Ухвала
від 29.05.2014 по справі 2а-7227/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 травня 2014 року Справа № 1227/13

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Затолочного В.С.,

суддів Матковської З.М.,

Ліщинського А.М.,

за участі секретаря судового засідання Гелецького П.В.,

представника позивача МаричевоїО.Д.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 20.12.2012 року у справі за позовом Товариства з додатковою відповідальністю «Львівське взуттєве виробничо-торгівельне підприємство «Прогрес» про скасування податкового повідомлення-рішення , -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з додатковою відповідальністю «Львівське взуттєве виробничо-торгівельне підприємство «Прогрес» звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 18.05.2012 року № 000345520/6249.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 20.12.2012 року позов задоволено повністю.

Дану постанову оскаржив в апеляційному порядку відповідач, який просить скасувати її та ухвалити нове рішення про відмову в позові.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовані тим, що безпідставно не скоригувало розмір земельного податку на 2011 рік. Посилання при цьому на ухвалу Львівської міської ради від 31.03.2011 року № 369 є безпідставною, оскільки підприємство мало самостійно індексувати розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, якою користується, відповідно до отриманих довідок про таку оцінку.

Сторони правом на участь у судовому засіданні не скористалися, у зв'язку з чим справа розглядалася в порядку письмового провадження.

Вислухавши суддю-доповідача, представника позивача, яка заперечувала проти задоволення апеляційної скарги, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку про те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби проведено камеральну перевірку податкової звітності - податкової декларації (розрахунку) по земельному податку від 28.01.2011 року № 1868 Товариства з додатковою відповідальністю «Львівське взуттєве виробничо-торгівельне підприємство «Прогрес», результати якої відображені в Акті № 73/1530 від 26.04.2012 року.

Перевіркою встановлено, що платником 28.12.2011 року подано уточнену декларацію по земельному податку на 2011 рік на суму 115647,66 грн. За січень-березень 2011 року підприємство подало по старій грошовій оцінці на суму 23604,7 грн. Податкове зобов'язання земельного податку занижене на суму 52906,56 грн. Дані камеральної перевірки свідчать про неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності з податку або збору (обов'язкового платежу).

За наслідками проведеної перевірки 18.05.2012 року податковим органом прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003451520/6249, яким збільшено суму грошового зобов'язання Товариства з додатковою відповідальністю «Львівське взуттєве виробничо-торгівельне підприємство «Прогрес» за платежем - земельний податок з юридичних осіб на суму 52907,56 грн., з них за основним платежем - 52906,56 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 1 грн.

Не погоджуючись із прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач оскаржив його до Державної податкової інспекції у Львівській області (скарга № 16/10 від 11.06.2012 року). Згідно з рішенням Державної податкової служби у Львівській області №12496/10/10-2005/1061 від 20.06.2012 року скаргу підприємства залишено без розгляду, оскільки пропущено десятиденний строк для подання такої.

В подальшому, позивач звернувся до Державної податкової служби України, згідно рішення якої № 13513/6/10-2215 від 30.07.2012 року скаргу підприємства також залишено без розгляду у зв'язку із порушенням порядку і строків, визначених пп. 8.2 і 8.3 п.8 та пп. 9.1 п. 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом ДПА України від 23.12.2010 року № 1001.

Порядок обчислення та сплати земельного податку регулюється Розділом ХІІІ Податкового Кодексу України (далі - ПК України).

Так, відповідно до п. 269.1 ст. 269 ПК України платника податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), землекористувачі.

Згідно з ст. 271 ПК України базою оподаткування є:

- нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

- площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Відповідно до п. 271.2 ст. 271 ПК України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Як вбачається з матеріалів справи п. 2.3 ухвали 2 сесії 6-го скликання Львівської міської ради № 369 від 31.03.2011 року «Про деякі питання на рахування та оплати за землекористування у зв'язку із введенням в дію у 2011 році грошової оцінки земель м. Львова» передбачено, що платники орендної плати та земельного податку, що не отримали у 2011 році довідок про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, отриманих в період до 01.01.2011року і не провели переоцінку вартості земельних ділянок, здійснюють оплату орендної плати та земельного податку відповідно до поданих податкових зобов'язань до введення в дію відповідної нормативної оцінки земель м. Львова.

У відповідності до п. 2.4. зазначеної ухвали Львівської міської ради після введення в дію відкоригованої нормативної грошової оцінки земель м. Львова, зазначені у п. 2.3 цієї ухвали землекористувачі зобов'язані отримати нові довідки про грошову оцінку земельних ділянок, якими вони користуються, здійснювати перерахунок орендної плати та земельного податку відповідно до довідок внести зміни до податкової звітності та сплатити різницю коштів за землекористування з моменту прийняття цієї Ухвали і до моменту введення в дію відкоригованої грошової оцінки земель м. Львова.

Відповідно до п.2.8 ухвали платники орендної плати та земельного по датку, вказані у підпунктах 2.1, 2.2, 2.6 цієї Ухвали здійснюють оплату орендної плати та земельного податку за період прийняття цієї ухвали до часу введення в дію відкоригованої грошової оцінки земель м. Львова з пільгою в розмірі 60 відсотків від суми нарахованих платежів, що зараховуються до міського бюджету.

ТДВ «Львівське взуттєве виробничо-торгівельне підприємство «Прогрес» технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельної ділянки виготовило 26.04.2011 року, що підтверджується витягом Управління Держкомзему у м. Львові від 14.11.2011року за № 40/01-15/5411.

Відповідно до листа начальника відділу Держземагенства у м. Львові Львівської області № 40/01-15/126 від 07.11.2012 року нормативна грошова оцінка земель м. Львова у 2011 році відповідно до ухвали Львівської міської ради № 3173 від 28.01.2010 року «Про втрату чинності ухвали міської ради від 21.10.2009 року № 3021 та внесення змін до ухвали міської ради від 18.06.2009 року № 2712» вводиться у дію з 31.12.2010 року.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що податковим органом не надано належної оцінки первинним документам, представленим позивачем під час проведення перевірки, висновки відповідача, викладені в Акті перевірки є необ'єктивними та формальними, а прийняте за наслідками перевірки податкове повідомлення-рішення є безпідставним.

Враховуючи, що доводи апеляційної скарги законності оскаржуваного судового рішення не спростовують, підстави для його зміни чи скасування відсутні.

Керуючись ст.ст. 160 ч. 3, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, апеляційний суд -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 20.12.2012 року у справі № 2а-7227/12/1370 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя В.С. Затолочний

Судді А.М. Ліщинський

З.М. Матковська

Повний текст виготовлено 29.05.2014 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2014
Оприлюднено05.06.2014
Номер документу39015037
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7227/12/1370

Ухвала від 26.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Затолочний В.С.

Постанова від 20.12.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 25.09.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні