ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-602, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Борискін С.А.
Суддя-доповідач:Капустинський М.М.
УХВАЛА
іменем України
"23" липня 2014 р. Справа № 817/776/14
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Капустинського М.М.
суддів: Мацького Є.М.
Шидловського В.Б.,
при секретарі Рожко М.М. ,
за участю представника апелянта, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "12" травня 2014 р. у справі за позовом Приватного підприємства "ПРОДТРЕЙД.КОМ" до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення ,
ВСТАНОВИВ:
17 березня 2014 року позивач - Приватне підприємство "ПРОДТРЕЙД.КОМ" звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0000871544 від 22 листопада 2013 року.
Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від "12" травня 2014 року позов задоволено повністю.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області від 22.11.2013 року № 0000871544 та від 28.02.2014 року № 0000241501.
Вважаючи, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, відповідач - Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області звернулася до Житомирського апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нове рішення яким у задоволенні адміністративного позову - відмовити.
Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, проаналізувавши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Встановлено, що посадовими особами органу державної податкової інспекції з 31.10.2013 року по 06.11.2013 року, проведена документальна позапланова виїзна перевірка Приватного підприємства "ПРОДТРЕЙД.КОМ", з питань достовірності нарахування сум від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання і сумою податкового кредиту та сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість задекларованого до відшкодування на рахунок платника у банку по декларації з ПДВ за серпень, вересень 2013 року.
В ході проведення перевірки встановлено:
- порушення пункту 198.3 статті 198, пункту 200.3, пункту 200.4 статті 200 Податкового кодексу України, при відображені позивачем завищено заявлену суму бюджетного відшкодування за серпень 2013 року на 64953,00 грн.; заявлену суму бюджетного відшкодування за вересень 2013 року на 144601,00 грн.; завищено суму від'ємного значення за вересень 2013 року на суму 127790,00 грн.;
- порушення пункту 198.2 статті 198, пункту 200.3, пункту 200.4 статті 200 Податкового кодексу України, при відображені позивачем завищено суму бюджетного відшкодування за серпень 2013 року на 64953,00 грн.; завищено заявлену суму бюджетного відшкодування за вересень 2013 року на суму 144601,00 грн.
За наслідками документальної позапланової виїзної перевірки відповідачем складено акт №119/17-16-15-01/37131282 від 12.11.2013 року.
На підставі акта перевірки, відповідачем прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення:
- №0000871544 від 22 листопада 2013 року, про зменшення суми бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість за серпень 2013 року та вересень 2013 року у розмірі 210544,00 грн., та застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) у розмірі 52636,00 грн.;
- №0000881544 від 22 листопада 2013 року, про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість за вересень 2013 року у розмірі 127790,00 грн.
Не погодившись з вказаними висновками викладеними в акті перевірки від 12.11.2013 року та винесеними на його основі податковим повідомленням-рішенням, позивач скористався правом на адміністративне оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень.
Рішенням про результати розгляду повторної скарги, прийнятого Міністерством доходів і зборів України за №3508/6/99-99-10-01-15 від 21 лютого 2014 року, скаргу частково задоволено, податкове повідомлення-рішення №0000881544 від 22 листопада 2013 року скасовано, а замість нього відповідачем прийнято нове податкове повідомлення-рішення форми "В4" № 0000241501 від 28 лютого 2014 року, про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість за вересень 2013 року у розмірі 127790,00 грн..
Матеріали справи свідчать, що Приватне підприємство "ПРОДТРЕЙД.КОМ", є платником податку на додану вартість з 01.07.2010 року, згідно з свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість №100290703.
Колегією суддів встановлено, що 03 червня 2013 року між Продавцем ТзОВ "ЄВРОХІМ" ЛТД" та Покупцем Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ", укладено Договір купівлі-продажу продукції №3-06/2013.
За умовами Договору Продавець виробляє та продає, а Покупець купує продукцію - біопаливо (паливні гранули, пелети, брикети, макуха технічна) в кількості та за цінами, згідно накладних (п.п.1.1 п.1 Договору).
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 231900,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 38650,00 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 299 від 12.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 300 від 15.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 295 від 16.07.2013 року на суму 34008,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 5668,00 грн.);
- № 301 від 18.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 302 від 20.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 303 від 26.07.2013 року на суму 25300,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4216,67 грн.);
- № 338 від 30.07.2013 року на суму 26400,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4400,00 грн.);
- № 340 від 31.07.2013 року на суму 47632,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 7938,67 грн.);
податковими накладними:
- № 19 від 12.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,7 грн.);
- № 20 від 15.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 22 від 16.07.2013 року на суму 34008,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 5668,00 грн.);
- № 23 від 18.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 28 від 20.07.2013 року на суму 24640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4106,67 грн.);
- № 33 від 26.07.2013 року на суму 25300,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4216,67 грн.);
- № 41 від 30.07.2013 року на суму 26400,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4400,00 грн.);
- № 43 від 31.07.2013 року на суму 47632,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 7938,67 грн.).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 581098,98 грн. (у т.ч. ПДВ - 96849,84 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 363 від 02.08.2013 року на суму 51244,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8540,67 грн.);
- № 296 від 02.08.2013 року на суму 29514,24 грн. (у т.ч. ПДВ - 4919,04 грн.);
- № 297 від 02.08.2013 року на суму 29514,24 грн. (у т.ч. ПДВ - 4919,04 грн.);
- № 362 від 03.08.2013 року на суму 26800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4466,67 грн.);
- № 364 від 05.08.2013 року на суму 50048,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8341,33 грн.);
- № 372 від 05.08.2013 року на суму 46057,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 7676,25 грн.);
- № 365 від 06.08.2013 року на суму 50841,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8473,58 грн.);
- № 371 від 07.08.2013 року на суму 48334,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8055,75 грн.);
- № 366 від 12.08.2013 року на суму 50416,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8402,67 грн.);
- № 370 від 14.08.2013 року на суму 48127,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8021,25 грн.);
- № 367 від 15.08.2013 року на суму 50623,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8437,17 грн.);
- № 368 від 16.08.2013 року на суму 48334,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8055,75 грн.);
- № 369 від 19.08.2013 року на суму 51244,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8540,67 грн.);
податковими накладними:
- № 2 від 02.08.2013 року на суму 51244,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8540,67 грн.);
- № 3 від 02.08.2013 року на суму 29514,24 грн. (у т.ч. ПДВ - 4919,04 грн.);
- № 4 від 02.08.2013 року на суму 29514,24 грн. (у т.ч. ПДВ - 4919,04 грн.);
- № 8 від 03.08.2013 року на суму 26800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4466,67 грн.);
- № 9 від 05.08.2013 року на суму 50048,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8341,33 грн.);
- № 10 від 05.08.2013 року на суму 46057,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 7676,25 грн.);
- № 11 від 06.08.2013 року на суму 50841,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8473,58 грн.);
- № 13 від 07.08.2013 року на суму 48334,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8055,75 грн.);
- № 16 від 12.08.2013 року на суму 50416,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8402,67 грн.);
- № 18 від 14.08.2013 року на суму 48127,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8021,25 грн.);
- № 19 від 15.08.2013 року на суму 50623,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8437,17 грн.);
- № 21 від 16.08.2013 року на суму 48334,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 8055,75 грн.);
- № 22 від 19.08.2013 року на суму 51244,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 8540,67 грн.).
В вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 234416,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 39069,33 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 395 від 16.09.2013 року на суму 54120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 9020,00 грн.);
- № 396 від 18.09.2013 року на суму 54120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 9020,00 грн.);
- № 397 від 19.09.2013 року на суму 54120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 9020,00 грн.);
- № 398 від 23.09.2013 року на суму 35096,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 5849,33 грн.);
- № 399 від 26.09.2013 року на суму 36960,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 6160,00 грн.);
податковими накладними:
- № 15 від 16.09.2013 року на суму 54120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 9020,00 грн.);
- № 20 від 18.09.2013 року на суму 54120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 9020,00 грн.);
- № 21 від 19.09.2013 року на суму 54120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 9020,00 грн.);
- № 24 від 23.09.2013 року на суму 35096,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 5849,33 грн.);
- № 26 від 26.09.2013 року на суму 36960,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 6160,00 грн.).
08 липня 2013 року між ТОВ "ЕКОГРАН" (Постачальник) та Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Покупець), укладено Договір поставки № 08/07/2013.
За умовами Договору Постачальник зобов'язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець прийняти та оплатити паливні гранули пресовані з деревини (пелети) (п.п.1.1 п.1 Договору).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "ЕКОГРАН" на загальну суму 17600,00 суму грн. (у т.ч. ПДВ - 2933,33 грн.), що підтверджується:
- видатковою накладною № РН-0000239 від 07.08.2013 року на суму 17600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2933,22 грн.);
- податковою накладною № 277 від 07.08.2013 року на суму 17600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2933,22 грн.).
18 липня 2013 року між Фермерським господарством "Алмаз-Р" (Постачальник) та Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ", укладено Договір поставки товарів № 68.
За умовами Договору Постачальник зобов'язується протягом усього терміну дії Договору поставляти та передавати у власність Покупця товар разом з товаросупровідною документацією, а Покупець зобов'язується приймати такий товар та своєчасно оплачувати його вартість.
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 46029,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 7671,58 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № РН-000040 від 18.07.2013 року на суму 22278,30 грн. (у т.ч. ПДВ - 3713,05 грн.);
- № РН-000042 від 19.07.2013 року на суму 23751,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 3958,53 грн.);
податковими накладними:
- № 22/2 від 18.07.2013 року на суму 22278,30 грн. (у т.ч. ПДВ - 3713,05 грн.);
- № 24/2 від 19.07.2013 року на суму 23751,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 3958,53 грн.).
20 липня 2013 року між Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Покупець) та Фермерським господарством "Вікторія-8" (Продавець), укладено Договір поставки № 1-20/07/13.
За умовами Договору, Продавець постачає та передає у власність Покупця продукцію сільськогосподарського походження, а Покупець зобов'язаний прийняти таку продукцію, сплатити її вартість та реалізувати продукцію від свого імені та за власний рахунок (п.п.1.1 п.1 Договору).
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 99106,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 16517,74 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № РН-2 від 22.07.2013 року на суму 22814,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 3802,40 грн.);
- № РН-3 від 25.07.2013 року на суму 15350,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2558,33 грн.);
- № РН-6 від 26.07.2013 року на суму 14800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2466,67 грн.);
- № РН-4 від 25.07.2013 року на суму 14830,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2471,67 грн.);
- № РН-5 від 26.07.2013 року на суму 16150,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2691,67 грн.);
- № РН-7 від 26.07.2013 року на суму 15162,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2527,00 грн.);
податковими накладними:
- № 2/2 від 22.07.2013 року на суму 22814,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 3802,40 грн.);
- № 3/2 від 25.07.2013 року на суму 15350,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2558,33 грн.);
- № 6/2 від 26.07.2013 року на суму 14800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2466,67 грн.);
- № 4/2 від 25.07.2013 року на суму 14830,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2471,67 грн.);
- № 5/2 від 26.07.2013 року на суму 16150,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2691,67 грн.);
- № 7/2 від 26.07.2013 року на суму 15162,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2527,00 грн.).
01 серпня 2013 року між ТОВ "СКАЙ ГРУП ПЛЮС" (Постачальник) та Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Покупець) було укладено Договір постачання № 1308/01.
За умовами Договору, Постачальник передає, а Покупець приймає макуху паливну з відходів соняшника.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 30282,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 5047,00 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 1308/30 від 30.08.2013 року на суму 15134,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2522,33 грн.);
- № 1308/31 від 31.08.2013 року на суму 15148,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2524,67 грн.);
податковими накладними:
- № 220 від 30.08.2013 року на суму 15134,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2522,33 грн.);
- № 250 від 31.08.2013 року на суму 15148,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2524,67 грн.).
01 серпня 2013 року між Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Покупець) та ТОВ "Біоенерджі-Вінниця" (Постачальник), укладено Договір поставки № 01-08/13.
Відповідно до умов Договору, Постачальник зобов'язується поставити у власність Покупця солому, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити замовлений товар (п.п.1.1 п.1 Договору).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контргентом на загальну суму 17296,00 грн. (у т.ч. ПДВ -2882,66 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 32 від 01.08.2013 року на суму 8696,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1449,33 грн.);
- № 33 від 02.08.2013 року на суму 8600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1433,33 грн.);
податковими накладними:
- № 1 від 01.08.2013 року на суму 8696,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1449,33 грн.);
- № 2 від 02.08.2013 року на суму 8600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1433,33 грн.).
27 серпня 2013 року між ТОВ "Біотех системс" (Виконавець) та Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Замовник), укладено Договір № 27-08-13/КП.
Відповідно до умов Договору, Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виготовити з своїх матеріалів, з використанням свого обладнання і передати у встановлений термін у власність Замовника Продукцію: пелети діаметр 8 мм (п.п.1.1 п.1 Договору).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 19800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3300,00 грн.), що підтверджується:
- видатковою накладною № 1599 від 29.08.2013 року на суму 19800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3300,00 грн.);
- податковою накладною № 236 від 29.08.2013 року на суму 19800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3300,00 грн.).
В вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 19800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3300,00 грн.), що підтверджується:
- видатковою накладною № 1743 від 20.09.2013 року на суму 19800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3300,00 грн.);
- податковою накладною № 137 від 20.09.2013 року на суму 19800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 3300,00 грн.).
16 вересня 2013 року між ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ" (Продавець) та Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Покупець), укладено Договір купівлі-продажу № 5.
За умовами Договору, Продавець зобов'язується передати у власність Покупця гранулу паливну з лушпиння соняшника (в Біг-Бегах), власного виробництва, а Покупець зобов'язується оплатити та прийняти товар (п.п.1.1 п.1 Договору).
В вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 95192,94 грн. (у т.ч. ПДВ - 15865,49 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № АП-0000056 від 17.09.2013 року на суму 13640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2273,33 грн.);
- № АП-0000064 від 19.09.2013 року на суму 13652,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 2275,40 грн.);
- № АП-000067 від 20.09.2013 року на суму 13640,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2273,33 грн.);
- № АП-0000071 від 21.09.2013 року на суму 13674,10 грн. (у т.ч. ПДВ - 2279,02 грн.);
- № АП-0000073 від 24.09.2013 року на суму 133364,10 грн. (у т.ч. ПДВ -2227,35 грн.);
- № АП-000075 від 27.09.2013 року на суму 23582,24 грн. (у т.ч. ПДВ - 3263,72 грн.);
податковими накладними:
- № 5 від 17.09.2013 року на суму 27280,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4546,67 грн.);
- № 11 від 19.09.2013 року на суму 13652,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 2275,40 грн.);
- № 14 від 20.09.2013 року на суму 27267,60 грн. (у т.ч. ПДВ - 4544,60 грн.);
- № 17 від 21.09.2013 року на суму 46,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 7,75 грн.);
- № 18 від 24.09.2013 року на суму 13593,50 грн. (у т.ч. ПДВ - 2265,58 грн.);
- № 21 від 27.09.2013 року на суму 13352,94 грн. (у т.ч. ПДВ - 2225,49 грн.).
22 липня 2013 року між ТОВ "БРВ-Україна" (Виконавець) та Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Замовник), укладено Договір №186.
За умовами Договору, Виконавець зобов'язується надавати Замовнику послуги при здійсненні митних процедур стосовно вантажів і транспортних засобів Замовника, використовуючи технічні, організаційні можливості і територію Виконавця (п.п.1.1 п.1 Договору).
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 3063,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 510,50 грн.), що підтверджується:
актами виконаних робіт (наданих послуг):
- від 19.07.2013 року на суму 396,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 66,00 грн.);
- від 22.07.2013 року на суму 663,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 110,50 грн.);
- від 25.07.2013 року на суму 366,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 61,00 грн.);
- від 29.07.2013 року на суму 732,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 122,00 грн.);
- від 30.07.2013 року на суму 906,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 151,00 грн.);
податковими накладними:
- № 579 від 19.07.2013 року на суму 396,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 66,00 грн.);
- № 648 від 22.07.2013 року на суму 663,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 110,50 грн.);
- № 742 від 24.07.2013 року на суму 366,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 61,00 грн.);
- № 834 від 26.07.2013 року на суму 366,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 61,00 грн.);
- № 843 від 29.07.2013 року на суму 366,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 61,00 грн.);
- № 875 від 29.07.2013 року на суму 732,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 122,00 грн.);
- № 885 від 30.07.2013 року на суму 174,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 29,00 грн.).
16 серпня 2013 року між Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" (Довіритель) та ПП "ВІТЕС" (Повірений), укладено Договір Доручення № 0176 на декларування та митне оформлення товарів.
За умовами Договору, Довіритель доручає, а Повірений зобов'язується за обумовлену плату і в обумовлений термін надавати послуги по декларуванню товарів, майна, транспортних засобів та інших предметів Довірителя, що переміщуються через митний кордон України, та їх оформленню у митницях України, а також надавати інші пов'язані з зовнішньоекономічною діяльністю Довірителя послуги.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 300,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 50,00 грн.), що підтверджується:
- актом № ОУ-0001230 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16.08.2013 року;
- податковою накладною № 90 від 16.08.2013 року.
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з Державною установою "Рівненський обласний лабораторний центр Держсанепідемслужби України" на загальну суму 576,54 грн. (у т.ч. ПДВ - 94,59 грн.), що підтверджується:
актами виконаних робіт (наданих послуг):
- № 01/1748 від 11.07.2013 року на суму 197,09 грн. (у т.ч. ПДВ - 32,85 грн.);
- № 01/1772 від 12.07.2013 року на суму 173,36 грн. (у т.ч. ПДВ - 28,89 грн.);
- № 01/1809 від 16.07.2013 року на суму 197,09 грн. (у т.ч. ПДВ - 32,85 грн.);
податковими накладними:
- № 177 від 12.07.2013 року на суму 197,09 грн. (у т.ч. ПДВ - 32,85 грн.);
- № 176 від 12.07.2013 року на суму 173,36 грн. (у т.ч. ПДВ - 28,89 грн.);
- № 221 від 16.07.2013 року на суму 197,09 грн. (у т.ч. ПДВ - 32,85 грн.).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарську операцію з Державною установою "Рівненський обласний лабораторний центр Держсанепідемслужби України" на загальну суму 99,83 грн. (у т.ч. ПДВ - 16,64 грн.), що підтверджується:
- актом здачі-приймання наданих послуг № 01/2705 від 28.08.2013 року на суму 99,83 грн. (у т.ч. ПДВ - 16,64 грн.);
- податковою накладною № 296 від 28.08.2013 року на суму 99,83 грн. (у т.ч. ПДВ - 16,64 грн.).
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з Рівненською торгово-промисловою палатою на загальну суму 1863,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 310,50 грн.), що підтверджується:
актом виконаних надання послуг від 29.07.2013 року на загальну суму 1863,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 310,50 грн.);
податковими накладними:
- № 476 від 19.07.2013 року на суму 207,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 34,50 грн.);
- № 402 від 17.07.2013 року на суму 207,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 34,50 грн.);
- № 515 від 22.07.2013 року на суму 414,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 69,00 грн.);
- № 579 від 24.07.2013 року на суму 207,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 34,50 грн.);
- № 659 від 26.07.2013 року на суму 414,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 69,00 грн.);
- № 708 від 29.07.2013 року на суму 414,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 69,00 грн.).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з Рівненською торгово-промисловою палатою на загальну суму 2190,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 365,00 грн.), що підтверджується:
актом надання послуг за період з 01 серпня 2013 року по 31 серпня 2013 року від 31.08.2013 року на суму 2190,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 365,00 грн.);
податковими накладними:
- № 78 від 05.08.2013 року на суму 207,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 34,50 грн.);
- № 218 від 09.08.2013 року на суму 621,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 103,50 грн.);
- № 402 від 16.08.2013 року на суму 621,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 103,50 грн.);
- № 452 від 19.08.2013 року на суму 120,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 20,00 грн.);
- № 515 від 21.08.2013 року на суму 207,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 34,50 грн.);
- № 565 від 22.08.2013 року на суму 414,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 69,00 грн.).
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з ТОВ ГФ "Камаз-Транс-Сервіс" на загальну суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.), що підтверджується:
- актом здачі-приймання виконаних робіт № А0000008750 від 22.07.2013 року на суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.);
- податковою накладною № 599 від 22.07.2013 року на суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.);
- товарно-транспортною накладною.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ ГФ "Камаз-Транс-Сервіс" на загальну суму 3800,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 633,33 грн.), що підтверджується:
- актом № А0000009426 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 27.08.2013 року;
- податковою накладною № 885 від 27.08.2013 року;
- товарно-транспортною накладною.
В вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 14100,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2350,00 грн.), що підтверджується:
актами здачі-прийняття робіт (надання послуг):
- № А0000009647 від 05.09.2013 року на суму 6300,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1050,00 грн.);
- № А0000009774 від 18.09.2013 року на суму 4600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 766,67 грн.);
- № А0000010110 від 30.09.2013 року на суму 3200,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 533,33 грн.);
податковими накладними:
- № 448 від 05.09.2013 року на суму 6300,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1050,00 грн.);
- № 640 від 18.09.2013 року на суму 4600,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 766,67 грн.);
- № 997 від 30.09.2013 року на суму 3200,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 533,33 грн.);
товарно-транспортними накладними.
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з ТОВ "АФ-Транс" на загальну суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.), що підтверджується:
- актом надання послуг № 311 від 24.07.2013 року на суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500 грн.);
- податковою накладною № 315 від 24.07.2013 року на суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.);
- товарно-транспортною накладною.
В липні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "ВІКТОРІЯ-ТРАНС-СЕРВІС" на загальну суму 2900,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 483,33 грн.), що підтверджується:
- актом здачі-приймання робіт № 2 від 25.07.2013 року;
- податковою накладною № 1 від 25.07.2013 року.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ПП "СТД АГРО" на загальну суму 11076,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1846,00 грн.), що підтверджується:
- накладною № 50 від 06.08.2013 року на суму 11076,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1846,00 грн.);
- податковою накладною № 50 від 06.08.2013 року на суму 11076,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 1846,00 грн.).
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з вказаним контрагентом на загальну суму 118962,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 19827,00 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 54 від 05.09.2013 року на суму 40245,60 грн. (у т.ч. ПДВ - 6707,60 грн.);
- № 56 від 18.09.2013 року на суму 24512,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 4085,40 грн.);
- № 57 від 19.09.2013 року на суму 27204,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4534,00 грн.);
- № 58 від 24.09.2013 року на суму 27000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4500,00 грн.);
податковими накладними:
- № 54 від 05.09.2013 року на суму 40245,60 грн. (у т.ч. ПДВ - 6707,60 грн.);
- № 56 від 18.09.2013 року на суму 24512,40 грн. (у т.ч. ПДВ - 4085,40 грн.);
- № 57 від 19.09.2013 року на суму 27204,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4534,00 грн.);
- № 58 від 24.09.2013 року на суму 27000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 4500,00 грн.).
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ-фірма"АВТОБАН-ПОЛІГРАФ" на загальну суму 676,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 112,67 грн.), що підтверджується:
- накладною №08/1 від 09.08.2013 року;
- податковою накладною № 20 від 08.08.2013 року.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "Компанія Епіграф" на загальну суму 406,20 грн. (у т.ч. ПДВ - 67,70 грн.), що підтверджується:
- видатковою накладною № РН-0013684 від 29.08.2013 року;
- податковою накладною № 210 від 29.08.2013 року.
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "Компанія Епіграф" на загальну суму 645,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 107,50 грн.), що підтверджується:
- видатковою накладною № РН-0013939 від 20.09.2013 року;
- податковою накладною № 174 від 20.09.2013 року.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ДП "ВІЛОНА - міжнародні перевезення" на загальну суму 4000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 666,67 грн.), що підтверджується:
- актом № 401 Про прийняття-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 12.08.2013 року;
- податковою накладною № 392 від 13.08.2013 року;
- товарно-транспортною накладною.
В серпні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ПП "Л ТРАНС" на загальну суму 4100,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 683,33 грн.), що підтверджується:
- актом № ОУ-0000499 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 13.08.2013 року;
- податковою накладною № 21 від 13.08.2013 року;
- товарно-транспортною накладною.
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ПП "БУДМЕХАНІЗАЦІЯ" на загальну суму 42240,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 7040,00 грн.), що підтверджується:
видатковими накладними:
- № 84 від 18.09.2013 року на суму14080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2346,67 грн.);
- № 85 від 19.09.2013 року на суму14080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2346,67 грн.);
- № 86 від 23.09.2013 року на суму14080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2346,67 грн.);
податковими накладними:
- № 77 від 18.09.2013 року на суму14080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2346,67 грн.);
- № 78 від 19.09.2013 року на суму14080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2346,67 грн.);
- № 79 від 23.09.2013 року на суму14080,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 2346,67 грн.).
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "Хризоліт" на загальну суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.), що підтверджується:
актами здачі-прийняття робіт (наданих послуг):
- № 00052 від 17.09.2013 року на суму 1500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 250,00 грн.);
- № 00053 від 17.09.2013 року на суму 1500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 250,00 грн.);
- № від .09.2013 року на суму грн. (у т.ч. ПДВ - грн.);
податковими накладними:
- № 8 від 17.09.2013 року на суму 1500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 250,00 грн.);
- № 9 від 17.09.2013 року на суму 1500,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 250,00 грн.);
товарно-транспортними накладними.
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ-ФІРМА "АВТОБАН-ПОЛІГРАФ" на загальну суму 214,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 35,67 грн.), що підтверджується:
- видатковою накладною № АП-0001878 від 04.09.2013 року;
- податковою накладною № 5 від 03.09.2013 року.
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ПП "КОМПАНІЯ "СХІДЕНЕРГО" на загальну суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.), що підтверджується:
- актом здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № ОУ-239 від 02.09.2013 року;
- податковою накладною № 1 від 02.09.2013 року;
- товарно-транспортною накладною.
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "Ві Ван Транс" на загальну суму 3000,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 500,00 грн.), що підтверджується:
- актом надання послуг № 61 від 10.09.2013 року;
- податковою накладною № 3 від 10.09.2013 року;
- товарно-транспортною накладною.
У вересні 2013 року позивачем здійснено господарських операцій з контрагентом ТОВ "ГОЛД С" на загальну суму 4400,00 грн. (у т.ч. ПДВ - 733,33 грн.), що підтверджується:
- актом здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № ОУ-000013 від 23.09.2013 року;
- податковою накладною № 10 від 23.09.2013 року;
- товарно-транспортною накладною.
Придбані Приватним підприємством "ПРОДТРЕЙД.КОМ" у липні-вересні 2013 року товарно-матеріальні цінності та послуги, оплачені позивачем, що підтверджується долученими до матеріалів справи виписками банку за липень-вересень 2013 року.
Колегією суддів встановлено, що перевезення позивачем товарно-матеріальних цінностей за кордон здійснювалося з залученням контрагентів-перевізників.
При цьому, за вказаними господарськими операціями, позивачем не формувався податковий кредит з податку на додану вартість, відповідно до підпункту "а" підпункту 195.1.3 пункту 195.1 статті 195 Податкового кодексу України, яким передбачено, що до операцій, що підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою податку на додану вартість, відносяться постачання послуг з міжнародного перевезення пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
Колегією суддів встановлено, що позивачем укладено низку зовнішньоекономічних договорів (контрактів), щодо продажу товарно-матеріальних цінностей (макуха соняшникова, знежирена для спалювання; брикети паливні, відходи деревини; гранули паливні з відходів соломи; пелети соняшникової макухи для спалювання).
До матеріалів справи долучені вантажно-митні декларації за липень-вересень 2013 року, які підтверджують факти продажу товарів (макуха соняшникова, знежирена для спалювання; брикети паливні, відходи деревини; гранули паливні з відходів соломи; пелети соняшникової макухи для спалювання) позивачем контрагента-покупцям.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, які виникли між сторонами, колегія суддів зазначає наступне.
Підпунктом 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, передбачено, що господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року № 996-XIV, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій, є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Відповідно до частини 2 статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року № 996-XIV передбачено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату і місце складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до підпункту "а" пункту 198.1 статті 198 Податкового кодексу України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту, виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.
Пунктом 198.2 статті 198 Податкового кодексу України, встановлено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту, вважається дата тієї події, що відбулася раніше, або дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг, або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до пункту 198.4 статті 198 Податкового кодексу України, якщо платник податку придбає (виготовляє) товари/послуги та необоротні активи, які призначаються для їх використання в операціях, що не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування, то суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з таким придбанням (виготовленням), не відносяться до податкового кредиту зазначеного платника.
Відповідно до пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями.
Відповідно до пункту 200.1 статті 200 Податкового кодексу України, сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Відповідно до пункту 200.3 статті 200 Податкового кодексу України, при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Статтею 201 Податкового кодексу України, визначені основні положення щодо податкової накладної, зокрема, вказані обов'язкові вимоги до змісту податкової накладної.
Пунктом 201.8 вказаної норми встановлено, що право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту "а" пункту 201.11 статті 201 Податкового кодексу України, підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, також є:
- транспортний квиток;
- готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку;
- інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами.
Колегією суддів встановлено, що позивач не підпадає під категорію платників податків, які не мають права на отримання бюджетного відшкодування, що передбачено пунктом 200.5 статті 200 Податкового кодексу України.
Відповідно до підпункту 5.2 пункту 2 Розділу ІІ Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України за № 984 від 22.12.2010 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 січня 2011 року за № 34/18772, передбачено, що у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення необхідно, зокрема:
- чітко викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів, що порушені платником податків, зазначити період (місяць, квартал, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, в результаті якої здійснено це порушення, при цьому додати до акта письмові пояснення посадових осіб платника податків або його законних представників щодо встановлених порушень;
- зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку, про неналежне оформлення результатів перевірки, зокрема, висновки податкового органу ґрунтуються виключно на припущеннях, без посилання на первинні документи, які підтверджували б наявність факту порушення.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Приписами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
За таких обставин, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов правомірного висновку, що відповідачем не доведено правомірність прийняття податкових повідомлень-рішень: № 0000871544 від 22 листопада 2013 року та № 0000241501 від 28 лютого 2014 року, а відтак вони підлягають визнанню протиправними та скасуванню.
Відповідно до ст.200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Оскільки постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "12" травня 2014 року винесено з правильним застосуванням норм матеріального та процесуального права і суд дав правильну оцінку обставинам справи, то колегія суддів апеляційної інстанції не знаходить підстав, які могли б призвести до зміни чи скасування зазначеної постанови.
Доводи, наведені апелянтом в поданій ним апеляційній скарзі не спростовують висновків суду першої інстанції.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "12" травня 2014 р. без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя М.М. Капустинський
судді: Є.М. Мацький
В.Б. Шидловський
З оригіналом згідно: суддя
Повний текст cудового рішення виготовлено "23" липня 2014 р.
Роздруковано та надіслано: рек з пов про вруч
1- в справу:
2 - позивачу: Приватне підприємство "ПРОДТРЕЙД.КОМ" вул.Соборна,32, кв.22, м.Рівне, 33028
3- відповідачу: Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області вул.Відінська,8, м.Рівне, 33023
- ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2014 |
Оприлюднено | 29.07.2014 |
Номер документу | 39907942 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Капустинський М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні