Ухвала
від 07.08.2014 по справі 810/2265/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 810/2265/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Шевченко А.В. Суддя-доповідач: Бистрик Г.М.

У Х В А Л А

Іменем України

07 серпня 2014 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді: Бистрик Г.М.,

суддів: Карпушової О.В., Оксененка О.М.,

при секретарі: Колотушко Г.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу позивача Управління Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі Київської області на Ухвалу Київського окружного адміністративного суду від 05 червня 2013 року у справі за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі Київської області до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Мрія» про стягнення заборгованості, -

В С Т А Н О В И Л А:

У травні 2013 року Управління Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі Київської області звернулись до суду з адміністративним позовом до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Мрія» про стягнення заборгованості в сумі 24 964, 48 грн.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05 червня 2013 року адміністративний позов в частині стягнення заборгованості за списком № 2 за період: січень - листопад 2012 року включно - залишено без розгляду.

Не погоджуючись з прийнятою Ухвалою, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати Ухвалу суду першої інстанції, та направити справу на новий розгляд до суду першої інстанції.

Сторони в судове засідання не з'явились, хоча про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, що згідно з ч. 4 ст. 196 КАС України не перешкоджає судовому розгляду справи, в зв'язку з чим фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними у справі доказами, колегія суддів приходить до наступного.

Перевіряючи правомірність оскаржуваної Ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва, колегія суддів звертає увагу на таке.

Відповідно до частини першої статті 99 КАС адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Таким чином, правовий припис «в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого законом» означає, що позов має подаватися лише в тих межах часу, які встановлені законом. Крім того, можливість захисту прав та інтересів залежить від дотримання строків, встановлених на цей випадок законом.

Частиною третьої цієї статті визначено, що Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк.

Крім того, законодавцем змінено приписи щодо правових наслідків пропуску строку звернення до суду. Чинними положеннями частини першої статті 100 КАС передбачено, що адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи, яка його подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Під час вирішення питання про відкриття провадження у справі суду необхідно перевіряти додержання строку звернення до суду. У разі пропуску такого строку та визнання вказаних особою причин пропуску строку неповажними суд повинен залишити адміністративний позов без розгляду.

Якщо провадження у справі було помилково відкрито за адміністративним позовом, поданим із порушенням строку звернення до адміністративного суду, питання про поновлення якого судом не вирішувалося, і про пропуск строку стало відомо у ході розгляду справи, суд перевіряє поважність причин пропуску строку на звернення до суду і в разі визнання їх неповажними залишає адміністративний позов без розгляду.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, заборгованість відповідача перед Управлінням Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі Київської області складає 24 964, 48 гривень за списком № 2 за період: січень-грудень 2012 року та січень 2013 року включно.

Із адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі Київської області звернулись до суду 03.05.2014 року, тобто з порушенням шестимісячного строку давності щодо звернення до суду про стягнення заборгованості за списком № 2 за січень - листопад 2012 року включно.

Враховуючи вище наведене, суд апеляційної інстанції не вбачає порушень судом першої інстанції норм матеріального права, на які посилається у апеляційній скарзі позивач, та вважає, що суд повно встановив обставини у справі, яким надав правову оцінку на підставі законодавства, яке врегульовує спірні відносини.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись, ст.ст. 2, 41, 160, 196, 197, 199, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу позивача Управління Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі Київської області - залишити без задоволення .

Ухвалу Київського окружного адміністративного суду від 05 червня 2013 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки передбаченні ст. 212 КАС України.

Повний текст ухвали суду буде виготовлено 14.08.2014 року.

Головуючий суддя Г.М. Бистрик

Судді О.В. Карпушова

О.М. Оксененко

.

Головуючий суддя Бистрик Г.М.

Судді: Карпушова О.В.

Оксененко О.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.08.2014
Оприлюднено19.08.2014
Номер документу40163940
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2265/13-а

Ухвала від 17.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 24.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Штульман І.В.

Ухвала від 24.07.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бистрик Г.М.

Ухвала від 07.08.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бистрик Г.М.

Ухвала від 15.05.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

Ухвала від 05.06.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

Ухвала від 15.05.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

Постанова від 05.06.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні