Постанова
від 19.06.2014 по справі 814/1534/14
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(вступна та резолютивна частини)

19 червня 2014 року Справа № 814/1534/14

м. Миколаїв

11:30

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Птичкіної В. В. ,

за участю :

секретаря судового засідання: Єрзікова О.М.,

представника позивача: Щукіна І.І.,

представника відповідача: Ратушева С.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом:Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів , вул. Нікольська, 46, м. Миколаїв, 54001 до відповідача:Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дмитрівське», вул. Поперечна, 6, с. Дмитрівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56571 про:стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за 2013 рік в сумі 9219,49 грн., Керуючись статтями 11, 71, 158 - 163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2.Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дмитрівське», вул. Поперечна, 6, с. Дмитрівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56571 (банківські реквізити: р/р 26002127581, МФО 380805, банк: Відкрите акціонерне товариство «Райффайзен Банк Аваль», ідентифікаційний код 05539420) на користь Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Нікольська, 46, Миколаїв, 54001 (банківські реквізити: отримувач: Держбюджет Центрального району 50070000, банк отримувача: ГУДКСУ у Миколаївській області, р/р 31218230700006, МФО 826013, ідентифікаційний код 37992781) заборгованість в сумі 9219,49 грн., з яких: 9085,72 грн. - адміністративно-господарські санкції за 2013 рік, 133,77 грн. - пеня за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за 2013 рік.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя В.В. Птичкіна

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 червня 2014 року Справа № 814/1534/14

м. Миколаїв

11:30

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Птичкіної В. В. ,

за участю :

секретаря судового засідання: Єрзікова О.М.,

представника позивача: Щукіна І.І.,

представника відповідача: Ратушева С.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом:Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Нікольська, 46, м. Миколаїв, 54001 до відповідача:Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дмитрівське», вул. Поперечна, 6, с. Дмитрівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56571 про:стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за 2013 рік в сумі 9219,49 грн.,,

Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (надалі - позивач або Фонд) звернулось з позовом про стягнення з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дмитрівське» (надалі - відповідач або Товариство) адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог Закону України від 21.03.1991 № 875-ХІІ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (надалі - Закон № 875) в сумі 9219,49 грн. з яких: 9085,72 грн. - сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання Товариством у 2013 році нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, 133,77 грн. - пеня.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав. Представник відповідача проти позову заперечував, посилаючись на те, що Товариство вжило всіх можливих заходів з метою працевлаштування інвалідів, але у зв'язку з відсутністю працездатних інвалідів за місцезнаходженням відповідача виконати норматив він не має можливості. Крім того, відповідач надав суду копії пропозицій з відмовою від працевлаштування інвалідів, які їм надавалися Товариством (ар. с. 15-19).

19.06.2014 судом було оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази, суд

в с т а н о в и в:

Відповідно до статті 19 Закону № 875, для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій, громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу і забезпечують працевлаштування інвалідів.

Відповідно до пункту 4 частини 3 статті 50 Закону України від 05.07.2012 № 5067-VI «Про зайнятість населення», роботодавці зобов'язані своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії). Формою подання зазначених адміністративних даних є форма звіту № 3 - ПН «Звіт про наявність вакансій» (затверджено Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 № 420, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 21.12.2005 за № 1534/11814), а з 17.06.2013 форма звітності № 3 - ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії), зареєстрована в Міністерстві юстиції України за № 988/23520.

Згідно з даними Миколаївського обласного центру зайнятості, Товариство протягом 2013 року звіти за формою № 3 - ПН з вакансіями для осіб з інвалідністю не подавало (ар. с. 7).

Статтею 20 Закону № 875встановлено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації, громадські організації інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інвалідів і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати. Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, що обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Таким чином, за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інвалідів і не зайняте інвалідами у 2013 році, відповідач до 16.04.2014 самостійно мав сплатити адміністративно-господарські санкції у сумі 9085,72 грн. Товариство у визначені терміни заборгованість не сплатило, тому позивач нарахував пеню в сумі - 133,77 грн. Загальна сума заборгованості складає 9219,49 грн. (ар. с. 5).

Заперечення відповідача суд відхиляє з огляду на таке. Наказом від 19.12.2005 № 420 Міністерство праці та соціальної політики України затвердило форму звітності № 3-ПН «Звіт про наявність вакансій». Вказаний звіт використовується для інформування населення про наявність вакансій, сприяння працевлаштуванню громадян, зареєстрованих у центрах зайнятості як такі, що шукають роботу, для підбору персоналу на замовлення роботодавців, для оцінки поточної потреби в кадрах та організації професійної підготовки населення відповідно до потреб ринку праці.

Товариство звіти за формою № 3-ПН протягом 2013 року до центру зайнятості не подавало. Пропозиції з відмовою інвалідів від працевлаштування, які надані відповідачем суду в якості доказів, не є підставою для звільнення Товариства від подачі звітів до центру зайнятості.

Відповідно до частини 1 статті 244 2 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення Верховного Суду України, прийняте за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковими для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права, та для всіх судів України.

У постанові від 11.02.2014 (справа № 21-485-а13) Верховний Суд України дійшов висновку, що неподання щомісячно до центру зайнятості звітів форми № 3-ПН протягом року свідчить про невиконання нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись статтями 11, 71, 158 - 163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дмитрівське», вул. Поперечна, 6, с. Дмитрівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56571 (банківські реквізити: р/р 26002127581, МФО 380805, банк: Відкрите акціонерне товариство «Райффайзен Банк Аваль», ідентифікаційний код 05539420) на користь Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Нікольська, 46, Миколаїв, 54001 (банківські реквізити: отримувач: Держбюджет Центрального району 50070000, банк отримувача: ГУДКСУ у Миколаївській області, р/р 31218230700006, МФО 826013, ідентифікаційний код 37992781) заборгованість в сумі 9219,49 грн., з яких: 9085,72 грн. - адміністративно-господарські санкції за 2013 рік, 133,77 грн. - пеня за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за 2013 рік.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя В.В. Птичкіна

Постанова оформлена у відповідності до статті160 КАС України

та підписана суддею 23 червня 2014 року

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2014
Оприлюднено07.07.2014
Номер документу39560077
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/1534/14

Ухвала від 21.10.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 29.07.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Постанова від 19.06.2014

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Птичкіна В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні