ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Адреса: 88000, м.Ужгород, вул.Коцюбинського, 2-а тел.: 61-72-21
ПОСТАНОВА
"12" серпня 2014 р. Справа № 907/369/14
За заявою комунального підприємства „Центральна районна аптека № 24" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" про банкрутство комунального підприємства „Центральна районна аптека № 24" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" (90000 смт. Міжгір"я Закарпатської області, вул. Шевченка, 67, код ЄДРПОУ 01977263)
Суддя господарського суду - Ушак І.Г.
представники:
боржника - Котик В.М., голова ліквідаційної комісії, Бобрик Я.М., заступник начальника управління з питань майна комунальної власності Закарпатської ОДА - органу управління боржника;
ДПІ у Міжгірському районі - Гайович В.М., представник за довіреністю
Комунальне підприємство „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я " Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" (далі - підприємство, боржник) звернулося до суду із заявою про порушення справи про банкрутство та визнання банкрутом зазначеного підприємства в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон), посилаючись на те, що під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість останнього задоволити вимоги кредиторів у повному обсязі через недостатність вартості майна боржника.
Ухвалою господарського суду Закарпатської області від 22.05.14 порушено провадження у справі про банкрутство підприємства, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. На сайті Вищого господарського суду України здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення провадження про банкрутство боржника у даній справі, після чого до суду надійшла заява від ДПІ у Міжгірському районі про наявність кредиторських вимог до боржника на загальну суму 75015,59 грн., в т.ч. 46259,94 грн. - податкових зобов'язань, 12507,68 грн. штрафних (фінансових) санкцій та 16247,97 грн. пені.
Присутній у судовому засіданні представник боржника визнає зазначені вимоги та просить суд визнати підприємство як боржника, який ліквідується та активів якого недостатньо для задоволення вимог кредиторів, банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатора в порядку, встановленому Законом для призначення розпорядника майном, поклавши на нього як голову ліквідаційної комісії обов'язки ліквідатора підприємства з огляду на скрутне фінансове становище підприємства та відсутність коштів, які можуть бути використані для оплати послуг арбітражного керуючого.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, суд
ВСТАНОВИВ:
Комунальне підприємство „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" зареєстровано як юридична особа з ідентифікаційним кодом 01977263, місцезнаходженням за адресою: 90000 смт. Міжгір'я Закарпатської області, вул. Шевченка, 67, видами діяльності - 24.42.0 виробництво фармацевтичних препаратів і матеріалів, 52.31.0 роздрібна торгівля фармацевтичними товарами, 52.32.0 роздрібна торгівля медичними та ортопедичними товарами, 52.33.0 роздрібна торгівля косметичними та парфумерними товарами.
25.02.11 власником підприємства - Закарпатською обласною радою - прийнято рішення № 177 від 25.02.11 з урахуванням змін внесених рішенням Закарпатської обласної ради № 329 від 4.11.11 щодо ліквідації комунальних підприємств, зокрема, КП „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір"я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація". Цим же рішенням уповноважено управління з питань майна комунальної власності обласної державної адміністрації здійснити необхідні дії щодо процедури ліквідації суб'єктів господарювання - комунальних підприємств обласної ради що ліквідуються.
Управлінням з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації 22.12.2011 року було прийнято наказ № 75 про створення ліквідаційної комісії комунальних підприємств Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" (ЗОВО "Фармація").
05.01.12 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено запис про рішення засновника підприємства про припинення юридичної особи підприємства за рішенням засновників.
10.01.12 у Бюлетні державної реєстрації № 201 (1) 2012 опубліковано повідомлення про ліквідацію підприємства.
Після публікації оголошення про припинення підприємницької діяльності ліквідаційною комісією було проведено інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу боржника та встановлено відсутність коштів і недостатність майнових активів, вартість яких 16404,00 грн. для погашення кредиторської заборгованості, що становить на суму 118746,03 грн., в т.ч. перед ДПІ у Міжгірському районі - на суму 47598,53 грн.; УПФУ у Міжгірському районі - на суму 1163,51 грн. та іншими юридичними особами та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 - на загальну суму 69983,99 грн.
На підставі даних встановлених ліквідаційною комісією боржника було складено проміжний ліквідаційний баланс, який 14.02.14 був затверджений управлінням з питань майна комунальної власності Закарпатської обласної державної адміністрації - органом управління боржника. 14.02.14 цим же органим було прийнято рішення (наказ № 24-ОД) про звернення до суду з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника з огляду на неможливість оплати кредиторської заборгованості у повному обсязі та завершити ліквідацію не у зв'язку з процедурою банкрутства.
На підтвердження вказаних обставин суду було подано рішення власника про ліквідацію підприємства, докази звернення до державного реєстратора, податкового органу та фондів загальнообов'язкового соціального страхування з відповідним повідомленням та для з'ясування питання про наявність заборгованості перед бюджетом та позабюджетними державними цільовими фондами, довідки державних реєстраційних органів, що здійснюють реєстрацію майнових активів (різного роду рухомого та нерухомого майна), матеріали інвентаризації, довідки з банківських установ тощо. До матеріалів справи боржником долучено інформацію Фонду державного майна України про відсутність державного майна на балансі підприємства.
Після порушення провадження у даній справі до суду надійшла також заява ДПІ у Міжгірському районі про наявність кредиторських вимог до підприємства на загальну суму 75015,59 грн., в т.ч. 46259,94 грн. - податкових зобов'язань, 12507,68 грн. штрафних (фінансових) санкцій та 16247,97 грн. пені, що визнається боржником.
У ході судового розгляду справи за результатами дослідження та аналізу поданих боржником документів доведено неспроможність останнього виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами.
Приписами Цивільного кодексу України (ст.ст. 104, 110) встановлено, що юридична особа може бути припинена шляхом, зокрема, ліквідації за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами. У разі, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому.
За приписами ч. 2 ст. 95 Закону за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора у порядку, встановленому цим Законом.
Враховуючи наявні у матеріалах справи докази та встановлені у ході судового розгляду обставини щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації.
За приписами ст. 95 Закону обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. З огляду на наведені приписи Закону клопотання боржника щодо призначення ліквідатором боржника голову ліквідаційної комісії суд вважає за можливе задоволити, приймаючи до уваги фінансове становище боржника, а також відсутність у нього грошових коштів для оплати послуг арбітражного керуючого.
На підставі вищенаведеного, керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України,
СУД ПОСТАНОВИВ:
1. Визнати банкрутом комунальне підприємство „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" (90000 смт. Міжгір'я Закарпатської області, вул. Шевченка, 67, код ЄДРПОУ 01977263).
2. Відкрити ліквідаційну процедуру комунального підприємства „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація".
3. Призначити ліквідатором голову ліквідаційної комісії комунального підприємства „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" Котика Валерія Михайловича (АДРЕСА_1, ід. код НОМЕР_1).
4. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання комунального підприємства „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" банкрутом, текст якого додається.
5. Завершити господарську діяльність комунального підприємства „Центральна районна аптека № 24 смт. Міжгір'я" Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація" .
6. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважати таким, що настав з 12.08.2014 р.
7. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута з 12.08.2014 р.
8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 12.08.2014 р.
9. Ліквідатору банкрута здійснювати свої повноваження відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема, відкрити спеціальний банківський рахунок, на який зараховуються кошти, отримані від продажу майна банкрута, та здійснюються розрахунки з кредиторами банкрута; після закінчення строку заявлення вимог кредиторів подати суду на затвердження реєстр вимог кредиторів; щомісяця подавати комітету кредиторів та господарському суду звіт про діяльність з відомостями щодо здійснення ліквідаційної процедури; після завершення ліквідаційної процедури подати суду звіт та ліквідаційний баланс.
10. Зобов'язати ліквідатора подати проміжний звіт з відомостями про вжиті заходи з ліквідації для розгляду у судовому засіданні, яке призначити на 25 .0 9.14 на 11:00 год.
11. Копію даної постанови надіслати боржнику, ліквідатору, Управлінню з питань майна комунальної власності, Закарпатській обласній раді, державній податковій інспекції та державному реєстратору за місцем знаходження боржника.
Суддя Ушак І.Г.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2014 |
Оприлюднено | 18.08.2014 |
Номер документу | 40145327 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні