Постанова
від 19.06.2014 по справі 815/3544/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3544/14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2014 року о 01 год. 29 хв. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Соколенко О.М.

при секретарі - Гаврилюк І.С.

за участю: представника позивача - Карташова В.О. (за довіреністю);

представника відповідача - Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» - Коломійцева А.Б. (керівника організації);

відповідача - ОСОБА_3;

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом виконавчого комітету Одеської міської ради до ОСОБА_4, ОСОБА_3, Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка», Громадської організації «Правий сектор», Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво», ОСОБА_7, Громадської організації «Рада Громадської Безпеки» про обмеження в реалізації права на мирні зібрання та заборону вчиняти певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов виконавчого комітету Одеської міської ради до ОСОБА_4, ОСОБА_3, Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка», Громадської організації «Правий сектор», Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» Одеський козачий округ», ОСОБА_7, Громадської організації «Рада Громадської Безпеки» про обмеження в реалізації права на мирні зібрання та заборони вчиняти певні дії шляхом:

- обмеження ОСОБА_7 у проведенні мітингу 21 червня 2014 року на Думській площі, а також ходи до будівлі Одеської обласної державної адміністрації на пр. Шевченко та „Всеукраїнську громадську організацію „Православне козацтво" Одеський козачий округ" на проведення мітингу та маршу 21 червня 2014 року по маршруту - Куликове поле, вул. Пушкінська, Думська площа в м. Одесі;

- обмеження ОСОБА_3, ОСОБА_4, Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, ГО «Правий Сектор», ООО ПП «Удар Віталія Кличка», ГО «Рада Громадської Безпеки» в реалізації права на мирні зібрання, шляхом заборони 22 червня 2014 року проведення зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та інших мирних зібрань за адресами у м. Одеса: Куликове поле, вул. Пушкінська, вул. Успенська, парк ім. Шевченка (алея Слави), вул.Белінського, Італійський бульвар, Куликове поле, вул. М.Арнаутська, вул. Рішельєвська, вул. В. Арнаутська, вул. Середньофонтанська, вул. Катерининська, вул. Буніна, вул. Жуковського, навколо кварталу, на якому розташований Кафедральний костел «Успіння Пресвятої Богородиці» по вул. Катерининській, 33, Приморський бульвар, пам'ятник Дюку, пл. Грецька, Соборна площа, вул. Дерибасівська;

- заборони ОСОБА_7 та Всеукраїнській громадській організації «Православне Козацтво» Одеський козачий округ» 21 червня 2014 року встановлювати намети, будь-які інші споруди, в тому числі, збірно-розбірні, встановлювати та/або використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілі, інші транспортні засоби, в тому числі, причепи та напівпричепи та інше обладнання, за адресами у м. Одеса: на Думській площі, біля будівлі Одеської обласної державної адміністрації, на пр. Шевченко, Куликове поле, вул. Пушкінська, Думська площа;

- заборони ОСОБА_3, ОСОБА_4, Управлінню Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, ГО «Правий Сектор», ООО ПП «Удар Віталія Кличка», ГО «Рада Громадської Безпеки» 22 червня 2014 року встановлювати намети, будь-які інші споруди, в тому числі, збірно-розбірні, встановлювати та/або використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілі, інші транспортні засоби, в тому числі, причепи та напівпричепи та інше обладнання, за адресами у м. Одеса: Куликове поле, вул. Пушкінська, вул. Успенська, парк ім. Шевченка (алея Слави), вул. Белінського, Італійський бульвар, Куликове поле, вул. М. Арнаутська, вул. Рішельєвська, вул. В. Арнаутська, вул. Середньофонтанська, вул. Катерининська, вул. Буніна, вул. Жуковського, навколо кварталу, на якому розташований Кафедральний костел «Успіння Пресвятої Богородиці» по вул. Катерининській, 33, пам'ятник Дюку, пл. Грецька, Соборна площа, вул. Дерибасівська.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на адресу Одеського міського голови надійшов лист-повідомлення від 16.06.2014 року від ОСОБА_3 про намір проведення мирної ходи у підтримку миру та спокою 22 червня 2014 року о 14:00 год. за маршрутом: Куликове поле - вул. Пушкінська, вул.Успенська - парк ім. Шевченка (алея Слави) - вул. Белінського - Італійський бульвар - Куликове поле, з орієнтовною кількістю учасників мирної ходи у 1000 осіб.

Також, як вказує позивач, ОСОБА_4 своїм листом від 17.06.2014 року повідомив Одеську міську раду про те, що 22.06.2014 року громадська організація «Автомайдан Одеса» в період з 12:00 год. до 18:00 год. планує проведення автопробігу, присвяченого 73-річчю початку Великої Вітчизняної війни за маршрутом: Куликове поле - вул. Пушкінська - вул. М.Арнаутська - вул.Белінського - Алея Слави, а також, проведення мітингу на Алеї Слави - вул. Бєлінського - вул. В.Арнаутська - вул.Рішельєвська - вул. Середньофонтанська - Куликове поле.

Крім того, в позові зазначено, що на адресу Одеської міської ради надійшов лист-повідомлення від Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, ОСОБА_13 про намір проведення молитовного ходу 22 червня 2014 року з 10.30 - 12.30 годин за адресами: вул. Катерининська, вул. Буніна, вул. Рішельєвська, вул. Жуковського, навколо кварталу, на якому розташований Кафедральний костел «Успіння Пресвятої Богородиці» по вул. Катерининській, 33, час проведення, із орієнтовною кількістю учасників понад 300 осіб.

Також, на адресу Одеської міської ради надійшов лист-повідомлення громадської організації «Правий Сектор» про намір проведення 22 червня 2014 року о 13:00 годин маршу пам'яті по загиблим патріотам, за адресами: пам'ятник Дюку, вул. Пушкінська, площа Грецька, Соборна площа, вул. Дерибасівська.

Крім того, як зазначає позивач, на адресу Одеської міської ради надійшов лист-повідомлення від Одеської обласної організації Політичної партії «Удар Віталія Кличка» про намір проведення 22 червня 2014 року з 12:00 - 18:00 годин ходи вшанування пам'яті жертв Великої Вітчизняної Війни по маршруту: Куликове поле - Алея Слави (парк ім. Т.Г. Шевченка), орієнтовною кількістю учасників до 2000 осіб.

Разом з цим, 17.06.2014 року на адресу Одеського міського голови надійшла заявка від представника МЕГА ЄВРО МАЙДАН ОДЕСИ стосовно наміру проведення мітингу 21.06.2014 року о 12:00 год. на Думській площі, після чого ходою пройти до будівлі Одеської обласної державної адміністрації на пр. Шевченка.

Також, 17.06.2014 року на адресу Одеського міського голови надійшла заявка від представників Всеукраїнської громадської організації «ПРАВОСЛАВНЕ КОЗАЦТВО» Одеський козачий округ» стосовно наміру проведення мітингу та маршу 21.06.2014 року о 14:00 год. по маршруту: Куликове поле, вул. Пушкінська, Думська площа в м. Одесі.

Крім того, 18.06.2014 року на адресу Одеської міської ради надійшов лист-повідомлення від ГО «Рада Громадської Безпеки» про намір проведення 22 червня 2014 року з 10:00 по 15:00 год. маршу по маршруту: Приморський бульвар (від пам'ятника Дюку де Ришельє) - Парк Шевченка (Алея Слави), орієнтовною кількістю учасників 5000 осіб.

При цьому, як зазначає позивач, згідно листа Управління Служби безпеки України в Одеській області від 16.06.2014 року № 65/5/1-2966нт повідомлено, що прихильники радикальних проросійських структур (ГО «Православне козацтво», «Молодіжна єдність», «Народна альтернатива», «Сопротивление», «Слов'янська єдність», «Боротьба» «Одеська дружина», тощо) мають намір 22.06.2014 року о 14.00 год. провести пішу ходу вулицями міста від Куликового поля до пам'ятнику невідомому матросу з покладанням вінків та квітів.

Також, листом Одеського міського управління ГУМВС України в Одеській області від 17.06.2014 року № 31/5-609 повідомлено міського голову про те, що до Одеського міського управління з виконавчого комітету Одеської міської ради надійшли вищевказані повідомлення від представників громадян м. Одеси, громадських організацій та інших організацій, та вказано, що зазначені громадяни являються представниками різнополярних організацій, час та місце запланованих ними заходів пересікаються, а також, зазначено, що в таких заходах приймають участь громадяни, які активно підтримують різні політичні погляди та мають своїх прихильників, що може призвести до конфліктів між ними.

Таким чином, як вказує позивач, все вищенаведене свідчить про підвищення загрози виникнення сутичок між активістами різних політичних поглядів. Також, позивач посилається на те, що проведення таких акцій антагоністичної спрямованості загрожує громадському порядку у місті, може призвести до ескалації соціального конфлікту з огляду на політичну ситуацію в державі, а також до тяжких наслідків, в тому числі до завдання шкоди життю та здоров'ю громадян, заподіянню значної майнової шкоди територіальній громаді міста, окремим громадянам, юридичним особам.

Разом з цим, посилаючись на положення ст.39 Конституції України, позивач зазначає, що відповідачі завчасно не звернулись до позивача із заявами про проведення мирних зібрань, і така тенденція повідомлення органів місцевого самоврядування про проведення мирних акцій напередодні або навіть у день їх проведення, або взагалі неповідомлення, спостерігається на протязі останніх місяців та зберігається на цей час, що унеможливлює вжиття необхідних заходів забезпечення громадського порядку.

Також, позивач зазначає, що місця, проведення вказаних заходів є важливими об'єктами міської інфраструктури, через які щоденно проходять численні потоки людей, транспорту, туристів, та ці зони на сьогодні є такими, що передбачають скупчення людей та вважаються небезпечними для життя й здоров'я населення, у разі проявів неконтрольованого групування населення. Проведення неконтрольованих масових акцій в суспільних місцях Одеси, не облаштованих спеціальними санітарно-побутовими об'єктами для таких цілей, знаходження значної кількості людей може створити реальні шкідливі наслідки як для громадян, що мешкають або працюють поблизу, загального санітарного стану міста, так і для здоров'я самих учасників акції.

Отже, як вказує позивач, проведення відповідачами у місті Одесі будь-яких масових заходів та акцій у зазначених місцях у подальшому може призвести до значного загострення обстановки і до масового безладу у місті, існує велика ймовірність виникнення сутичок, що неминуче призведе до порушення громадського порядку та безпеки громадян.

Таким чином, посилаючись у позові на те, що Виконавчий комітет Одеської міської ради забезпечує громадський порядок, охорону прав і свобод членів територіальної громади м. Одеси, реалізацію програм Одеської міської ради, позивач зазначає, що всі ці зазначені масові заходи можуть призвести до порушення громадського спокою у місті, вчинення кримінальних правопорушень, несуть загрозу здоров'ю населення, правам і свободам інших людей, у зв'язку із чим єдиним дієвим заходом по забезпеченню громадського порядку та стабільності у місті є тимчасове обмеження права відповідачів проводити масові заходи (мирні зібрання, акції протесту) з використанням звукового обладнання, з наданням агітаційної літератури та встановленням агітаційних наметів.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, та просив суд задовольнити їх з підстав, викладених у адміністративному позові.

Представник відповідача - Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» у судовому засіданні заперечував проти задоволення адміністративного позову, посилаючись на те, що Одеським козачим округом Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» завчасно повідомлено Одеську міську раду про проведення мирного заходу, на якому відповідачем буде дотримано громадський порядок.

Відповідач - ОСОБА_3 заперечувала проти задоволення адміністративного позову, посилаючись на те, що запланований, в тому числі, нею масовий захід носить мирний характер.

Інші відповідачі до судового засідання не з'явилися та повноважних представників не направили, заперечень на позовну заяву та жодних клопотань до суду від них не надходило, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином та своєчасно, а саме:

- судом здійснено заходи щодо повідомлення ОСОБА_4, Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка», Громадської організації «Рада Громадської Безпеки» про дату, час та місце судового розгляду справи шляхом оголошення тексту ухвали суду від 18.06.2014 року про відкриття провадження по справі та призначення справи до судового засідання на вказані у позовній заяві засоби зв'язку;

- у зв'язку із неможливістю повідомлення Громадської організації «Правий сектор», Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, ОСОБА_7 засобами телефонного зв'язку за номерами телефонів, що зазначені у позовній заяві та в повідомленнях відповідачів, що надійшли до Одеської міської ради, про що секретарем судового засідання складено відповідні акти, судом здійснено повідомлення про дату, час та місце судового розгляду справи до Громадської організації «Правий сектор» за телефонним номером прес-секретаря, розміщеному на офіційній сторінці української націоналістичної організації «Правий сектор» в соціальній мережі «В контакте»; до Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні шляхом направлення копії ухвали суду від 18.06.2014 року факсимільним зв'язком за номером телефону, що міститься на сайті міста ODESSA24.NET та в ЄДР; до ОСОБА_7 шляхом розміщення повідомлення на офіційній сторінці цієї особи в соціальній мережі Фейсбук.

Отже, суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідачів належним чином про час і місце розгляду судової справи для реалізації ними права судового захисту своїх прав та інтересів.

Таким чином, враховуючи положення ст. 38 КАС України, виходячи з того, що вказані відповідачі в судове засідання не з'явилися, були повідомлені належним чином про розгляд справи, не повідомили суду причини своєї неявки, беручи до уваги скорочені строки розгляду даної категорії справ, встановлені ст.182 КАС України, суд розглядав справу без участі інших відповідачів на підставі наявних у справі доказів.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача - Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво», відповідача - ОСОБА_3, з'ясувавши обставини, якими обґрунтовуються вимоги, та перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

З матеріалів справи судом встановлено, що 26.05.2014 року на ім'я в.о. Одеського міського голови Бриндака О.Б. надійшло звернення від Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні про намір проведення урочистого молитовного ходу 22 червня 2014 року з 10.30 до 12.30 годин з орієнтовною кількістю учасників понад 300 осіб по наступним вулицям м. Одеси: вул. Катерининська, вул. Буніна, вул. Рішельєвська, вул. Жуковського, навколо кварталу, на якому розташований Кафедральний костел «Успіння Пресвятої Богородиці» по вул. Катерининській, 33 (а.с.20).

Разом з цим, судом встановлено, що 16.06.2014 року ОСОБА_3 як відповідальна особа звернулась до Одеського міського голови Труханова Г.Л. із заявою про надання дозволу на проведення мирної ходи у підтримку миру та спокою 22 червня 2014 року о 14.00 год. за маршрутом: Куликове поле - вул. Пушкінська, вул. Успенська - парк ім. Шевченка (алея Слави) - Белінського - Італійський бульвар - Куликове поле, з орієнтовною кількістю учасників мирної ходи у 1000 осіб. Вказана заява зареєстрована в Одеській міській раді 16.06.2014 року (а.с.16-17).

Також, судом встановлено, що 17.06.2014 року на ім'я Одеського міського голови надійшли:

- заявка від представника МЕГА ЄВРО МАЙДАН ОДЕСИ з проханням дозволити проведення мітингу 21.06.2014 року о 12:00 год. на Думській площі, після чого ходою пройти до будівлі Одеської обласної державної адміністрації на пр. Шевченка (а.с.18);

- звернення громадської організації «Правий Сектор» про намір проведення 22 червня 2014 року о 13 год. 00 хв. від пам'ятника Дюку, вул. Пушкінська, площа Грецька, Соборна площа, вул. Дерибасівська, маршу пам'яті по загиблим патріотам трагічної події 2 травня 2014 року (а.с.21).

- повідомлення Голови ГО «Автомайдан Одеса» ОСОБА_4, про те що 22.06.2014 року в період з 12:00 до 18:00 години планується проведення автопробігу, присвяченого 73-річчю початку Великої Вітчизняної війни за маршрутом: «Куликове поле - вул. Пушкінська - вул. М. Арнаутська - вул. Белінського - Алея Слави», а також проведення мітингу на «Алея Слави - вул. Бєлінського - вул. В. Арнаутська - вул. Рішельєвська - вул. Середньофонтанська - Куликове поле» (а.с.22).

- звернення Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» щодо надання дозволу на проведення мітингу та маршу 21.06.2014 року о 14:00 год. по маршруту - Куликове поле, вул. Пушкінська, Думська площа в м. Одесі (а.с.23).

Також, 17.06.2014 року до Одеської міської ради звернулась Одеська обласна організація Політичної партії «Удар Віталія Кличка» із повідомленням №264 від 17.06.2014 року про намір проведення 22 червня 2014 року масового заходу - ходи вшанування пам'яті жертв Великої Вітчизняної Війни по маршруту: Кулікове поле - Алея Слави (парк ім. Т.Г. Шевченка), із зазначенням часу проведення з 12.00 - 18.00 годин та орієнтовною кількістю учасників до 2000 осіб (а.с.19).

Крім того, 18.06.2014 року до виконавчого комітету Одеської міської ради від громадської організації «Рада Громадської Безпеки» надійшла заявка на участь у марші 22 червня 2014 року з 10:00 год. до 15:00 год. по маршруту: Приморський бульвар (від пам'ятника Дюку де Ришельє) - Парк Шевченка (Алея Слави), орієнтовною кількістю учасників 5000 осіб.

Як вбачається з вищезазначених повідомлень відповідачів, заплановані ними масові заходи збігаються за датами проведення, їх місцями та часом проведення. Водночас, орієнтовна кількість учасників запланованих заходів, яку відобразили у своїх повідомленнях лише ГО «Рада Громадської Безпеки», ОСОБА_3, Одеська обласна організація Політичної партії «Удар Віталія Кличка» та Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, становить понад вісім тисяч осіб.

При цьому, як встановлено судом, 16.06.2014 року на ім'я Одеського міського голови надійшов лист УСБУ в Одеській області № 65/5/1-2966 нт "Щодо можливих передумов до антигромадських проявів", в якому повідомлялось про те, що Управлінням отримано дані щодо можливих передумов до антигромадських проявів масових заходів у м. Одесі (а.с.15). Зокрема, у цьому листі зазначалось, що прихильники радикальних проросійських структур (ГО «Православне козацтво», «Молодіжна єдність», «Народна альтернатива», «Сопротивление», «Слов'янська єдність», «Боротьба» «Одеська дружина», тощо) мають намір 22.06.2014 року о 14 год. 00 хв. провести пішу ходу вулицями міста від Куликового поля до пам'ятнику невідомому матросу з покладанням вінків та квітів. Крім того, у листі вказувалось на те, що окремими радикально налаштованими особами не виключається можливість спровокувати натовп до вчинення актів помсти по відношенню до активістів полярних громадсько-політичних об'єднань, та з урахуванням загострення соціально-політичної обстановки через масові протестні заходи, а також практики організації аналогічних актів, вказане може призвести до неконтрольованих процесів, порушень громадського порядку, антиконституційних проявів, настання інших тяжких наслідків.

Також, листом Одеського міського управління ГУМВС України в Одеській області від 17.06.2014 р. № 31/5-609 Одеського міського голову повідомлено про те, що до Одеського міського управління з виконавчого комітету Одеської міської ради надійшли вищевказані звернення (повідомлення, заявки), та у зв'язку із цим, зазначено, що вказані організації являються представниками різнополярних організацій, час та місце запланованих ними заходів пересікаються, а також, зазначено, що в таких заходах приймають участь громадяни, які активно підтримують різні політичні погляди та мають своїх прихильників, що може призвести до конфліктів між ними (а.с.12-14). Водночас, у вказаному листі зазначається, що на підставі ст. 39 Конституції України, Управління просить звернутись до суду щодо встановлення обмежень на проведення будь-яких заходів у центральній частині м. Одеси (із зазначенням переліку місць), походів та маршів, в тому числі, з встановленням малих архітектурних форм, використанням звуковідтворювальної апаратури в період з 08 год. 00 хв. 21.06.2014 року до 00 год. 00 хв. 23.06.2014 року, окрім тих, які передбачені офіційними заходами.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин), а саме: Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року (далі - Конвенція 1950 року), Конституцією України від 28.06.1996 року № 254к/96-ВР (далі - Конституція України), Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 року № 280/97-ВР (далі - ЗУ № 280/97-ВР), Законом України "Про основи національної безпеки України" від 19.06.2003 року № 964-IV (далі - ЗУ № 964-IV).

Відповідно до ст. 11 Конвенції про захист прав та основоположних свобод, кожна людина має право на свободу мирних зборів і свободу асоціації з іншими, включаючи право створювати профспілки і вступати до них для захисту своїх інтересів. Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, які встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, з метою запобігання заворушенням і злочинам, для захисту здоров'я або моралі чи з метою захисту прав і свобод інших людей. Ця стаття не перешкоджає запровадженню законних обмежень на здійснення цих прав особами, що входять до складу збройних сил, поліції або органів державного управління.

Згідно ч.2 ст.10-1 Конвенції про захист прав і основоположних свобод, здійснення свободи вираження поглядів, оскільки воно пов'язане з обов'язками і відповідальністю, може підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для охорони порядку або запобігання злочинам, для охорони здоров'я або моралі, для захисту репутації або прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду і є необхідним у демократичному суспільстві.

Згідно із ч. 1 ст. 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

Згідно ст. 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

Статтею 39 Конституції України встановлено, що громадяни мають право збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування. Обмеження щодо реалізації цього права може встановлюватися судом відповідно до закону і лише в інтересах національної безпеки та громадського порядку - з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Виходячи з положень зазначеної норми Основного Закону, мирні зібрання є одним із засобів відстоювання людиною і громадянином своїх прав, свобод та інтересів у демократичному суспільстві. Право громадян на свободу мирних зібрань в Україні гарантується та захищене державою, яка зобов'язана забезпечити його ефективну реалізацію. Здійснення цього права не підлягає жодним обмеженням, крім випадків, установлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Відповідно до частини 1 статті 21 Закону України від 22 березня 2012 року № 4572-VI «Про громадські об'єднання» для здійснення своєї мети (цілей) громадське об'єднання має право: 1) вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі); 2) звертатися у порядку, визначеному законом, до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами; 3) одержувати у порядку, визначеному законом, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації; 4) брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності громадського об'єднання та важливих питань державного і суспільного життя; 5) проводити мирні зібрання; 6) здійснювати інші права, не заборонені законом.

Згідно п.п. 3 п. б ст. 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчого комітету Одеської міської ради належать повноваження щодо вирішення відповідно до закону питань про проведення зборів, мітингів, маніфестацій і демонстрацій, спортивних, видовищних та інших масових заходів; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку.

Відповідно до ч.1 ст.182 КАС України, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування негайно після одержання повідомлення про проведення зборів, мітингів, походів, демонстрацій тощо мають право звернутися до окружного адміністративного суду за своїм місцезнаходженням із позовною заявою про заборону таких заходів чи про інше обмеження права на мирні зібрання (щодо місця чи часу їх проведення тощо).

Завданням суду у таких справах є перевірка обґрунтованості застосування обмеження у реалізації конституційного права громадян на мирні зібрання за зверненням відповідного суб'єкта владних повноважень, а в разі обґрунтованості - обрання того способу обмеження цього права, який був би адекватним (найменшим) за встановлених небезпеки чи загроз і забезпечував досягнення мети такого обмеження - запобігання заворушенням чи злочинам, охорона здоров'я населення або захист прав і свобод інших людей.

За змістом ч.5 ст.182 КАС України суд задовольняє вимоги позивача в інтересах національної безпеки та громадського порядку в разі, якщо визнає, що проведення зборів, мітингів, походів, демонстрацій чи інших зібрань може створити реальну небезпеку заворушень чи злочинів, загрозу здоров'ю населення або правам і свободам інших людей.

При цьому, згідно Рішення Конституційного Суду України № 4-рп/2001 від 19.04.2001 року щодо офіційного тлумачення положення ч. 1 ст. 39 Конституції України, про завчасне сповіщення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій, право громадян збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, закріплене в статті 39 Конституції України, є їх невідчужуваним і непорушним правом, гарантованим основним Законом України. Це право є однією з конституційних гарантій права громадянина на свободу свого світогляду і віросповідання, думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань, на використання і поширення інформації усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір, права на вільний розвиток своєї особистості тощо. При здійсненні цих прав і свобод не повинно бути посягань на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Відповідно до вказаного Рішення, проводити збори, мітинги, походи і демонстрації громадяни можуть за умови обов'язкового завчасного сповіщення про це органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування. Таке сповіщення має здійснюватись громадянами через організаторів масових зібрань. Завчасне сповіщення відповідних органів про проведення тих чи інших масових зібрань - це строк від дня такого сповіщення до дати проведення масового зібрання.

Тривалість строків завчасного сповіщення має бути у розумних межах і не повинна обмежувати передбаченого статтею 39 Конституції України права громадян на проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій. Такі строки мають слугувати гарантією реалізації цього права громадян. Упродовж цього строку зазначені органи мають здійснити і ряд підготовчих заходів, зокрема, для забезпечення безперешкодного проведення громадянами зборів, мітингу, походу чи демонстрації, підтримання громадського порядку, охорони прав і свобод інших людей. У разі необхідності органи виконавчої влади чи місцевого самоврядування можуть погоджувати з організаторами масових зібрань дату, час, місце, маршрут, умови, тривалість їх проведення тощо. Строк завчасного сповіщення має бути достатнім і для того, щоб органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування могли визначитися, наскільки проведення таких зібрань відповідає закону, та в разі потреби, згідно з частиною другою статті 39 Конституції України, звернутися до суду для вирішення спірних питань.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про основи національної безпеки України" № 964-IV від 19.06.2003 року, національна безпека - захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам. Національні інтереси - життєво важливі матеріальні, інтелектуальні і духовні цінності Українського народу як носія суверенітету і єдиного джерела влади в Україні, визначальні потреби суспільства і держави, реалізація яких гарантує державний суверенітет України та її прогресивний розвиток.

Зі змісту ст. 1 вказаного Закону слідує, що національна безпека - це захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам у різних сферах державного управління при виникненні негативних тенденцій до створення потенційних або реальних загроз національним інтересам. Національні інтереси - це життєво важливі матеріальні, інтелектуальні і духовні цінності Українського народу як носія суверенітету і єдиного джерела влади в Україні, визначальні потреби суспільства і держави, реалізація яких гарантує державний суверенітет України та її прогресивний розвиток. Громадський порядок - суспільні відносини, що забезпечують належні умови для суспільно корисної діяльності, відпочинку й побуту людей, включаючи зовнішні умови для нормального функціонування різних громадських установ.

Об'єктом національної безпеки, згідно положень ст. 3 Закону України Закон України № 964-IV є людина і громадянин - їхні конституційні права і свободи.

В свою чергу, громадський порядок - система суспільних відносин, які складаються і розвиваються в громадських місцях під впливом правових та соціальних норм, спрямованих на забезпечення нормального функціонування установ, організацій, громадських об'єднань, праці й відпочинку громадян, повагу до їх честі, людської гідності та громадської моралі (абзац п'ятий пункту 1.6 Положення про службу дільничних інспекторів міліції в системі Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 11 листопада 2010 року № 550, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 грудня 2010 року за № 1219/18514).

З урахуванням наведеного, встановити обмеження щодо реалізації права громадян на мирні зібрання може лише суд, якому надано такі повноваження відповідно до Конституції України, і лише в інтересах національної безпеки та громадського порядку - з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Отже, єдиною правовою підставою для задоволення позову органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання є визнання судом того факту, що проведення такого заходу може створити реальну небезпеку заворушень чи злочинів, загрозу здоров'ю населення або правам і свободам інших людей. Така небезпека не повинна бути уявною, а ґрунтуватися на конкретних фактах чи даних про наявність реальної загрози інтересам національної безпеки та громадського порядку.

З метою правильного та об'єктивного вирішення справи суд повинен дослідити характер, мету та зміст запланованих мирних зібрань, поведінку організаторів та учасників акції під час проведення попередніх заходів та інші обставини, що мають значення для вирішення справи.

Поряд із наведеним, суд вважає за необхідне зазначити, що сенс сповіщення державних органів про проведення масових заходів полягає не у проханні дозволу на їх проведення, а у наданні можливості відповідним державним органам вжити заходів щодо забезпечення правопорядку під час проведення таких масових заходів.

Таким чином, здійснення права на свободу зібрань та об'єднання не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом та є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.

Обґрунтовуючи позовні вимоги Виконком Одеської міської ради посилається, зокрема, на побоювання виникнення сутичок між учасниками мирних зібрань з протилежними політичними поглядами.

Як вбачається з рішення Європейського суду з прав людини у справі "Олінжер проти Австрії" від 29 червня 2006 року, оцінюючи побоювання представників влади стосовно можливості виникнення сутички між учасниками різних зборів, суд зауважив, що такі побоювання не були підтверджені інформацією про те, що у попередні роки під час таких акцій справді мали місце випадки насильства.

Відповідно до ч.2 ст.72 КАС України, обставини, визнані судом загальновідомими, не потрібно доказувати.

Суд зазначає, що такою обставиною, яка є загальновідомою, та відповідно не потребує доказування, - є події, які відбулися у місті Одесі 02 травня 2014 року, коли мали місце масові заворушення, численні випадки насильства та масова загибель людей.

Право на мирні зібрання не може стояти понад права на життя людини, що є найвищою соціальною цінністю відповідно до ст. 3 Конституції України.

Слід зазначити, що масові заворушення та численні людські жертви сталися саме в тих місцях (площа Куликове поле, пл.Грецька, вул. Дерибасівська), де, у тому числі, відповідачі запланували вказані у повідомленнях масові заходи.

Також, суд вважає за необхідне зазначити, що із заявки представника МЕГА ЄВРО МАЙДАНУ ОДЕСИ ОСОБА_7, поданої до Одеського міського голови Труханова Г.Л. 17.06.2014 року за вх. №02.2-14/950 вбачається, що представники МЕГА ЄВРО МАЙДАНУ ОДЕСИ просять дозволити мітинг, який планується провести 21.06.2014 року о 12 год. 00 хв. на Думській площі, після якого ходою пройти до будівлі Обласної державної адміністрації на проспекті Шевченко, на повістку дня, якого поставлені наступні питання: « 1) перегляд орендної плати всіх закладів що стоять уздовж траси здоров'я, підвищення оренди на всі заклади, що стоять біля моря, враховуючи, що договори були укладені багато років тому і з урахуванням інфляції втратили свою силу; 2) знесення усіх заборів у орендарів пляжів і звільнення всієї зони відпочинку від шезлонгів, що не зайняті; 3) повністю зупинити забудову санаторіїв Чкалова та інших санаторіїв приватними особами, всю землю повернути в державну власність шляхом повної конфіскації; 4) попередження губернаторів щодо нападу його бійців на мирну акцію аж до відставки; 5) зажадати від начальника МВС Катеринчука звіту, що це за хабар у розмірі сто мільйонів гривень для міліції враховуючи те, що 2 травня 90% працівників міліції стояли на стороні сепаратистів».

При цьому, як встановлено судом, ОСОБА_7 15.06.2014 року о 14 год. 54 хв. у соціальній мережі www.Facebook.сom на офіційній сторінці ОСОБА_7 розміщено текст повідомлення, в якому окрім вищезазначених питань збору МЕГА ЄВРО МАЙДАНУ ОДЕСИ, що має відбутися 21.06.2014 року, було зазначено про висловлювання попередження чиновникам міста та виконання ними умов (вимог) учасників МЕГА ЄВРО МАЙДАНУ ОДЕСИ. Крім того, в повідомленні зазначалось про необхідність забезпечення у вказаному заході більш ніж 10000 осіб з метою «гучного» проведення вказаного заходу, про яке має дізнатись вся Україна. Також, з вказаного повідомлення вбачається, що його метою в тому числі є, намагання показати депутатам та працівникам міліції, хто є «господарями у місті».

Отже, з наведеного вбачається, що мета запланованих представником МЕГА ЄВРО МАЙДАНУ ОДЕСИ ОСОБА_7 мітингу та ходи, які зазначені в заявці від 17.06.2014 року та про які йдеться мова у тексті повідомлення у соціальній мережі www.Facebook.сom на офіційній сторінці ОСОБА_7, дещо різняться між собою, та, на думку суду, враховуючи текст вказаного повідомлення, яке наявне в матеріалах справи, вбачається, що вказані обставини можуть призвести до значного загострення обстановки у місті, існує ймовірність виникнення сутичок між учасниками всіх заявлених до проведення заходів та представників інших об'єднань та громадських організацій з різнополярними поглядами щодо мети проведення масових заходів, що може призвести до порушення громадського порядку та безпеки громадян.

Крім того, згідно Указу Президента України, від 14.04.2014 року № 405/2014 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" на території суміжних областей органами державної влади проводиться антитерористична операція.

Отже, суд зазначає, що на даний час у разі проведення мирних заходів існує висока вірогідність виникнення протистояння та конфліктних ситуацій між учасниками акцій та особами, які не приймають в ній участь, що може призвести до різкого загострення ситуації, а саме: виникнення заворушень, вчинення злочинів, чим створюється загроза охороні здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Суд зазначає про наявність на час розгляду справи соціальної напруги, яка існує в українському суспільстві, напруженої соціально-політичної ситуації в державі, а саме: проведення антитерористичної операції на сході держави, події, які відбулись 02.05.2014 року у Одесі, що призвело до загибелі та ушкодження здоров'я людей, неможливість держави в особі правоохоронних органів виконати свої позитивні зобов'язання та забезпечити громадський порядок.

Таким чином, з урахуванням того, що Україна є суверенною, демократичною, соціальною, правовою державою, в якій діє принцип верховенства права, а людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, суд, вирішуючи вказану адміністративну справу, керується перш за все інтересами членів громади та інших громадян, яким, проведеннями заходів масового характеру може бути спричинена певна небезпека.

Суд вважає, що проведення відповідачами 21.06.2014 року та 22.06.2014 року масових заходів, може призвести до порушення прав, свобод мешканців та гостей міста, зокрема права вільного пересування, права на мирне та безпечне життя, а також, оскільки вказані у позовній заяві організації являються представниками різнополярних організацій, які активно підтримують різні політичні погляди, а час та місце запланованих ними заходів пересікаються, це може призвести до конфліктів та сутичок між ними.

Виходячи з дотримання справедливого балансу між забезпеченням безпеки національних інтересів і громадського порядку та забезпеченням прав громадян на мирні зібрання, гарантовані Конституцією України, суд дійшов висновку, що проведення зазначених у повідомленнях відповідачів масових заходів, може створити реальну небезпеку і загрозу здоров'ю та життю осіб, які будуть приймати у них участь.

За викладених обставин, суд вважає, що наявні передбачені статтею 39 Конституції України підстави для обмеження відповідачів в реалізації права на мирні зібрання.

Що стосується підстав для обмеження права на мирні зібрання відповідача Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, додатково суд зазначає наступне.

Стаття 21 Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації" дозволяє безперешкодне проведення богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій в культових будівлях і на прилеглій території, у місцях паломництва, установах релігійних організацій, на кладовищах, в місцях окремих поховань і крематоріях, квартирах і будинках громадян, а також в установах, організаціях і на підприємствах за ініціативою їх трудових колективів і згодою адміністрації.

Однак, стосовно інших випадків проведення публічних богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій вищеназваним Законом встановлено окремий порядок їх проведення. Так, частина п'ята статті 21 Закону передбачає дозвіл відповідної місцевої державної адміністрації, виконавчого комітету сільської, селищної, міської Рад народних депутатів на проведення таких зібрань, клопотання про видачу якого подається не пізніше як за десять днів до призначеного строку проведення богослужіння, обряду, церемонії чи процесії, крім випадків, які не терплять зволікання.

Судом встановлено, що такого дозволу Управлінню Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, Виконавчий комітет Одеської міської ради не надавав, а навпаки, звернувся до суду з даним позовом про заборону вказаній організації проводити мирні зібрання у вказаних в позові місцях 22.06.2014 року.

Таким чином, з урахуванням наявності реальної небезпеки і загрози здоров'ю та життю осіб, які будуть приймати участь у заявлених заходах, та за відсутності відповідного дозволу, наданого Управлінню Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, передбаченого статтею 21 Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації", суд вважає, що належить обмежити відповідачів в реалізації права на мирні зібрання шляхом обмеження відповідачів у проведенні тих заходів, які зазначені у наданих ними до Одеської міської ради повідомленнях (заявках, зверненнях).

Разом з цим, суд вважає за необхідним зазначити, що згідно відомостей з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, вірним найменуванням відповідача - Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні з кодом ЄДРПОУ 26301868, є Одесько-Сімферопольська дієцезія Римсько-Католицької Церкви.

При цьому, суд зазначає, що відповідачі ОСОБА_3, ОСОБА_4, Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, ГО «Правий Сектор», ООО ПП «Удар Віталія Кличка», ГО «Рада Громадської Безпеки» не надавали до Виконавчого комітету Одеської міськради (Одеської міської ради) повідомлень щодо проведення ними, окрім мітингів, маршів, ходи, автопробігу, таких заходів як зборів, пікетів, демонстрацій, та інших мирних зібрань за адресами у м. Одесі, які вказані у позовній заяві, у зв'язку із чим відсутні підстави для застосування таких обмежень до вказаних відповідачів в судовому порядку.

Також, слід зазначити, що жоден з відповідачів (окрім, Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка») не звертався до позивача з повідомленням про встановлення наметів, будь-яких інших споруд, в тому числі збірно-розбірних, встановлення та/або використання звуковідтворювальної апаратури (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілів, інших транспортних засобів, в тому числі причепів та напівпричепів та іншого обладнання, за тими ж адресами, що вказані у позові, а тому суд вважає, що у суду відсутні підстави для заборони проведення цих заходів, про які відповідачі не повідомляли позивача, оскільки проведення масових заходів без належного повідомлення органів місцевого самоврядування у встановленому законом порядку є само по собі незаконним та не потребує окремої судової заборони.

Водночас, суд зазначає, що повідомлення Одеською обласною організацією Політичної партії «УДАР Віталія Кличка» про використання під час заходу гучномовців, не потребує заборони цьому відповідачу використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці), оскільки обмеження судом Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка» в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони 22 червня 2014 року проводити ходу, свідчить про відсутність необхідності ще окремо забороняти вказаній організації використовувати звукопідсилювальну апаратуру під час заходу, проведення якого заборонено.

Відповідно до ст.38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" на позивача покладено завдання з вжиття у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров'я, збереження матеріальних цінностей. Разом з цим, Конституція України та Кодекс адміністративного судочинства України наділяє позивача повноваженнями щодо звернення до суду з позовною заявою про обмеження права на проведення масових акцій.

Відтак, з метою забезпечення правопорядку, запобігання вчиненню правопорушень, для охорони здоров'я населення, захисту прав і свобод мешканців м. Одеси, забезпечення нормального функціонування підприємств та установ м. Одеси, суд вважає необхідним позовні вимоги задовольнити частково, а саме, обмежити відповідачів у реалізації їхнього права на мирні зібрання шляхом заборони проведення відповідачами лише тих заходів (в той час та в тих місцях міста Одеси), які були зазначені у наданих до Одеської міської ради та її виконавчого комітету повідомленнях (заявках, зверненнях) відповідачів, а в іншій частині позову належить відмовити з викладених вище підстав.

Відповідно до ч.6 ст.182, п.6 ч.1 ст. 256 КАС України постанови суду про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання підлягають негайному виконанню.

Керуючись ст. ст. 8-11, 69-72, 86, 128, 159- 163, 182, 256 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов виконавчого комітету Одеської міської ради до ОСОБА_4, ОСОБА_3, Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка», Громадської організації «Правий сектор», Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво», ОСОБА_7, Громадської організації «Рада Громадської Безпеки» про обмеження в реалізації права на мирні зібрання та заборону вчиняти певні дії - задовольнити частково.

Обмежити ОСОБА_7 в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні в м. Одесі мітингу 21 червня 2014 року о 12 год. 00 хв. на Думській площі та у проведенні ходи до будівлі Одеської обласної державної адміністрації на проспекті Шевченка.

Обмежити Одеський козачий округ Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» (код ЄДРПОУ 37280855, адреса: вул. Мечникова 4, м. Одеса, 65029) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні мітингу та маршу 21 червня 2014 року о 14 год. 00 хв. по маршруту - Куликове поле, вул. Пушкінська, Думська площа в м. Одесі.

Обмежити ОСОБА_3 (рік народження - ІНФОРМАЦІЯ_1, паспорт серії НОМЕР_1, адреса: АДРЕСА_1) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні мирної ходи у підтримку миру та спокою, маршу миру «Одеса проти війни» 22 червня 2014 року о 14 год. 00 хв. по маршруту: Куликове поле - вул. Пушкінська, вул. Успенська - парк ім. Шевченка (алея Слави) - вул. Белінського - Італійський бульвар - Куликове поле в м. Одесі.

Обмежити ОСОБА_4 (адреса: АДРЕСА_2) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22.06.2014 року в період з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. автопробігу, присвяченого 73-річчю початку Великої Вітчизняної війни за маршрутом: Куликове поле - вул. Пушкінська - вул. М. Арнаутська - вул. Белінського - Алея Слави в м. Одесі, а також проведення мітингу на Алеї Слави по маршруту: вул. Белінського - вул. В. Арнаутська - вул. Рішельєвська - вул. Середньофонтанська - Куликове поле м. Одесі.

Обмежити Одесько-Сімферопольську дієцезію Римсько-Католицької Церкви (код ЄДРПОУ 26301868, адреса: вул. Катерининська, 33, м. Одеса, 65045 ) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні урочистого молитовного ходу 22 червня 2014 року з 10 год. 30 хв. до 12 год. 30 хв. по маршруту: вул. Катерининська, вул. Буніна, вул. Рішельєвська, вул. Жуковського, в м. Одесі, навколо кварталу, на якому розташований Кафедральний костел «Успіння Пресвятої Богородиці» по вул. Катерининській, 33, в м. Одесі.

Обмежити громадську організацію «Правий Сектор» (код ЄДРПОУ 39111535, адреса: вул. Жовтнева, 9, офіс 5, м. Ірпінь, Київська область, 08203) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22 червня 2014 року о 13 год. 00 хв. маршу пам'яті по загиблим патріотам, по маршруту від пам'ятника Дюку, вул. Пушкінська, площа Грецька, Соборна площа, вул. Дерибасівська в м. Одесі.

Обмежити Одеську обласну організацію Політичної партії «Удар Віталія Кличка» (код ЄДРПОУ 37280517, адреса: вул. Катерининська, 32, м. Одеса, 65045) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22 червня 2014 року) з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. ходи вшанування пам'яті жертв Великої Вітчизняної Війни по маршруту: Куликове поле - Алея Слави (парк ім. Т.Г. Шевченка) в м. Одесі.

Обмежити громадську організацію «Рада Громадської Безпеки» (код ЄДРПОУ 35178905, адреса: вул. Жуковського, 36, м. Одеса, 65000) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22 червня 2014 року з 10 год. 00 хв. до 15 год. 00 год. маршу по маршруту: Приморський бульвар (від пам'ятника Дюку де Ришельє) до Парку Шевченка (Алея Слави) в м. Одесі.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано, або в порядку ч.3 ст.254 КАС України.

Суддя О.М.Соколенко

Адміністративний позов виконавчого комітету Одеської міської ради до ОСОБА_4, ОСОБА_3, Одеської обласної організації Політичної партії «УДАР Віталія Кличка», Громадської організації «Правий сектор», Управління Одесько-Сімферопольської дієцезії Римсько-Католицької Церкви в Україні, Одеського козачого округу Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво», ОСОБА_7, Громадської організації «Рада Громадської Безпеки» про обмеження в реалізації права на мирні зібрання та заборону вчиняти певні дії - задовольнити частково.

Обмежити ОСОБА_7 в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні в м. Одесі мітингу 21 червня 2014 року о 12 год. 00 хв. на Думській площі та у проведенні ходи до будівлі Одеської обласної державної адміністрації на проспекті Шевченка.

Обмежити Одеський козачий округ Всеукраїнської громадської організації «Православне Козацтво» (код ЄДРПОУ 37280855, адреса: вул. Мечникова 4, м. Одеса, 65029) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні мітингу та маршу 21 червня 2014 року о 14 год. 00 хв. по маршруту - Куликове поле, вул. Пушкінська, Думська площа в м. Одесі.

Обмежити ОСОБА_3 (рік народження - ІНФОРМАЦІЯ_1, паспорт серії НОМЕР_1, адреса: АДРЕСА_1) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні мирної ходи у підтримку миру та спокою, маршу миру «Одеса проти війни» 22 червня 2014 року о 14 год. 00 хв. по маршруту: Куликове поле - вул. Пушкінська, вул. Успенська - парк ім. Шевченка (алея Слави) - вул. Бєлінського - Італійський бульвар - Куликове поле в м. Одесі.

Обмежити ОСОБА_4 (адреса:АДРЕСА_2) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22.06.2014 року в період з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. автопробігу, присвяченого 73-річчю початку Великої Вітчизняної війни за маршрутом: Куликове поле - вул. Пушкінська - вул. М. Арнаутська - вул. Белінського - Алея Слави в м. Одесі, а також проведення мітингу на Алеї Слави по маршруту: вул. Белінського - вул. В. Арнаутська - вул. Рішельєвська - вул. Середньофонтанська - Куликове поле м. Одесі.

Обмежити Одесько-Сімферопольську дієцезію Римсько-Католицької Церкви (код ЄДРПОУ 26301868, адреса: вул. Катерининська, 33, м. Одеса, 65045 ) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні урочистого молитовного ходу 22 червня 2014 року з 10 год. 30 хв. до 12 год. 30 хв. по маршруту: вул. Катерининська, вул. Буніна, вул. Рішельєвська, вул. Жуковського, в м. Одесі, навколо кварталу, на якому розташований Кафедральний костел «Успіння Пресвятої Богородиці» по вул. Катерининській, 33, в м. Одесі.

Обмежити громадську організацію «Правий Сектор» (код ЄДРПОУ 39111535, адреса: вул. Жовтнева, 9, офіс 5, м. Ірпінь, Київська область, 08203) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22 червня 2014 року о 13 год. 00 хв. маршу пам'яті по загиблим патріотам, по маршруту від пам'ятника Дюку, вул. Пушкінська, площа Грецька, Соборна площа, вул. Дерибасівська в м. Одесі.

Обмежити Одеську обласну організацію Політичної партії «Удар Віталія Кличка» (код ЄДРПОУ 37280517, адреса: вул. Катерининська, 32, м. Одеса, 65045) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22 червня 2014 року) з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. ходи вшанування пам'яті жертв Великої Вітчизняної Війни по маршруту: Куликове поле - Алея Слави (парк ім. Т.Г. Шевченка) в м. Одесі.

Обмежити громадську організацію «Рада Громадської Безпеки» (код ЄДРПОУ 35178905, адреса: вул. Жуковського, 36, м. Одеса, 65000) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони у проведенні 22 червня 2014 року з 10 год. 00 хв. до 15 год. 00 год. маршу по маршруту: Приморський бульвар (від пам'ятника Дюку де Ришельє) до Парку Шевченка (Алея Слави) в м. Одесі.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Постанова підлягає негайному виконанню.

19 червня 2014 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2014
Оприлюднено20.06.2014
Номер документу39274472
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3544/14

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Постанова від 19.06.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Соколенко О. М.

Ухвала від 18.06.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Соколенко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні