Ухвала
від 19.05.2014 по справі б8/133-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"19" травня 2014 р. Справа № Б8/133-12

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Жилі Б.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № Б8/133-12

за заявою Управління Пенсійного фонду України у м. Обухові та Обухівському районі Київської області, ідентифікаційний код юридичної особи: 22201265, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Київська, буд. 5 (Кредитор ),

до боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код юридичної особи: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115,

про банкрутство ,

учасники провадження у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Коптєва А.Є., яка діє на підставі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_1, виданого Міністерством юстиції України 11 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 23 грудня 2012 року у справі № Б8/133-12;

Заявник 2 - виконавча дирекція Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності , ідентифікаційний код юридичної особи: 21615608, місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, буд. 30 (надалі за текстом: "Заявник 2 ");

за участю представників учасників судового провадження:

від Кредитора: завідувач юридичного сектору управління Пенсійного фонду України в місті Обухові та Обухівському районі Щербак Н.М., яка діє на підставі довіреності № 325/10 від 20 січня 2014 року;

від Заявника 1: головний спеціаліст юридичного відділу Дорош К.С., яка діє на підставі довіреності № 149/07-21 від 21 січня 2014 року;

від Банкрута/ ліквідатор Банкрута: не з'явились, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/133-12 за заявою Управління Пенсійного фонду України в м. Обухові та Обухівському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201265, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Київська, буд. 5) (надалі за текстом: "Кредитор ") про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Ірма" (ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115) (надалі за текстом: "Банкрут "), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 10 грудня 2012 року.

Постановою господарського суду Київської області від 23 грудня 2012 року визнано грошові вимоги Кредитора; визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма"; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Коптєву А.Є.; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Ірма" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази; призначено засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 23 грудня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 13 грудня 2013 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута; вирішено інші процедурні питання у справі.

18 лютого 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції (ідентифікаційний код: 21615608, місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, буд. 30) (Заявник 2 ) надійшла заява № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року (вх. № 2948 від 18 лютого 2013 року) про грошові вимоги до боржника, в якій заявлено вимоги до Банкрута, а саме Заявник 2 просить суд визнати його вимоги в сумі 72,74 грн. заборгованості.

Ухвалою господарського суду Київської області від 23 грудня 2013 року продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закону про банкрутство") у справі № Б8/133-12 на шість місяців; прийнято до розгляду в справі № Б8/133-12 заяву виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року про грошові вимоги до боржника, розгляд якої призначено в судовому засіданні 19 травня 2014 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута розглянути вимоги Заявника 2 та надати суду письмову інформацію щодо повного або часткового визнання чи відхилення вимог Заявника 2 з письмовим обґрунтуванням підстав відхилення та наданням відповідних доказів, надати суду до 19 травня 2014 року звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута у відповідності до вимог Закону про банкрутство та докази усіх вжитих ним заходів в ході ліквідаційної процедури у справі.

19 травня 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 02-02/167 від 16 травня 2014 року (вх. № 9184/14 від 19 травня 2014 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/133-12 з доданими документами, в тому числі ліквідаційним балансом Банкрута станом на 16 травня 2014 року.

Провадження у справі № Б8/133-12 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 19 травня 2014 року призначено судове засідання для розгляду заяви Заявника 2 з вимогами до Банкрута та судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

В судове засідання 19 травня 2014 року з'явились представники Кредитора 1, Заявника 2 та надали свої пояснення у справі; інші учасники провадження в судове засідання не з'явились, про причини неявки суд не повідомили, хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судового засідання. В судовому засіданні Кредитор 1 та Заявник 2 надали пояснення, відповідно до яких вони не заперечують затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/133-12. Заявник 2 у судовому засіданні підтримав подану ним заяву з вимогами до Банкрута та просить суд її задовольнити.

Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників провадження у справі, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 10 грудня 2012 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, в ред., що набрала чинності 04 листопада 2012 року.

Згідно ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

Розглядаючи заяву виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року про грошові вимоги до боржника (надалі за текстом: "Заява"), судом встановлено наступне.

В своїй Заяві Заявник 2 просить суд визнати його вимоги в сумі 72,74 грн. Свою Заяву Заявник 2 мотивує наявністю у Банкрута заборгованості в сумі 72,74 грн., що складається із заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, із посиланням на ст.ст. 8, 9 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", ч.ч. 5, 6 п. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". На підтвердження викладеного у Заяві Заявником 2 долучено копію звіту про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за 2010 рік.

В ході дослідження вимог Заявника 2, викладених в заяві № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року про грошові вимоги до боржника, перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності на підставі поданих Заявником 2 до господарського суду письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження, за результатом дослідження інших матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.

Заявлені Заявником 2 вимоги визнані ліквідатором Банкрута, інформація про що внесена до реєстру вимог кредиторів Банкрута станом на 16 травня 2014 року в сумі 72,74 грн., які віднесені ліквідатором Банкрута до 2 черги задоволення вимог кредиторів. Ліквідатором Банкрута визнано вимоги Заявника 2 в повному обсязі, про що останньому направлено повідомлення № 149 від 18 березня 2013 року.

Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Визначення терміну "кредитор" надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника . Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами та такими, що виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство Боржника.

Відповідно до ч. 1 ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень.

Згідно ч. 2, 3 ст. 4-3 Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

Згідно ч. 1 ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 19 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", джерелами формування коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, є: страхові внески страхувальників-роботодавців і застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених законом.

Згідно абз.абз. 5, 6 п. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється. На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

Розглядаючи подані Заявником 2 докази судом встановлено, що заборгованість Банкрута перед Заявником 2 по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності в сумі 72,74 грн. підтверджена копією звіту про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за 2010 рік, що заповнена 20 січня 2011 року Банкрутом та підписана його керівником, підпис якого засвідчено печаткою Банкрута, із відбитком Заявника 2 про отримання 20 січня 2011 року. У вказаному звіті про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за 2010 рік, Банкрутом самостійно визначено зобов'язанні зі сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності в сумі 72,74 грн., які повинні були бути сплачені після прийняття Заявником 2 звіту.

Банкрутом не надано доказів погашення заборгованості перед Заявником 2 по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності в сумі 72,74 грн.

Розглядаючи вимоги Заявника 2, детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників провадження, присутніх у судовому засіданні, суд дійшов висновку про те, що вимоги Заявника 2 по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, є обґрунтованими, підтвердженими належними доказами, в сумі 72,74 грн.

Відповідно до ст. 31 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів, у порядку, встановленому цією статтею: у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників).

На підставі викладеного, суд визнає вимоги Заявника 2 - виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у сумі 72,74 грн., що складаються з заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, які підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається: якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір", від сплати судового збору звільняються Пенсійний фонд України та його органи; органи Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального захисту інвалідів і його відділення.

Згідно п.п. 14 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до господарського суду заяв кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом ставка судового збору встановлюються у сумі 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" встановлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.

Заява Заявника 2 № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року (вх. № 2948 від 18 лютого 2013 року) про грошові вимоги до боржника надійшла до господарського суду Київської області 18 лютого 2013 року, отже ставка судового збору за її подання становить 1 147,00 грн.

Згідно ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита.

Керуючись ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір", суд покладає на Банкрута судовий збір в сумі 1 147,00 грн., що підлягає задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів Банкрута.

Розглядаючи клопотання ліквідатора Банкрута № 02-02/167 від 16 травня 2014 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/133-12 (надалі за текстом: "Клопотання") суд дійшов наступних висновків.

В своєму Клопотанні ліквідатор Банкрута просить: розглянути по суті звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута; затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури в розмірі 40 078,54 грн.; ліквідувати Банкрута, як юридичну особу у зв'язку з банкрутством та припинити провадження у справі № Б8/133-12. В своєму Клопотанні ліквідатор Банкрута надає пояснення про вчинені нею в ліквідаційній процедурі Банкрута дії та заходи, в тому числі - вчинені дії по повідомленню керівника Банкрута про наслідки відкриття ліквідаційної процедури та з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію Банкрута, печатки, штампи, інші цінності Банкрута; ліквідатором Банкрута здійснено публікацію оголошення про визнання ТОВ "Ірма" банкрутом; після публікації оголошення про визнання ТОВ "Ірма" банкрутом до ліквідатора Банкрута надійшли заяви з вимогами до Банкрута від Обухівського ФСС від НВВ та ПЗ, від ДПІ в Обухівському районі, від Київського обласного відділення ФСС з ТВП, які розглянуті ліквідатором Банкрута; з метою пошуку майна Банкрута ліквідатором Банкрута було зроблено запити, за даними відповідей на які, рухомого і нерухомого майна, грошових коштів у Банкрута не виявлено. Також ліквідатор Банкрута надає пояснення, згідно яких за час провадження у справі про банкрутство заборгованість перед арбітражним керуючим Коптєвою А.Є. по проведенню ліквідаційної процедури становить 40 078,54 грн.

Розглядаючи звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута, додані до них документи та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута № 02-02/165 від 16 травня 2014 року та доданих до нього доказів, ліквідатором Банкрута направлено "Повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури" від 16 січня 2013 року: № 13 - до ВДВС Обухівського районного управління юстиції; № 14 - до державного реєстратора Обухівської державної адміністрації; ліквідатором Банкрута направлено "Повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури" від 16 січня 2013 року: № 6 - керівнику ТОВ "Ірма"; № 11 - ВДАІ Обухівського РВ ГУ МВСУ в Київській області; № 12 - Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; № 15 - ДПІ в Обухівському районі Київської області; № 16 - УПФ України в Обухівському районі Київської області; № 18 - ФСС від НВВ та ПЗ Обухівського району; № 17 - Обухівській міжрайонній виконавчій дирекції ФСС з ТВП; ліквідатором Банкрута направлено керівнику Банкрута "Повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури" № 76 від 15 лютого 2013 року та "Повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури" (направленого повторно) № 150 від 18 березня 2013 року; засновнику Банкрута ОСОБА_6 ліквідатором Банкрута направлено "Повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури" № 306 від 20 травня 2013 року; засновнику Банкрута ОСОБА_7 ліквідатором Банкрута направлено "Повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури" № 307 від 20 травня 2013 року; засновнику Банкрута ОСОБА_8 ліквідатором Банкрута направлено "Повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури" № 308 від 20 травня 2013 року.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута з метою формування ліквідаційної маси нею вчинено наступні дії.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 7 від 16 січня 2013 року КП Київської обласної ради Обухівське БТІ з проханням надати відомості про те, чи володіє Банкрут нерухомими майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдавалося керівництво Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 8 від 16 січня 2013 року ВДАІ Обухівського РВ ГУ МВСУ в Київській області з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом трьох років та причини зняття їх з обліку.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 9 від 16 січня 2013 року Державній інспекції сільського господарства України в Київській області з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 10 від 16 січня 2013 року Управлінню Держземагентства в Обухівському районі з проханням надати відомості про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні, і в тому числі оренді, зокрема: відомості щодо наявності або відсутності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок; у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 19 від 16 січня 2013 року Головному управлінню регіональної статистики з проханням надати інформацію про засновників та керівників Банкрута та чи є Банкрут засновником (учасником) інших підприємств згідно з даними ЄДРПОУ.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 20 від 16 січня 2013 року Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з проханням надати інформацію про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом авіаційної техніки (за останні 3 роки).

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 21 від 16 січня 2013 року ДПІ в Обухівському районі Київської області з проханням надати: копії останньої податкової звітності Банкрута; відомості про наявність заборгованості Банкрута щодо сплати податків, зборів та інших загальнообов'язкових платежів; відомості про наявність у Банкрута рахунків у банках та/чи інших кредитних установах.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 22 від 16 січня 2013 року УПФ України в Обухівському районі Київської області з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 23 від 16 січня 2013 року ФСС від НВВ та ПЗ Обухівського району з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 24 від 16 січня 2013 року Обухівській міжрайонній виконавчій дирекції ФСС з ТВП з проханням надати інформацію щодо заборгованості Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 25 від 16 січня 2013 року Обухівському міськрайонному центру зайнятості з проханням надати: копії останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; повідомити про наявну заборгованість Банкрута по сплаті страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників та розмір їх заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 26 від 16 січня 2013 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 27 від 16 січня 2013 року Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати інформацію щодо зареєстрованих за Банкрутом суден, які мають право плавання під Державним Прапором України.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 28 від 16 січня 2013 року Державній службі інтелектуальної власності України з проханням надати відомості (за останні 3 роки) щодо наявності прав власності на об'єкти інтелектуальної власності у Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 29 від 16 січня 2013 року Філії "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг" Державного підприємства "Український інститут промислової власності" з проханням надати відомості (за останні 3 роки) щодо наявності прав власності на об'єкти інтелектуальної власності у Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 30 від 16 січня 2013 року Територіальному управлінню Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві з проханням надати відомості (за останні 3 роки) щодо наявності у Банкрута високотоннажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд, а також наявності підіймальних споруд та котлів.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 31 від 16 січня 2013 року Державній архітектурно-будівельній інспекції України з проханням надати відомості (за останні 3 роки) щодо наявності у Банкрута дозволів на виконання будівельних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 32 від 16 січня 2013 року виконавчому комітету Української міської ради Обухівського району з проханням надати відомості: чи володіє Банкрут нерухомими майном з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдалося керівництв Боржника.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 33 від 16 січня 2013 року Київському обласному головному управлінню земельних ресурсів Держкомзему України з проханням надати відомості про: наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні, і в тому числі оренді, зокрема: наявність або відсутність зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок; у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 58 від 01 лютого 2013 року Реєстраційній службі Обухівського міськрайонного управління юстиції з проханням надати по Банкруту інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 63 від 04 лютого 2013 року Державній екологічній інспекції у Київській області з проханням надати інформацію стосовно того, чи проводились заходи щодо перевірки додержання вимог природоохоронного законодавства кафе "Лисички", що належать Банкруту; у випадку проведення зазначених заходів ліквідатор Банкрута просить надати копії відповідних документів, зокрема акти, приписи та ін.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 115 від 04 лютого 2013 року Обухівському міжрайонному управління ГУ Держсанепідемслужби в Київській області з проханням надати інформацію (за період з 01 січня 2005 року по 2013 рік) стосовно того чи проводились заходи щодо перевірки додержання вимог гігієни харчування кафе "Лисички", що належить Банкруту; у випадку проведення зазначених заходів ліквідатор Банкрута просить надати копії відповідних документів (акти перевірок та ін.).

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 116 від 26 лютого 2013 року ДПІ в Обухівському районі Київської області з проханням надати інформацію (за період з 01 січня 2005 року по 2013 рік) стосовно того чи проводились заходи щодо перевірки реєстраторів розрахункових операцій в кафе "Лисички", що належить Банкруту; у випадку проведення зазначених дій ліквідатор Банкрута просить надати копії відповідних документів (акти перевірок, рішення та ін.).

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 118 від 26 лютого 2013 року КП Київської обласної ради Обухівське БТІ з проханням надати відомості: стосовно того, чи володіє Банкрут нерухомими майном з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдавалося керівництво Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 25 від 26 лютого 2013 року Управлінню Держземагентства в Обухівському районі з проханням надати відомості про: наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні, і в тому числі оренді, зокрема: наявність або відсутність зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок; у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 120 від 26 лютого 2013 року КРД АТ "Райффайзен Банк Аваль" з проханням надати інформацію: про відкриті Банкрутом банківські рахунки у їх банку; про рух коштів на рахунках Банкрута за період з 01 січня 2008 року по 01 січня 2013 року; про залишок коштів на рахунках Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 121 від 26 лютого 2013 року Обухівській філії ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" з проханням надати інформацію: про відкриті Банкрутом банківські рахунки у їх банку; про рух коштів на рахунках Банкрута за період з 01 січня 2006 року по 01 січня 2013 року; про залишок коштів на рахунках Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 128 від 04 березня 2013 року ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" з проханням надати інформацію: про відкриті Банкрутом банківські рахунки у їх банку; про рух коштів на рахунках Банкрута за період з 01 січня 2008 року по 01 січня 2013 року; про залишок коштів на рахунках Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 129 від 04 березня 2013 року відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури Обухівської РДА з проханням надати відомості (за період з 01 січня 2000 року по 2013 рік): стосовно того чи надавались дозволи Банкруту на виконання будівельних робіт; чи надавались висновки Банкрута про погодження проектної та землевпорядної документації; чи здійснювалось за заявами Банкрута виготовлення будівельних паспортів та архітектурно-планувальних робіт.

Ліквідатором Банкрута направлено повторний інформаційний запит № 146 від 13 березня 2013 року КП Київської обласної ради Обухівське БТІ з проханням надати відомості стосовно того, чи володіє Банкрут нерухомими майном з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном до яких вдавалося керівництво Банкрута.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 297 від 08 травня 2013 року виконавчому комітету Української міської ради Обухівського району з проханням надати інформацію стосовно того, чи нерухомому об'єкту, в якому розміщувалось кафе "Лисички" було присвоєно поштову адресу; у випадку присвоєння поштової адреси ліквідатор Банкрута просить надати копію рішення виконавчого комітету.

Ліквідатором Банкрута направлено повторний інформаційний запит № 298 від 08 травня 2013 року ВДАІ Обухівського РВ ГУ МВСУ в Київській області з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх трьох років та причини зняття їх з обліку.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 299 від 08 травня 2013 року Управлінню Держземагентства в Обухівському районі з проханням надати вичерпну інформацію щодо земельної ділянки, на якій розміщено об'єкт, що знаходиться у с. Таценки, по вул. Лісовій (38 км (праворуч) а/ш Київ-Обухів); повідомити площу, вказати, чи зазначена земельна ділянка перебуває у власності, користуванні, і в тому числі оренді, повідомити, хто власник, орендар; якщо було оформлено, визнано право власності на вказану земельну ділянку за будь-якою юридичною (або фізичною) особою надати копії документів на підставі яких було оформлено (визнано) право власності.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 300 від 08 травня 2013 року відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури Обухівської РДА з проханням надати відомості щодо об'єкту нерухомості, що знаходиться у с. Таценки, по вул. Лісовій (38 км. (праворуч) а/ш Київ-Обухів): чи надавались дозволи на виконання будівельних робіт по вказаному об'єкту; чи надавались висновки про погодження проектної та землевпорядної документації по зазначеному об'єкту; чи здійснювалось виготовлення будівельних паспортів та архітектурно-планувальних робіт; у випадку видачі будь-яких із зазначених документів ліквідатор Банкрута просить вказати коли та кому вони видавались, а також надати їх копії.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 301 від 08 травня 2013 року Обухівській міській раді з проханням надати відомості щодо об'єкту, що знаходиться у с. Таценки, по вул. Лісовій (38 км. (праворуч) а/ш Київ-Обухів): чи надавались дозволи на виконання будівельних робіт по вказаному об'єкту; у випадку видачі будь-яких із зазначених документів ліквідатор Банкрута просить вказати коли та кому вони видавались, а також надати їх копії.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 359 від 21 червня 2013 року виконавчому комітету Обухівської міської ради з проханням надати інформацію стосовно того, чи нерухомому об'єкту, в якому розміщувалось кафе "Лисички", що знаходиться у с. Таценки, по вул. Лісовій (38 км. (праворуч) а/ш Київ-Обухів) було присвоєно поштову адресу; у випадку присвоєння поштової адреси ліквідатор Банкрута просить надати копію рішення виконавчого комітету.

Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 367 від 21 червня 2013 року Обухівській РЕВ ДАІ з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх трьох років та причини зняття їх з обліку.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: відповідно до довідки Обухівської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 51-01-06 від 23 січня 2013 року, заборгованість страхувальника Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на 01 січня 2013 року становить 72,74 грн.

Згідно довідки Територіального управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві № 04-03/369 від 28 січня 2013 року, за Банкрутом великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, в Територіальному управлінні Дергірпромнагляду у Київській області та м. Києві не зареєстровані.

Відповідно до довідки Державної податкової інспекції в Обухівському районі Київської області Державної податкової служби № 231/10/19-009 від 31 січня 2013 року, станом на 30 січня 2013 року Банкрут має податковий борг; в базі даних ДПІ відсутня інформація щодо відкритих рахунків в установах банків Банкрута.

Згідно довідки Управління технічного нагляду, охорони праці та пожежної безпеки Державної інспекції сільського господарства в Київській області № 10-16/528 від 06 лютого 2013 року, відповідно до комп'ютерної бази даних за Банкрутом техніка не зареєстрована.

Відповідно до довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 511-4/9.2./45-13 від 30 січня 2013 року, на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Суднової книги України та Державного суднового реєстру України по місту Києву, відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, відсутні.

Згідно довідки Обухівського міськрайонного центру зайнятості № 47/05/07-11 від 01 лютого 2013 року, Банкрут в Обухівському міськрайонному центрі зайнятості не зареєстрований, звітності не подавав; таким чином, копії документів які запитуються, відсутні.

Відповідно до довідки Управління Пенсійного фонду України в місті Обухові та Обухівському районі Київської області № 526/10 від 31 січня 2013 року, надано інформацію про відомі рахунки Банкрута у банках: р/р № 26000678129106, МФО 322904, відкритий у КРД "Райффайзен Банк Аваль"; р/р № 29027866100031, МФО 305299, відкритий у ПАТ КБ "Приватбанк"; р/р № 2600996, МФО 321585, відкритий у Обухівській філії АППБ "Аваль"; р/р № 000467431, МФО 321585, відкритий у Обухівській філії АППБ "Аваль"; інформація про наявність у Банкрута вкладів у банках та/чи інших фінансово-кредитних установах в управлінні відсутня.

Згідно довідки Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 20.19-1260 від 05 лютого 2013 року, в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Банкрутом повітряних суден не зареєстровано.

Відповідно до довідки Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 40-16-589 від 12 лютого 2013 року, відповідно до даних Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів Держархбудінспекції України, ведення якого розпочато з 20 травня 2011 року, інформація щодо видачі дозволів на виконання будівельних робіт Банкруту відсутня.

Згідно довідки Державної екологічної інспекції у Київській області № 1031/01-13 від 15 лютого 2013 року, Інспекцією за 2012-2013 роки, додержання вимог природоохоронного законодавства кафе "Лисички", дані перевірки не здійснювались.

Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/3099/нк від 18 лютого 2013 року, станом на 31 грудня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.

Згідно довідки Головного управління регіональної статистики № 23-07/314 від 06 лютого 2013 року, станом на 22 січня 2013 року у витязі з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) значиться: товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код - 23585032; юридична особа; організаційно-правова форма господарювання - товариство з обмеженою відповідальністю; адреса - 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115; керівник - ОСОБА_6; вид діяльності за КВЕД-2010: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; місце проведення реєстраційних дій - Обухівська районна державна адміністрація Київської області; дата реєстрації: 13 грудня 1995 року; дата реєстраційних дій - 21 січня 2013 року; № рішення 13421150002002752 - внесення судового рішення про порушення провадження у справ про банкрутство юридичної особи; товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма" на значиться засновником суб'єктів господарської діяльності; засновниками Банкрута значаться фізичні особи: ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8

Відповідно до довідки Управління Держземагентства в Обухівському районі № 03-15/1221 від 07 березня 2013 року, в архіві управління Держземагентства в Обухівському районі відсутні та не обліковуються другі примірники державних актів на право власності на земельні ділянки та договорів оренди земельних ділянок Банкрута; згідно відомостей з державного земельного кадастру управління Держземагентства в Обухівському районі земельні ділянки на території Обухівського району Київської області за Банкрутом не обліковуються.

Згідно довідки Відділу державної виконавчої служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області № 1936 від 19 лютого 2013 року, станом на 18 лютого 2013 року на примусовому виконанні виконавчих документів про стягнення заборгованості з Банкрута не перебуває.

Відповідно до довідки Державної податкової інспекції в Обухівському районі Київської області № 624/10/10-027 від 21 березня 2013 року, за період з 01 січня 2005 року по 31 грудня 2013 роки не проводились перевірки реєстраторів розрахункових операцій в кафе "Лисички", що належить Банкруту.

Згідно довідки Публічного акціонерного товариства Комерційний Банк "ПРИВАТБАНК" № 20.1.0.0.0/7-20130313/498 від 17 березня 2013 року, відкритих рахунків у Банкрута станом на 04 березня 2013 року немає.

Відповідно до довідки Обухівського районного відділення КРД АТ "Райффайзен Банк Аваль" б/№ від 22 березня 2013 року, поточний рахунок 26000678129106 Банкрута, закрито 03 березня 2010 року та залишок коштів в сумі 0,03 грн. перераховано на рахунок кредиторської заборгованості по недіючим рахункам за номером 2903578129106.

Згідно довідки Обухівського міжрайонного управління ГУ Держсанепідемслужби в Київській області № 129а від 11 березня 2013 року, за період з 01 травня 2005 року по 2013 рік проводились наступні санітарно-епідеміологічні обстеження кафе "Лисички": 19 квітня 2005 року, 21 вересня 2006 року; протягом 2011-2013 років санітарно-епідеміологічні обстеження кафе не проводились, так як кафе не функціонувало.

Відповідно до довідки Відділу містобудування і архітектури Обухівської районної державної адміністрації Київської області № 39/01-16 від 21 травня 2013 року, Відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації висновки щодо погодження землевпорядної та проектної документації на будівництво об'єктів, а також містобудівні умови та обмеження Банкруту не надавались.

Згідно довідки КП КОР "Обухівське бюро технічної інвентаризації" № 383 від 15 квітня 2013 року, станом на 29 грудня 2012 року за Банкрутом право власності не зареєстровано.

Відповідно до довідки Управління Держземагентства в Обухівському районі Київської області № 03-15/2315 від 17 травня 2013 року, відповідно до Національної кадастрової системи Державного земельного кадастру за Банкрутом земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні на території Обухівського району не обліковуються.

Згідно довідки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області № 1957 від 04 липня 2013 року, виконавчим комітетом Обухівської міської ради не розглядалось питання щодо присвоєння поштової адреси нерухомому об'єкту Банкрута, в якому розташовувалось кафе "Лисички".

Відповідно до довідки Обухівського РЕВ ДАІ при УДАІ ГУ МВС України в Київській області № 995 від 20 липня 2013 року, згідно облікових даних ВРЕР ДАІ з обслуговування м. Обухів та Обухівського району, за Банкрутом транспортні засоби не зареєстровані.

Відсутність майна у Банкрута підтверджена також: Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 42529781 від 14 листопада 2013 року на Банкрута, Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта № 316516 від 06 лютого 2013 року на Банкрута, Інформаційною довідкою з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 10273416 від 04 жовтня 2013 року на Банкрута та Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта № 10273720 від 04 жовтня 2013 року на Банкрута, відповідно до яких відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесена до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, до Державного реєстру речових прав на майно, до Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів Банкрута, до якого внесено вимоги: Управління Пенсійного фонду України у м. Обухові та Обухівському районі в сумі 1 260,88 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 2 черги задоволення вимог кредиторів; відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Обухівському районі в сумі 21,85 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 2 черги задоволення вимог кредиторів; ДПІ в Обухівському районі в сумі 2 812,20 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 6 черги задоволення вимог кредиторів; виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в сумі 72,74 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 2 черги задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство.

Згідно ч. 4 п. 45 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, кредитор (кредитори) за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство, не подає (подають) заяв після опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення цієї справи. Вимоги ініціюючих кредиторів вважаються визнаними і після їх перевірки у підготовчому засіданні підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру.

Як зазначено, постановою господарського суду Київської області від 24 грудня 2012 року вирішено низку процедурних питань у справі, в тому числі визнано грошові вимоги Кредитора в сумі 1 260,88 грн.

Жодних інших заяв з вимогами до Банкрута до господарського суду Київської області не надходило.

Розглядаючи вимогу ліквідатора Банкрута затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута на проведення ліквідаційної процедури, судом встановлено наступне.

У своєму Клопотанні, в п. 3 прохальної частини ліквідатор Банкрута просить суд затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута на проведення ліквідаційної процедури в сумі 40 078,54 грн. Ліквідатор Банкрута у Клопотанні надає пояснення, згідно яких за час провадження у справі про банкрутство заборгованість перед арбітражним керуючим Коптєвою А.Є. по проведенню ліквідаційної процедури (в тому числі заборгованість на оплату послуг) становить 40 078,54 грн. та з посиланням на ст. 3-1 Закону про банкрутство просить затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута на проведення ліквідаційної процедури в сумі 40 078,54 грн.

Детально дослідивши матеріали справи, в тому числі докази, долучені ліквідатором Банкрута, заслухавши пояснення учасників провадження, судом встановлено наступне.

У своєму звіті про грошову винагороду та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута № 02-02/166 від 16 травня 2014 року ліквідатор Банкрута надає відомості про витрати на проведення ліквідаційної процедури, що складаються з: публікації оголошення про визнання банкрутом ТОВ "Ірма" в сумі 395,00 грн.; повідомлення керівника про наслідки введення процедури ліквідації, запит документів, запити та повідомлення державних та органів реєстрації про введення процедури ліквідації, листування ліквідатора з установами та організаціями під час ліквідаційної процедури в сумі 421,10 грн.; отримання інформації від реєстраційної служби Обухівського МРУЮ в сумі 132,20 грн.; отримання витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна в сумі 100,00 грн.; оплата витягу з ЄДРПОУ в сумі 30,35 грн.; грошова винагорода за період з 25 грудня 2012 року по 15 травня 2014 року в сумі 38 999,89 грн.

На підтвердження здійснених витрат в межах справи № Б8/133-12 ліквідатором Банкрута долучено копії доказів: рахунку-фактури № 213 від 16 січня 2013 року; квитанції до прибуткового касового ордеру № 20 від 16 січня 2013 року; фіскального чеку УДППЗ "Укрпошта", КМД, Київ-33 № 9415 від 02 лютого 2013 року; списку № 1 згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів із відбитком відділу зв'язку від 18 січня 2013 року; фіскальних чеків УДППЗ "Укрпошта" КМД Київ 42 від 18 січня 2013 року №№ 1271, 1272, 1270; списку № 2 згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів із відбитком відділу зв'язку від 21 січня 2013 року; фіскальних чеків УДППЗ "Укрпошта" КМД Київ 42 від 21 січня 2013 року №№ 1514, 1515, 1513; списку № 3 згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів із відбитком відділу зв'язку від 26 лютого 2013 року; фіскальних чеків УДППЗ "Укрпошта" КМД Київ 42 від 26 лютого 2013 року №№ 6246, 6247; списку № 4 згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів із відбитком відділу зв'язку від 10 травня 2013 року; фіскального чеку УДППЗ "Укрпошта", КМД, Київ-33 від 10 травня 2013 року № 3091; фіскального чеку УДППЗ "Укрпошта", КМД, Київ-33 від 20 травня 2013 року № 4136; квитанцій від 01 лютого 2013 року № 963.100.1 та № 963.100.2; довідки ОСОБА_11 приватного нотаріусу Київського міського нотаріального округу ГУЮ у місті Києві б/№ від 14 листопада 2013 року; рахунку-фактури № 140/314 від 06 лютого 2013 року; квитанції №381 від 19 лютого 2013 року.

Згідно абз. 1 ч. 12 ст. 3-1 Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Відповідно до абз. 14 ст. 3-1 Закону про банкрутство, оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ст. 13 Закону України "Про Державний бюджет України на 2012 рік", установлено на 2012 рік мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1073 гривні, з 1 квітня - 1094 гривні, з 1 липня - 1102 гривні, з 1 жовтня - 1118 гривень, з 1 грудня - 1134 гривні.

Згідно ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", установлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік", установлено у 2014 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі - 1218 гривень.

Перевіркою достовірності та правильності заявленої ліквідатором Банкрута оплати послуг за період з 25 грудня 2012 року по 15 травня 2014 року в сумі 38 999,89 грн., суд приходить до висновку, що вона обґрунтована, підтверджена матеріалами справи та відповідає вимогам законодавства

Судом встановлено, що вище зазначені витрати на загальну суму 40 078,54 грн. відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням нею своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б8/133-12.

Враховуючи вище викладене, витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б8/133-12 в сумі 40 078,54 грн. підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат, що пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.

Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 16 травня 2014 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - Управлінням Пенсійного фонду України у м. Обухові та Обухівському районі Київської області, виконавчою дирекцією Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та витрати ліквідатора Банкрута, що пов'язані з виконанням обов'язків у справі про банкрутство № Б8/133-12.

Детально дослідивши матеріали справи судом встановлено, що ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута - Управління Пенсійного фонду України у м. Обухові та Обухівському районі Київської області, виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та витрати ліквідатора Банкрута, що пов'язані з виконанням обов'язків у справі про банкрутство № Б8/133-12, - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги кредиторів Банкрута, оплату послуг та витрати ліквідатора Банкрута, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115, ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/133-12.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

Керуючись ст. 67 Конституції України, ст.ст. 1, 5, 3-1, 31, 32, 34, 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 4-1, 4-3, 33, 35, 43, 49, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", ст. 19 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", п. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", Постановою Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, суд -

УХВАЛИВ:

1. Заяву виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції (ідентифікаційний код: 21615608) № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року (вх. № 2948 від 18 лютого 2013 року) про грошові вимоги до боржника, - задовольнити;

Визнати вимоги виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції (ідентифікаційний код: 21615608) в сумі 72,74 грн. (сімдесят дві гривні 74 коп.) по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, є обґрунтованими, підтвердженими належними доказами;

Покласти на Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115, судовий збір в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.) за наслідком розгляду заяви виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі виконавчої дирекції № 398/07-09 від 11 лютого 2013 року про грошові вимоги до боржника, яка звільнена від сплати судового збору та кредитором за яким є ДПІ в Обухівському районі ГУ Міндоходів у Київській області, як орган стягнення до Державного бюджету України.

2. Затвердити звіт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "Ірма" - арбітражного керуючого Коптєвої А.Є. та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "Ірма" (ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115) станом на 16 травня 2014 року.

3. Затвердити оплату послуг та витрати ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Коптєвої А.Є., пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б8/133-12 в сумі 40 078,54 грн. (сорок тисяч сімдесят вісім гривень 54 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

4. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115.

5. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

6. Клопотання ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєвої А.Є. № 02-02/167 від 16 травня 2014 року (вх. № 9184/14 від 19 травня 2014 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, про ліквідацію Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/133-12, - задовольнити.

7. Провадження у справі № Б8/133-12 про банкрутство товариство з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115, - припинити.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєву А.Є. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєву А.Є. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

10. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Коптєву А.Є. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "Ірма", ідентифікаційний код: 23585032, місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, м. Українка, вул. Юності, буд. 25, кв. 115, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

11. Ухвалу надіслати: державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному Управлінню статистики в Київській області;

Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, ОСОБА_6 (03134, АДРЕСА_2); ОСОБА_7 (03194, АДРЕСА_3); ОСОБА_8 (08700, АДРЕСА_4).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення19.05.2014
Оприлюднено21.07.2014
Номер документу39789085
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/133-12

Ухвала від 19.05.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 23.12.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.09.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.09.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.09.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.09.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 24.12.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.12.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні