Ухвала
від 24.03.2014 по справі б911/2/08/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"24" березня 2014 р. Справа № Б911/2/08/13-г

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Жилі Б.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № Б911/2/08/13-г

за заявою Сквирської міжрайонної Державної податкової інспекції Київської області державної податкової служби України, ідентифікаційний код юридичної особи: 34921028, місцезнаходження: 09000, Київська обл., м. Сквира, вул. Богачевського, буд. 20, правонаступником якої є Тетіївська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області, місцезнаходження: 09800,Київська область, м. Тетіїв, вул. Цвіткова, буд. 22 (Кредитор ),

до боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс " , ідентифікаційний код юридичної особи: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6,

про банкрутство ,

учасники провадження у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута : арбітражний керуючий Коптєва А.Є., яка діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_1, виданого Міністерством юстиції України 11 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року у справі № Б911/2/08/13-г;

за участю представників учасників провадження:

від Кредитора: не з'явився;

від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Коптєва А.Є. особисто, яка діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_1, виданого Міністерством юстиції України 11 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року у справі № Б911/2/08/13-г, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б911/2/08/13-г за заявою Сквирської міжрайонної Державної податкової інспекції Київської області державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 34921028, місцезнаходження: 09000, Київська обл., м. Сквира, вул. Богачевського, буд. 20), правонаступником якої є Тетіївська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області (місцезнаходження: 09800,Київська область, м. Тетіїв, вул. Цвіткова, буд. 22) (Кредитор ) про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс " (ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 08 січня 2013 року.

Постановою господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс " ; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Коптєву А.Є.; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази; призначено на 18 листопада 2013 року засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута; вирішено інші процедурні питання.

Публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс " , ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6, банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті "Голос України " № 51-52 (5551-5552) від 19 березня 2013 року.

Ухвалою господарського суду Київської області від 18 листопада 2013 року продовжено строк ліквідаційної процедури у справі № Б911/2/8/13-г на шість місяців; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 24 березня 2014 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду остаточний звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута з належними доказами всіх вжитих ним заходів в ліквідаційній процедурі, окрім долучених до матеріалів справи.

18 березня 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 02-09/118 від 17 березня 2014 року (вх. № 4880/14 від 18 березня 2014 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі, з доданими документами, в тому числі ліквідаційним балансом Банкрута станом на 17 березня 2014 року.

Провадження у справі № Б911/2/08/13-г перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 24 березня 2014 року призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

В судове засідання 24 березня 2014 року з'явився ліквідатор Банкрута та надала свої пояснення у справі; інші учасники провадження в судове засідання не з'явились про причини неявки суд не повідомили, про час та місце судового засідання були належним чином повідомлені. В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтримала подане нею раніше через відділ діловодства господарського суду Київської області клопотання та просить його задовольнити в повному обсязі, а саме: затвердити звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута, ліквідувати Банкрута та припинити провадження у справі.

Заслухавши ліквідатора Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута, додані до них документи та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Згідно ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 08 січня 2013 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, в ред., що набрала чинності 04 листопада 2012 року.

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута № 02-09/117 від 17 березня 2014 року та доданих до нього документів, ліквідатором Банкрута направлено повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури № 185 від 25 березня 2013 року керівнику ТОВ "Мережа "Окнамакс " ; "Повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури" від 25 березня 2013 року ліквідатором Банкрута направлено: № 187 - ВДВС Сквирського РУЮ Київської області; № 188 - державному реєстратору Сквирської РДА; № 184 - Білоцерківському РЕВ ДАІ; № 186 - Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; № 189 - Сквирській міжрайонній Державній податковій інспекції Київської області; № 190 - УПФ України у Сквирському районі Київської області; № 191 - відділенню ФСС від НВВ та ПЗ у Сквирському районі; № 192 - Сквирській виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; № 193 - Сквирському районному центру зайнятості.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та наданих останнім в судовому засіданні 24 березня 2014 року пояснень ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 194 від 25 березня 2013 року Білоцерківському РЕВ ДАІ з проханням надати відомості щодо транспортних засобів Банкрута (протягом останніх трьох років) та причини зняття їх з обліку

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 195 від 25 березня 2013 року Державній інспекції сільського господарства України в Київській області з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 196 від 25 березня 2013 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати відомості щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 197 від 25 березня 2013 року Головному управлінню регіональної статистики з проханням надати інформацію про засновників та керівників Банкрута та чи є Банкрут засновником (учасником) інших підприємств згідно з даними ЄДРПОУ.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 198 від 25 березня 2013 року Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з проханням надати відомості про реєстрацію Банкрутом авіаційної техніки (за останні 3 роки)

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 199 від 25 березня 2013 року Сквирській міжрайонній Державній податковій інспекції Київської області з проханням надати: копії останньої податкової звітності Банкрута; відомості про наявність заборгованості Банкрута щодо сплати податків, зборів та інших загальнообов'язкових платежів; відомості про наявність у Банкрута рахунків у банках та/чи інших кредитних установах.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 200 від 25 березня 2013 року УПФ України у Сквирському районі Київської області з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 201 від 25 березня 2013 року відділенню ФСС від НВВ та ПЗ у Сквирському районі з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 202 від 25 березня 2013 року Сквирській виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з проханням надати інформацію щодо заборгованості Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 203 від 25 березня 2013 року Сквирському районному центру зайнятості з проханням надати: копії останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; повідомити про наявну заборгованість Банкрута по сплаті страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 204 від 25 березня 2013 року Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати інформацію щодо зареєстрованих за Банкрутом суден, які мають право плавання під Державним Прапором України.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 205 від 25 березня 2013 року територіальному управлінню Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві з проханням надати інформацію (за останні 5 років) щодо наявності у Банкрута об'єктів підвищеної небезпеки, високотоннажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації і будівництва підземних споруд, а також наявності підіймальних споруд та котлів.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 206 від 25 березня 2013 року відділу Держземагентства у Сквирському районі з проханням надати інформацію (за останні 5 років): про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні, і в тому числі оренді; відомості щодо наявності або відсутності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок; у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 207 від 25 березня 2013 року Комунальному підприємству "Сквирське бюро технічної інвентаризації" з проханням надати інформацію (за останні 5 років): чи володіє Банкрут нерухомими майном з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдалося керівництво Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 208 від 25 березня 2013 року Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області з проханням надати інформацію (за останні 5 років) щодо наявності у Банкрута дозволів на виконання будівельних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 209 від 25 березня 2013 року відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури з проханням надати інформацію (за останні 5 років): чи надавались дозволи Банкруту на виконання будівельних робіт; чи надавались висновки Банкруту про погодження проектної та землевпорядної документації; чи здійснювалось за заявами Банкрута виготовлення будівельних паспортів та архітектурно-планувальних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 313 від 22 травня 2013 року Черкаській районній державній адміністрації Відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури з проханням надати інформацію (за останні 6 років): чи надавались дозволи Банкруту на виконання будівельних робіт; чи надавались висновки Банкруту про погодження проектної документації; чи здійснювались за заявами Банкрута виготовлення будівельних паспортів та архітектурно-планувальних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 314 від 22 травня 2013 року ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Черкаси, Черкаського та Чигиринського районів з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів та причини зняття їх з обліку.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 315 від 22 травня 2013 року КУПФ України в м. Черкасах з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 316 від 22 травня 2013 року відділенню Черкаського обласного ФСС з ТВП з проханням надати інформацію щодо заборгованості Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 317 від 22 травня 2013 року відділенню ФСС від НВВ та ПЗ у м. Черкаси з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 318 від 22 травня 2013 року Черкаському міському центру зайнятості з проханням надати: копії останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; повідомити про наявну заборгованість Банкрута по сплаті страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників та розмір їх заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 319 від 22 травня 2013 року Державній інспекції сільського господарства у Черкаській області з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 6 років).

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 320 від 22 травня 2013 року Територіальному управлінню Держгірпромнагляду у Черкаській області з проханням надати інформацію (за останні 7 років) щодо наявності у Банкрута автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд, а також наявності підіймальних споруд та котлів.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 321 від 22 травня 2013 року Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Черкаській області з проханням надати інформацію (за останні 7 років) щодо наявності у Банкрута дозволів на виконання будівельних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 322 від 22 травня 2013 року Управлінню Держземагентства у Черкаському районі з проханням надати інформацію (за останні 7 років): про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні і в тому числі оренді; відомості щодо наявності або відсутності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок. У разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 323 від 22 травня 2013 року Черкаському бюро технічної інвентаризації з проханням надати інформацію (за останні 8 років до 31 грудня 2012 року): про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні і в тому числі оренді; відомості щодо наявності або відсутності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок. У разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 327 від 22 травня 2013 року Черкаській міській раді з проханням надати інформацію (за останні 7 років) стосовно того, чи надавались Банкруту дозволи на виконання будівельних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 328 від 23 травня 2013 року Черкаському відділенню ПАТ "Укрсоцбанк" з проханням надати інформацію: про відкриті Банкрутом банківські рахунки; про рух коштів на рахунках Банкрута за період з 01 січня 2008 року по 01 січня 2013 року; про залишок коштів на рахунках Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 351 від 20 червня 2013 року Комунальному підприємству Київської обласної ради "Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації" з проханням надати інформацію (за останні 8 років до 31 грудня 2012 року): про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні, і в тому числі оренді; відомості щодо наявності або відсутності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок. У разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрацію.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 352 від 20 червня 2013 року Придніпровському РВ УМВС з проханням надати інформацію по кримінальній справі.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 353 від 20 червня 2013 року прокуратурі Придніпровського району м. Черкаси з проханням надати інформацію по кримінальній справі.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 354 від 20 червня 2013 року центральному відділенню ПАТ "Укрсоцбанк" з проханням надати інформацію: про відкриті Банкрутом банківські рахунки; про рух коштів на рахунках Банкрута за період з 01 січня 2008 року по 01 січня 2013 року; про залишок коштів на рахунках Банкрута за період з 01 січня 2008 року по 01 січня 2013 року.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 398 від 17 липня 2013 року КП "Черкаське обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації" з проханням надати інформацію (за останні 8 років) станом на 31 грудня 2012 року: про наявність у Банкрута нерухомого майна з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном до яких вдалося керівництво Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено повторний інформаційний запит № 02-05/510 від 30 жовтня 2013 року Білоцерківському РЕВ ДАІ з повторним проханням надати інформацію щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх п'яти років та причини їх зняття з обліку.

Ліквідатором Банкрута направлено повторний інформаційний запит № 02-05/511 від 30 жовтня 2013 року з повторним проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 6 років).

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: відповідно до довідки Сквирської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 244-01-10 від 03 квітня 2013 року, Банкрут зареєстрований як страхувальник 24 грудня 2009 року за номером 320120001671; з моментом реєстрації по даний час страхувальник звітів за Ф4-ФСС з ТВП по коштах Фонду не подавав; станом на 03 квітня 2013 року Банкрут заборгованості по страхових внесках на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з тимчасової втрати працездатності немає.

Згідно довідки відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Сквирському районі Київської області № 04-03-171 від 02 квітня 2013 року, Банкрут на обліку у відділенні Фонду не перебував та страхових внесків до відділення Фонду не сплачував; Банкрут звітності не подавав, тому відділення Фонду не може надати дані щодо розрахункових відомостей та відомості про чисельність працівників.

Відповідно до довідки Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської обласної державної податкової служби № Б12/9/19-024 від 03 квітня 2013 року, надано відомості про Банкрута.

Згідно довідки Департаменту льотної придатності № 20.19-3669 від 03 квітня 2013 року, в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Банкрутом повітряних суден не зареєстровано.

Відповідно до довідки Укрморрічінспекції № 1812-4.1/9.2.2/45-13 від 09 квітня 2013 року, на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Суднової книги України та Державного суднового реєстру України по місту Києву, відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут відсутні.

Згідно довідки Сквирського районного центру зайнятості № 329 від 09 квітня 2013 року, Банкрут не реєструвався в Сквирському РЦЗ, як платник страхових внесків до ФЗДССУВБ, звітності до Сквирського РЦЗ не подавав.

Відповідно до довідки відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації № 47 від 16 квітня 2013 року, висновків про погодження проектної та землевпорядної документації Банкруту не надавались; заяв Банкрут щодо виготовлення будівельних паспортів та проведення архітектурно-планувальних робіт до відділу не надходило.

Згідно довідки Державної інспекції сільського господарства в Київській області № 14-11/1687 від 12 квітня 2013 року, в Державній інспекції сільського господарства Київської області, відповідно до комп'ютерної бази даних, Банкрут техніку не реєстрував.

Відповідно до довідки Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області № 7/10-28/1104/02 від 11 квітня 2013 року, Інспекцією у період з 2011 року по 2013 року дозволи на виконання будівельних робіт Банкруту не видавалися.

Згідно довідки відділу Держземагентства у Сквирському районі Київської області № 04-44262 від 05 квітня 2013 року, згідно даних державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми 6-зем, 2-зем) дані щодо наявності у користуванні чи власності Банкрута на території Сквирського району земельних ділянок відсутні.

Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/7670/нк від 19 квітня 2013 року, станом на 31 грудня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капталу) відсутній.

Згідно довідки територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві № 04-03/2287 від 08 травня 2013 року, за Банкрутом великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, в Територіальному управлінні Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві не зареєстровані.

Відповідно до довідки відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Черкаси № 1699/0407 від 29 травня 2013 року, в зв'язку із зміною юридичної адреси Банкрута на Київську область Сквирський район село Безпечна, документи Банкрута були направлені до відділення ВД Фонду у Сквирському районі Київської області 30 квітня 2013 року за № 1398/04-07.

Згідно довідки Сквирського районного управління юстиції Київської області № 3028/5 від 24 травня 2013 року, станом на 29 квітня 2013 року виконавчі провадження про стягнення боргів з Банкрута закінчені та виконавчі документи направлені до господарського суду, арешт на майно Банкрута не накладався; виконавчі провадження у яких стягувачем є Банкрут на виконанні не перебувають.

Відповідно до довідки Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Черкаській області № 01-09/1248 від 28 травня 2013 року, Інспекцією ДАБК у Черкаській області з 2008 року (часу створення) не видавались Банкруту дозволи на виконання будівельних робіт.

Згідно довідки територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Черкаській області № 10-6/842 від 30 травня 2013 року, територіальним управлінням Держгірпромнагляду у Черкаській області не проводилась реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація об'єктів котлонагляду та технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, вантажопідіймальних споруд та інших машин, механізмів, устаткування які належать Банкруту.

Відповідно до довідки департаменту містобудування Черкаської міської ради № 6712-019 від 31 травня 2013 року, згідно з реєстрацією управління планування та архітектури департаменту містобудування Черкаської міської ради «RR.exe.», впродовж 2006-2013 років Черкаська міська рада та її виконавчий комітет не надавали Банкруту дозвіл на будь-яке будівництво.

Згідно довідки Управління Пенсійного фонду України в м. Черкасах Черкаської області № 10748/02 від 30 травня 2013 року, Банкрут зареєстрований в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Черкасах Черкаської області 17 лютого 2006 року, знятий з обліку 05 квітня 2013 року; останній звіт поданий підприємством 14 липня 2008 року за червень 2008 року; відомості щодо відкритих розрахункових рахунків Банкрута в кредитно-банківських установах відсутні.

Відповідно до довідки виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 1175/07-26 від 31 травня 2013 року, Банкрут знаходився на обліку з 20 червня 2006 року як страхувальник у Придніпровській районній виконавчій дирекції в м. Черкаси Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; 12 серпня 2010 року Банкрут знятий з обліку та переданий до Сквирської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; у Банкрута заборгованості перед Черкаським обласним відділенням Фонду не має.

Згідно довідки Черкаського відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи № 13/11-541 від 29 травня 2013 року, згідно АІС «Автомобіль» Черкаського ВРЕР та НАІС ДДАІ, станом на 28 травня 2013 року за Банкрутом згідно коду (34076837) в Черкаському ВРЕР транспортних засобів не зареєстровано.

Відповідно до довідки Управління Держземагентства у Черкаському районі Черкаської області № 01-09/3136 від 04 травня 2013 року, згідно даних Державного земельного кадастру Банкрут як землекористувач не обліковується, земельних ділянок наданих у власність чи користування по Черкаському районі та в м. Черкаси не було передано.

Згідно довідки відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури Черкаської районної державної адміністрації № 37 від 04 червня 2013 року, будь-яка інформація стосовно Банкрута у відділі відсутня.

Відповідно до довідки територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Черкаській області № 10-6/928 від 14 червня 2013 року, територіальним управлінням Держгірпромнагляду у Черкаській області не проводилась реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, вантажопідіймальних споруд та інших машин, механізмів, устаткування які належать Банкруту.

Згідно довідки Головного управління регіональної статистики № 23-07/954 від 04 квітня 2013 року, станом на 15 березня 2013 року у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) значиться: товариство з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс " , ідентифікаційний код - 34076837; юридична особа; організаційно-правова форма господарювання - товариство з обмеженою відповідальністю; адреса - 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6; керівник - ОСОБА_4; телефон - 324692; вид діяльності за КВЕД-2005: 72.10.0 Консультування з питань інформатизації; місце проведення реєстраційних дій - Сквирська районна державна адміністрація Київської області; дата реєстрації - 03 лютого 2006 року; дата реєстраційних дій - 18 січня 2013 року; № рішення 13461150008000793 - внесення судового рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи. Засновники - фізичні особи: ОСОБА_4; ОСОБА_5. Також повідомлено, що Банкрут не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.

Відповідно до довідки прокуратури міста Черкаси № 221-5022-13 від 25 липня 2013 року, відомості по кримінальній справі відносно ОСОБА_4, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12012250020000230 від 26 листопада 2012 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 190 ч. 4 КК України; по вказаному кримінальному провадженню призначено слідчого СВ Придніпровського РВ в м. Черкаси УМВС України в Черкаській області старшого лейтенанта міліції Ходосовську О.В.; на даний час матеріали кримінального провадження перебувають у СВ Придніпровського РВ в м. Черкаси УМВС України в Черкаській області за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Грибоєдова, буд. 61.

Згідно довідки Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області № 3130 від 13 листопада 2013 року, станом на 12 листопада 2013 року відповідно до бази даних обліку сільськогосподарських машин за Банкрутом не зареєстрована сільськогосподарська техніка, протягом останніх шести років ніяких реєстраційних дій не проводилось.

Відповідно до довідки Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Біла Церква, Білоцерківського та Сквирського районів при УДАІ ГУМВС України в Київській області № 991 від 14 листопада 2013 року, згідно бази даних Центру надання послуг пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Біла Церква, Білоцерківського за Сквирського районів, станом на 12 листопада 2013 року за Банкрутом транспортні засоби не реєструвалися.

Згідно довідки Черкаського міського центру зайнятості № 06-10/2427 від 29 травня 2013 року, Банкрут зареєстрований як платник до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття за № 230021770 з 15 жовтня 2007 року; остання розрахункова відомість про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Банкрутом подана до Черкаського міського центру зайнятості 03 липня 2008 року за 1-ше півріччя 2008 року; згідно вказаної звітності у Банкрута станом на 03 липня 2008 року середньооблікова чисельність штатних працівників Банкрута складала 3 особи; інформація про розмір заробітної платні працівників Банкрута у Черкаського міського центру зайнятості відсутня.

Відповідно до довідки ПАТ "Укрсоцбанк" № 10.301.-11/358 від 17 червня 2013 року, в Черкаському відділення ПАТ "Укрсоцбанк" відкрито рахунок № 26004000041047 Банкруту; кошти на рахунку відсутні.

Відсутність майна у Банкрута підтверджена Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 42530023 від 14 листопада 2013 року на Банкрута, відповідно до якого відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесена до Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, до якого внесено вимоги: Тетіївської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, яка відповідно до постанови Кабінету міністрів № 229 від 29 березня 2013 року «Про утворення територіальних органів Міндоходів і зборів» є правонаступником Сквирської МДПІ в сумі 850,00 грн.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство.

Частиною 4 п. 45 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, кредитор (кредитори) за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство, не подає (подають) заяв після опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення цієї справи. Вимоги ініціюючих кредиторів вважаються визнаними і після їх перевірки у підготовчому засіданні підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру.

Постановою господарського суду київської області від 18 січня 2013 року у справі № Б911/2/08/13-г визнано грошові вимоги Кредитора в сумі 850,00 грн. податкової заборгованості з податку на прибуток.

Жодних інших заяв з вимогами до Банкрута до господарського суду Київської області не надходило.

В своєму клопотанні № 02-09/118 від 17 березня 2014 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі, в п. 3 прохальної частини, ліквідатор Банкрута просить суд затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута на проведення ліквідаційної процедури в сумі 33 372,12 грн.

Детально дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута № 02-09/117 від 17 березня 2014 року, додані документи, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута при розгляді витрат ліквідатора Банкрута, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство № Б911/2/08/13-г, судом встановлено наступне.

У своєму звіті № 02-09/117 від 17 березня 2014 року ліквідатор Банкрута надає відомості про витрати на проведення ліквідаційної процедури, що складаються з: публікації оголошення в газеті «Голос України» № 67 від 06 квітня 2013 року в сумі 395,00 грн.; плати за витяг з ЄДР в сумі 68,00 грн.; плати за банківські послуги по перерахунку коштів державній реєстраційній службі в сумі 3,00 грн.; за надання відомостей з ЄДРПОУ згідно рахунку-фактури № 370/954 від 03 квітня 2013 року в сумі 30,35 грн.; плати за банківські послуги по перерахунку коштів Головному управлінню регіональної статистики в сумі 2,00 грн.; відправлення рекомендованих листів: фіскальні чеки від 28 березня 2013 року №№ 5958, 5960, 5961, № 3090 від 10 травня 2013 року, № 0777 від 24 травня 2013 року, від 20 червня 2013 року №№ 2060, 2062, 2063, 2064, 2065, № 1672 від 29 липня 2013 року, № 6521 від 19 серпня 2013 року, № 8150 від 02 листопада 2013 року, № 7235 від 08 листопада 2013 року, № 8152 від 02 листопада 2013 року, - в сумі 324,70 грн.; плати за Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна в сумі 100,00 грн.; оплати послуг арбітражного керуючого за період з 21 січня 2013 року по 17 березня 2014 року (включно) в сумі 32 449,07 грн.

На підтвердження здійснених витрат в межах справи № Б911/2/08/13-г ліквідатором Банкрута долучено копії: квитанції № 93 від 26 березня 2013 року; квитанції № 90 від 26 березня 2013 року; рахунку-фактури № 1232 від 18 березня 2013 року; квитанції до прибуткового касового ордеру № 156 від 18 березня 2013 року; конверту Р0103311846446, адресованого керівнику Банкрута повернутого з доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: «за закінченням терміну зберігання»; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846489, адресованого ВДВС Сквирського РУЮ Київської області із зазначенням про вручення уповноваженій особі; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846462, адресованого Державному реєстратору Сквирської РДА із зазначенням про вручення уповноваженій особі 02 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846454, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ із зазначенням про вручення уповноваженій особі 30 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846373, адресованого Державній інспекції сільського господарства в Київській області із зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846403, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку із зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846381, адресованого Головному управлінню регіональної статистики із зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846390, адресованого Голові державної авіаційної адміністрації з зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846470, адресованого Сквирській МДПІ Київської області із зазначенням про вручення уповноваженій особі 30 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846497, адресованого УПФ України у Сквирському районі Київської області із зазначенням про вручення уповноваженій особі 30 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846500, адресованого відділенню ФСС від НВВ та ПЗ у Сквирському районі із зазначенням про вручення уповноваженій особі 02 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846535, адресованого Сквирській ВД ФСС з ТВП із зазначенням про вручення уповноваженій особі 02 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846519, адресованого Сквирському районному центру зайнятості із зазначенням про вручення уповноваженій особі 30 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846411, адресованого Державній інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті із зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р01033118464209, адресованого територіальному управлінню Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві із зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846543, адресованого відділу Держземагентству у Сквирському районі із зазначенням про вручення уповноваженій особі 02 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846527, адресованого КП ?Сквирське БТІ? із зазначенням про вручення уповноваженій особі 02 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846438, адресованого Інспекції ДАБК у Київській області із зазначенням про вручення уповноваженій особі 01 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846551, адресованого відділу містобудування Сквирської РДА із зазначенням про вручення уповноваженій особі 02 квітня 2013 року; списку № 1 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів від 28 березня 2013 року; фіскального чеку № 5960 від 28 березня 2013 року; списку № 2 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів від 28 березня 2013 року; фіскального чеку № 5961 від 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847205, адресованого Черкаській районній державній адміністрації із зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847213, адресованого ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Черкаси із зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847302, адресованого УПФ України в м. Черкасах із зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847221, адресованого відділенню Черкаського обласного ФСС з ТВП із зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847230, адресованого відділенню ФСС від НВВ та ПЗ у м. Черкаси із зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847248, адресованого Черкаському міському центру зайнятості із зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847256, адресованого Державній інспекції сільського господарства у Черкаській області із зазначенням про вручення уповноваженій особі 28 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847264, адресованого територіальному управлінню Держгірпромнагляду з зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847272, адресованого Інспекції ДАБК у Черкаській області з зазначенням про вручення уповноваженій особі 27 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847299, адресованого Черкаському БТІ та конверту Р0103311847299, адресованого Черкаському БТІ, повернутого із доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: «за зазначено причиною бюро вибуло»; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847329, адресованого Черкаському відділенню ПАТ «Укрсоцбанк» з зазначенням про вручення уповноваженій особі 28 травня 2013 року; списку № 3 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів від 24 травня 2013 року; фіскального чеку № 0777 від 24 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215203883427, адресованого КП КОР «Білоцерківське МБТІ» із зазначенням про вручення уповноваженій особі 25 червня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215203883630, адресованого Придніпровському РВ УМВС із зазначенням про вручення уповноваженій особі 25 червня 2013 року; фіскального чеку № 2064 від 20 червня 20013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215203883648, адресованого прокуратурі Придніпровського району м. Черкаси з зазначенням про вручення уповноваженій особі 25 червня 2013 року; фіскального чеку № 2065 від 20 червня 20013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215203883443, адресованого центральному відділенню ПАТ «Укрсоцбанк» з зазначенням про вручення уповноваженій особі 25 червня 2013 року; фіскального чеку № 2062 від 20 червня 20013 року; реєстру № 1 для запису поштових переказів та рекомендованих поштових відправлень від 07 липня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215204496737, адресованого КП «Черкаське ОО БТІ» з зазначенням про вручення уповноваженій особі 23 липня 2013 року; фіскального чеку № 7235 від 08 листопада 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0100110930083, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ із зазначенням про вручення уповноваженій особі 09 листопада 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0004220092950, адресованого Державній інспекції сільського господарства у Черкаській області із зазначенням про вручення уповноваженій особі 05 листопада 2013 року; фіскальних чеків від 02 листопада 2013 року №№ 8153, 8152; рахунку-фактури № 370/954 від 03 квітня 2013 року; квитанції № 346 від 17 квітня 2013 року; квитанції № 345 від 17 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847108, адресованого Сквирській МДПІ Київської області з зазначенням про вручення уповноваженій особі 14 травня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215204496745, адресованого ОСОБА_8 з зазначенням про вручення уповноваженій особі 20 липня 2013 року; реєстру для запису поштових переказів та рекомендованих поштових відправлень (форма 11) від 07 липня 2013 року; конверту Р0215203883621, адресованого ОСОБА_4, повернутого з доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: «за закінченням терміну зберігання»; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215203883621, адресованого ОСОБА_4; фіскального чеку № 2063 від 20 червня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311847884, адресованого Придніпровському РВ УМВС із зазначенням про вручення уповноваженій особі 31 липня 2013 року; фіскального чеку № 1672 від 29 липня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0215204503377, адресованого Придніпровському РВ УМВС із зазначенням про вручення уповноваженій особі 21 серпня 2013 року; фіскального чеку № 6521 від 19 серпня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0104220092976, адресованого Тетіївській ОДПІ з зазначенням про вручення уповноваженій особі 05 листопада 2013 року.

Згідно абз. 1 ч. 12 ст. 3-1 Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Відповідно до абз. 14 ст. 3-1 Закону про банкрутство, оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Згідно ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", установлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 6,88 гривні, з 1 грудня - 7,3 гривні.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік", установлено у 2014 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі - 1218 гривень; у погодинному розмірі - 7,3 гривні.

Перевіркою достовірності та правильності заявленої ліквідатором Банкрута оплати послуг за період з 21 січня 2013 року по 17 березня 2014 року в сумі 32 449,07 грн., суд приходить до висновку, що вона обґрунтована, підтверджена матеріалами справи та відповідає вимогам законодавства

Судом встановлено, що вище зазначені витрати відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням нею своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б911/2/08/13-г.

Враховуючи вище викладене, витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б911/2/08/13-г в сумі 33 372,12 грн. підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат, що пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.

Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 17 березня 2014 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредитором Банкрута - Тетіївською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, яка є правонаступником Сквирської МДПІ Київської області ДПС України та витрати ліквідатора Банкрута, що пов'язані з виконанням обов'язків у справі про банкрутство № Б911/2/08/13-г.

В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердила, що нею не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредитора Банкрута - Тетіївської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, оплата послуг та витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б911/2/08/13-г, - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги Кредитора, оплату послуг та витрати ліквідатора Банкрута, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс", ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6, ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б911/2/08/13-г.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

Керуючись ст.ст. 3-1, 14, 31, 32, 34, 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 35, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", Постановою Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, суд -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс" - арбітражного керуючого Коптєвої А.Є. № 02-09/117 від 17 березня 2014 року та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс", ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6, станом на 17 березня 2014 року.

2. Затвердити оплату послуг та витрати ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Коптєвої А.Є., пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б911/2/08/13-г в сумі 33 372,12 грн. (тридцять три тисячі триста сімдесят дві гривні 12 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс", ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6.

4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

5. Клопотання ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєвої А.Є. № 02-09/118 від 17 березня 2014 року (вх. № 4880/14 від 18 березня 2014 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі, - задовольнити.

6. Провадження у справі № Б911/2/08/13-г про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс", ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6, - припинити.

7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєву А.Є. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєву А.Є. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєву А.Є. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа "Окнамакс", ідентифікаційний код: 34076837, місцезнаходження: 09025, Київська обл., Сквирський район, с. Безпечна, вул. Лисянка, буд. 6, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

10. Ухвалу надіслати: державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному Управлінню статистики в Київській області;

Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, ОСОБА_4 (18005, АДРЕСА_1), ОСОБА_5 (18005, АДРЕСА_2).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення24.03.2014
Оприлюднено05.06.2014
Номер документу39014759
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б911/2/08/13-г

Ухвала від 24.03.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 18.11.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.09.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 18.01.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 14.01.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 08.01.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні