ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" червня 2014 р.Справа № 6/138-Б-09
Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді: Лавриненко Л.В.
суддів: Пироговського В.Т., Філінюка І.Г.
(склад колегії суддів сформовано на підставі розпорядження голови суду від 27.05.2014 року № 1003)
при секретарі судового засідання - Бондар М.Ю.
розглянувши матеріали апеляційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м. Херсон
на ухвалу Господарського суду Херсонської області від 25.04.2014 р.
по справі № 6/138-Б-09
за заявою Відкритого акціонерного товариства «Кредобанк» м. Львів
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон
кредитор:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м. Херсон;
2) Компанія Grodan B.V. м. Київ;
3) Відкрите акціонерне товариство «Кредобанк» м. Львів;
4) Мале підприємство «Партнер» у формі ТОВ м. Київ;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонський тепличний комбінат» м. Херсон;
6) Публічне акціонерне товариство Акціонерний комерційний банк «ІНДУСТРІАЛБАНК» м. Запоріжжя
за участю арбітражного керуючого ліквідатора боржника Кошового Сергія Олексійовича м. Херсон
про банкрутство,-
за участю представників сторін:
від Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон: Жижко А.В., Липа Є.Д. - за довір.
від Публічного акціонерного товариства Акціонерний комерційний банк «ІНДУСТРІАЛБАНК» м. Запоріжжя: Цибульський А.В. - за довір.
Інші представники учасників провадження у справі про банкруство в судове засідання не з'явились, про день, час та місце розгляду апеляційної скарги повідомлені належним чином.
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Одеського апеляційного господарського суду від 29.05.2014 р. прийнята до провадження та призначена до розгляду апеляційна скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м. Херсон на ухвалу Господарського суду Херсонської області від 25.04.2014 р. по справі № 6/138-Б-09.
Відповідно до ч. 2 ст. 101 ГПК України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
Апеляційна скарга розглянута в межах процесуального строку, визначеного ст. 102 ГПК України.
Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 07.09.2009 р. порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон за заявою Відкритого акціонерного товариства «Кредобанк» м. Львів.
Ухвалою від 28.05.2010 р. затверджено реєстр вимог кредиторів боржника.
Ухвалою суду від 24.06.2010 р. відкрито процедуру санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон, керуючим санацією призначено керівника підприємства - Луганського П.В. Розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Прудку Н.С.
Постановою Господарського суду Херсонської області від 22.04.2013 р., яка залишена без змін постановою Одеського апеляційного господарського суд від 11.09.2013 р., Товариство з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Кошового С.О., повноваження керуючого санацією Луганського П.В., розпорядника майна Прудкої Н.С. та статутних органів управління банкрута припинено.
Ліквідатора банкрута зобов'язано подати в п'ятиденний строк оголошення про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури у офіційний друкований орган (газети "Голос України" чи "Урядовий кур`єр") з метою виявлення всіх кредиторів, докази подачі оголошення надати суду.
На виконання наведеної постанови, ліквідатором боржника опубліковано оголошення в газеті „Голос України" від 30.04.2013 р. № 84-85 (5584-5585) про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури.
Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 19.12.2013 р. на стадії ліквідаційної процедури затверджено новий реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон.
07.04.2014 р. до місцевого господарського суду надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника.
Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 25.04.2014 р. затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підприємства - банкрута, Товариство з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон - ліквідовано, провадження по даній справі припинено.
Не погодившись з наведеною ухвалою суду, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м. Херсон звернулось до Одеського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить суд оскаржувану ухвалу місцевого господарського суду скасувати.
В обґрунтування заявлених вимог скаржник зазначає, що оскаржувана ухвала місцевого господарського суду прийнята з порушенням вимог Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Крім того, скаржник зазначає, що місцевим господарським судом не звернуто уваги на те, що на виконання вимог ухвали суду від 13.02.2014 р., ліквідатором 28.02.2014 р. проведено збори кредиторів та призначено представницькі органи кредиторів з порушенням вимог чинного законодавства.
Також, скаржником зазначено, що на наведених зборах кредиторів був присутній представник Компанії Grodan B.V. - ОСОБА_8, який діяв на підставі довіреності від 03.12.2013 р.
Проте, скаржник звертає увагу суду апеляційної інстанції на те, що Компанія Grodan B.V., зареєстрована за законодавством Королівства Нідерланди, і своєї філії або представництва в Україні не має.
Між тим з 22.12.2003 р. для України набрала чинності Гаазька Конвенція, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів від 1961 р. Офіційні документи, які використовуються на території держав - учасників цієї конвенції, мають бути засвідчені штампом «Apostille», поставленим компетентним органом держави, в якій було складено документ, проте довіреність від 03.12.2013 р. на підставі якої діяв представник Компанії Grodan B.V. - ОСОБА_8, апостилю не містить.
Таким чином, на загальних зборах від 28.02.2014 р. інтереси Компанії Grodan B.V. представляла неналежна особа, а без врахування голосів цієї компанії на зборах були присутні кредитори, що мали лише 12 849,79 голосів, що складає 61,70 % загальної кількості голосів конкурсних кредиторів.
Враховуючи викладене, скаржник зазначає, що місцевий господарський суд в оскаржуваній ухвалі дійшов висновку, що звіт ліквідатора був схвалений на засіданні комітету кредиторів від 04.04.2014 р., не взявши до уваги, що цей комітет кредиторів був утворений на неповноважних зборах кредиторів від 28.02.2014 р., у зв'язку з чим Господарським судом Херсонської області було затверджено звіт ліквідатора, який порушує вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 46 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Публічне акціонерне товариство Акціонерний комерційний банк «ІНДУСТРІАЛБАНК» м. Запоріжжя у наданому відзиві проти доводів викладених в апеляційній скарзі заперечив.
За результатами розгляду матеріалів справи суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м. Херсон задоволенню не підлягає за наступними підставами.
Відповідно до частини 2 статті 4 1 Господарського процесуального кодексу України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом з врахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України.
Частиною 1 статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. № 2343-ХІІ (зі змінами та доповненнями) банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
- господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;
- строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав;
- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
- відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
- продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом;
- скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
- вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;
- виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
За приписами ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження:
- приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження;
- виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута;
- проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута;
- аналізує фінансове становище банкрута;
- виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута;
- очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу;
- пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості;
- має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута;
- з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю.
- Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту;
- заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими;
- подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника;
- вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб;
- передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом;
- повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
- у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку;
- веде реєстр вимог кредиторів;
- здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Статтею 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:
- відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси;
- відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;
- копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна;
- реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
- документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів;
- довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;
- для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку;
- для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
У разі якщо господарський суд дійшов висновку, що ліквідатор не виявив або не реалізував майнові активи банкрута у повному обсязі, суд виносить ухвалу про призначення нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом, якщо інше не передбачено цим Законом. Новий ліквідатор очолює ліквідаційну комісію і діє згідно з вимогами цього Закону.
Якщо майна банкрута вистачило для задоволення вимог кредиторів у повному обсязі, він вважається таким, що не має боргів і може продовжувати свою підприємницьку діяльність. У такому разі ліквідатор протягом п'яти днів з дня прийняття господарським судом відповідного рішення повідомляє про це орган або посадову особу органу, до компетенції якого належить призначення керівника (органів управління) боржника, у разі необхідності забезпечує проведення зборів чи засідання таких органів та продовжує виконувати повноваження керівника (органів управління) до їх призначення у встановленому порядку.
Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.
Якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство, то ліквідатор здійснює дії щодо припинення обігу акцій, передбачені законодавством.
Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
На виконання наведених норм, ліквідатором банкрута Кошовим Сергієм Олексійовичем м. Херсон 28.02.2014 р. проведено збори кредиторів для формування представницького органу кредиторів, в результаті чого складено протокол від 28.02.2014 р. № 3.
З наведеного проколу вбачається, що зборами кредиторів вирішено визначити представницький орган, комітет кредиторів боржника в кількості 4 кредиторів:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонський тепличний комбінат» м. Херсон;
- Публічне акціонерне товариство Акціонерний комерційний банк «ІНДУСТРІАЛБАНК» м. Запоріжжя;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м.Херсон;
- Відкрите акціонерне товариство «Кредобанк» м. Львів.
Також, на зборах кредиторів, які відбулись 28.02.2014 р. вирішено провести 07.03.2014 р. збори комітету кредиторів для заслуховування звіту ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон.
07.03.2014 р. ліквідатором банкрута Кошовим Сергієм Олексійовичем м. Херсон проведено збори комітету кредиторів, на яких вирішено схвалити ліквідаційний звіт та ліквідаційний баланс боржника станом на 07.03.2014 р., про що складено протокол № 4.
04.04.2014 р. проведено засідання комітету кредиторів.
Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон від 04.04.2014 р. № 5, члени комітету кредиторів, з'ясувавши відсутність конкретних фактів та відомостей про активи, які можливо було б включити до ліквідаційної маси, проголосували за схвалення ліквідаційного звіту станом на 04.04.2014 р. та вирішили звернутись до господарського суду з клопотанням про затвердженням звіту та припинення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Літа» м. Херсон.
07.04.2014 р. арбітражний керуючий ліквідатор боржника Кошовий Сергій Олексійович м. Херсон звернувся до Господарського суду Херсонської області з клопотанням про затвердження ліквідаційного балансу боржника та припинення провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
До компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про:
- обрання голови комітету;
- скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом;
- інші питання, передбачені цим Законом, зокрема схвалення звіту ліквідатора.
Рішення комітету кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті - пропорційно сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень.
Оскільки рішення про схвалення звіту ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Літа" прийняте більшістю голосів кредиторів, присутніх на комітеті кредиторів, воно відповідає закону та має юридичне значення при вирішенні питання про затвердження господарським судом звіту ліквідатора.
Суд апеляційної інстанції не приймає до уваги посилання скаржника, на те, що відповідно до Гаазької Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів від 1961 р., довіреність від 03.12.2013 р., на підставі якої діяв представник Компанії Grodan B.V. - ОСОБА_8 на зборах кредиторів від 28.02.2014 р., не має юридичної сили, з огляду на таке.
Відповідно до ст. 28 Господарського процесуального кодексу України справи юридичних осіб в господарському суді ведуть їх органи, що діють у межах повноважень, наданих їм законодавством та установчими документами, через свого представника.
Приписами ст. 244 Цивільного кодексу України встановлено, що представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю.
Представництво за довіреністю може ґрунтуватися на акті органу юридичної особи.
Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Відповідно до ст. 246 Цивільного кодексу України, довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами, та скріплюється печаткою цієї юридичної особи.
Згідно зі ст. 123 Господарського процесуального кодексу України, іноземні суб'єкти господарювання мають такі самі процесуальні права і обов'язки, що і суб'єкти господарювання України, крім винятків, встановлених законом або міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України.
Законом України «Про приєднання України до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів» передбачено, що Верховна Рада України постановляє: приєднатися від імені України до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів від 1961 р.
Як зазначено в ч.1 ст.1 наведеної конвенції, ця Конвенція поширюється на офіційні документи, які були складені на території однієї з Договірних держав і мають бути представлені на території іншої Договірної держави.
Для цілей цієї Конвенції офіційними документами вважаються:
а) документи, які виходять від органу або посадової особи, і що діють у сфері судової юрисдикції держави, включаючи документи, які виходять від органів прокуратури, секретаря суду або судового виконавця;
b) адміністративні документи;
c) нотаріальні акти;
d) офіційні свідоцтва, виконані на документах, підписаних особами, у їх приватній якості, такі як офіційні свідоцтва про реєстрацію документа або факту, який існував на певну дату, та офіційні і нотаріальні засвідчення підписів.
З аналізу наведених приписів вбачається, що такі документи, як довіреність на представництво юридичної особи до наведеного переліку офіційних документів не включена.
Також, суд апеляційної інстанції зазначає, що посилання скаржника на той факт, що довіреність від 03.12.2013 р., на підставі якої діяв представник Компанії Grodan B.V. - ОСОБА_8, не засвідчена штампом «Apostille», є безпідставним, оскільки ч. 1 ст. 5 цієї Конвенції передбачено, що Апостиль проставляється на вимогу особи, яка підписала документ, або будь - якого пред'явника документа.
Згідно зі ст. 33, 34 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Таким чином, суд апеляційної інстанції доходить висновку, що місцевим господарським судом правомірно визнано повноваження представника Компанії Grodan B.V. в результаті чого визнано правомочними рішення перших зборів кредиторів та рішення комітету кредиторів.
Виходячи з викладеного, ухвала про затвердження звіту ліквідатора прийнята Господарським судом Херсонської області у повній відповідності до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», а тому правові підстави для скасування або зміни цього процесуального документу відсутні.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 85, 91, 99, 101-106 ГПК України, апеляційний господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Ухвалу Господарського суду Херсонської області від 25.04.2014 р. по справі № 6/138-Б-09 - залишити без змін, а апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий провулок» м. Херсон - без задоволення.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та відповідно до вимог ст.105 ГПК України може бути оскаржена в касаційному порядку.
Повний текст постанови складено та підписано 01.07.2014 р.
Головуючий суддя : Л.В. Лавриненко
Судді: В.Т. Пироговський
І.Г. Філінюк
Суд | Одеський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2014 |
Оприлюднено | 04.07.2014 |
Номер документу | 39541904 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Одеський апеляційний господарський суд
Лавриненко Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні