 12.06.12 р. № 689, згідно яких було встановлено у відповідні періоди тарифи на послуги КП „Южненський комунальний ринокВ» із розрахунку за 1 кв.м. торгових місць в місяць, розташованих на території ринку по вул. Хіміків, 19А, в місті Южному в розмірі - 14, 0 грн., 17,45 грн., 22,24 грн., 24,77грн.

Згідно вищенаведених рішень виконкому Южненської міськради, калькуляцій до них витрат ринку на послуги комунального підприємства позивачем здійснено розрахунок несплачених відповідачем послуг за період з 1 вересня 2011 р. по 1 вересня 2013 р. з розрахунку площі торгового місця 105,6 кв.м., фактичне надання яких доводить поданими до справи договорами, актами виконаних робіт, рахунками до оплати, тобто документами, які підтверджують утримання ринку, витрат необхідних для його функціонання, роботи адміністрації. При цьому, позивач зазначає про укладення з відповідачем двох договорів по оплаті витрат комунального підприємства на утримання ринку №№52,53 від 11.09.2011р. у відношенні двох інших магазинів підприємця, та відмову останнього укласти такий договір, здійснювати оплату у відношенні третього магазину відповідача.

Водночас, позивач подав до справи лист від 22.08.2012р. №39, із змісту якого вбачається звернення останнього до відповідача про необхідність проведення оплати витрат на утримання ринку, укладення договору на надання послуг ринку, договору суборенди земельної ділянки, залишене підприємцем без розгляду.

Крім того, КП „ЮКРВ» надав суду копію заяви ФОП ОСОБА_8 від 21.02.2012р. на ім'я міського голови ОСОБА_9 щодо розгляду питання про виключення площі торгового павільйону 105кв.м. з торгової площі ринку, що враховується при розрахунку тарифу на послуги ринку, яка була розглянута на засіданні фінансово-економічної ради, рішення якої оформлено протоколом №2 від 15.05.2012р., за результатами розгляду якої було вирішено рішення виконкому Южненської міської ради від 01.03.2012р. №572 залишити без змін.

Свої заперечення стосовно заявлених позивачем позовних вимог відповідач обґрунтовує тим, що магазин не завершено будівництвом, у зв'язку з чим в ньому не здійснюється підприємницька діяльність, а відповідно від позивача ніяких фактичних послуг по утриманню магазину незавершеного будівництвом не отримано. При цьому, підприємцем самостійно укладено договори по наданню комунальних послуг щодо функціонування даного магазину.

Так, проаналізувавши наявні в матеріалах справи документи, подані сторонами докази та викладені ними правові позиції, суд вбачає підстави для задоволення заявлених позивачем позовних вимог з огляду на наступні положення законодавства.

Засадами чинного Цивільного кодексу України в редакції від 16.01.03 р. передбачено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства (ст. 15 ЦК України).

Відповідно до п. 1 ст.901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Згідно ч.3 ст.179 ГК України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках, передбачених законом, також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів (ч.6 ст. 179 ГК України).

За положеннями ч.1 ст.181 ГК України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.

Згідно ч.1 ст.1 Закону України „Про житлово-комунальні послугиВ» у цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил; виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору; виробник - суб'єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги; власник приміщення, будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - власник) - фізична або юридична особа, якій належить право володіння, користування та розпоряджання приміщенням, будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, зареєстроване у встановленому законом порядку; внутрішньобудинкові системи - мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, які знаходяться в межах будинку, споруди; комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством; споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу; утримання будинків і прибудинкових територій - господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.

За положеннями ч.1 ст.7 Закону України „Про житлово-комунальні послугиВ» до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить: затвердження та реалізація місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, участь у розробленні та реалізації відповідних державних і регіональних програм; встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону; затвердження норм споживання та якості житлово-комунальних послуг, контроль за їх дотриманням; визначення виконавця житлово-комунальних послуг (крім послуг з централізованого опалення, послуг з централізованого постачання холодної води, послуг з централізованого постачання гарячої води, послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства; управління об'єктами у сфері житлово-комунальних послуг, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації; забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідних рівня та якості; встановлення зручного для населення режиму роботи виробників та виконавців; інформування населення відповідно до законодавства про реалізацію місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також щодо відповідності якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам; укладання договорів з підприємствами різних форм власності на вироблення та/або виконання житлово-комунальних послуг; здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг; проведення моніторингу виконання місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства; вирішення інших питань у сфері житлово-комунальних послуг відповідно до законів.

Згідно ч.1 ст.14 Закону України „Про житлово-комунальні послугиВ» залежно від порядку затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи: перша група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують уповноважені центральні органи виконавчої влади, а у випадках, передбачених законом, - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг та національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики; друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території; третя група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).

Ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом ч.2 ст.14 Закону України „Про житлово-комунальні послугиВ» .

Положення ст.73 Закону України „Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» передбачають, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Таким чином, за умови визначення власником майна КП „ЮКРВ» , відповідно до рішень виконкому Южненської міськради „Про встановлення тарифу на послуги комунального підприємства „Южненський комунальний ринокВ» від 21.07.11 р. № 274, від 10.11.11 р. № 395, від 01.03.12 р. № 572, від 12.06.12 р. № 689, тарифів на оплату послуг підприємства по його утриманню, їх фактичне надання позивачем усім суб'єктам підприємницької діяльності, що використовують торгові місця на ринку, та зокрема без виключення відповідачу як у відношенні двох магазинів так і у відношенні недобудованого площею 105кв.м., який відображений на схемі генерального плану ринку КП „ЮКРВ» , затвердженій директором ринку ОСОБА_3 02.02.12 р., під № 87, відсутність в рішеннях органу місцевого самоврядування умов щодо звільнення осіб від оплати тарифів, зокрема за умови не функціонування торгового місця, недобудови на ньому торгового об'єкту, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позивачем позовних вимог, у зв'язку з чим задовольняє їх у повному вигляді.

Стосовно позиції відповідача про неотримання послуг від підприємства з підстав існування у підприємця самостійних інженерних комунікацій та укладення на цій підставі із відповідними підприємствами договорів по наданню послуг водовідведення, водопостачання, електропостачання, вивозу сміття, слід відмітити таке, що правовідносини по наданню комунальних послуг безпосередньо по функціонуванню магазину площею 105кв.м., відповідач вправі укладати з будь-якими підприємствами, на свій розсуд, однак, надані комунальним підприємством послуги по утриманню ринку стосуються послуг по утриманню безпосередньо комунального ринку, на території якого розташований магазин площею 105кв.м., тобто, необхідних для його функціонування та взагалі існування. За таких умов, не має значення стадія будівництва спірного магазину, здійснення в ньому підприємницької діяльності, оскільки основоположним за таких обставин є його знаходження саме на території комунального ринку.

Згідно ст.32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Статтею 33 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом (ст.43 ГПК України).

З огляду на вищевикладені обставини справи, з урахуванням положень чинного законодавства, суд задовольняє позовні вимоги позивача щодо стягнення з відповідача 56450,57 грн. вартості наданих комунальним підприємством послуг.

Згідно ст.ст.44, 49 ГПК України оплата судового збору в сумі 1720,50грн. за розгляд судом позовних вимог майнового характеру покладається на відповідача. Надмірно сплачений судовий збір в сумі 2294грн. підлягає поврененню позивачу з державного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 44, 49, 82- 85 ГПК України колегія суддів, -

ВИРІШИЛА:

1. Задовольнити позов позивача повністю.

2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (65481, АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) на користь Комунального підприємства „Южненський комунальний ринокВ» (65481, Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків,19-А, код 37737133) 56450 (п'ятдесят шість тисяч чотириста п'ятдесят) грн. 57 коп. вартості наданих комунальним підприємством послуг по утриманню комунального ринку, 1720 (одну тисячу сімсот двадцять) грн. 50коп. судового збору.

3. Винести ухвалу про повернення Комунальному підприємству „Южненський комунальний ринокВ» (65481, Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків,19-А, код 37737133) з державного бюджету України через Головне управління державної казначейської служби України в Одеській області (м. Одеса, вул. Садова,1 „АВ» , код 37607526) надмірно сплачений згідно платіжних доручень №55 від 13.12.2013р., №56 від 13.12.2013р. судовий збір в сумі 2294 (дві тисячі двісті девяносто чотири) грн.

Рішення господарського суду набирає законної сили згідно зі ст. 85 ГПК України, після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Повний текст рішення складено 29.05.2014р.

Головуючий суддя Малярчук І.А.

Суддя Зайцев Ю.О.

Суддя Гут С.Ф.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення26.05.2014
Оприлюднено03.06.2014
Номер документу38962477
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/3538/13

Ухвала від 11.01.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 16.07.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Малярчук І.А.

Ухвала від 13.11.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 04.11.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 25.09.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 10.09.2014

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Постанова від 27.08.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Васищак І.М.

Ухвала від 18.08.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Васищак І.М.

Постанова від 08.07.2014

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 12.06.2014

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні