Ухвала
від 04.07.2014 по справі 2а-2227/10/2470
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

04 липня 2014 року м. Чернівці Справа № 2а-2227/10/2470

Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Левицький В.К., розглянув адміністративну справу за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області до відділу Держземагенства у Вижницькому районі Чернівецької області про стягнення економічних та фінансових санкцій.

ВСТАНОВИВ:

В провадженні суду перебуває адміністративна справа за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області до відділу Держкомзему у Вижницькому районі про стягнення економічних та фінансових санкцій 152640,00 грн., які грунтуються на рішенні № 34 від 12.05.2010 р.

Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 07.06.2013 р. зупинено провадження у справі до набрання законної сили рішення у справі № 2а-2098/10/2470 за позовом відділу Держкомзему у Вижницькому районі Чернівецької області до державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області про визнання протиправним та скасування рішення.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 20.02.2014 р. постанову Чернівецького окружного адміністративного суду від 29.07.2010 р. у справі № 2а-2098/10/2470 в частині закриття провадження у справі щодо оскарження акта Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області від 07.05.2010 р. щодо перевірки відділу Держкомзему у Вижницькому районі з питань правильності формування та застосування розмірів оплати на платні роботи (послуги) скасовано та прийнято в цій частині нову постанову. В задоволенні позовних вимог відділу Держкомзему у Вижницькому районі до Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області про визнання протиправним та скасування рішень в частині визнання протиправним та скасування акта Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області від 07.05.2010 р. щодо перевірки відділу Держкомзему у Вижницькому районі з питань правильності формування та застосування розмірів оплати на платні роботи (послуги) - відмовлено. В решті постанову Чернівецького окружного адміністративного суду залишено без змін.

Згідно ч. 5 ст. 156 КАС України провадження у справі поновлюється за клопотанням сторін, які беруть участь у справі, або за ініціативою суду, якщо відпадуть обставини, які були підставою для зупинення провадження у справі.

У звязку із тим, що обставини, які були підставою для зупинення провадження у справі відпали, суд вважає, що провадження в справі № 2а-2227/10/2470 необхідно поновити.

Також суд вважає за необхідне, замінити позивача по справі - Державну інспекцію контролю за цінами в Чернівецькій області на його правонаступника Державну інспекцію України з контролю за цінами виходячи з наступного.

В матеріалах справи міститься клопотання Державної інспекції України з контролю за цінами в якому вони вказували, що Державна інспекція з контролю за цінами у Чернівецькій області ліквідована 07.05.2012 р. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної інспекції України з контролю за цінами» утворено територіальні органи Держцінінспекції як структурні підрозділи, зокрема Сектор у Чернівецькій області, проте без права юридичної особи.

Статтею ст. 55 КАС України передбачено, що у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про ліквідацію урядових органів" від 28.03.2011 р. №346 ліквідовано Державну інспекцію з контролю за цінами у Чернівецькій області та Указом Президента України "Про Державну інспекцію України з контролю за цінами" від 19.01.2012 р. №19/2012 утворено Державну інспекцію України з контролю за цінами.

Указом Президента України від 30.03.2012 р. №236/2012 "Питання реалізації державної політики з контролю за цінами" затверджено Положення про Державну інспекцію України з контролю за цінами, яким не визначено Державну інспекцію України з контролю за цінами правонаступником ліквідованої Державної інспекції України з контролю за цінами, що діяла у системі Мінекономіки України.

Враховуючи вищевикладене суд вважає, що процесуальним правонаступником такого позивача має бути орган, який виконує тотожні або подібні функції, які були у ліквідованого органу. Зазначена позиція узгоджується з позицією Пленуму Вищого адміністративного суду України, яка викладена у постанові від "Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ" від 06.03.2008 р. №2.

Відповідно до п. 1 Положенням про Державну інспекцію України з контролю за цінами (зі змінами згідно Указу Президента України від 17.04.2013 р., №220/2013 "Про внесення змін до Положення про Державну інспекцію України з контролю за цінами", далі - Положення) Державна інспекція України з контролю за цінами входить до системи органів виконавчої влади і реалізує державну політику з контролю за цінами, а згідно з п. 3 цього ж Положення передбачено, що основними завданнями Державної інспекції України з контролю за цінами є реалізація державної політики з контролю за цінами у т.ч. шляхом здійснення державного контролю (нагляду) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

При цьому, згідно п.п. 9-1 п. 4 та п.п. 5 п. 6 вищевказаного Положення для реалізації своїх повноважень Державна інспекція з контролю за цінами здійснює державний контроль (нагляд) за дотриманням центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, а також проводить у суб'єктів господарювання в установленому порядку планові та позапланові перевірки.

Відповідно до п. 7 Положення, Державна інспекція України з контролю за цінами здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.07.2012 року № 429-р "Про утворення територіальних органів Державної інспекції з контролю за цінами" створено Сектор у Чернівецькій області, без права юридичної особи, який є структурним підрозділом апарату Державної інспекції України з контролю за цінами.

Отже, на даний час є орган, на який покладено аналогічні завдання та функції, що і на Державну інспекцію з контролю за цінами в Чернівецькій області - Сектор у Чернівецькій області Державної інспекції України з контролю за цінами.

Водночас, враховуючи, що територіальні органи Державної інспекції України з контролю за цінами, зокрема, Сектор у Чернівецькій області, не мають статусу юридичної особи, суд дійшов висновку, що останній, в силу положень ч. 3 ст. 48 КАС України, не може бути стороною по справі.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що за своїми функціональними повноваженнями та компетенцією Державна інспекція України з контролю за цінами є правонаступником Державної інспекції з контролю за цінами України та має всі передбачені законом підстави виступати в суді як сторона по справі.

Відтак у даному випадку правонаступником і стороною у справі повинна виступати саме Державна інспекція України з контролю за цінами.

Враховуючи наведене, керуючись ст.ст.52, 55, 156 та 165 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Поновити провадження в адміністративній справі №2а-2227/10/2470.

2. Допустити заміну первинного позивача Державну інспекцію контролю за цінами в Чернівецькій області її процесуальним правонаступником - Державною інспекцією України з контролю за цінами.

3. Справу призначити до судового розгляду у відкритому судовому засіданні на 14:00 год. 16 липня 2014 р. Засідання відбудеться у приміщенні Чернівецького окружного адміністративного суду за адресою: м. Чернівці, вул. Садова, 1-І, 2 поверх, зала судового засідання № 2.

Суддя В.К. Левицький

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.07.2014
Оприлюднено08.07.2014
Номер документу39587790
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2227/10/2470

Ухвала від 02.02.2012

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Постанова від 16.07.2014

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 04.07.2014

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 07.06.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 10.06.2010

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Ковалюк Ярослав Юрійович

Ухвала від 01.06.2010

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Ковалюк Ярослав Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні