Постанова
від 30.05.2014 по справі 372/1744/14-а
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/1744/14

№2-а-66/14

П О С Т А Н О В А

Іменем України

30 травня 2014 року Обухівський районний суд Київської області у складі:

головуючого судді: Мостового Р.П.

при секретарі: Василенко О.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Обухові справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Козинської селищної ради, треті особи Реєстраційна служба Обухівського міськрайонного управління юстиції, Київське учбово - виробниче підприємство №3(УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС) та Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз - Інвест» про визнання протиправними та скасування рішень Козинської селищної ради,

ВСТАНОВИВ:

У квітні 2014 року позивач звернувся до суду з вказаним позовом, мотивуючи свої вимоги тим, що Позивач на підставі договору купівлі-продажу нежитлових приміщень, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_2 06.10.2011 та зареєстрованого в реєстрі за № 2046, є співвласником нерухомого майна: нежитлових будівель, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1, які складаються з: А- адміністративний корпус (площа - 94,5 кв.м.), Б - будівля складу (площа - 46,8 кв.м), В- гараж (площа - 153,9 кв.м), Г16- будинок відпочинку(площа - 70,2 кв.м).

Вказане майно було придбано в Товариства з обмеженою відповідальністю «Союз-Інвест», якому належало на праві власності на підставі Ухвали господарського суду міста Києва в справі № 9/371 від 23 грудня 2010 року, зареєстрованої в Комунальному підприємстві Київської обласної ради «Обухівське бюро технічної інвентаризації» 19 липня 2011 року в реєстрову книгу № 58 за номером запису 98.

Право власності Позивача на вищезазначене нерухоме майно зареєстроване Комунальним підприємством Київської обласної ради «Обухівське бюро технічної інвентаризації» 19.10.2011 року, та є єдиними капітальними спорудами та нерухомим майном на всій земельній ділянці, що перебуває у постійному користуванні.

Зазначає, що Позивач разом із іншими співвласниками нерухомого майна є єдиними законними користувачами земельною ділянкою за адресою: АДРЕСА_1, та подали на затвердження до Управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області відповідну технічну документацію із землеустрою.На замовлення Позивача разом із іншими співвласниками 02.08.2012 року Обухівським міськрайонним виробничим відділом Київської обласної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» було виготовлено Технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою на умовах оренди площею 1, 7811 га. для будівництва бази відпочинку в АДРЕСА_1.

Однак, 19 липня 2012 року виконавчим комітетом Козинської селищної ради Обухівського району Київської області було прийняте рішення №3 «Про оформлення права власності», яким вирішено оформити право власності Київського учбово-виробничого підприємства №3 (УВП-3) Українського товариства сліпих на будинок відпочинку літера «ГЗ», будинок відпочинку літера «Г4», будинок відпочинку літера «Г5», будинок відпочинку літера «Г6», будинок відпочинку літера «Г7», будинок відпочинку літера «Г8», будинок відпочинку літера «Г9», будинок відпочинку літера «Г10», будинок відпочинку літера «Г11», будинок відпочинку літера «Г12», будинок відпочинку літера «Г13», будинок відпочинку літера «Г14», будинок відпочинку літера «Г15», будинок відпочинку літера «Г16», приміщення КПП літера «З», приміщення клубу літера «К», розташовані по АДРЕСА_1.

В подальшому, 02 жовтня 2012 року Позивачу стало відомо, що Козинська селищна рада винесла Рішення №12 від 27.09.2012 року, «про затвердження технічної документації з землеустрою» Київському учбово-виробничому підприємству №3 (УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС), на підставі якого надалі й було оформлено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою серії ЯЯ №140170, згідно якого УВП-3 УТОС отримало в постійне користування земельну ділянку площею 1,3124 Га для обслуговування бази відпочинку, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2. Цим рішенням було затверджено технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки УВП-3 УТОС для обслуговування бази відпочинку площею 1.3124га, та вирішено провести пере адресацію й присвоїти земельній ділянці нову адресу - АДРЕСА_2, дозволити виготовити Акт на постійне користування земельною ділянкою, анулювати бланк державного акту Б№027060 від 1988р.

Крім того, виконавчий комітет Козинської селищної ради Рішенням №10 від 12 жовтня 2012 року «Про оформлення права власності», за Київським учбово-виробничим підприємством №3 (УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС) оформлює право власності на базу відпочинку, що складається з: лодочна станція літ. Д, більярдна літ Е, майстерня - літ. Ж, КПП літ. З, вбиральня літ. Л, вбиральня літ. Т , гараж літ. Н, клуб літ. К, літній павільйон для вмивання літ. М, будинки відпочинку літ. Г2, Г3, Г4, Г5, Г6, Г7, Г8, Г9, Г10, Г11, Г12, Г13, Г14, Г15, що розташовані за адресою: АДРЕСА_2, й узаконити самовільно побудовані будівлі.

Зазначає що, прийняття Козинською селищною радою та виконавчим комітетом Козинської селищної ради оскаржуваних рішень порушує права та законні інтереси Позивача, як особи, що має право на отримання у встановленому законом порядку земельної ділянки для обслуговування зареєстрованих об'єктів нерухомості, які йому належать на праві власності та просить скасувати вищезазначені рішення.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав, викладені в позовній заяві вимоги підтвердив та просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не з'явився надав до суду заяву про розгляд справи без його участі.

Третя особа Реєстраційна служба Обухівського міськрайонного управління юстиції подала до суду Клопотання про розгляд справи без їх участі.

Третя особа Київське учбово - виробниче підприємство №3(УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС) в судове засідання не з'явилось будь - яких клопотань чи заперечень на позовні вимоги не подавало.

Третя особа ТОВ «Союз - Інвест» подало до суду пояснення в яких підтримало позовні вимоги позивача по справі.

Заслухавши пояснення представника позивача, вивчивши матеріали адміністративної справи, оцінивши докази по справі у їх сукупності, суд дійшов до наступного висновку.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом в ході розгляду справи, Позивач на підставі договору купівлі-продажу нежитлових приміщень, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_2 06.10.2011 та зареєстрованого в реєстрі за № 2046, є співвласником нежитлових будівель, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1, які складаються з: А- адміністративний корпус (площа - 94,5 кв.м.), Б - будівля складу (площа - 46,8 кв.м), В- гараж (площа - 153,9 кв.м), Г16- будинок відпочинку(площа - 70,2 кв.м).

Вказане майно було придбано в Товариства з обмеженою відповідальністю «Союз-Інвест», якому, в свою чергу, було відчужено Учбово-виробничим підприємством №3 Українського товариства сліпих на підставі мирової угоди, затвердженої Ухвалою господарського суду міста Києва в справі № 9/371 від 23 грудня 2010 року, зареєстрованої в Комунальному підприємстві Київської обласної ради «Обухівське бюро технічної інвентаризації» 19 липня 2011 року, про що внесено запис в реєстрову книгу №58 за номером 98.

Право власності Позивача на вищезазначене нерухоме майно зареєстроване Комунальним підприємством Київської обласної ради «Обухівське бюро технічної інвентаризації» 19.10.2011 року.

В силу ст. 120 Земельного кодексу України, у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Позивач разом із іншими співвласниками нерухомого майна, отримали в користування земельну ділянку у тому ж обсязі, що і у попереднього власника нерухомого майна, та є єдиними законними користувачами земельною ділянкою за адресою: АДРЕСА_1, та подали на затвердження до Управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області відповідну технічну документацію із землеустрою. 02.08.2012 року Обухівським міськрайонним виробничим відділом Київської обласної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» було виготовлено Технічну документацію із землеустрою, що посвідчує фактичну площу, яка перейшла в користування фізичним особам-співвласникам - 1,7811 га за адресою: АДРЕСА_1.

УВП-3 УТОС втратило право користування земельною ділянкою в АДРЕСА_1 після того, як на підставі Ухвали Господарського суду м. Києва (про затвердження мирової угоди) в справі № 9/371 від 23 грудня 2010 року відчужило все належне йому на праві власності нерухоме майно (розміщене на земельній ділянці) Товариству з обмеженою відповідальністю «Союз-Інвест», яке в свою чергу здійснило продаж цього майна нинішнім власникам.

Так, відповідно до пп. е) ч. 1 ст. 140 ЗК України, однією з підстав припинення права користування земельною ділянкою є набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці. Зважаючи, що УВП-3 УТОС відчужило ТОВ «Союз-Інвест» все нерухоме майно, розміщене на земельній ділянці за адресою АДРЕСА_1, то воно втратило право користування даною земельною ділянкою з моменту державної реєстрації відчуженого нерухомого майна за новим власником, тобто з 19.10.2011р.

Судом встановлено, що 19 липня 2012 року, не зважаючи на втрату виконавчим комітетом Козинської селищної ради Обухівського району Київської області було прийняте рішення №3 «Про оформлення права власності», яким вирішено оформити право власності Київського учбово-виробничого підприємства №3 (УВП-3) Українського товариства сліпих на будинок відпочинку літера «ГЗ», будинок відпочинку літера «Г4», будинок відпочинку літера «Г5», будинок відпочинку літера «Г6», будинок відпочинку літера «Г7», будинок відпочинку літера «Г8», будинок відпочинку літера «Г9», будинок відпочинку літера «Г10», будинок відпочинку літера «Г11», будинок відпочинку літера «Г12», будинок відпочинку літера «Г13», будинок відпочинку літера «Г14», будинок відпочинку літера «Г15», будинок відпочинку літера «Г16», приміщення КПП літера «З», приміщення клубу літера «К», розташовані по АДРЕСА_1.

Однак таке рішення виконавчого комітету Козинської селищної ради Обухівського району Київської області є незаконним та підлягає скасуванню з наступних підстав.

Згідно ч.1 ст. 375 ЦК України, власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, здійснювати перебудову, однак за певних обмежень, які передбачені ч. 3 вказаної статті, зокрема право власника на забудову здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних, санітарних, екологічних та інших норм і правил.

Нормативно-правовим актом, який встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів зокрема є Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Згідно вимог статті 26 вищезазначеного закону, суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Відповідно до п. 8.1. Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 7 лютого 2002 року N 7/5 в редакції чинній на дату винесення спірного рішення, оформлення права власності на нерухоме майно проводиться з видачею свідоцтва про право власності за заявою про оформлення права власності на нерухоме майно органами місцевого самоврядування фізичним та юридичним особам на новозбудовані, реконструйовані об'єкти нерухомого майна за наявності документа, що посвідчує право на земельну ділянку, та документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Таким чином Козинська селищна рада порушила одразу декілька вимог законодавства щодо порядку оформлення права власності на новозбудоване нерухоме майно.

Окрім цього Козинська селищна рада, при прийнятті оскаржуваного рішення не виконала вимоги закону щодо наявності документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Відповідно до Листа Державної реєстраційної служби України від 22.05.2012р. за №99-06-14-12 однією з умов для оформлення права власності на об'єкт нерухомого майна з видачею відповідного свідоцтва є подання документа, яким може бути підтверджено відповідність об'єкта, право на який оформлюється, документації, згідно з якою відбувалося його будівництво, та безпосередньо нормам будівництва.

Відповідно до ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється шляхом реєстрації відповідною інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю на поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації, або на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації. Проте жодний з передбачених законодавством документів, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації, отриманий УВП-3 УТОС не був.

Також судом встановлено, що 27 вересня 2012 року Козинська селищна рада прийняла наступне протиправне Рішення за №12, яким було затверджено технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки УВП-3 УТОС для обслуговування бази відпочинку площею 1.3124 га, та вирішено провести переадресацію й присвоїти земельній ділянці нову адресу - АДРЕСА_2, дозволити виготовити Акт на постійне користування земельною ділянкою, анулювати бланк державного акту Б№027060 від 1988р.

Таке рішення Козинської селищної ради є незаконним й безпідставним з наступних підстав.

Стаття 123 Земельного кодексу України визначає порядок надання у постійне користування земельних ділянок юридичним особам.

Так, надання земельної ділянки державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Таке рішення приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: зміни цільового призначення земельних ділянок відповідно до закону; надання у користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).

Враховуючи те, що відокремленої земельної ділянки площею 1,3124 га за адресою: АДРЕСА_2 не існує, для отримання такої земельної ділянки у користування заявник має подати на затвердження селищної ради проект землеустрою, який розробляється землевпорядною організацією.

Однак Козинська селищна рада Рішенням №12 від 27.09.2012 року порушила встановлений ст. 123 Земельного кодексу України порядок надання у постійне користування земельних ділянок юридичним особам, тому таке рішення має бути скасоване.

Відповідно до ст. 50 Закону України "Про землеустрій", проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється у разі формування нової земельної ділянки або зміни цільового призначення земельної ділянки.

Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Відповідно до ст. 51 Закону України "Про землеустрій", проекти землеустрою щодо створення нових землеволодінь та землекористувань розробляються з метою обґрунтування розмірів і меж земельних ділянок з урахуванням вимог щодо раціонального використання та охорони земель.

Козинська селищна рада порушила положення чинного законодавства приймаючи рішення (№12 від 27.09.2012 року «про затвердження технічної документації з землеустрою») не маючи відповідної належної погодженої проектної документації з землеустрою, та не маючи жодних зареєстрованих об'єктів нерухомості у УВП-3 УТОС на цій земельній ділянці, як відповідної обов'язкової підстави для оформлення землекористування.

Судом встановлено, що Козинською селищною радою Обухівського району Київської області прийнято рішення №10 від 12 жовтня 2012 року «Про оформлення права власності», яким за Київським учбово-виробничим підприємством №3 (УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС) оформлено право власності на базу відпочинку, що складається з: лодочна станція літ. Д, більярдна літ Е, майстерня - літ. Ж, КПП літ. З, вбиральня літ. Л, вбиральня літ. Т , гараж літ. Н, клуб літ. К, літній павільйон для вмивання літ. М, будинки відпочинку літ. Г2, Г3, Г4, Г5, Г6, Г7, Г8, Г9, Г10, Г11, Г12, Г13, Г14, Г15, що розташовані за адресою: АДРЕСА_2, й узаконено самовільно побудовані будівлі.

У відповідності до ч. 3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України.

У відповідності до ч.1 ст. 376 ЦК України, житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без належного дозволу чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і встановлює низку єдиних вимог що висуваються до процесу будівництва об'єктів нерухомості.

Таким чином, УВП-3 УТОС здійснивши будівництво узаконених Козинською селищною радою споруд, не отримало дозвіл на будівництво об'єкта містобудування, не розробило проектну документацію на будівництво та не отримало дозвіл на виконання будівельних робіт, а також об'єкт містобудування, який закінчений будівництвом, не було прийнято в експлуатацію.

Козинська селищна рада приймаючи відповідне рішення не дотрималась вимог зазначених вище нормативно-правових актів України, які регулюють прядок будівництва об'єктів містобудування в населених пунктах та встановлюють єдиний механізм їх будівництва та оформлення права власності.

Ч. 3 ст. 376 ЦК України передбачено, що право власності на самочинно збудоване нерухоме майно може бути за рішенням суду визнане за особою, яка здійснила самочинне будівництво на земельній ділянці, що не була їй відведена для цієї мети, за умови надання земельної ділянки у встановленому порядку особі під уже збудоване нерухоме майно.

Також, згідно ч.7 ст. 376 ЦК України, у разі істотного відхилення від проекту, що суперечить суспільним інтересам або порушує права інших осіб, істотного порушення будівельних норм і правил суд за позовом відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування може постановити рішення, яким зобов'язати особу, яка здійснила (здійснює) будівництво, провести відповідну перебудову. Якщо проведення такої перебудови є неможливим або особа, яка здійснила (здійснює) будівництво, відмовляється від її проведення, таке нерухоме майно за рішенням суду підлягає знесенню за рахунок особи, яка здійснила (здійснює) будівництво. Особа, яка здійснила (здійснює) самочинне будівництво, зобов'язана відшкодувати витрати, пов'язані з приведенням земельної ділянки до попереднього стану.

За таких обставин, виходячи з положення ст. 376 ЦК України, право власності на самочинне будівництво може бути визнано за особою, яка його будувала виключно в судовому порядку шляхом звернення з відповідним позовом цієї особи та з підстав і в порядку передбаченому Законом, в той час як органи місцевого самоврядування не мають жодних прав на визнання права власності чи іншим чином встановлення цього права на підставі своїх рішень, окрім того випадку, коли виконавчим органам рад надано повноваження на введення в експлуатацію об'єкта містобудування.

Це зумовлено тим, що у випадку розгляду судом вимог щодо визнання права власності на самочинне будівництво, суд витребує відомості та докази від органів архітектурно-будівельного контролю, органів державного санітарно-епідеміологічного та державного пожежного нагляду щодо відповідності будівельним, санітарним, пожежним та іншим нормам новозбудоване чи перебудоване нерухоме майно, чи не порушує таке будівництво права та інтереси інших осіб, в разі необхідності призначає судову будівельно-технічну експертизу і таке інше, виходячи з того, що майно вже збудоване, тим більше без наявності проекту та необхідних дозволів.

До повноважень, селищних рад чи її виконавчого органу не віднесено таких повноважень та не надано право визнавати чи іншим чином встановлювати право власності на об'єкт нерухомого майна який вважається самочинним будівництвом, тобто є збудованим, однак без будь-яких нате необхідних та належних документів та з порушенням відповідного порядку будівництва.

Тим більше, як передбачено ст. 376 ЦК України, особа має право здійснювати будівництво об'єкта містобудування виключно за наявності права власності чи права користування земельною ділянкою або ж за наявності дозволу власника чи користувача, за наявності відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, належно затвердженого проекту. Відповідно до ч. 2 зазначеної статті особа, яка здійснила або здійснює самочинне будівництво нерухомого майна, не набуває права власності на нього.

Згідно ч. 3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

У відповідності до ст. 21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим, або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права та інтереси.

У відповідності до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 6 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Відповідно до частини 1 статті 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Згідно з ч. 2 ст. 162 КАС України адміністративний суд має право у разі задоволення адміністративного позову прийняти постанову про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень чи його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, а також про зобов'язання відповідача вчинити певні дії або прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 118, 121, 123 Земельного кодексу України, ст. 69, 71, ст.ст. 160 - 163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Козинської селищної ради Обухівського району Київської області №3 «Про оформлення права власності» від 19.07.2012 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення №12 Козинської селищної ради Обухівського району Київської області «Про затвердження технічної документації із землеустрою» від 27.09.2012 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Козинської селищної ради Обухівського району Київської області №10 від 12.10.2012 року «Про оформлення права власності».

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови до Київського апеляційного адміністративного суду через Обухівський районний суд Київської області.

Суддя: Р.П.Мостовий

СудОбухівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення30.05.2014
Оприлюднено16.06.2014
Номер документу39154434
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —372/1744/14-а

Ухвала від 06.04.2018

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Зінченко О. М.

Постанова від 14.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 30.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 30.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мацедонська В.Е.

Постанова від 30.05.2014

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Мостовий Р. П.

Ухвала від 29.04.2014

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Мостовий Р. П.

Постанова від 30.05.2014

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Мостовий Р. П.

Ухвала від 04.04.2014

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Мостовий Р. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні