Ухвала
від 16.06.2014 по справі 826/8538/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 16 червня 2014 року                                        м. Київ                              № 826/8538/14                                                              17 год. 00 хв. Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Добрівська Н.А., ознайомившись з поданням податкового органу та доданими до нього матеріалами Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами та адміністрування пенсійних фондів «Ініціатива» про стягнення коштів за податковим боргом,- В С Т А Н О В И В: 16 червня 2014 року о 16 год. 15 хв. до Окружного адміністративного суду м. Києва надійшло подання ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у місті Києві про стягнення з рахунків платника податків та за рахунок готівки – Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами та адміністрування пенсійних фондів «Ініціатива» податкового боргу з у розмірі 146  218,75 грн. (отримано суддею 16 червня 2014 року о 16 год. 55 хв.). Подання мотивовано наявністю у особи, до якої спрямовано вимоги заборгованості зі сплати податку на прибуток у наведеному розмірі. Вирішуючи питання щодо наявності підстав для відкриття провадження у справі за поданням податкового органу, суд виходить з наступного. Особливості провадження у справах за зверненням органів державної податкової служби визначені ст.1833 КАС України. Відповідно до ч.1 ст.1833 Кодексу адміністративного судочинства України провадження у справах за зверненням органів державної податкової служби при здійсненні ними передбачених законом повноважень здійснюється на підставі подання таких органів щодо, зокрема, стягнення коштів за податковим боргом. Частиною 2 статті 1833 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що подання податкового органу подається до суду першої інстанції протягом двадцяти чотирьох годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими КАС України, у письмовій формі та повинно містити: найменування адміністративного суду; найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку заявника; найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку, якщо такий відомий, відносно сторони, до якої застосовуються заходи, передбачені частиною першою цієї статті; підстави звернення з поданням, обставини, що підтверджуються доказами, та вимоги заявника; перелік документів та інших матеріалів, що додаються; підпис уповноваженої особи суб'єкта владних повноважень, що скріплюється печаткою. У частині, що не врегульована статтею 1833 Кодексу адміністративного судочинства України, вимоги до подання визначаються загальними нормами Кодексу адміністративного судочинства України. Пунктом 7 частини 3 статті 108 КАС України передбачено, що суд повертає позовну заяву позивачу, якщо позовну заяву із вимогою про стягнення грошових коштів, яка ґрунтується на підставі рішення суб'єкта владних повноважень, подано суб'єктом владних повноважень до закінчення строку, передбаченого статтею 99 цього Кодексу. Порядок стягнення податкового боргу платників податків, крім фізичних осіб, регулюється статтями 95 – 99 Податкового кодексу України. Згідно із визначенням, наведеним у підпункті 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з моменту надіслання такому платнику податкової вимоги (пункт 95.2 статті 95 Податкового кодексу України). Отже, право на стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу виникає у контролюючого органу на наступний день після закінчення 60 днів з дня надіслання платникові податків податкової вимоги. Відповідно до абз.3 п.58.3 ст.58 Податкового кодексу України у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення. Дані положення кореспондуються з твердженнями зазначеними п.4.8 Порядку направлення органами державної податкової служби податкових вимог платникам податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.10.2012 року за №1113, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 листопада 2012 року за №1909/22221 (далі по тексту – Порядок №1113). Відповідно до п.4.6 Порядку №1113, податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. Разом з тим, податковим органом до позовної заяви не додано належний доказ направлення податкової вимоги №1220-25 від 10.04.2014 року – надане поштовою службою повідомлення про вручення рекомендованого відправлення із зазначенням дати вручення повноважній особі платника податків або із наведенням причин невручення, що передбачено Податковим кодексом України та Порядком №1113. Одночасно слід зазначити, що надана контролюючим органом копія квитанції №9303 від 14.04.2014 року не може бути визнана належним доказом направлення/вручення податкової вимоги №1220-25 від 10.04.2014 року, оскільки неможливо встановити дату вручення вказаної податкової вимоги платнику податків або повернення з відміткою пошти про неможливість вручення, що унеможливлює вирішення питання щодо дати узгодження податкового зобов'язання, визначеного у вказаній податковій вимозі. З урахуванням вищевикладеного, ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у місті Києві  не виконано належним чином вимоги ст.106, п.7 ч.3 ст.108, п.4 ч.2 ст.1833 Кодексу адміністративного судочинства України, що створює перешкоди для розгляду подання податкового органу у скорочені строки. Частиною третьою ст.1833 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі недотримання вимог частини другої цієї статті суд повідомляє про це заявника та надає йому строк, але не більше ніж 24 години для усунення недоліків. З метою забезпечення дотримання його процесуальних прав судом визначено строк для усунення недоліків до 17 червня 2014 року до 14 год. 00 хв. Керуючись ст.ст.106, 107, ч. 2, ч. 3 ст. 1833, ст.ст.160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя – У Х В А Л И В: 1. Надати Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві  строк  для  усунення недоліків подання до 17 червня 2014 року до 14 год. 00 хв. 2. Попередити заявника, що невиконання вимог суду в установлений строк тягне за собою повернення заявнику подання та доданих до нього документів. Суддя                                                                                      Н.А. Добрівська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.06.2014
Оприлюднено17.06.2014
Номер документу39214026
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8538/14

Постанова від 24.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 17.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 16.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні