Ухвала
від 10.06.2014 по справі 826/7775/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 Вн. № 1/165   У Х В А Л А про відкриття провадження в адміністративній справі 10 червня 2014 року м. Київ№ 826/7775/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Клочкова Н.В., ознайомившись з позовною заявою   Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтаойл" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправними дій, В С Т А Н О В И В: Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтаойл» (далі – позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (далі – відповідач) про визнання протиправною бездіяльність щодо видачі дозволу на виконання будівельних робіт. До позовної заяви представником позивача було додано клопотання про визнання причин пропущення строку звернення до суду поважними. Так, з доданого представником позивача до позовної заяви клопотання про визнання причин пропущення строку звернення до суду поважними вбачається, що 07.05.2013 товариство з обмеженою відповідальністю “Нафтаойл” зверталося до Державної архітектурно-будівельної інспекції України із заявою про видачу дозволу на виконання будівельних робіт, а саме: будівництво автозаправної станції по Наддніпрянському шосе у Печерському районі м. Києва та 18.05.2013 відповідач надав лист № 40-16-2212 «Про дозвіл на виконання будівельних робіт» в якому зазначалося, що Державна архітектурно-будівельна інспекція України розглянула лист позивача та повертає подані документи щодо отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Проте, директор товариства з обмеженою відповідальністю “Нафтаойл” дізнався про відсутність вищевказаного дозволу лише після 28.03.2014, оскільки саме з цієї дати, відповідно до наказу № 01 від 28.03.2014, приступив до обов'язків директора товариства з обмеженою відповідальністю “Нафтаойл”, а тому не мав можливості оскаржити бездіяльність щодо видачі дозволу на виконання будівельних робіт у строк, який визначений  ч. 5 ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України. Згідно частини 1 статті 100 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала. Дослідивши матеріали справи, суд вважає причини пропуску строку звернення до суду поважними. Згідно пункту 4 частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа підлягає до розгляду в порядку скороченого провадження. Керуючись статтями 104-107, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд – УХВАЛИВ: 1. Визнати поважними причини пропуску товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтаойл» строку звернення до адміністративного суду у справі № 826/7775/14. 2. Відкрити провадження в адміністративній справі, яку буде розглядати суддя Клочкова Н.В. 3. Копію ухвали та витяг про процесуальні права і обов'язки сторін невідкладно надіслати позивачу: товариству з обмеженою відповідальністю «Нафтаойл» та відповідачу: Державній архітектурно-будівельній інспекції України разом із копією позовної заяви з додатками.                      Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення та оскарженню не підлягає.            Суддя                                                                                                      Н.В. Клочкова Додаток на адресу відповідача: позовна заява з додатками в 1-му  примірнику. Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати  в  суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити  підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право  визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.06.2014
Оприлюднено26.06.2014
Номер документу39435228
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7775/14

Ухвала від 10.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 30.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чалий С.Я.

Ухвала від 19.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Єрьомін А.В.

Ухвала від 11.09.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Ухвала від 17.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Епель О.В.

Постанова від 23.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 10.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні