Ухвала
від 05.06.2014 по справі 812/9369/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1.5

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

05 червня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/9369/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Островської О.П.,

при секретарі - Тельдековій Н.В.,

за участю:

представник позивача: не прибув,

представник відповідача: не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про розстрочення виконання судового рішення по справі №812/9369/13-а за адміністративним позовом Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про стягнення податкового боргу в розмірі 536050,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

26 травня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про розстрочення виконання судового рішення по справі №812/9369/13-а за адміністративним позовом Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про стягнення податкового боргу в розмірі 536050,00 грн.

В обґрунтування заяви зазначено, що «Алчевське управління механізації» є комунальним підприємством. Основним видом діяльності підприємства є збирання та знищення побутових відходів. Погашення боргу по справі №812/9369/13-а одразу у повній сумі можливе лише за рахунок майна підприємства , що значно вплине на діяльність підприємства і неминуче призведе до припинення його функціонування.

Суму податкового боргу з ПДВ у сумі 536050,00 грн. відповідач може сплатити згідно графіку розстрочення на 5 років (60 місяців) починаючи з червня 2014 року по травень 2019 року включно.

На підставі викладеного заявник просив встановити спосіб, строки та порядок виконання судового рішення шляхом розстрочення боргу на п'ять років (60 місяців), починаючи з червня 2014 року по травень 2019 року, щомісячно, рівними частками по 8934,16 грн., з останнім платежем в травні 2019 року в розмірі 8934,16 грн. згідно графіку погашення податкового боргу.

Представники сторін в судове засідання не прибули, повідомлялися належним чином, надали на адресу суду клопотання про розгляд заяви за їх відсутністю.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши заяву з урахуванням наданих сторонами доказів, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає викладені в заяві вимоги такими, що підлягають задоволенню з огляду на слідуюче.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено в судовому засіданні, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2013 року адміністративний позов Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про стягнення податкового боргу в розмірі 536050,00 грн. задоволено повністю. Стягнуто з Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» (адреса: 94203, Луганська область, м. Алчевськ, вул. Шевцової, 3-а, і.к. 01240427) на користь державного бюджету суму податкового боргу з податку на додану вартість за період з 02.03.2013 року по 30.11.2013 року в сумі 536050,00 грн. (п'ятсот тридцять шість тисяч п'ятдесят гривень 00 коп.) на користь Державного бюджету (р/р 31118029700027, код платежу 14010100, одержувач УДКСУ в м. Алчевську в установі банку ГУДКСУ у Луганській області, код 37907097, МФО 804013).

Комунальне підприємство «Алчевське управління механізації» є збитковим підприємством.

Звіт про фінансові результати за І квартал 2014 року та баланс підприємства на 31 березня 2014 року підтверджують, що Комунальне підприємство «Алчевське управління механізації» є збитковим підприємством (а.с. 99-100).

Відповідно до частини 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Підставою для розстрочки виконання судового рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк або встановленим судом способом.

Враховуючи тяжкий фінансовий стан відповідача, суд приходить до висновку щодо необхідності змінити порядок виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду по справі №812/9369/13-а в рахунок погашення податкового боргу з ПДВ у сумі 536050,00 грн., шляхом розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2013 року по справі № 812/9369/13-а за адміністративним позовом Луганського Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про стягнення податкового боргу в розмірі 536050,00 грн. строком на 5 років (шістдесят календарних місяців) починаючи з червня 2014 року по травень 2019 року включно, шляхом сплати заборгованості рівними частинами по 8934,16 грн. щомісячно, а в останньому місці травні 2019 року в сумі 8934,56 грн.

Керуючись статтями 160, 165, 254, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Заяву Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про розстрочення виконання судового рішення по справі №812/9369/13-а за адміністративним позовом Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про стягнення податкового боргу в розмірі 536050,00 грн. - задовольнити.

Розстрочити виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2013 року по справі № 812/9369/13-а за адміністративним позовом Луганського Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства «Алчевське управління механізації» про стягнення податкового боргу в розмірі 536050,00 грн. строком на 5 років (шістдесят календарних місяців) починаючи з червня 2014 року по травень 2019 року включно, шляхом сплати заборгованості рівними частинами по 8934,16 грн. щомісячно, а в останньому місці травні 2019 року в сумі 8934,56 грн.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не буде подано.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

СуддяО.П. Островська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2014
Оприлюднено13.06.2014
Номер документу39155112
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/9369/13-а

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.П. Островська

Ухвала від 09.01.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Постанова від 17.12.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Ухвала від 13.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні