Постанова
від 27.06.2014 по справі 2а-1582/10/0770
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

27 червня 2014 рокум. Ужгород№ 2а-1582/10/0770

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Дору Ю.Ю., суддів Гебеш С.А. та Луцович М.М.,

при секретарі Пирожук Н.П.

позивача: Державної інспекції України з контролю за цінами - представник не з'явився,

відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Сервіс Груп" - представник не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Державної інспекції України з контролю за цінами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Сервіс Груп" про стягнення адміністративно-господарських санкцій,-

В С Т А Н О В И В:

Державна інспекція з контролю за цінами в Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Сервіс Груп" про стягнення адміністративно-господарських санкцій за порушення державної дисципліни цін у сумі 711893,79 грн. згідно рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області від 21.12.2009 року №26.

Провадження по даній справі було зупинено до набрання рішенням у справі № 2а-2379/10/0770 законної сили. 08.04.2014 р. ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду було залишено без змін постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 03.02.2011 р., якою ТОВ "Альфа-Сервіс Груп" було відмовлено в задоволені позову до Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області про скасування рішення про застосування санкцій.

28.05.2014 року поновлено провадження по даній справі. Згідно даних ЄДР - встановлено ліквідацію Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області.

05.06.2014 року Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду було замінено позивача Державну інспекцію з контролю за цінами в Закарпатській області на правонаступника - Державну інспекцію України з контролю за цінами.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, хоча про час, дату та місце судового розгляду справи був повідомлений своєчасно та належним чином, однак 23.06.2014 року надіслав до суду клопотання про розгляд справи без його участі за наявними у справі матеріалами(а.с.155)

Відповідач у судове засідання не з'явився з невідомих причин, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлений за адресою, вказаною у позовній заяві, належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи поштовими відправленнями, які повернулися на адресу суду у зв'язку із закінченням їх терміну зберігання (а.с.152-153, 157-158), а за таких обставин, на підставі ст. 35 КАС України, сторона вважається належним чином повідомленою про дату, час та місце судового засідання.

У відповідності до ч.4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Відповідно до частини 1 статті 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень КАС України розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. А оскільки сторони в судове засідання не з'явилися, фіксування судового процесу не здійснюється.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на підставі окремого доручення Міністра економіки України від 04.12.09 №100/1086-09, Державною інспекцією з контролю за цінами в Закарпатській області проведено перевірку дотримання Товариством з обмеженою діяльністю «Альфа-Сервіс Груп» вимог чинного законодавства з питань ціноутворення при визначенні цін реалізації скрапленого газу підприємств-учасників спеціалізованих аукціонів з продажу скрапленого газу для потреб населення.

За результатами проведеної перевірки та наслідками виявлених порушень було складено Акт від 16 грудня 2009 року(а.с.8-19) згідно якого формування та застосування цін на газ скраплений товариством здійснювалось з рентабельністю, рівень якої перевищує встановлений граничний, що призвело до порушення порядку формування цін на газ скраплений для побутових потреб населення, завищення цін на газ скраплений та одержання ТОВ «Альфа-Сервіс Груп» в період з 01.12.2008 по 30.11.2009 роки необґрунтованої виручки в сумі 237297,93 грн.

З чого вбачається, що ТОВ «Альфа-Сервіс Груп» порушило вимоги п.2 розпорядження голови Закарпатської облдержадміністрації від 14.09.2005 року №559 «Про встановлення цін на скраплений газ, що реалізується населенню для побутових потреб».

Керуючись ст.14 Закону України «Про ціни та ціноутворення», Положенням про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженим постановою КМУ від 13.12.2000 року №1819, Державна інспекція з контролю за цінами в Закарпатській області у особі уповноважених на те осіб прийняла Рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін від 21.12.2009 року №26(а.с.6), відповідно до якого було вирішено вилучити у TOB «Альфа-Сервіс Груп» у дохід державного бюджету 237297,93 грн. та стягнути штраф у сумі 474595,86 грн.

Не погоджуючись із даним рішенням, TOB «Альфа-Сервіс Груп» оскаржило його в судовому порядку до Закарпатського окружного адміністративного суду.

Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 03.02.2011 року №2а-2379/10/0770 у задоволенні адміністративного позову TOB «Альфа-Сервіс Груп» до Державну інспекцію з контролю за цінами в Закарпатській області про визнання нечинним та скасування рішення про застосування економічних санкцій за порушення дисципліни цін від 21.12.2009 року №26 було відмовлено(а.с.109-114).

08.04.2014 року ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу TOB «Альфа-Сервіс Груп» було залишено без задоволення, а постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 03.02.2011 року у справі №2а-2379/10/0770-без змін.

Постанова Закарпатського окружного адміністративного суду від 03.02.2011 року у справі №2а-2379/10/0770 набрала законної сили 17.04.2014 року відповідно до ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 08.04.2014 року.

Тобто зазначеною постановою та ухвалою підтверджено правомірність висновків, зроблених Державною інспекцією з контролю за цінами в Закарпатській області щодо перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-Сервіс Груп» з питань дотримання вимог чинного законодавства з питань ціноутворення при визначенні цін реалізації скрапленого газу підприємств-учасників спеціалізованих аукціонів з продажу скрапленого газу для потреб населення.

Відповідно до частини 1 статті 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обгрунтованими та повністю доведеними дослідженими доказами та підлягають до задоволення.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 94, 128, 160-163 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов Державної інспекції України з контролю за цінами в Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Сервіс-Груп" про стягнення адміністративно-господарських санкцій - задовольнити повністю.

2. Стягнути Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Сервіс-Груп"(88000, м. Ужгород, вул. Станційна, 1, код ЄДРПОУ - 34547407) на користь Державного бюджету України адміністратиснвно-господарські санкції за порушення дисципліни цін у сумі 711893,79 грн.(сімсот одинадцять тисяч вісімсот дев'яносто три гривні 79 копійок ) згідно рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Зпепрпатській області від 21.12.2009 року №26.

3. Судові витрати на підставі ч.4 ст. 94 КАС України із відповідача не стягуються.

4.Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

Головуючий суддя Судді:Ю.Ю. Дору С.А. Гебеш М.М. Луцович

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2014
Оприлюднено07.07.2014
Номер документу39542065
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1582/10/0770

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 12.10.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Постанова від 27.06.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 28.05.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 05.08.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Большакова О.О.

Ухвала від 28.04.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Большакова О.О.

Ухвала від 05.08.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Большакова О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні