ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
підготовчого засідання суду
про порушення провадження у справі про банкрутство
"21" липня 2014 р.Справа №916/2710/14
За заявою боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Легион-Трейд" (65014, м.Одеса, вул.Ільфа і Петрова, буд.20, оф.48; код ЄДРПОУ 38109986) про визнання банкрутом за положеннями ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом",
Господарський суд Одеської області у складі:
судді Антощук С.І.
при секретарі судового засідання Чернишовій О.А.
Представники сторін:
від заявника (боржника): Конев К.С., за довіреністю №б/н від 14.07.2014р.
Суть спору: про визнання банкрутом
У судовому засіданні оголошувалась перерва з 18.07.2014р. до 21.07.2014р. у порядку ст.77 Господарського процесуального кодексу України.
09.07.2014р. голова ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю „Легион-Трейд" звернувся до суду із заявою від 09.07.2014р. (вх.№2756/14 від 09.07.2014р.) про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю „Легион-Трейд" банкрутом, оскільки під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі. Вказана заява подана з урахуванням вимог ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою господарського суду Одеської області від 11.07.2014р. прийнято до розгляду заяву Товариства з обмеженою відповідальністю „Легион-Трейд"; призначено до розгляду у підготовчому засіданні суду за зобов'язано заявника (боржника) надати суду додаткові документи.
18.07.2014р. та 21.07.2014р. у судових засіданнях представником заявника були надані супровідними листами (вх.№18771/14, вх.№18824/14) витребувані судом документи.
Розглянувши у підготовчому засіданні суду матеріали заяви голови ліквідаційної комісії боржника, заслухавши пояснення представника заявника, суд встановив:
Відповідно до ч. 2 ст. 4 1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом з врахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ч.ч.1, 2, 4 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Цей Закон має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.
Згідно ч.2 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор.
Відповідно до ч.3 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.
У ч.5 ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що боржник зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство у разі, якщо під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.
Відповідно до ч.1 ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
Відповідно до ч.ч.1, 6 ст. 59, ч.1 ст. 91 Господарського кодексу України, ч.1 ст. 105 та п.1 ч.1 ст. 110 Цивільного кодексу України, ч.1 ст. 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" суб'єкт господарювання (юридична особа) припиняється шляхом ліквідації за рішенням власника (власників) чи уповноваженим органом.
Порядок ліквідації юридичної особи регламентовано ст. ст. 105, 110, 111 ЦК України, ст.60 ГК України та ст. ст. 33-34 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". До обов'язкових заходів добровільної ліквідації згідно зазначених положень віднесено:
- призначення власником (учасником) суб'єкта господарювання ліквідаційної комісії (ліквідатора) та встановлення порядку і строків проведення ліквідації;
- подання державному реєстратору документів для внесення до Єдиного державного реєстру запису про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи власником (учасником), наслідком чого є автоматичне повідомлення державним реєстратором органів статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України про такий запис, а також опублікування даної інформації у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із зазначенням відомостей про призначену ліквідаційну комісію та строк пред'явлення вимог кредиторів, який не може становити менше 2-х місяців і більше 6-ти місяців з дня опублікування повідомлення;
- персональне повідомлення явних (відомих) кредиторів у письмовій формі про ліквідацію боржника;
- розгляд окремо кожної вимоги кредитора, що надійшла до ліквідаційної комісії, прийняття відповідного рішення та направлення його кредитору у строк не пізніше 30 днів з дня отримання вимоги;
- проведення заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості шляхом повідомлення відомих боржників та пред'явлення відповідних претензій та позовів;
- закриття рахунків боржника;
- проведення інвентаризації майна боржника;
- у випадках, установлених законом, забезпечення проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється;
- закриття відокремлених підрозділів, звільнення працівників боржника;
- повернення відповідним органам ліцензій, документів дозвільного характеру, печаток, штампів та ін.;
- у разі початку передбачених чинним законодавством перевірок, забезпечення надання витребуваних документів органам доходів і зборів, ПФУ та Фондам соціального страхування;
- складення проміжного ліквідаційного балансу після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами, який повинен містити відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду;
- затвердження проміжного ліквідаційного балансу учасниками юридичної особи;
- проведення аналізу платоспроможності товариства (співвідношення активу та пасиву) та прийняття рішення про продовження ліквідаційних заходів (задоволення вимог кредиторів) або звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство.
Зазначені вище норми законодавства вимагають від заявника подати докази здійснення вказаних заходів на момент звернення до суду із заявою про порушення справи про банкрутство.
На підтвердження проведення досудової процедури ліквідації заявником надано:
- рішення від 10.04.2013р. засновника про припинення діяльності ТОВ „Легион-Трейд", згідно якого єдиним засновником ТОВ „Легион-Трейд" гр.ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) (п.1.5. Статуту) було прийнято рішення про припинення діяльності ТОВ „Легион-Трейд", призначення головою ліквідаційної комісії ТОВ „Легион-Трейд" гр.ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) та визначення ліквідаційних заходів;
- докази направлення державному реєстратору документів для внесення запису про прийняття рішення про ліквідацію підприємства до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (Витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №18051302 від 29.01.2014р., №18999547 від 15.07.2014р., №19023815 від 18.07.2014р. та опис прийнятих документів державним реєстратором від 15.04.2013р.);
- докази опублікування повідомлення про припинення ТОВ „Легион-Трейд" у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації (Бюлетень державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №245 (10) від 15.04.2013р.);
- докази подання заяви по формі №8-ОПП про припинення платника податку до органу доходів і зборів у зв'язку з припиненням діяльності товариства (заява про припинення платника податків від 10.04.2013р. до ДПІ у Київському р-ні м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області, реєстр відправки кореспонденції від 10.04.2013р. та квитанція №37085);
- докази повідомлення ДПІ у Київському р-ні м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про прийняття засновником рішення про ліквідацію ТОВ „Легион-Трейд" з проханням надіслати на адресу ліквідатора наказ про проведення перевірки, направлення на проведення перевірки та перелік документів необхідних для проведення перевірки (повідомлення від 10.04.2014р., квитанція № 6504508620780 від 10.04.2014р.);
- докази направлення повідомлення відомому кредитору - ФОП ОСОБА_5 про прийняття рішення про ліквідацію ТОВ „Легион-Трейд" (лист від 15.04.2014р. з відміткою адресата про його отримання);
- докази звернення ФОП ОСОБА_5 до ліквідатора ТОВ „Легион-Трейд" з вимогою про визнання та включення кредиторської заборгованості у розмірі 40 000грн. в реєстр вимог кредиторів (лист від 25.04.2014р. з відміткою адресата про його отримання);
- рішення про визнання вимог кредитора (лист від 12.05.2014р. з відміткою адресата про його отримання; реєстр вимог кредиторів ТОВ „Легион-Трейд" від 16.06.2014р.);
- докази повідомлення Виконавчої дирекції Одеського обласного відділення Фонду соціального страхування по тимчасової втрати працездатності про прийняття засновником рішення про ліквідацію ТОВ „Легион-Трейд" з проханням повідомити про наявність чи відсутність боргу, провести перевірку та направити на адресу ліквідатора перелік документів необхідних для її проведення (повідомлення від 10.04.2014р., квитанція №6504508634226 від 10.04.2014р.);
- докази повідомлення Одеського міського центру зайнятості про прийняття засновником рішення про ліквідацію ТОВ „Легион-Трейд" з проханням повідомити про наявність чи відсутність боргу, провести перевірку та направити на адресу ліквідатора перелік документів необхідних для її проведення (повідомлення від 10.04.2014р., квитанція №6504508572352 від 10.04.2014р.);
- докази повідомлення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Одесі про прийняття засновником рішення про ліквідацію ТОВ „Легион-Трейд" з проханням повідомити про наявність чи відсутність боргу, провести перевірку та направити на адресу ліквідатора перелік документів необхідних для її проведення (повідомлення від 10.04.2014р., квитанція №6504508656106 від 10.04.2014р.);
- докази повідомлення УПФУ у Київському районі м.Одеси про прийняття засновником рішення про ліквідацію ТОВ „Легион-Трейд" з проханням направити на адресу ліквідатора перелік документів необхідних для її проведення (повідомлення від 10.04.2014р., квитанція №6504508468806 від 10.04.2014р.);
- докази проведення інвентаризації майна боржника (акт інвентаризації та оцінки майна від 16.06.2014р. про те, що під час проведення інвентаризації не виявлено майна, яке відноситься за правилами ведення бухгалтерського обліку до основних фондів, не виявлено будь-якого іншого майна, встановлено відсутність залишків товарних запасів, грошових коштів, тощо, відсутня дебіторська заборгованість, вартість наявного майна боржника складає 0грн., грошові кошти в національній валюті в касі підприємства складають 6 300грн.; довідка від 16.06.2014р. згідно якої за боржником відсутнє будь-яке рухоме та нерухоме майно, яке належить підприємству на праві власності, відсутнє майно, що перебуває у заставі або є обтяженим у інший спосіб, аудиторських перевірок правоохоронними органами в період діяльності не здійснювалось, заборгованість із страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, по зборах (обов'язкових платежах), по відшкодуванню шкоди, заподіяної життю та здоров'ю, виплаті заробітної плати та вихідної допомоги працівникам товариства, виплаті авторської винагороди не має, відсутні будь-які цінні папери, які б належали товариству на праві власності, відсутнє на балансі товариства державне майно, що в процесі приватизації (корпоратизації) не увійшло до його статутного капіталу);
- докази складання проміжного ліквідаційного балансу (проміжний ліквідаційний баланс станом на 16.06.2014р.);
- докази прийняти рішення засновником товариства про затвердження проміжного ліквідаційного балансу (протокол №1 від 16.06.2014р.);
- докази прийняття рішення про звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство у порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (протокол №2 від 16.06.2014р.).
За даними Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №19023815 від 18.07.2014р. Пенсійний Фонд України підтвердив отримання інформації державного реєстратора, що вноситься ним до Єдиного державного реєстру у зв'язку із припиненням юридичної особи, шляхом надання передбачених Законом України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" документів (повідомлень, інформації) 17.06.2014р.
Крім того, у письмових поясненнях наданих супровідним листом представником заявника у судовому засіданні 18.07.2014р. (вх.№18771/14 від 18.07.2014р.) зазначено, що боржник не є учасником інших юридичних осіб, не має дочірніх підприємств або відокремлених підрозділів; у зв'язку з відсутністю на обліку боржника майнових об'єктів, щодо яких законодавством встановлено обов'язок їх незалежної оцінки (ч.4 ст. 111 Цивільного кодексу України), ліквідатором така оцінка не проводилась; документи товариства для проведення перевірок органам доходів і зборів, Пенсійному фонду України та Фондам соціального страхування ліквідатором не передавались у зв'язку із відсутністю повідомлень від даних органів щодо початку таких перевірок та переліку необхідних документів.
Дослідивши вказані документи, судом встановлено дотримання заявником порядку добровільної ліквідації юридичної особи, визначеної законодавством України.
Також, головою ліквідаційної комісії до заяви про порушення справи про банкрутство ТОВ „Легион-Трейд" додано докази, що підтверджують наявність заборгованості перед відомим кредитором, а саме: договір про надання інформаційно-консультаційних послуг №01/01-2013 від 01.01.2013р.; акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000015 від 31.01.2013р.; акт звірки взаєморозрахунків від 01.12.2013р.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно ч.3 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі звернення до господарського суду боржника із заявою про порушення справи про банкрутство у підготовчому засіданні з'ясовуються ознаки неплатоспроможності боржника або її загрози.
Згідно ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" неплатоспроможність - неспроможність суб'єкта підприємницької діяльності виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами не інакше, як через відновлення його платоспроможності.
З наданого заявником проміжного ліквідаційного балансу ТОВ „Легион-Трейд" станом на 16.06.2014р., вбачається, що пасив заявника значно перевищує його актив. У судовому засіданні 21.07.2014р. представник заявника зазначив, що на даний час актив повністю відсутній, оскільки зазначені у проміжному ліквідаційному балансі кошти у сумі 6 300грн. було спрямовано на сплату судового збору за подання заяви про порушення даної справи про банкрутство. Таким чином, боржник неспроможний погасити наявну поточну кредиторську заборгованість за товари, роботи послуги у зв'язку з відсутністю майна, що свідчить про наявність ознак неплатоспроможності ТОВ „Легион-Трейд".
Згідно ч.6 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за наслідками розгляду заяви про порушення справи про банкрутство та відзиву боржника господарський суд виносить ухвалу про: порушення провадження у справі про банкрутство; відмову у порушенні провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо боржника застосовуються такі судові процедури банкрутства: розпорядження майном боржника; мирова угода; санація (відновлення платоспроможності) боржника; ліквідація банкрута.
Частиною 3 ст.7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спрощений порядок застосовується під час ліквідації банкрута без застосування процедур розпорядження майном та санації.
Відповідно до ч.2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.
Таким чином, стаття 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка регламентує особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником, регулює спрощений порядок розгляду справ про банкрутство, оскільки положення вказаної статті не передбачають застосування процедур розпорядження майном боржника та санації.
У зв'язку з викладеним, в ухвалі про порушення провадження у справі про банкрутство боржника, що ліквідується власником, зазначається частина відомостей, передбачена ч.9 ст.16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а саме: відомості про порушення провадження у справі про банкрутство та введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.
Враховуючи викладене, суд встановив наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство, передбачених ст.ст. 10, 16, 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.
Після прийняття рішення про порушення справи про банкрутство виникає актуальність дослідження матеріалів справи щодо ліквідатора у перспективі визнання боржника банкрутом (введення ліквідаційної процедури). У заяві про порушення справи про банкрутство ТОВ „Легион-Трейд" заявник просив суд призначити ліквідатором банкрута гр.ОСОБА_4, який виконував обов'язки голови ліквідаційної комісії у досудовій процедурі ліквідації товариства. При перевірці у підготовчому засіданні суду дотримання заявником порядку ліквідації боржника було встановлено відсутність відомостей щодо порушення головою ліквідаційної комісії гр.ОСОБА_4 процедури досудової ліквідації боржника або інших відомостей, що можуть свідчити про існування перешкод для виконання гр.ОСОБА_4 у майбутньому (у разі визнання боржника банкрутом) функцій ліквідатора банкрута. Також, суд враховує, що за даними досудової процедури ліквідації, у боржника відсутнє будь-яке майно, для реалізації якого ліквідатору потрібні були б додаткові професійні навички, якими може володіти арбітражний керуючий; призначення ліквідатором у справі голови ліквідаційної комісії не потребуватиме додаткового часу для передачі статутної, бухгалтерської та іншої реєстраційної документації, а також виключить можливість створення безнадійної заборгованості по сплаті грошової винагороди арбітражному керуючому, послуги якого є платними. З врахуванням зазначеного, на даній стадії розгляду справи, суд не вважає за доцільне вчиняти запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого, однак, зазначає що у разі суттєвих змін обставин справи (виявлення майна банкрута, відсторонення попереднього ліквідатора у добровільному або примусовому порядку, ін.) вказана процедурна дія може бути вчинена на будь-якій стадії розгляду справи.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 9, 10, 11, 16, 19, 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 64, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
У Х В А Л И В:
1.Порушити провадження у справі за заявою боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Легион-Трейд" (65014, м.Одеса, вул.Ільфа і Петрова, буд.20, оф.48; код ЄДРПОУ 38109986) про визнання банкрутом за положеннями ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
2.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів (зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію).
Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна н стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
Мораторій на задоволення вимог кредиторів застосовується до вимог кредиторів щодо відшкодування збитків, що виникли через відмову боржника від виконання правочинів (договорів) у процедурі санації.
Дія мораторію на задоволення вимог кредиторів не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю та життю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматись від їх вчинення.
Дія мораторію не поширюється на задоволення вимог кредиторів у разі одночасного задоволення вимог кредиторів у процедурі розпорядження майном керуючим санацією згідно з планом санації або ліквідатором у ліквідаційній процедурі в порядку черговості, встановленому цим Законом.
Стягнення грошових коштів за вимогами кредиторів за зобов'язаннями, на які не поширюється дія мораторію, провадиться з рахунку боржника в установі банку. Контроль за такими стягненнями здійснює арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).
Звернення стягнення на майно боржника за вимогами, на які не поширюється дія мораторію, здійснюється виключно за ухвалою господарського суду, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство боржника.
Ухвала є підставою для зупинення виконавчого провадження відповідно до ч.2 ст. 19 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
3.Призначити засідання суду на "04" серпня 2014 р. о 15:00 год.
Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Одеської області за адресою: м.Одеса, пр-т. Шевченка, 29, в залі судового засідання № 5 (3-й поверх), тел. (0482)307-997.
4.Зобов?язати надати:
заявника (боржника): докази, що підтверджують неплатоспроможність боржника.
Явку заявника (боржника) визнати обов`язковою.
Ухвала про порушення провадження у справі набирає законної сили з моменту її винесення згідно з ч.4 ст. 8, ч.13 ст. 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Копію ухвали надіслати: ДПІ у Київському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області, Київському районному суду м.Одеси, Одеському адміністративному окружному суду, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, Першому Київському ВДВС Одеського МУЮ.
Суддя Антощук С.І.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2014 |
Оприлюднено | 25.07.2014 |
Номер документу | 39879242 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні