Ухвала
від 07.07.2014 по справі 924/1472/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


У Х В А Л А

"07" липня 2014 р.Справа № 924/1472/13 Господарський суд Хмельницької області у складі: судді Радченя Д.І., при секретарі судового засідання Монастирській Н.М., розглянувши заяву ліквідатора про зняття арешту з коштів на банківських рахунках боржника по справі порушеній

за заявою Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області

до товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький

про визнання банкрутом

Представники:

Від кредиторів: Сліпчук Л.В. - представник ПАТ „Райффайзен Банк Аваль" за дов. №377224 від 23.10.2012 року

Від боржника: не з'явився

Ліквідатор : не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 27.11.2013р. порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ "Транс-Нафта Сервіс" м.Хмельницький, вул. Кирпоноса, буд.1, код ЄДРПОУ 33233534, оплату судового збору в сумі 5735,00 грн. покладено на боржника. Визначено вимоги кредитора - Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області до боржника - ТОВ "Транс-Нафта-Сервіс" м.Хмельницький в сумі 8229050,79 грн..

Даною ухвалою введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном на строк 115 календарних днів, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Матвійчука Д.В. (АДРЕСА_1 свідоцтво НОМЕР_2 від 08.02.2013 року), встановлено арбітражному керуючому оплату послуг (грошову винагороду) за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень, за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника. Вжито заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави. Зобов'язано розпорядника майна - арбітражного керуючого Матвійчука Д.В.: не пізніше 15.01.2014 року подати до господарського суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів; не пізніше 15.01.2014 року скласти реєстр вимог кредиторів та подати його на затвердження до господарського суду; разом з боржником організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість, провести інвентаризацію майна боржника не пізніше 26.02.2014 року, а попереднє засідання суду призначено на 29 січня 2014 р..

Оголошення про порушення справи про банкрутство ТОВ "Транс-Нафта Сервіс" м.Хмельницький надруковано в газеті „Голос України" від 27.12.2013 року № 248(5748).

Ухвалою суду від 11.02.2014р. затверджено реєстр вимог кредиторів на загальну суму 8229050,79 грн. - вимоги Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області м.Хмельницький області, які відносяться до третьої черги та судовий збір у розмірі 5735,00 грн..

Постановою суду від 31.03.2014 р. припинено процедуру розпорядження майном ТОВ "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький, вул.Кирпоноса, б.1, та повноваження арбітражного керуючого Матвійчука Д.В., як розпорядника майна ТОВ „Транс-Нафта-Сервіс", визнано банкрутом ТОВ "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький, вул. Кирпоноса, б.1, код ЄДРПОУ 33233534 , відкрито ліквідаційну процедуру строком до 31.03.2015р., ліквідатором ТОВ "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький, вул.Кирпоноса, б.1, код ЄДРПОУ 33233534 призначено арбітражного керуючого Матвійчука Д.В. (АДРЕСА_1 свідоцтво НОМЕР_2 від 08.02.2013 року).

Ліквідатора зобов'язано провести ліквідаційну процедуру банкрута відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", скласти ліквідаційний баланс та подати його господарському суду разом із звітом про свою діяльність у строк до 31.03.2015р., письмово надавати суду один раз на місяць звіт про хід ліквідаційної процедури з відповідним документальним підтвердженням, відомості про фінансове становище та майно боржника, заплановані заходи щодо продажу майна боржника.

На адресу господарського суду 1 липня 2014р. від ліквідатора ТОВ "Транс-Нафта Сервіс" надійшло клопотання про зняття арешту з коштів на банківських рахунках. В обґрунтування поданого клопотання ліквідатор посилається на ті обставини, що під час виконання арбітражним керуючим Матвійчуком Д.В. повноважень ліквідатора ТОВ "Транс-Нафта Сервіс" стало відомо, що органами ДВС України в межах виконавчих проваджень були накладені арешти на кошти по наступних рахунках боржника: - №2600679078 в ПАТ АТ „Райффайзен Банк Аваль", м.Київ, МФО 380805; - №26002100682400 в ПАТ АТ „УкрСиббанк" м.Киїів, МФО 351005. З врахуванням вимог Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор просить суд зняти арешти з коштів по вищевказаним рахункам боржника.

Ухвалою господарського суду від 02.07.2014 р. вказане клопотання призначено до розгляду в судовому засіданні з викликом повноважних представників сторін.

Повноважний представник кредитора - ПАТ „Райффайзен Банк Аваль" в судове засідання з'явився, щодо поданого ліквідатором клопотання про зняття арешту з коштів на банківських рахунках боржника не заперечує, в судовому засіданні заявив усне клопотання про необхідність ознайомлення кредитора з матеріалами проведення ліквідатором ліквідаційної процедури .

Ліквідатор в судове засідання не з'явився. 20 червня 2014 року за вх.№05-22/6348/14 на розгляд господарського суду від ліквідатора-арбітражного керуючого Матвійчука Д.В. надійшов проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури по справі №924/1472/13 за травень 2014 року та документи в його обґрунтування, який призначено до розгляду в судовому засіданні з метою з'ясування всіх обставин справи та повноти вжитих заходів ліквідатором в ліквідаційній процедурі.

Як вбачається з матеріалів поданого звіту ліквідатора за травень 2014 року, ліквідатором вживались заходи по здійсненню ліквідаційної процедури у справі №924/1472/13, передбачені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», внаслідок чого на запити ліквідатора отримано відповіді від: - Державіаслужби України, згідно листа якої в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» повітряні судна не зареєстровані ; Хмельницької ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області - згідно наданої податковим органом інформації, у ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» станом на 19.05.2014 року існує заборгованість зі сплати податків та інших обов'язкових платежів, загальний розмір якої становить 9 430 002,24 грн.; Держархбудінспекції України, згідно листа якої у реєстраційних записах інформація про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» відсутня; Територіального управління Держгірпромнагляду у Хмельницькій області, згідно листа якого, у територіальному управлінні за ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» не зареєстровано об'єктів підвищеної небезпеки, великотоннажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку, згідно листа якої, за наявними щоквартальними адміністративними даними, наданими депозитарними установами, станом на 31.12.2013 року ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 % і більше статутного капіталу), відсутнє; Управління Пенсійного фонду України у м. Хмельницькому, згідно листа якого, станом на 22.04.2014 року у ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» заборгованість та переплата зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до бюджету Фонду відсутня; Хмельницького Бюро технічної інвентаризації, яке повідомило про те, що станом на 31.12.2012 року право власності на нерухоме майно за ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» не зареєстровано; Управління ДАІ Управління МВС України в Хмельницькій області, яке повідомило, що згідно автоматизованої бази даних «Автомобіль» та Національної автоматизованої інформаційної системи (НАІС), за ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» транспортних засобів не виявлено; Хмельницького окружного адміністративного суду, який повідомив, що станом на 21.04.2014 року в провадженні Хмельницького окружного адміністративного суду не перебувають адміністративні справи, в яких стороною виступає ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» ; Філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» Держаного підприємства «Український інститут промислової власності», яка повідомила, що для надання інформації відносно наявності об'єктів промислової власності, які належать ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС», необхідно провести патентно-інформаційний пошук, вартість якого, згідно з діючими Тарифами на патентно-інформаційні та інші послуги Філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» Держаного підприємства «Український інститут промислової власності» становить 720,00 грн.; Головного управління статистики у Хмельницькій області, що надало відомості про Банкрута, що містяться в ЄДРПОУ та повідомило, що в ЄДРПОУ не зареєстровано жодного відокремленого підрозділу ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС»; Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області, згідно відповіді якого, в провадженні цього суду немає справ, в яких би стороною було ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» ; Головного управління Держземагенства у Хмельницькій області, яка повідомило. що за даними територіальних органів Держземагенства на території Хмельницької області земельних ділянок, зареєстрованих за ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС», не виявлено; Держсільгоспінспекції в Хмельницькій області, що повідомила про те, що станом на 23.04.2014 року за ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» тракторів та сільськогосподарської техніки не зареєстровано; Відділу примусового виконання рішень ДВС України, який повідомив, що згідно з даними Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень встановлено, що виконавчі документи, боржником або стягувачем за якими є ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС», на виконання до відділу не надходили; Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Хмельницькій області, який повідомив, що виконавчі провадження, в яких стороною (боржником, стягувачем) є ТОВ «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС», на виконанні у відділі примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Хмельницькій області не перебувають.

Судом проаналізовано документи, подані ліквідатором в обгрунтування проведення ліквідаційної процедури у справі та досліджено заходи, здійснені ліквідатором в ліквідаційній процедурі, внаслідок чого судом вирішено звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури по справі №924/1472/13 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький за травень 2014 р. взяти до відома .

Розглянувши в судовому засіданні подану ліквідатором Матвійчуком Д.В. заяву про зняття арешту з коштів на банківських рахунках боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький, код ЄДРПОУ 33233534, судом враховується наступне:

Згідно приписів ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України провадження у справах про банкрутство здійснюється на підставі норм господарського процесуального кодексу з урахуванням особливостей передбачених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" .

За змістом вказаних нормативних актів господарський суд приймає судові рішення (ухвали, постанови) у межах провадження у справі про банкрутство у випадках та порядку передбачених Законом.

Згідно п.1 ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону № 4212-VI від 22.12.2011 ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

П.2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону № 4212-VI від 22.12.2011 визначено повноваження ліквідатора, до яких, зокрема, відносяться функції з управління і розпорядження майном банкрута, а також щодо реалізації майна банкрута для задоволення вимог кредиторів.

Враховуючи завдання та мету ліквідаційної процедури, одним з головних повноважень (функцій) ліквідатора є формування ліквідаційної маси банкрута .

Відповідно до вимог п.1 ст.42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону № 4212-VI від 22.12.2011 усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Відповідно до ч. 7 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов'язаний використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю ліквідатором. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника.

У відповідності до абз.7 ч.1 ст.38 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

У відповідності до п.7 ч. 1 ст. 49 Закону України «Про виконавче провадження», виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом. У разі закінчення виконавчого провадження арешт, накладений на майно боржника, знімається, скасовуються інші вжиті державним виконавцем заходи примусового виконання рішення, а також провадяться інші дії, необхідні у зв'язку із завершенням виконавчого провадження, що передбачено ч. 1 ст. 50 Закону України «Про виконавче провадження». У відповідності до ч. 2 ст. 50 Закону України «Про виконавче провадження», у разі якщо у виконавчому провадженні державним виконавцем накладено арешт на майно боржника, у постанові про закінчення виконавчого провадження державний виконавець зазначає про зняття арешту, накладеного на майно боржника.

У відповідності до ч. 5 ст. 60 Закону України «Про виконавче провадження», арешт з майна чи коштів може бути знятий за рішенням суду.

Згідно п. 10.11. Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Національного банку України від 21.01.2004 року № 22 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 року за № 377/8976), зняття арешту з коштів банк здійснює за постановою державного виконавця, прийнятою відповідно до законодавства, або за постановою слідчого, коли під час провадження досудового слідства в застосуванні цього заходу відпаде потреба, а також за рішенням суду, яке надійшло до банку безпосередньо від суду.

В ході проведення ліквідаційної процедури ліквідатором було встановлено, що є накладені арешти на грошові кошти боржника, що знаходяться на рахунках боржника у банківських установах, а саме: - №2600679078 в ПАТ АТ „Райффайзен Банк Аваль", м.Київ, МФО 380805; - №26002100682400 в ПАТ АТ „УкрСиббанк" м.Киїів, МФО 351005.

У зв 'язку із цим ліквідатор не має можливості здійснити закриття рахунків боржника а також здійснити інші дії щодо майна боржника, у разі його виявлення.

Отже, враховуючи положення ст.38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка визначає наслідки визнання боржника банкрутом, з моменту відкриття щодо боржника ліквідаційної процедури всі без винятку обтяження його активів підлягають скасуванню.

Це пов'язано з тим, що процедура ліквідації задоволення вимог кредиторів відбувається за рахунок коштів, отриманих від здійсненої у встановленому порядку реалізації майна банкрута, або наявних коштів боржника на банківських рахунках у банківських установах. Тому для здійснення розрахунків з кредиторами активи боржника повинні бути вільними від будь-яких обмежень. При цьому зняття заборон та арештів із майна боржника в порядку ст. 38 Закону про банкрутство є безумовним, стосується будь-яких органів і посадових осіб та не потребує сплати ніяких коштів.

З огляду на викладене, зважаючи на те, що наявність арештів активів (рахунків), в процедурі банкрутства робить неможливим виконання ліквідатором обов'язків, передбачених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та суперечить приписам зазначеного Закону щодо обов'язкового зняття арештів чи інших обмежень розпорядження майном боржника, суд вважає за необхідне скасувати арешт з коштів, що належать Товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33233534, адреса місцезнаходження: 29028, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кирпоноса, буд. 1) та містяться на наступних рахунках в банківських установах:- № 2600679078 в ПАТ АТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ, МФО 380805; - №26002100682400 в ПАТ АТ „УкрСиббанк", м. Київ, МФО 351005.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.4-1, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.37-42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону № 4212-VI від 22.12.2011 -

УХВАЛИВ:

Звіт від 20 червня 2014 року за вх.№05-22/6348/14 ліквідатора Матвійчука Д.В. про хід ліквідаційної процедури по справі №924/1472/13 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Нафта Сервіс", м.Хмельницький за травень 2014 р. взяти до відома .

Клопотання ліквідатора Матвійчука Д.В. про зняття арешту з коштів на банківських рахунках боржника задоволити.

Скасувати арешт з коштів, що належать товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33233534, адреса місцезнаходження: 29028, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кирпоноса, буд. 1) та містяться на наступних рахунках в банківських установах:

- № 2600679078 в ПАТ АТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ, МФО 380805;

- № 26002100682400 в ПАТ АТ „УкрСиббанк", м. Київ, МФО 351005.

Зобов'язати міський відділ державної виконавчої служби Хмельницького МРУЮ (м.Хмельницький, вул.Тернопільська, 13/2) зняти арешт з коштів боржника - товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-НАФТА СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 33233534, адреса місцезнаходження: 29028, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кирпоноса, буд. 1) , які містяться на наступних рахунках в банківських установах:

- № 2600679078 в ПАТ АТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ, МФО 380805;

- № 26002100682400 в ПАТ АТ „УкрСиббанк", м. Київ, МФО 351005.

Ухвала набирає законної сили в день її винесення.

Копії даної ухвали надіслати на адреси кредитора, боржника, ліквідатора, ВДВС Хмельницького МРУЮ (29000, м.Хмельницький вул.Тернопільська,13/2) та головного управління юстиції у Хмельницькій області.

Суддя Радченя Д.І.

Віддруковано 7 прим.: прост. кореспонденцією

1-до справи;

2-боржнику; 29023, м.Хмельницький, вул.Кирпоноса, б.1.

3- Хмельницькій ОДПІ ГУ Мін доходів у Хмельницькій області , м.Хмельницький, вул.Кам'янецька, 257/1;

4- ПАТ АТ „УкрСиббанк", м.Хмельницький, вул.Соборна, 8;

5- арбітражному керуючому Матвійчук Д.В. - АДРЕСА_1

6 - головному управлінню юстиції у Хмельницькій області;

7 - ВДВС Хмельницького МРУЮ (29000, м.Хмельницький вул.Тернопільська,13/2) (рекомендовано).

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення07.07.2014
Оприлюднено15.07.2014
Номер документу39693119
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/1472/13

Ухвала від 26.11.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 26.11.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 26.11.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 17.11.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 21.10.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 22.10.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 09.10.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 29.09.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 18.09.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 10.09.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні