cpg1251
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 12 червня 2014 р. Справа № 804/4460/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий суддяЛяшко О.Б., секретарХалатур Р.В., за участю: представників позивача представника відповідача - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації відповідача Флакса Л.М., Портянка Г.А., Платової М.О., Хвесюка І.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛВАРІУМ" до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, заступника начальника управління - начальника відділу управління державного нагляду по східному регіону Департаменту державного нагляду Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації Хвесюка Ігоря Юрійовича про визнання протиправним та скасування припису, -
ВСТАНОВИВ:
ТОВ «АЛВАРІУМ» 31 березня 2014 року звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, а також заступника начальника управління - начальника відділу управління державного нагляду по східному регіону Департаменту державного нагляду Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації Хвесюка І.Ю., якого було залучено до участі у справі ухвалою від 13 травня 2014 року, щодо визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень законодавства про телекомунікації № 285/158 від 14 лютого 2014 року.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на те, що договори зі споживачами телекомунікаційних послуг - доступу до Інтернет, які були укладені до 01 листопада 2012 року, і в подальшому переукладені з ТОВ «АЛВАРІУМ» за допомогою договору «Оферти», були укладені відповідно до вимог законодавства діючого на час укладення договорів. Також позивачем зазначено, що будівництво Радіомережі - встановлення РЕЗ (кріплення антенно-фідерних пристроїв) на малогабаритні щогли полегшеної конструкції (на трубостійках) на даху будинку здійснювалось з дозволу власника будинку на підставі відповідного договору. Монтаж РЕЗ (БС) здійснюється відповідно до розробленої і затвердженої інструкції (Типової технологічної карти) проведення робіт по монтажу антенного і активного приймально-передавального радіообладнання (РЕЗ). У випадку, коли власник будівлі або споруди надає ТУ щодо розміщення та встановлення обладнання, замовляється відповідний проект, який узгоджується з власником будівлі.
Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі, на їх задоволенні наполягали, посилаючи на обставини, які викладені у позовній заяві.
Представники відповідачів адміністративний позов не визнали, просили відмовити у його задоволенні. В обґрунтування власної правової позиції зазначили, що на час перевірки ТОВ «АЛВАРІУМ», для надання в користування каналів електрозв'язку, у відповідності з дозволами на експлуатацію радіоелектронних засобів збудував та експлуатує технічні засоби телекомунікацій (18 базових станцій радіотехнології широкосмуговий доступ) без проектної документації, розробленої у відповідності до державних будівельних норм від 01 липня 2012 року ДБН А.2.2.-3-2012, що є порушенням вимог ч. 2 ст. 25 Закону України «Про телекомунікації». Також ТОВ «АЛВАРІУМ» зі споживачами телекомунікаційних послуг доступу до Інтернет укладені договори про надання телекомунікаційних послуг, форма та зміст яких не відповідає Основним вимогам до договору про надання телекомунікаційних послуг, що є порушенням вимог п. 1 ч. 2 ст. 63 Закону України «Про телекомунікації» та п. 27 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
З матеріалів справи вбачається, що на підставі посвідчення НКРЗІ № 12/пос /158 від 24 січня 2014 року в період з 04 лютого 2014 року по 14 лютого 2014 року комісія НКРЗІ провела планову перевірку суб'єкта ринку телекомунікацій - ТОВ «АЛВАРІУМ» щодо дотримання вимог законодавства у сфері телекомунікацій. За результатами перевірки був складений Акт перевірки дотримання законодавства про телекомунікації № 12/пос /158/1 від 14 лютого 2014 року (далі - Акт № 12/пос /158/1 від 14 лютого 2014 року).
Актом № 12/пос /158/1 від 14 лютого 2014 року було встановлено порушення ТОВ «АЛВАРІУМ»:
- ч. 2 ст. 25 Закону України «Про телекомунікації»;
- п. 1 ч. 2 ст. 63 Закону України «Про телекомунікації» та п. 27 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295.
Заступником начальника управління - начальником відділу управління державного нагляду по східному регіону Департаменту державного нагляду Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації Хвесюком І.Ю., на підставі Акту № 12/пос /158/1 від 14 лютого 2014 року, було винесено відносно ТОВ «АЛВАРІУМ» Припис про усунення порушень законодавства про телекомунікації № 285/158 від 14 лютого 2014 року (далі - Припис № 285/158 від 14 лютого 2014 року).
Відповідно до вимог Припису № 285/158 від 14 лютого 2014 року:
- в строк до 14 березня 2014 року усунути порушення вимог п. 1 ч. 2 ст. 63 Закону України «Про телекомунікації», а саме: ТОВ «АЛВАРІУМ» повинно укласти договори про надання телекомунікаційних послуг зі споживачами телекомунікаційних послуг доступу до Інтернет форма та зміст яких відповідатиме Основним вимогам до договору про надання телекомунікаційних послуг;
- в строк до 16 травня 2014 року усунути порушення ч. 2 ст. 25 Закону України «Про телекомунікації», а саме: ТОВ «АЛВАРІУМ» повинно розробити у відповідності до державних будівельних норм від 01 липня 2012 року ДБН А.2.2.-3-2012 проектну документацію стосовно 18 об'єктів телекомунікаційного обладнання (18 базових станцій радіотехнології широкосмуговий доступ).
Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 19 Закону України «Про телекомунікації» від 18 листопада 2003 року № 1280-IV, для здійснення державного нагляду за ринком телекомунікацій уповноважені національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, посадові особи мають право давати в межах своїх повноважень суб'єктам ринку телекомунікацій обов'язкові для виконання приписи щодо усунення порушень нормативно-правових актів.
Пунктом 7.17 Порядку здійснення державного нагляду за ринком телекомунікацій, затвердженого Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 13 грудня 2012 року № 649, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2013 року за № 92/22624 (далі - Порядок здійснення державного нагляду за ринком телекомунікацій) встановлено, що з метою вжиття заходів щодо усунення виявлених під час перевірки суб'єкта ринку телекомунікацій порушень на підставі акта перевірки складається розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов у сфері телекомунікацій або припис про усунення порушень законодавства про телекомунікації.
Згідно змісту п. 8.1 Порядку здійснення державного нагляду за ринком телекомунікацій, під час здійснення в установленому законодавством порядку державного нагляду за ринком телекомунікацій суб'єкти ринку телекомунікацій мають право оскаржувати в установленому законом порядку рішення, дії та бездіяльність НКРЗІ та її посадових осіб.
Так, з приводу допущення ТОВ «АЛВАРІУМ» порушення вимог п. 1 ч. 2 ст. 63 Закону України «Про телекомунікації», суд вважає за необхідне зазначити наступне
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 63 Закону України «Про телекомунікації», умови надання телекомунікаційних послуг: укладення договору між оператором, провайдером телекомунікацій і споживачем телекомунікаційних послуг відповідно до основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, установлених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Основні вимоги до договору про надання телекомунікаційних послуг затверджені Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації 29 листопада 2012 року № 624, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2150/22462 (далі - Основні вимоги до договору).
У абз. 2 пп. 1.1 п. 1 Основних вимог до договору визначено, що ці Вимоги є обов'язковими для застосування операторами, провайдерами телекомунікацій (далі - оператори, провайдери) і споживачами телекомунікаційних послуг при укладенні договорів про надання телекомунікаційних послуг (далі - послуги), внесенні змін та доповнень до них.
Судом було встановлено, що дійсно, після прийняття Основних вимог до договору позивачем було укладено Договір № 097-SU від 24 жовтня 2013 року, який не відповідав таким вимогам, а саме:
- не містив відомостей про включення ТОВ «АЛВАРІУМ» до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (п. 3.1 Основних вимог до договору);
- не містив порядку розрахунків у разі припинення дії договору (абз. 5 пп. 3.7.2 пп. 3.7 п. 3 Основних вимог до договору);
- не містив значень показників якості надання послуг або посилання на відповідні положення нормативно-правових актів які їх встановлюють (пп. 2.1 п. 2 та пп. 3.4.2 пп. 3.4 п. 3 Основних вимог до договору);
- не містив інформації щодо ідентифікації кінцевого обладнання споживача (пп. 3.5.1 пп. 3.5 п. 3 Основних вимог до договору).
Також судом встановлено, що Договір № 097-SU від 24 жовтня 2013 року містить положення, які суперечать вимогам абз. 14 пп. 2.3 п. 2 Основних вимог до договору, а саме:
- ТОВ «АЛВАРІУМ» здійснює інформування споживачів про виконання капітальних, профілактичних чи інших робіт на мережі доступу до Інтернет за 24 години до їх виконання, що суперечить вимогам пп. 3 п. 50 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295 (далі - Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг);
- звернення споживачів про пошкодження телекомунікаційної мережі приймаються ТОВ «АЛВАРІУМ» за телефоном протягом 9 годин у робочий день, що суперечить вимогам п. 83 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг;
- ТОВ «АЛВАРІУМ» зберігає записи про надані послуги протягом 12 місяців, що суперечить вимогам пп. 4 п. 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг;
- договорами передбачено подання споживачами звернень до оператора тільки в письмовій формі, що суперечить вимогам абз. 4 п. 82 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг;
- строки усунення пошкоджень та розмір майнової відповідальності оператор перед споживачем за ненадання або неналежне надання телекомунікаційні послуг не відповідають п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про телекомунікації» та абз.абз. 1, 2 п. 40 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Отже, судом встановлено факт недодержання ТОВ «АЛВАРІУМ» при укладанні Договору № 097-SU від 24 жовтня 2013 року Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, що, в свою чергу, було зафіксовано у Акті № 12/пос /158/1 від 14 лютого 2014 року.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позивачем дійсно допущено порушення вимог п. 1 ч. 2 ст. 63 Закону України «Про телекомунікації», у зв'язку з чим вимоги Припису № 285/158 від 14 лютого 2014 року, щодо зобов'язання ТОВ «АЛВАРІУМ» укласти договори про надання телекомунікаційних послуг зі споживачами телекомунікаційних послуг доступу до Інтернет, форма та зміст яких відповідатиме Основним вимогам до договору про надання телекомунікаційних послуг, що стосується безпосередньо наведеного вище договору - не підлягають скасуванню, оскільки є правомірними.
Щодо порушення ТОВ «АЛВАРІУМ» ч. 2 ст. 25 Закону України «Про телекомунікації», суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України «Про телекомунікації», вимоги державних і галузевих стандартів, інших нормативних документів щодо технічних засобів телекомунікацій є обов'язковими для всіх виробників і постачальників технічних засобів, науково-дослідних, проектних та будівельних організацій, а також для операторів, провайдерів телекомунікацій. Вимоги до якості послуг є обов'язковими для операторів, провайдерів телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги на території України.
З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «АЛВАРІУМ» використовувало без проектної документації 18 базових станцій радіотехнології широкосмугового доступу, а саме:
- Ubiquiti RocketM5 - 15 шт.;
- NanoStationM5 - 2 шт.;
- RBSXT5HnD MikroTik - 1 шт.
Технічні вимоги до створення технологічної інфраструктури телекомунікаційних мереж доступу затверджені Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 25 червня 2013 року № 336 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 17 липня 2013 року за № 1194/23726 (далі - Технічні вимоги).
Будинкова розподільна мережа (БРМ) - частина телекомунікаційної мережі доступу між кабельним вводом будинку та пунктами закінчення телекомунікаційної мережі, що призначена для забезпечення споживачів телекомунікаційними послугами в окремих приміщеннях (квартирах) будинку, в тому числі доступу до Інтернету (п. 1.3 Технічних вимог).
Базова станція - це приймач радіосигналу, який виконує роль концентратора в дротових локальних мережах.
У п. 2.1 Технічних вимог визначено, що проектування БРМ слід здійснювати в рамках нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту або технічного переоснащення будинків, будівель і споруд, лінійних об'єктів лінійно-транспортної інфраструктури. Проектна документація та стадії проектування для будівництва мають відповідати ДБН А.2.2-3-2012.
ДБН А.2.2-3-2012 від 01 липня 2012 року є нормами, які встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, визначають порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва.
Закон України «Про телекомунікації» визначає повноваження держави щодо управління та регулювання діяльності у сфері телекомунікацій, а також права, обов'язки та засади відповідальності фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у даній діяльності або користуються телекомунікаційними послугами.
Відповідно до норм ст. 1 Закону України «Про телекомунікації» телекомунікації (електрозв'язок) - це передавання, випромінювання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних або інших електромагнітних системах.
Відповідно до норм ст. 2 Закону України «Про телекомунікації» метою цього Закону є забезпечення повсюдного надання телекомунікаційних послуг достатніх асортименту, обсягу та якості шляхом обмеженого регулювання ринкових відносин для сприяння ефективному функціонуванню відкритого і справедливого конкурентного ринку. Закон визначає засади захисту прав споживачів та контролю за ринком телекомунікацій з боку держави.
Зі змісту абз. 2 п. 1 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1067/2011, вбачається, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) є органом державного регулювання у сфері телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом та надання послуг поштового зв'язку. У визначеній сфері НКРЗІ здійснює повноваження органу ліцензування, дозвільного органу, регуляторного органу та органу державного нагляду (контролю).
Відповідно до п. 1.1 Порядку здійснення державного нагляду за ринком телекомунікацій, основними завданнями державного нагляду за ринком телекомунікацій, який відповідно до покладених на неї завдань здійснює НКРЗІ, є запобігання, виявлення та усунення порушень законодавства суб'єктами ринку телекомунікацій при здійсненні діяльності у сфері телекомунікацій.
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI встановлено правові та організаційні основи містобудівної діяльності, які спрямовані на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
У п. 6 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється шляхом контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, проектної документації.
Державна архітектурно-будівельна інспекція України (Держархбудінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства (п. 1 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 439/2011).
У пп. 10 п. 4 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначено, що Держархбудінспекція України відповідно до покладених на неї завдань проводить перевірки відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються у будівництві, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічним умовам, затвердженим проектним вимогам, рішенням.
Згідно пп. а) пп. 6 п. 5 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, Держархбудінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку видавати обов'язкові до виконання приписи щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил.
Отже, оскільки на території України існує спеціальний компетентний орган, до повноважень якого належать перевірки наявності проектної документації у сфері містобудівної діяльності, а саме Держархбудінспекція України, суд приходить до висновку, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, при винесенні Припису № 285/158 від 14 лютого 2014 року, щодо зобов'язання ТОВ «АЛВАРІУМ» розробити проектну документацію у відповідності до державних будівельних норм від 01 липня 2012 року ДБН А.2.2.-3-2012 стосовно 18 об'єктів телекомунікаційного обладнання, фактично здійснила функції контролю іншого органу державної влади в даній сфері правовідносин, отже діяло не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 124 Конституції України передбачено, що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади (до яких належать органи державної податкової служби) та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно п.1 ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Заперечуючи проти позову, відповідач, який за визначенням Кодексу адміністративного судочинства України є суб'єктом владних повноважень, правомірність свої дій у повному обсязі не довів, у зв'язку з чим суд вважає, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Згідно частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Відповідно до частини 3 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛВАРІУМ» - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати припис уповноваженого Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації заступника начальника управління - начальника відділу управління державного нагляду по східному регіону Департаменту державного нагляду Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації Хвесюка Ігоря Юрійовича від 14.04.2014 року № 285/158 в частині вимоги про усунення Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛВАРІУМ» порушень вимог частини другої статті 25 Закону України "Про телекомунікації" щодо зобовязання розробити проектну документацію у відповідності до державних будівельних норм від 01.07.2012 року ДБН А.2.2.-3-2012 стосовно 18 об'єктів телекомунікаційного обладнання.
В решті позову відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛВАРІУМ» (код ЄДОРПОУ 38300442) судовий збір у розмірі 36,54 грн. (тридцять шість грн. 54 коп.).
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 17 червня 2014 року.
Суддя О.Б. Ляшко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2014 |
Оприлюднено | 25.06.2014 |
Номер документу | 39357191 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні