Ухвала
від 19.06.2014 по справі 826/17218/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/17218/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Бояринцева М.А. Суддя-доповідач: Аліменко В.О.

У Х В А Л А

Іменем України

19 червня 2014 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді Аліменко В.О.,

суддів Безименної Н.В., Кучми А.Ю.,

при секретарі Муржак А.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу відповідача Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві на Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2013 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Емко Інвест» до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И Л А:

У жовтні 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Емко Інвест» звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві, в якому просили суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 8 липня 2013 року № 0004722207 та № 0004732207.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2013 року зазначений адміністративний позов - задоволено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить Постанову суду першої інстанції скасувати та постановити по справі нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Свої вимоги апелянт аргументує тим, що судом першої інстанції не в повному обсязі досліджено обставини та надано не вірну правову оцінку діям відповідача щодо підстав та правомірності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними у справі доказами, колегія суддів приходить до наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що на підставі наказу № 66 від 13.06.2013 року виданого начальником Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві, головним державним податковим ревізором-інспектором, згідно з п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст.7 8 , п. 75.1 ст. 75 та відповідно до п. 79.1, п.79.2 ст. 79 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Будальянс» (код ЄДРПОУ 32202809), з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість та податку на прибуток при взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ангстрем Континенталь» (код ЄДРПОУ 33906299), за період з 01.01.2012 року по 31.12.2012 року.

За результатами проведеної перевірки Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби складено акт від 17 червня 2013 року № 87/22.7/32202809.

Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на підставі даного акту перевірки винесено податкові повідомлення-рішення від 8 липня 2013 року № 0004722207 (яким збільшено Товариству з обмеженою відповідальністю «Будальянс» суму грошового зобов'язання в розмірі 228 119 грн., з якої: за основним платежем - 182 495 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 45 624 грн.) та № 0004732207 (яким збільшено Товариству з обмеженою відповідальністю "Будальянс" суму грошового зобов'язання в розмірі 239 524 грн., з якої: за основним платежем - 191 619 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 47 905 грн.)

Товариство з обмеженою відповідальністю «Емко Інвест» є юридичною особою та перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві.

Як вбачається із Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Емко Інвест», затвердженого загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Емко Інвест» (протокол № 1 від 22 серпня 2013 року), відповідно до рішення загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Будальянс» від 9 липня 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Будальянс» перейменоване в Товариство з обмеженою відповідальністю «Емко Інвест».

Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції дійшов висновку, що позивачем доведено, що здійснені ним господарські операції з контрагентом носять реальний характер, а отримані послуги (товар) використані в межах господарської діяльності.

З такими висновками суду першої інстанції погоджується і колегія суддів, з наступних підстав.

Відповідно до п.138.2 ст.138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ цього кодексу.

Відповідно до пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України не включаються до складу валових витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Відповідно до пп. «а» п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Відповідно до пп. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 5 квітня 2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс", як покупцем, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь", як продавцем, укладено договір № 04/04, за умовами якого продавець постачає та передає у власність покупця матеріальні цінності, визначені специфікаціями та/або розрахунками-фактурами, які є невід'ємними частинами даного договору, на умовах відстрочки сплати коштів за продукцію. Пунктом 2 договору визначено, що поставка товару здійснюється на умовах СРТ на склад покупця - м. Київ, вул. Виборзька, 99.

Відповідно до вищезазначеного договору Товариство з обмеженою відповідальністю «Будальянс» замовило у Товариства з обмеженою відповідальністю «Ангстрем Континенталь» товар, згідно рахунків-фактур № АК-1004/1 від 10 квітня 2012 року, № АК-1405/1 від 14 травня 2012 року, № АК-1705/1 від 17 травня 2012 року, № АК-3105/1 від 31 травня 2012 року, № 0406/1 від 4 червня 2012 року, № 0506/1 від 5 червня 2012 року, № 0606/1 від 6 червня 2012 року, № 0706/1 від 7 червня 2012 року, № 1106/1 від 11 червня 2012 року, № 1306/1 від 13 червня 2012 року, № 1506/1 від 15 червня 2012 року, № 1906/1 від 19 червня 2012 року, № 2506/1 від 25 червня 2012 року, № 0307/1 від 3 липня 2012 року, № 0407/1 від 4 липня 2012 року, № 1107/1 від 11 липня 2012 року, № 2407/1 від 24 липня 2012 року, № 0108/1 від 1 серпня 2012 року, № 0208/1 від 2 серпня 2012 року, № 0608/1 від 6 серпня 2012 року, № 0808/1 від 8 серпня 2012 року, № 0908/1 від 9 серпня 2012 року, № 1008/1 від 10 серпня 2012 року, № 2108/1 від 21 серпня 2012 року, № 0409/2 від 4 вересня 2012 року, № 0709/1 від 7 вересня 2012 року, № 1009/1 від 10 вересня 2012 року, № 2409/1 від 24 вересня 2012 року, № 0810/1 від 8 жовтня 2012 року, № 0910/1 від 9 жовтня 2012 року, № 2910/1 від 29 жовтня 2012 року, № 0511/2 від 5 листопада 2012 року, № 1511/2 від 15 листопада 2012 року.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Ангстрем Континенталь» був поставлений товар Товариству з обмеженою відповідальністю «Будальянс», що підтверджується видатковими накладними від 10 квітня 2012 року № 547, від 14 травня 2012 року № 1221, від 17 травня № 1222, від 31 травня 2012 року № 1446, від 4 червня 2012 року № 2292, від 5 червня 2012 року № 1714, від 6 червня 2012 року № 2293, від 7 червня 2012 року № 2294,від 11 червня 2012 року № 2295, від 13 червня 2012 року № 2296, від 15 червня 2012 року № 2297, від 25 червня 2012 року № 1984, від 19 червня 2012 року № 2298, від 3 липня 2012 року № 2210, від 4 липня 2012 року № 3168, від 11 липня 2012 року № 2720, від 24 липня 2012 року № 2780, від 2 серпня 2012 року № 4104, від 1 серпня 2012 року № 4103, від 6 серпня 2012 року № 3387, від 8 серпня 2012 року № 4105, від 9 серпня 2012 року № 4106, від 10 серпня 2012 року № 4107, від 21 серпня 2012 року № 4108, від 4 вересня 2012 року № 5052, від 7 вересня 2012 року № 5053, від 10 вересня 2012 року № 4443, від 24 вересня 2012 року № 4606, від 8 жовтня 2012 року № 5172, від 9 жовтня 2012 року № 5173, від 29 жовтня 2012 року № 5576, від 5 листопада 2012 року № 5838, від 15 листопада 2012 року № 6142.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну.

Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця (пп. 201.6 ст. 201 ПК України).

Відповідно до п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг.

Згідно з п. 201.7 ст. 201 ПК України, податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок, як попередня оплата (аванс).

Керуючись зазначеними нормами закону, Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь" на виконання умов договору виписані на користь позивача податкові накладні: № 62 від 10 квітня 2012 року на загальну суму 67 959,60 грн., в тому числі ПДВ - 11 326,60 грн., № 111 від 14 травня 2012 року на загальну суму 22 305,60 грн., в тому числі ПДВ - 3 717,60 грн., № 112 від 17 травня 2012 року на загальну суму 62 388 грн., в тому числі ПДВ - 10 398 грн., № 316 від 31 травня 2012 року на загальну суму 3 707,52 грн., в тому числі ПДВ - 617,92 грн., № 429 від 4 червня 2012 року на загальну суму 46 789,08 грн., в тому числі ПДВ - 7 798,18 грн., № 36 від 5 червня 2012 року на загальну суму 17 961,60 грн., в тому числі ПДВ - 2 993,60 грн., № 430 від 6 червня 2012 року на загальну суму 49 605,60 грн., в тому числі ПДВ - 8 267,60 грн., № 431 від 7 червня 2012 року на загальну суму 48 562,20 грн., в тому числі ПДВ - 8 093,70 грн., № 432 від 11 червня 2012 року на загальну суму 47 973,60 грн., в тому числі ПДВ - 7 995,60 грн., № 433 від 13 червня 2012 року на загальну суму 45 900 грн., в тому числі ПДВ - 7 650 грн., № 434 від 15 червня 2012 року на загальну суму 47 814 грн., в тому числі ПДВ - 7 969 грн., № 435 від 19 червня 2012 року на загальну суму 28 635,78 грн., в тому числі ПДВ - 4 772,63 грн., № 31 від 3 липня 2012 року на загальну суму 28 470 грн., в тому числі ПДВ - 4 745 грн., № 566 від 4 липня 2012 року на загальну суму 59 632,80 грн., в тому числі ПДВ - 9 938,80 грн., № 156 від 11 липня 2012 року на загальну суму 6 570 грн., в тому числі ПДВ - 1 095 грн., № 214 від 24 липня 2012 року на загальну суму 10 950 грн., в тому числі ПДВ - 1 825 грн., № 595 від 1 серпня 2012 на загальну суму 42 336 грн., в тому числі ПДВ - 7 056 грн., № 596 від 2 серпня 2012 року на загальну суму 9 738,01 грн., в тому числі ПДВ - 1 623 грн., № 99 від 6 серпня 2012 року на загальну суму 8 760 грн., в тому числі ПДВ - 1 460 грн., № 597 від 8 серпня 2012 року на загальну суму 50 844 грн., в тому числі ПДВ - 8 474 грн., № 598 від 9 серпня 2012 року на загальну суму 31 866 грн., в тому числі ПДВ - 5 311 грн., № 599 від 10 серпня 2012 року на загальну суму 13 404 грн., в тому числі ПДВ - 2 234 грн., № 600 від 21 серпня 2012 року на загальну суму 44 292 грн., в тому числі ПДВ - 7 382 грн., № 710 від 4 вересня 2012 року на загальну суму 37 248 грн., в тому числі ПДВ - 6 208 грн., № 711 від 7 вересня 2012 року на загальну суму 27 048 грн., в тому числі ПДВ - 4 508 грн., № 156 від 10 вересня 2012 року на загальну суму 28 428 грн., в тому числі ПДВ - 4 738 грн., № 104 від 8 жовтня 2012 року на загальну суму 45 477,60 грн., в тому числі ПДВ - 7 579,60 грн., № 105 від 9 жовтня 2012 року на загальну суму 54 120 грн., в тому числі ПДВ - 9 020 грн., № 495 від 29 жовтня 2012 року на загальну суму 37 050 грн., в тому числі ПДВ - 6 175 грн., № 68 від 5 листопада 2012 року на загальну суму 2 190 грн., в тому числі ПДВ - 365 грн., № 194 від 15 листопада 2012 року на загальну суму 17 520 грн., в тому числі ПДВ - 2 920 грн.

З матеріалів справи вбачається, що 28 квітня 2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс", як стороною 1, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь", як стороною 2, підписаний протокол про залік взаємних вимог, згідно якого сторони прийшли до згоди припинити грошові зобов'язання сторони 1 перед стороною 2 в сумі 67 959,60 грн., які виникли відповідно до договору № 04/04 від 5 квітня 2012 року, відповідно до накладної № 547 від 10 квітня 2012 року на суму 67 959,60 грн. зарахуванням зустрічних однорідних вимог. Припинити грошові зобов'язання сторони 2 перед стороною 1 в сумі 67 959,60 грн., які виникли відповідно до договору № 05/05 від 6 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 37 від 17 квітня 2012 року на суму 27 528 грн., № 38 від 24 квітня 2012 року на суму 18 288 грн., № 40 від 25 квітня 2012 року на суму 16 840,56 грн., № 41 від 27 квітня 2012 року на часткову суму 5 303,04 грн. В протоколі зазначено, що взаємні вимоги сторін припиняються з моменту підписання цієї угоди.

30 червня 2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс", як стороною 1, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь", як стороною 2, підписаний протокол про залік взаємних вимог, згідно якого сторони прийшли до згоди припинити грошові зобов'язання сторони 1 перед стороною 2 в сумі 438 326,82 грн., які виникли відповідно до договору № 04/04 від 5 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 1221 від 14 травня 2012 року на суму 22 305,60 грн., № 1222 від 17 травня 2012 року на суму 62 388 грн., № 1446 від 31 травня 2012 року на суму 3 707,52 грн., № 2292 від 4 червня 2012 року на суму 46 789,08 грн., № 1714 від 5 червня 2012 року на суму 17 961,60 грн., № 2293 від 6 червня 2012 року на суму 49 605,60 грн., № 2294 від 7 червня 2012 року на суму 48 562,20 грн., № 2295 від 11 червня 2012 року на суму 47 973,60 грн., № 2296 від 13 червня 2012 року на суму 45 900 грн., № 2297 від 15 червня 2012 року на суму 47 814 грн., № 2298 від 19 червня 2012 року на суму 28 635,78 грн., № 1984 від 25 червня 2012 року на суму 16 683,84 грн. зарахуванням зустрічних однорідних вимог. Припинити грошові зобов'язання сторони 2 перед стороною 1 в сумі 438 326,82 грн., які виникли відповідно до договору № 05/05 від 6 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 41 від 27 квітня 2012 року на часткову суму 49 030,56 грн., № 42 від 28 квітня 2012 року на суму 54 980,40 грн., № 43 від 28 квітня 2012 року на суму 78 369,60 грн., № 45 від 8 травня 2012 року на суму 16 050,16 грн., № 50 від 17 травня 2012 року на суму 47 580 грн., № 52 від 24 травня 2012 року на суму 47 244 грн., № 55 від 31 травня 2012 року на суму 34 868,16 грн., № 64 від 26 червня 2012 року на суму 50 038,80 грн., № 66 від 26 червня 2012 року на суму 55 062 грн., № 69 від 27 червня 2012 року на часткову суму 5 103,14 грн. В протоколі зазначено, що взаємні вимоги сторін припиняються з моменту підписання цієї угоди.

31 липня 2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс", як стороною 1, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь", як стороною 2, підписаний протокол про залік взаємних вимог, згідно якого сторони прийшли до згоди припинити грошові зобов'язання сторони 1 перед стороною 2 в сумі 105 622,80 грн., які виникли відповідно до договору № 04/04 від 5 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 2210 від 3 липня 2012 року на суму 28 470 грн., № 3168 від 4 липня 2012 року на суму 59 632,80 грн., № 2720 від 11 липня 2012 року на суму 6 570 грн., № 2780 від 24 липня 2012 року на суму 10 950 грн. зарахуванням зустрічних однорідних вимог. Припинити грошові зобов'язання сторони 2 перед стороною 1 в сумі 105 622,80 грн., які виникли відповідно до договору № 05/05 від 6 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 69 від 27 червня 2012 року на часткову суму 46 949,46 грн., № 71 від 28 червня 2012 року на суму 55 284 грн., № 73 від 29 червня 2012 року на часткову суму 3 844,34 грн. В протоколі зазначено, що взаємні вимоги сторін припиняються з моменту підписання цієї угоди.

31 серпня 2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс", як стороною 1, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь", як стороною 2, підписаний протокол про залік взаємних вимог, згідно якого сторони прийшли до згоди припинити грошові зобов'язання сторони 1 перед стороною 2 в сумі 201 240,01 грн., які виникли відповідно до договору № 04/04 від 5 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 4103 від 1 серпня 2012 року на суму 42 336 грн., № 4104 від 2 серпня 2012 року на суму 9 738,01 грн., № 3387 від 6 серпня 2012 року на суму 8 760 грн., № 4105 від 8 серпня 2012 року на суму 50 844 грн., № 4106 від 9 серпня 2012 року на суму 31 866 грн., № 4107 від 10 серпня 2012 року на суму 13 404 грн., № 4108 від 21 серпня 2012 року на суму 44 292 грн. зарахуванням зустрічних однорідних вимог. Припинити грошові зобов'язання сторони 2 перед стороною 1 в сумі 201 240,01 грн., які виникли відповідно до договору № 05/05 від 6 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 73 від 29 червня 2012 року на часткову суму 38 839,66 грн., № 77 від 11 липня 2012 року на суму 50 376 грн., № 78 від 12 липня 2012 року на суму 51 001,20 грн., № 79 від 20 липня 2012 року на суму 45 018 грн., № 81 від 25 липня 2012 року на часткову суму 16 005,15 грн. В протоколі зазначено, що взаємні вимоги сторін припиняються з моменту підписання цієї угоди.

20 листопада 2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс", як стороною 1, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь", як стороною 2, підписаний протокол про залік взаємних вимог, згідно якого сторони прийшли до згоди припинити грошові зобов'язання сторони 1 перед стороною 2 в сумі 272 112,67 грн., які виникли відповідно до договору № 04/04 від 5 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 5052 від 4 вересня 2012 року на часткову суму 37 248 грн., № 5053 від 7 вересня 2012 року на суму 27 048 грн., № 4443 від 10 вересня 2012 року на суму 28 428 грн., № 4606 від 24 вересня 2012 року на суму 32 738,40 грн., № 5172 від 8 жовтня 2012 року на суму 45 477,60 грн., № 5173 від 9 жовтня 2012 року на суму 54 120 грн., № 5576 від 29 жовтня 2012 року на суму 37 050 грн., № 5838 від 5 листопада 2012 року на суму 2 190 грн., № 6142 від 15 листопада 2012 року, на часткову суму 7 812,67 грн. зарахуванням зустрічних однорідних вимог. Припинити грошові зобов'язання сторони 2 перед стороною 1 в сумі 272 112,67 грн., які виникли відповідно до договору № 05/05 від 6 квітня 2012 року, відповідно до накладних № 81 від 25 липня 2012 року на часткову суму 29 923,65 грн., № 82 від 31 липня 2012 року на суму 10 588,38 грн., № 90 від 23 серпня 2012 року на суму 45 464,40 грн., № 95 від 21 вересня 2012 року на суму 28 678,80 грн., № 97 від 25 вересня 2012 року на суму 31 432,24 грн., № 99 від 27 вересня на суму 56 100 грн., № 100 від 28 вересня 2012 року на суму 55 428 грн., № 119 від 29 жовтня 2012 року на суму 14 497,20 грн. В протоколі зазначено, що взаємні вимоги сторін припиняються з моменту підписання цієї угоди.

Позивачем сплачені кошти на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь" в розмірі 9 707,33 грн., згідно платіжного доручення № 16 від 14 грудня 2012 року.

На підтвердження відображення спірних господарських операцій у бухгалтерському обліку позивачем надано оборотно-сальдову відомість по рахунку: 631 за період квітень - грудень 2012 року.

На підтвердження поставки позивачем товару Товариству з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь" позивачем надано видаткові накладні, визначені в протоколах про залік взаємних вимог та довіреність від 23 серпня 2012 року № 2308 на отримання товарно-матеріальних цінностей.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариством з обмеженою відповідальністю "Будальянс" виписані на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ангстрем Континенталь" податкові накладні: № 2 від 14 квітня 2012 року на загальну суму 27 528 грн., в тому числі ПДВ - 4 588 грн., № 4 від 24 квітня 2012 року на загальну суму 18 288 грн., в тому числі ПДВ - 3 048 грн., № 6 від 25 квітня 2012 року на загальну суму 16 840,56 грн., в тому числі ПДВ - 2 806,76 грн., № 8 від 27 квітня 2012 року на загальну суму 54 333,60 грн., в тому числі ПДВ - 9 055,60 грн., № 9 від 28 квітня 2012 року на загальну суму 54 980,40 грн., в тому числі ПДВ - 9 163,40 грн., № 10 від 28 квітня 2012 року на загальну суму 78 369,60 грн., в тому числі ПДВ - 13 061,60 грн., № 1 від 8 травня 2012 року на загальну суму 16 050,16 грн., в тому числі ПДВ - 2 675,03 грн., № 6 від 17 травня 2012 року на загальну суму 47 580 грн., в тому числі ПДВ - 7 930 грн., № 7 від 24 травня 2012 року на загальну суму 47 244 грн., в тому числі ПДВ - 7 874 грн., № 9 від 31 травня 2012 року на загальну суму 34 868,16 грн., в тому числі ПДВ - 5 811,36 грн., № 7 від 26 червня 2012 року на загальну суму 50 038,80 грн., в тому числі ПДВ - 8 339,80 грн., № 8 від 26 червня 2012 року на загальну суму 55 062 грн., в тому числі ПДВ - 9 117 грн., № 10 від 27 червня 2012 року на загальну суму 51 597,60 грн., в тому числі ПДВ - 8 599,60 грн., № 12 від 28 червня 2012 року на загальну суму 55 284 грн., в тому числі ПДВ - 9 214 грн., № 14 від 29 червня 2012 року на загальну суму 42 684 грн., в тому числі ПДВ - 7 114 грн., № 4 від 11 липня 2012 року на загальну суму 50 376 грн., в тому числі ПДВ - 8 396 грн., № 5 від 12 липня 2012 року на загальну суму 51 001,20 грн., в тому числі ПДВ - 8 500,20 грн., № 6 від 20 липня 2013 року на загальну суму 45 018 грн., в тому числі ПДВ - 7 503 грн., № 8 від 25 липня 2012 року на загальну суму 45 928,80 грн., в тому числі ПДВ - 7 654,80 грн., № 9 від 31 липня 2012 року на загальну суму 10 588,38 грн., в тому числі ПДВ - 1 764,73 грн., № 8 від 23 серпня 2012 року на загальну суму 45 464,40 грн., в тому числі ПДВ - 7 577,40 грн., № 5 від 21 вересня 2012 року на загальну суму 28 678,80 грн., в тому числі ПДВ - 4 779,80 грн., № 7 від 25 вересня 2012 року на загальну суму 31 432,24 грн., в тому числі ПДВ - 5 238,71 грн., № 8 від 27 вересня 2012 року на загальну суму 56 100 грн., в тому числі ПДВ - 9 350 грн., № 9 від 28 вересня 2012 року на загальну суму 55 428 грн., в тому числі ПДВ - 9 238 грн., № 17 від 29 жовтня 2012 року на загальну суму 14 497,20 грн., в тому числі ПДВ - 2 416,20 грн.

Тобто, первинні документи повністю відповідають вимогам, встановлених до первинних документів, які пред'являються п.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п.2 Положення про документальне - забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88.

Відповідно до п. 201.6 ст. 206 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом II цього Кодексу.

Крім того, в матеріалах справи відсутні будь-які дані про те, що на момент надання податкових накладних контрагенти позивача не були зареєстровані платниками податку на додану вартість, а тому не мали права виписувати податкові накладні.

У свою чергу, право платника податку на додану вартість на отримання податкового кредиту не пов'язано зі сплатою особою, що видала податкову накладну, своїх податкових зобов'язань перед бюджетом, а також із порушенням правил ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивачем доведено факт здійснення господарських операцій належними первинними документами, дослідженими апеляційною інстанцією, копії яких наявні в матеріалах справи та які відповідають як за змістом, так і за своєю формою вимогам чинного законодавства, тому, бюджетне відшкодування можливе за наявності належних документів, що підтверджують правомірність формування сум податкового кредиту платника податку.

Підсумовуючи наведене, колегія суддів приходить до висновку, що доводи викладені в апеляційній скарзі не знайшли свого підтвердження, оскаржувана постанова прийнята судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу відповідача Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві на Постанову Київського Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2013 року - залишити без задоволення .

Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2013 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення Ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя В.О. Аліменко

Судді Н.В. Безименна

А.Ю. Кучма

(Повний текст Постанови виготовлений 24.06.2014 року)

.

Головуючий суддя Аліменко В.О.

Судді: Безименна Н.В.

Кучма А.Ю.

Дата ухвалення рішення19.06.2014
Оприлюднено01.07.2014
Номер документу39517537
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —826/17218/13-а

Ухвала від 09.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Ухвала від 24.01.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Постанова від 27.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 04.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні