Постанова
від 19.06.2014 по справі 823/70/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 823/70/14 Головуючий у 1-й інстанції: Тимошенко В.П.

Суддя-доповідач: Земляна Г.В.

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 червня 2014 року м. Київ

колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Земляної Г.В.

суддів Горбань Н.І., Межевича М.В.

за участю секретаря Рижкової Ю.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві апеляційну скаргу Виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 року у справі за адміністративним позовом Дитячо-юнацької спортивної школи "Олімпія" Черкаського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Україна" до Виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про скачування рішення про повернення коштів,-

В С Т А Н О В И Л А :

Позивач, дитячо-юнацька спортивна школа «Олімпія» Черкаського обласного фізкультурно-спортивного товариства «Україна» (далі по тексту позивач, ДЮСШ «Олімпія»), звернулася до суду з адміністративним позовом до виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про скасування рішень відповідача від 30 жовтня 2013 року № 20 про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування фінансових санкцій до дитячо-юнацької спортивної школи "Олімпія" Черкаського обласного фізкультурно-спортивного товариства «Україна» на загальну суму 38772 грн 36 коп., в тому числі 25848 грн. 24 коп. страхові кошти Фонду, які використані з порушенням та 12924 грн. 12 коп. штраф за порушення порядку використання страхових коштів.

Постановою Черкаського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 року позов задоволено. Скасовано рішення виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 30 жовтня 2013 року № 20 про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням), та застосування фінансових санкцій.

Не погоджуючись з вищезазначеною постановою суду першої інстанції, представник Виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та постановити нову про відмову в задоволенні позову. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на незаконність, необґрунтованість та необ'єктивність рішення суду, неповне з'ясування всіх обставин, що мають значення для вирішення справи, порушення судом норм процесуального права, що є підставою для скасування судового рішення.

Заслухавши суддю-доповідача, осіб, що звернулись в судове засідання, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а постанова суду першої інстанції - скасуванню з ухваленням нового рішення з таких підстав.

Згідно зі п.3 ч.1 ст. 198, п.4 ч.1 ст. 202 Кодексу адміністративного судочинства України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції скасовує її та ухвалює нове рішення, якщо визнає, що судом першої інстанції порушено норми матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 статі 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, на підставі направлення №240 від 07.10.2013 року головними спеціалістами контрольно-ревізійного відділу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності проведено планову перевірку правомірного ( цільового ) використання коштів отримувачів коштів Фонду за період 01.01.2013 року по 01.10.2013 року у дитячо-юнацькій спортивній школі «Олімпія».

За результатами перевірки складено акт №240 від 14.10.2013 року, яким встановлено порушення позивачем:

- п.2.5.1, п.3.1 Порядку про часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 31.07.2012 року № 44, - нецільове використання коштів Фонду в сумі 25848, 24 грн;

- п.2.5.1. Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 31.07.2012 року № 44, - неправомірне використання коштів Фонду в сумі 38418, 34 грн;

- ст. 48 Закону України « Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 року № 2240-ІІІ .

На підставі акту перевірки посадовою особою виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності прийнято рішення № 20 від 30 жовтня 2013 року «Про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування фінансових санкцій», яким до позивача застосовано фінансові санкції в таких розмірах:

- 64266 грн. 58 коп. - страхові кошти Фонду, які використанні з порушенням;

- 32133 грн. 00 коп. - штраф за порушення порядку використання страхових коштів.

11 листопада 2013 року рішення № 20 від 30 жовтня 2013 року оскаржене позивачем до виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Рішенням про результати розгляду скарги № 279 від 30 грудня 2013 року вирішено скаргу задовольнити частково:

- зменшивши суму неправомірних витрат на 38676 грн. 38 коп. та відповідно штраф на 19388 грн. 19 коп. на загальну суму 38772 грн. 36 коп.;

- використані не за цільовим призначенням кошти Фонду у сумі 25848 грн. 24 коп. та 12924 грн 12 коп. (штраф) на загальну суму 38772 грн. 36 коп. необхідно повернути до бюджету Фонду.

Не погоджуючись з зазначеним рішенням, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Суд першої інстанції, задовольняючи позов, прийшов до висновку, що використання коштів, які перебували на рахунку ДЮСШ «Олімпія» та були перераховані на спеціальний рахунок та здійснено на платежі нарахувань на заробітну плату, що не суперечили вимогам ст. 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" , а були обумовлені станом крайньої необхідності, а саме із-за відсутності фінансування, ДЮСШ іншими засобами діяти не могла в січні-липні 2013 року.

Колегія суддів не погоджується з висновком суду першої інстанції та зазначає наступне.

Так, з матеріалів справи вбачається, що 14 березня 2013 року між Черкаським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності і дитячо-юнацькою спортивною школою «Олімпія» укладено договір № 25 (а.с.57-61) на часткове фінансування дитячо-юнацької спортивної школи за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Відповідно до умов даного договору Фонд здійснює часткове фінансування за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на поточний рахунок або спеціальний реєстраційний рахунок в органі Державної казначейської служби України ДЮСШ у межах асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею «Оздоровчі заходи» на 2013 рік та кошторисом ДЮСШ за коштами Фонду на 2013 рік. Кошторис ДЮСШ на 2013 рік затверджений директором ДЮСШ та погоджений головою Черкаської обласної ФСТ «Україна» Дрибас В.М. та директором Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності і складається з витрат по коштах Фонду на оплату заробітної плати працівникам ДЮСШ та оплату розрахунково-касового обслуговування за рахунком відкритого для обліку коштів Фонду.

За умовами договору Фонд здійснює часткове фінансування ДЮСШ щомісячно до 15 числа відповідно до наданих заявок на фінансування та в межах кошторисних призначень.

Відповідно до Затвердженого кошторису та п.4.3.1. Договору №25 від 14.03.2013 ДЮСШ «Олімпія» брала на себе зобов'язання використовувати кошти Фонду відповідно до вимог Договору та Порядку №44, тобто на оплату праці працівників ДЮСШ та оплату розрахунково-касового обслуговування з рахунком, відкритим для обліку коштів Фонду.

Статтею 48 Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у Згідно статтей 9 , 10 , 21 , 48 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, провалить акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів.

За рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, у межах асигнувань, що визначаються щорічно при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансовий рік, здійснюється часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв, підприємств, установ, навчальних закладів та організацій, утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговування в порядку, визначеному правлінням Фонду.

Відповідно до вимог статті 30 вказаного Закону отримувачі страхових коштів у разі порушення порядку використання страхових коштів відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів і сплачують штраф у розмірі 50% такої суми.

Порядок № 16 визначає умови часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл (далі - ДЮСШ) за рахунок коштів Фонду відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» .

Відповідно до пункту 1.3. Порядку № 16 виконавча дирекція Фонду здійснює часткове фінансування ДЮСШ через центральні ради фізкультурно-спортивних товариств (далі - ФСТ), які перераховують кошти Фонду своїм регіональним організаціям (Кримські республіканські, обласні, міські в містах Києві та Севастополі) для ДЮСШ, що їм підпорядковані.

Пунктом 2.3. Порядку № 16 передбачено, що після затвердження правлінням Фонду та правліннями його відділень обсягів часткового фінансування ДЮСШ, кошториси для погодження подаються: центральною радою ФСТ до Виконавчої дирекції Фонду (зведений кошторис по ФСТ та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ); ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, до виконавчої дирекції відділення Фонду.

У разі потреби достовірність наданих у кошторисі витрат може перевірятися Виконавчою дирекцією Фонду в центральних радах ФСТ, регіональних організаціях та їх ДЮСШ, а виконавчою дирекцією відділення Фонду - в ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, а також в регіональних організаціях ФСТ та підпорядкованих їм ДЮСШ за дорученням Виконавчої дирекції Фонду.

Згідно пункту 2.4. Порядку № 16 кошти Фонду відповідно до погодженого кошторису та укладених договорів на часткове фінансування ДЮСШ перераховуються: виконавчою дирекцією Фонду щомісяця на відкритий в установі банку поточний рахунок центральної ради ФСТ, яка перераховує кошти Фонду на відкриті в установах банків поточні рахунки своїх регіональних організацій для ДЮСШ, що їм підпорядковані; виконавчою дирекцією відділення Фонду щомісяця на відкриті в установах банків поточні рахунки або спеціальні реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України (якщо ДЮСШ є бюджетною установою) ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ.

Відповідно до пункту 30 статті 2 Бюджетного кодексу України кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюється повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Колегія суддів зазначає, що кошторис, що затверджується для часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, є основним плановим фінансовим документом позивача, в якому зазначаються обсяги надходжень і розподіл коштів, наданих на конкретні витрати.

Згідно частини 1 розділу II Порядку № 30 неправомірне (нецільове) використання коштів Фонду це витрачання страхових коштів їх отримувачами з порушенням встановленого законодавством порядку та /або на цілі, що не відповідають цільовому призначенню, визначеному нормативно-правовими актами.

Пунктом 2.7. Порядку № 16 передбачено, що у разі потреби центральна рада ФСТ за погодженням з Виконавчою дирекцією Фонду може вносити зміни до кошторисів у межах передбачених асигнувань. ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, у разі потреби можуть уносити зміни до кошторисів у межах передбачених асигнувань за погодженням із виконавчою дирекцією відділення Фонду.

Відповідно до Затвердженого кошторису та п.4.3.1. Договору №25 від 14.03.2013 року ДЮСШ «Олімпія» брала на себе зобов'язання використовувати кошти Фонду відповідно до вимог Договору та Порядку №44, тобто на оплату праці працівників ДЮСШ та оплату розрахунково-касового обслуговування з рахунком, відкритим для обліку коштів Фонду.

ДЮСШ «Олімпія», з рахунку ДЮСШ «Олімпія» відкритого в ПАТ «Енергобанк» здійснило платежі нарахувань на заробітну плату.

Так, факт нецільового використання коштів Фонду підтверджується актом перевірки №240 від 14.10.2013 року та платіжними дорученнями № 55 від 15 лютого 2013 року перераховано 14086,55 грн єдиного соціального внеску за січень 2013 року, платіжним дорученням № 56 від 15 лютого 2013 року перераховано 5212,96 грн прибуткового податку з громадян за січень 2013 року, а всього перераховано суму грошових коштів в розмірі 19299,51 грн.

Вказана обставина встановлена і судом першої інстанції, де вказано, що кошти були використані не на сплату нарахувань на заробітну плату, а на повернення власних коштів ДЮСШ «Олімпія».

Однак, судом першої інстанції не враховано приписи частини 4 статті 9 Закону №2240, якими заборонено використовувати кошти Фонду не за цільовим призначенням.

Статтею 20 Закону №2240 визначено напрямки використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Зазначеною статтею не передбачено можливості використання коштів Фонду на погашення кредиторської заборгованості стороннім суб'єктам господарювання, в тому числі і отримувачами цільових коштів, до яких належать дитячо-юнацькі спортивні школи.

Не враховано судом першої інстанції також норми Порядку проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення, оформлення, реалізації та оскарження їх результатів, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №30 від 22.12.2010р. (надалі - Порядок №30). Так, розділом II Порядку №30 визначено поняття нецільового та неправомірного використання коштів Фонду.

Враховуючи, що кошти Фонду перераховані з рахунку для надходження та здійснення витрат по коштах Фонду на господарський рахунок ДЮСШ «Олімпія», а не на цілі передбачені Порядком №44, то колегія суддів приходить до висновку про необґрунтованість доводів суду першої інстанції про цільове використання коштів Фонду.

Разом з тим, суд першої інстанції помилково та необґрунтовано зазначає, що використання коштів, які перебували на рахунку ДЮСШ здійснено на платежі нарахувань на заробітну плату, що не суперечили вимогам ст.9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010р. №2464 (надалі - Закон №2464).

Так, Статтею 9 Закону №2464 визначено, що сплата єдиного внеску здійснюється шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки територіальних органів Пенсійного Фонду, відкриті в органах Державного казначейства України для його зарахування. Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.

Аналіз зазначеної статті свідчить про те, що вона встановлює порядок та спосіб сплати єдиного соціального внеску, і жодним чином не підтверджує цільове використання коштів Фонду позивачем.

Крім того, преамбулою Закону №2464 визначено, що цей Закон визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку. Однак предметом даного адміністративного позову є не правильність нарахування та своєчасність сплати єдиного соціального внеску, а нецільове використання позивачем коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, отриманих відповідно до Закону №2240, який є спеціальним у даних правовідносинах.

Таким чином суд першої інстанції помилково застосував до спірних правовідносин норми Закону №2464, а не норми Закону №2240 та прийнятих відповідно до нього інших нормативно-правових документів.

Крім того висновок суду першої інстанції, що кошти Фонду перераховані позивачем до Пенсійного фонду на сплату єдиного соціального внеску не підтверджується жодним доказом в матеріалах справи. Зокрема в матеріалах справи відсутні платіжні доручення, що підтверджували б перерахування коштів Фонду, після отримання фінансування, на рахунки Пенсійного Фонду для сплати єдиного соціального внеску за січень, лютий 2013 року.

Таким чином, наявність погодженого з органами Фонду кошторису, в якому передбачені видатки на оплату праці працівників з нарахуваннями на фонд заробітної плати, не може бути обґрунтуванням цільового використання коштів Фонду.

Також, після затвердження правлінням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності програм відділень Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб та членів їх сімей на 2013 рік (постанова №6 від 05.03.2013р.) та правлінням обласного відділення Фонду програми відновлення здоров'я застрахованих осіб та членів їх сімей та її кошторису (постанова №6 від 13.03.2013р.), виконавчою дирекцією Черкаського обласного відділення Фонду було укладено договори з ДЮСШ на часткове фінансування за рахунок коштів Фонду, і зокрема з ДЮСШ «Олімпія» 14.03.2013р. укладено договір.

Після укладення Договору та отримання фінансування від Виконавчої дирекції Фонду ДЮСШ «Надія» 20.03.2013р. були перераховані кошти.

Таким чином виконавчою дирекцією Черкаського обласного відділення Фонду фінансування ДЮСШ «Олімпія» здійснено відповідно до вимог ст.21 Закону №2240 та Порядку №44, та Договору №34.

Також слід зазначити, що згідно ст.48 Закону №2240, фінансування ДЮСШ здійснюється лише частково на умовах визначених правлінням Фонду.

Формування коштів на виплату заробітної плати в розмірах не нижче встановлених державою, соціального розвитку включаючи в себе виплати працівникам матеріальної допомоги на оздоровлення та заохочення у вигляді преміювання за високі показники в роботі, розрахунки з сторонніми організаціями, включаючи орендну плату, створення і зміцнення матеріально-технічної бази та на інші цілі.

Таким чином, при організації своєї діяльності ДЮСШ «Олімпія» повинна використовувати кошти не лише Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а й кошти Засновників та кошти, що надходять з інших джерел фінансування, визначених її Статутом.

Виходячи з викладеного, колегія суддів приходить до висновку, що позивач повинен був використовувати кошти Фонду лише на цілі, передбачені Порядком №44 і Договором. Всі інші видатки позивач повинен здійснювати за рахунок коштів засновників або інших джерел фінансування.

Посилання позивача на ті обставини, що вони змушені були спочатку року розрахуватись з пенсійним фондом та сплатити податкові платежі власними коштами, а потім при отриманні бюджетних коштів перевели витрачені кошти на власні рахунки, колегія суддів не приймає до уваги, так як погашення кредиторської заборгованості іншим суб'єктам господарювання не може бути підставою та крайньою необхідністю для переведення коштів з рахунків та його нецільового використання, крім того, кошти були переведені ще до укладення договору з Фондом.

Враховуючи вищевикладене, оскільки позивачем кошти Фонду використані не за цільовим призначенням, то колегія суддів приходить до висновку, що відповідачем правомірно прийнято рішення від 30 жовтня 2013 року № 20, яким застосовано фінансові санкції передбачені статтею 30 Закону №2240.

Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі і в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень суд перевіряє чи вчинені вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений Конституцією і законами України.

Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що позовні вимоги не обґрунтовані та такі, що не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 159 КАС України законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Таким чином апеляційна скарга підлягає задоволенню, а рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню з ухваленням нового рішення у справі про відмову в задоволенні позову.

З урахуванням зазначеного, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції порушені норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, що є підставою для скасування судового рішення.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду, якою відмовити в задоволенні позову.

Таким чином вимоги апеляційної скарги підлягають задоволенню, а рішення суду першої інстанції скасуванню.

Керуючись ст.ст.4, 8-11, 160, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - задовольнити.

Постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 04 березня 2014 року - скасувати .

В задоволенні позову Дитячо-юнацької спортивної школи "Олімпія" Черкаського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Україна" до Виконавчої дирекції Черкаського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про скачування рішення про повернення коштівї відмовити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів із дня складання у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги до Вищого адміністративного суду України у порядку ст.212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя : Г.В.Земляна

Судді: Н.І. Горбань

М.В. Межевич

Повний текст виготовлено 25 червня 2014 року.

Головуючий суддя Земляна Г.В.

Судді: Горбань Н.І.

Межевич М.В.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2014
Оприлюднено02.07.2014
Номер документу39523202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/70/14

Ухвала від 13.02.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Ухвала від 03.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Іваненко Я.Л.

Ухвала від 16.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пасічник С.С.

Постанова від 19.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Постанова від 04.03.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні