Рішення
від 10.07.2014 по справі 906/771/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "10" липня 2014 р. Справа № 906/771/13

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Маріщенко Л.О.

за участю представників сторін:

прокурор: Прус А.П. - посвідчення № 023524 видане 11.12.13р.

від відповідачів: 1) Кемка Д.В. - довіреність № 18-5/571 від 14.04.14р.

2) Черниш О.М. - посвідчення адвоката № 135 від 10.03.11р.

від третьої особи: не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Заступника прокурора Житомирської області в інтересах держави

до 1) Житомирської районної державної адміністрації (м. Житомир)

2) Товариства з обмеженою відповідальністю «Лідер Моторс Україна» (м. Житомир),

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Глибочицька сільська рада (с. Глибочиця Житомирського району)

про визнання протиправним та скасування розпорядження голови Житомирської райдержадміністрації та визнання недійсним державного акту на право власності на земельну ділянку

Заступник прокурора Житомирської області звернувся з позовом до Житомирської районної державної адміністрації та Товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Моторс Україна" про визнання протиправним та скасування розпорядження голови Житомирської райдержадміністрації від 29.04.2010р. №500 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою зміни цільового призначення з ведення особистого селянського господарства площею 2,0га ТОВ "Лідер Моторс Україна" на землі іншого комерційного призначення (під будівництво автосалону, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного складу) на території Глибочицької сільської ради та визнання недійсним державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ №771378, виданого на підставі вказаного розпорядження ТОВ "Лідер Моторс Україна" 09.07.2010р., посилаючись на перевищення Житомирською районною державною адміністрацією своїх повноважень при зміні цільового призначення земельної ділянки ТОВ "Лідер Моторс Україна".

Рішенням господарського суду Житомирської області від 01.08.13р. у справі № 906/771/13, залишеним без змін постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 10.12.13р., у позові відмовлено. Судові акти мотивовані тим, що Житомирська РДА наділена повноваженнями щодо розгляду матеріалів та прийняття рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки, що знаходиться за межами населеного пункту, в зв'язку з будівництвом об'єкту, призначеного для обслуговування населення територіальної громади району.

Постановою Вищого господарського суду України від 08. квітня 2014 р. у справі № 906/771/13 рішення господарського суду Житомирської області від 01.08.13р. та постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 10.12.13р. у справі № 906/771/13 скасовано повністю. Справу № 906/771/13 передано на новий розгляд до господарського суду Житомирської області.

В даній постанові ВГСУ вказав, що вищезазначені суди неправильно застосували до спірних відносин п. 8 Порядку, зазначивши в якості підстав для зміни категорії земельної ділянки сільськогосподарського призначення на землі іншої категорії - будівництво ТОВ "Лідер Моторс Україна" комплексу сервісного обслуговування населення (автосалону з продажу вантажних автомобілів, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного митного складу), тому що вказаний комплекс не є об'єктом, призначеним для обслуговування членів територіальних громад району, а саме: шкіл, лікарень, підприємств торгівлі тощо. Судами також невірно застосовано при вирішенні спору ст. 149 ЗК України, оскільки наведеною нормою встановлено порядок вилучення земельних ділянок, а не зміну цільового призначення земель. За таких обставин, на думку колегії, суди передчасно відмовили у позові, оскільки не дослідили і не зазначили що являє собою дана земельна ділянка за складом угідь

Розпорядженням керівника апарату господарського суду Житомирської області від 29.04.2014р. здійснено повторний автоматичний розподіл справи №906/771/13, за результатами якого дану справу розподілено судді Маріщенко Л.О.

Згідно ухвали господарського суду від 30.04.2014 р. справа №906/771/13 була прийнята до провадження судді Маріщенко Л.О. та призначена до розгляду в засіданні суду на 10.06.2014р.

В судовому засіданні 10.06.2014 р. за клопотанням представника відповідача -2 згідно ухвали суду залучено до розгляду справи у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Глибочицьку сільську раду(12403, Житомирська обл., Житомирський район, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, буд. 2, код 04348289.)

Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, з підстав. викладених у позовній заяві та поясненнях № 05/3-4723-13 від 10.06.14р. (а.с. 4-5 т.2).

Представник 1-го відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечила, згідно заперечень від 26.06.14р. (а.с. 26-29 т.2).

Представник 2-го відповідача в судовому засіданні просив відмовити в задоволенні позовних вимог. з підстав викладених у відзиві (а.с. 20-25 т.2).

Третя особа свого представника в судове засідання не направила, про причини неявки суд не повідомила, хоча про час і місце розгляду справи повідомлена своєчасно та належним чином (а.с. 33 т.2). Згідно наявного в матеріалах справи відзиву, третя особа просить відмовити в задоволенні позову (а.с. 18-19 т.2).

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, проаналізувавши наявні у справі докази у сукупності та давши їм відповідну правову оцінку, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

За договорами купівлі-продажу від 17.03.08р. ТОВ "Лідер Моторс Україна" набуло права власності на земельні ділянки, розташовані на території Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області: площею 10000 м2 кадастровий № 1822082000:01:000:0374 та площею 10000 м2 кадастровий № 1822082000:01:000:0373, за цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства, що стверджується державним актом на право власності на земельну ділянку від 06.05.2008р. (т.1 а.с. 35).

Розпорядженням голови Житомирської районної державної адміністрації № 860 від 05.08.08р. ТОВ "Лідер Моторс Україна" надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,0га, придбаної у власність для ведення особистого селянського господарства, згідно договорів купівлі-продажу ВКІ № 113460, ВКІ № 113458 від 17.03.08р. (державний акт серії ЯГ № 807974) з метою зміни цільового призначення на землі іншого призначення (під будівництво автосалону по продажу вантажних автомобілів, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного митного складу) на території Глибочицької сільської ради ( т.1, а.с. 38-39).

На замовлення ТОВ "Лідер Моторс Україна" ПМП "Геоцентр" було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою зміни цільового призначення загальною площею 2,0 га для будівництва за межами населеного пункту автосалону з продажу вантажних автомобілів, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного митного складу на території Глибочицької сільської ради Житомирського району. Даний проект відведення земельної ділянки, відповідно до вимог земельного законодавства, погоджений Управлінням Держкомзему у Житомирському районі Житомирської області, Відділом регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації, Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Житомирській області, Обласною інспекцією з охорони культурної спадщини, Житомирською районною санепідемстанцією Міністерства охорони здоров'я, Житомирським обласним управлінням лісового та мисливського госпо-дарства.(т.1,арк.справи 13-86).

Розпорядженням голови Житомирської районної державної адміністрації № 500 від 29.04.10р. затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою зміни цільового призначення з ведення селянського господарства площею 2 га ТОВ "Лідер Моторс Україна" на землі іншого комерційного призначення (під будівництво автосалону, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного складу) на території Глибочицької сільської ради (п.1); затверджено розрахунок вартості втрат сільськогосподарського виробництва (п. 2); змінено категорію земельної ділянки площею 2 га ТОВ "Лідер Моторс Україна" з сільськогосподарського призначення на землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики та іншого призначення на території Глибочицької сільської ради (т.1, а.с. 10).

09.07.10р. на підставі вказаного розпорядження ТОВ "Лідер Моторс Україна" був виданий Державний акт серії ЯЛ № 771378 на право власності на земельну ділянку площею 2 га, цільове призначення якої - для іншого призначення.(т.1, арк. справи 11).

Як вбачається з позовної заяви, заступник прокурора просить суд визнати протиправним та скасувати розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації від 29.04.2010р. №500.

Абзацом другим ст. 19 Конституції України визначено, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно п. а) ст. 21 ЗК України (далі - Кодекс), порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для визнання недійсними рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам.

До земель сільськогосподарського призначення належать сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) (п. а) ч. 2 ст. 22 Кодексу).

Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33 - 37 цього Кодексу (абзац 2 ч. 5 ст. 20 ЗК України).

За приписами ч. 2 ст. 36 Закону України "Про охорону земель" зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення допускається лише за умови обґрунтування доцільності такої зміни в порядку, визначеному законом.

Частиною 1 статті 19 Земельного кодексу України визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Землями промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення визнаються земельні ділянки, надані в установленому порядку підприємствам, установам та організаціям для здійснення відповідної діяльності (ч.1 ст.65 ЗК України).

Згідно ч. 3 ст. 20 Кодексу (в редакції на момент винесення розпорядження), зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Порядок зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 502 (надалі за текстом -"Порядок" (в редакції чинній станом на день прийняття спірного розпорядження).

У відповідності до п. 2 Порядку, зміна цільового призначення земельної ділянки проводиться за поданням заяви (клопотання) її власника до сільської, селищної, міської ради, якщо земельна ділянка розташована в межах населеного пункту, або районної держадміністрації, якщо земельна ділянка розташована за межами населеного пункту.

Згідно із п. 3 вказаного порядку, сільська, селищна, міська рада або районна держадміністрація розглядає заяву (клопотання) і в разі згоди на зміну цільового призначення земельної ділянки дає дозвіл на підготовку проекту її відведення: складання проекту відведення земельної ділянки, якщо зміні цільового призначення підлягає її частина; перепогодження проекту відведення земельної ділянки з відповідними органами виконавчої влади, якщо зміні цільового призначення підлягає вся земельна ділянка.

Пункт 6 Порядку передбачає, що після погодження (перепогодження) проекту відведення земельної ділянки з відповідними органами замовник подає проектні матеріали відповідно до сільської, селищної, міської ради або до районної держадміністрації для прийняття рішення.

Пунктом 8 Порядку визначено, що районна держадміністрація розглядає подані проектні матеріали та приймає рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки, яка знаходиться за межами населеного пункту, якщо така зміна пов'язана з наступним використанням цієї ділянки для сільськогосподарських потреб, ведення лісового і водного господарства, будівництва об'єктів, призначених для обслуговування членів територіальних громад району (шкіл, лікарень, підприємств торгівлі тощо).

Якщо зміна цільового призначення земельної ділянки, яка розташована за межами населеного пункту, передбачає використання ділянок для інших потреб, ніж визначених пунктом 8 цього Порядку, районна держадміністрація розглядає проектні матеріали, готує свій висновок з цього питання і подає його разом з матеріалами до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної держадміністрації. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна держадміністрація розглядає матеріали та приймає рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки (п. 9 порядку).

Отже, із змісту норм Земельного кодексу України та Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002р. №502 вбачається, що зміна цільового призначення земельної ділянки відбувається за волевиявленням власника земельної ділянки, шляхом складання проекту відведення земельної ділянки, з урахуванням нового цільового призначення земельної ділянки, погодження та затвердження складеного проекту відведення з відповідними державними органами.

Пунктом 10 Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 502 від 11.04.02р. (чинного на момент винесення розпорядження) передбачено, якщо зміна цільового призначення стосується земельних ділянок - ріллі, багаторічних насаджень для несільськогосподарських потреб, лісів першої групи площею понад 10 гектарів, а також земельних ділянок природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення та особливо цінних земель, що проводиться за рішенням Кабінету Міністрів України, районна держадміністрація подає проектні матеріали разом із своїм висновком до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної держадміністрації. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна держадміністрація розглядає подані проектні матеріали і готує свій висновок для подання Кабінету Міністрів України для прийняття відповідного рішення.

Як встановлено постановою Вищого господарського суду України від 08.04.2014р. по справі № 906/771/13, висновки судів попередніх інстанцій, що приписи п. 10 вищевказаного Порядку не стосуються спірної земельної ділянки, оскільки вона перебуває у приватній, а не державній власності, її площа складає 2 га, а не 10 га, суд визнав недоречними, оскільки як вбачається з назви Порядку та змісту п. 10, ним врегульовано порядок зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, по-друге, визначення площі понад 10 га віднесено тільки до лісів першої групи.

Відтак, рішення про зміну цільового призначення повинно прийматися Кабінетом Міністрів України.

Посилання відповідача на мотивувальну частину рішення господарського суду Житомирської області від 10.11.2011 р. у справі №6/5007/20/11 за позовом Житомирського міжрайонного природоохоронного прокурора в інтересах держави в особі 1) Житомирської обласної державної адміністрації (м.Житомир),2) Головного управління Держкомзему в Житомирській області (м. Житомир) до 1) Житомирської районної державної адміністрації (м. Житомир),2) Товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Мотора Україна" (м.Житомир),3) Управління Держкомзему у Житомирському районі Житомирської області про визнання незаконним розпорядження від 29.04.10р. №500, визнання недійсною державної реєстрації державного акта на право власності на землю про те,що судом не вбачається порушень вимог Земельного кодексу України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 №502, тобто, повноваження райдержадміністрації з питань зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, не перевищено, судом до уваги не приймається, оскільки преюдиціальне значення процесуальним законом надається саме обставинам ,встановленим судовим рішенням ( в тому числі в їх мотивувальних частинах), а не правовій оцінці таких обставин,здійсненій іншим судом.(т.1 а.с.112 ).

Відповідачем та третьою особою - Глибочицькою сільською радою на вимогу суду не надано доказів того, що зміна цільового призначення земельної ділянки ТОВ "Лідер Моторс Україна", яка знаходиться за межами населеного пункту, пов'язана з будівництвом об'єкту, призначеного для обслуговування населення територіальної громади району.

Крім того, з наданого сільським головою Глибочицької сільської ради відзиву вбачається, що ніяких документально оформлених договореностей з відповідачем про будівництво ТОВ "Лідер Моторс Україна" на її території комплексу сервісного обслуговування населення (автосалону з продажу вантажних автомобілів, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного митного складу) не було, а тому вказаний комплекс не може вважатись об'єктом, призначеним для обслуговування членів територіальних громад району, як саме: шкіл, лікарень, підприємств торгівлі тощо.

Припущення третьої особи у даному випадку щодо настання негативних соціально -екеномічних наслідків для населення територіальної громади Глибочицької сільської ради та Житомирського району у разі задоволення позову прокурора, оскільки вона втратить те, на що розраховувала від об'єкту, для будівництва якого оспорюваним розпорядженням здійснено зміну цільового призначення землі, не спростовує безпідставність пред'явлених позовних вимог.

Одже, при прийнятті розпорядження Житомирською районною державною адміністрацію №500 від 29.04.10р. допущено порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель.

. В подальшому (як зазначалося вище) змінено цільове призначення на землі іншого призначення (під будівництво автосалону по продажу вантажних автомобілів, станції технічного обслуговування, офісних та побутових приміщень, готелю, кафе та ліцензійного митного складу) на території Глибочицької сільської ради.

Відповідно до ст.33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Враховуючи факт невідповідності вимогам чинного законодавства розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації № 500 від 29.04.10р., господарський суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог прокурора в цій частині.

Щодо визнання недійсним державного акта від 09.07.2010р. на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 771378 господарський суд зазначає наступне.

Відповідно до ст.ст.13,14 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу, основним національним багатством і перебуває під особливою охороною держави. Надання земельної ділянки в оренду з порушенням вимог чинного законодавства суперечить інтересам держави.

Відповідно до ч.1 ст.21 Земельного кодексу України, порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для:

а) визнання недійсними рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам;

б) визнання недійсними угод щодо земельних ділянок.

Підставами для визнання акту недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акту недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акту прав та охоронюваних законом інтересів позивача. Недодержання вимог правових норм, які регулюють порядок прийняття акта, у тому числі стосовно його форми, строків прийняття тощо, є підставою для визнання такого акта недійсним.

Прийняте головою Житомирської районної державної адміністрації незаконне розпорядження від 29.04.10р. № 500 стало підставою для видачі оспорюваного державного акта на право власності на землю від 09.07.10р.

Відповідно до п. 2.3.постанови Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" державні акти про право власності або право постійного користування на земельну ділянку є документами, що посвідчують відповідне право і видаються на підставі рішень Кабінету Міністрів України, обласних, районних, Київської і Севастопольської міських, селищних, сільських рад, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, районної, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій.

У спорах, пов'язаних з правом власності або постійного користування земельними ділянками, недійсними можуть визнаватися як зазначені рішення, на підставі яких видано відповідні державні акти, так і самі акти про право власності чи постійного користування.

Разом з тим господарським судам слід враховувати, що право, посвідчене державними актами, є похідним від відповідного рішення органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність чи в користування, а тому з огляду на приписи частини першої статті 16 ЦК України та статті 152 ЗК України захист прав осіб на земельні ділянки не може здійснюватися лише шляхом визнання відповідного державного акта недійсним, якщо рішення, на підставі якого видано цей державний акт, не визнано недійсним у встановленому порядку.

На цій підставі, зазначений державний акт визнається судом недійсним.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що позов обґрунтований та підлягає задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст.49 ГПК України судові витрати покладаються на відповідача пропорційно розміру обґрунтовано заявлених позовних вимог. Якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору.

Відповідно до прохальної частини позовної заяви, прокурор звернувся з двома немайновими вимогами.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Враховуючи, що станом на 1 січня 2013 р. мінімальна заробітні плата встановлена в розмірі 1147,00 грн., тому сплаті підлягав судовий збір в сумі 2294,00 грн. (2 розміри мінімальної заробітної плати відповідно пп.2 п.2 ч.2 ст.4 Закону).

Враховуючи викладене, судові витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідачів порівну.З відповідачів підлягає стягненню в доход Державного бюджету України по 1147,00 грн. з кожного.

Керуючись ст.ст. 33, 49, 82-85 ГПК України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати недійсним розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації від 29.04.2010р. № 500.

3. Визнати недійсним державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 771378 від 09.07.2010р.

4. Стягнути з Житомирської районної державної адміністрації (10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1, код 04053476) в доход Державного бюджету України 1147,00 грн. судового збору.

5. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Моторс Україна" (10001, м.Житомир, вул. Ватутіна, 188, код 35611462) в доход Державного бюджету України 1147,00 грн. судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів з дня його оголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, зазначений строк обчислюється з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено: 15.07.14

Суддя Маріщенко Л.О.

Друк: Біленька Ю.П.

1 - у справу,

2 - прокуратурі Житомирської області

3 - третій особі (рек. з повід.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення10.07.2014
Оприлюднено18.07.2014
Номер документу39777886
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/771/13

Ухвала від 17.09.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Постанова від 24.12.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Ухвала від 09.12.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Ухвала від 08.12.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Постанова від 06.10.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 11.08.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Рішення від 10.07.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 30.04.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Постанова від 08.04.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

Ухвала від 21.03.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні