Постанова
від 05.08.2014 по справі 826/9376/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 05 серпня 2014 року                                                    № 826/9376/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,-                                                              В С Т А Н О В И В: Позивач звернувся до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, Головного управління державної казначейської служби України у м. Києві про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, обґрунтовуючи свої позовні вимоги тим, що відповідачем в порушення норм чинного законодавства, не прийнято та не подано, у визначений законом строк, до органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету, що свідчить про порушення прав та інтересів позивача. В позовній заяві позивач просить суд: визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві щодо ненадання до Управління Державної казначейської служби України у м. Києві висновку щодо відшкодування 61900225 грн., зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві підготувати висновок та подати його Головному управлінню Державної казначейської служби України у м. Києві у відповідності до п.200.12 ст.200 Податкового кодексу України про відшкодування на користь товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» податку на додану вартість за січень 2014 року у сумі 61900225 грн., відповідно до поданої податкової декларації з ПДВ за січень 2014 року від 20.02.2014 року №9008952609; зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві провести по обліковій картці в рахунок зменшення податкових зобов'язань сум бюджетного відшкодування по податку на додану вартість у розмірі 23755895 грн. відповідно до уточнюючого розрахунку з ПДВ від 21.02.2014 року №9009253177; стягнути з Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві на користь товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» бюджету заборгованість з податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на розрахунковий рахунок товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» (р/р 26005097340001 в ПАТ КБ «ЄВРОБАНК», МФО 380355) в банку в розмірі 61900225 грн.; судові витрати покласти на відповідачів (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог).    В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Представник податкового органу в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що вимога про зобов'язання надати органу державного казначейства висновок щодо суми, яка підлягає відшкодуванню з бюджету є безпідставною, оскільки така вимога не є способом захисту прав платника ПДВ. Представник Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи  був повідомлений належним чином. В наданих до суду письмових запереченнях представник відповідача зазначив, що виходячи з особливого механізму взаємодії податкових органів та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість, перерахування платникові податку сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку, відкритий в обслуговуючому банку можливе за наявності дотримання чинників, визначених в Порядку №39. Відповідно до ч.6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які  беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.   Враховуючи зазначене, неявку в судове засідання представника відповідача, суд ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження. Розглянувши наявні матеріали справи, суд встановив наступне. Співробітниками ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві на підставі пп.78.1.8 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року №1238 «Про затвердження переліку достатніх підстав, які надають податковим органам право на проведення документальної позапланової виїзної перевірки платника податку на додану вартість для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування такого податку» відповідно до п.200.11 ст.200 Податкового кодексу проведено документальну позапланову виїзну перевірку правомірності нарахування ТОВ «РМ-Інвест», бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника в банку за січень 2014 року у сумі 61900225 грн., відображених у податковій декларації з ПДВ, поданій за відповідний звітний (податковий) період (вх. №9008952609 від 20.04.2014 року) та бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних звітних (податкових) періодів за січень 2014 року у сумі 23755895 грн., відображених в уточнюючому розрахунку з ПДВ, поданій за відповідний звітний (податковий) період (вх. №9009253177 від 21.02.2014 року). За результатами проведеної перевірки складено довідку №601/2-26-50-15-02-24930149 від 28.03.2014 року про результати документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «РМ-Інвест» код ЄДРПОУ 24930146 бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку та у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних звітних (податкових) періодів за січень 2014 року. Згідно висновків даної довідки достовірність нарахування суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкодуванню, за період січень 2014 року на суму 85656120 грн. буде визначена після отримання результатів зустрічних звірок контрагентів по ланцюгу постачання. 12.06.2014 року позивач направив до податкового органу запит з проханням повідомити стан відпрацювання правомірного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ на рахунок платника у банку за січень 2014 року у сумі 61900225 грн., відображених у податковій декларації з ПДВ, поданій за відповідний звітний (податковий) період (вх. №№9008952609 від 20.04.2014 року) та бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних звітних (податкових) періодів за січень 2014 року у сумі 23755895 грн., відображених в уточнюючому розрахунку з ПДВ, поданій за відповідний звітний (податковий) період (вх. №9009253177 від 21.02.2014 року). Відповіді на зазначений запит відповідачем не надано. Позивач, вважаючи, що дії податкового органу щодо незабезпечення подання у п'ятиденний строк до Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві висновку із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету є протиправними, а заявлена до відшкодування бюджетна заборгованість з ПДВ підлягає стягненню з бюджету на його користь, звернувся до суду з даним адміністративним позовом, при вирішенні якого суд виходить з наступного. Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначає ст. 200 Податкового кодексу України. Відповідно до п.200.1 ст. 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду. Згідно п.200.3 ст. 200 Податкового кодексу України при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду. Якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від'ємне значення, то: бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем послуг; залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду (п.200.4 ст. 200 Податкового кодексу України). У відповідності до п.200.7 ст.200 Податкового кодексу України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації. Відповідно до п. 200.11 ст.200 Податкового кодексу України за наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, контролюючий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки. Як вбачається з матеріалів справи, під час проведення перевірки правомірності нарахування ТОВ «РМ-Інвест» бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку та зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних звітних (податкових) періодів за січень 2014 року порушень при нарахуванні належного до відшкодування ПДВ не встановлено. Водночас, у висновку довідки зазначено, що достовірність нарахування суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкодуванню, за період січень 2014 року на суму 85656120 грн. буде визначена після отримання результатів зустрічних звірок контрагентів по ланцюгу постачання. Відповідно до Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. N 1232 (далі – Порядок №1232), зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.      Згідно п.2 Порядку №1232 зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. Пункт 3 Порядку №1232 визначає, що з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Матеріалами справи підтверджується, що податковим органом направлено запити ТОВ «ГК Промгаз Україна» (код ЄДРПОУ 37044939) №8643/10/26-50-15-02 від 14.07.2014 року, ТОВ «Континент Трейд» (код ЄДРПОУ 37045251) №3805/10/26-50-15-02 від 21.03.2014 року, ПАТ «Київенерго» (код ЄДРПОУ 00131305) №3815/10/26-50-15-02 від 21.03.2014 року, ПАТ «Київгаз» (код ЄДРПОУ 03346331) №3823/10/26-50-15-02, ТОВ «Господарчий універмаг «Меркурій» (код ЄДРПОУ 21555736) №8642/10/26-50-15-02 від 14.07.2014 року про надання пояснень та їх документальних підтверджень з метою перевірки повноти нарахування податків та зборів по операціях та взаємовідносинах з ТОВ «РМ-Інвест» в період з 01.09.2012 року по 31.12.2013 року. Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «Континент Трейд» надано відповідь та інформацію запит 20.06.2014 року за вих. №46. 10.04.2014 року ПАТ «Київенерго» листом №72АУ/53ф/1954 надано запитувану інформацію ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві. Листом від 08.04.2014 року №700/13-2 ПАТ «Київгаз» надано відповідь на запит податкового органу. Відповідно до п. 6 Порядку №1232 у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку. Згідно п. 7 Порядку №1232 за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення. У відповідності до п.3.2 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року N 236 з метою спрощення процедури проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання (особливо тих, які віднесені до категорії великих платників податків) за наявності інформації, зазначеної у запиті органу ДПС - ініціатора, та її документального підтвердження, орган ДПС - виконавець протягом трьох робочих днів проводить на їх підставі зустрічну звірку та складає Довідку про результати проведення зустрічної звірки відповідно до підпункту 4.6 пункту 4 Методичних рекомендацій. Всупереч наведених норм чинного законодавства податковий орган, отримавши інформацію, яка була предметом запитів, не провів зустрічну звірку відповідних суб'єктів господарювання, що свідчить про порушення порядку забезпечення подання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. Відповідно до п.58.1 ст.58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення. За наслідками проведеної перевірки відносно позивача податкове повідомлення-рішення контролюючим органом не приймалось. Податковим органом також не здійснено звірки контрагентів по ланцюгу постачання, хоча законодавчо визначені підстави для проведення таких звірок встановлені судом під час розгляду даної справи. Доказів неможливості проведення зустрічних звірок контрагентів позивача відповідачем до суду не надано. Відповідачем також не надано суду доказів неправомірності нарахування позивачем суми ПДВ до відшкодування, що свідчить про правомірність такого нарахування. Крім того, норми податкового законодавства право платника на віднесення до складу податкового кредиту сплаченого ПДВ при придбанні товарів (послуг), право на отримання бюджетного відшкодування не ставить у залежність від отримання документального підтвердження належного виконання постачальниками своїх податкових зобов'язань та сплати ними сум податків до державного бюджету. Такі висновки узгоджуються з позицією Вищого адміністративного суду України, викладеній в ухвалі від 19.07.2011 року №К-28756/10, Верховного суду України, викладеній в постанові від 19.03.2012 року у справі за позовом ТОВ «Інтербіс» до Державної податкової інспекції у Куйбишевському районі м. Донецька Головного управління Державного казначейства України у Донецькій області. Згідно п.200.12 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. Пунктом 200.13 статті 200 Податкового кодексу України визначено, що на підставі отриманого висновку відповідного контролюючого органу орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку контролюючого органу. Водночас, податковим органом у законодавчо встановлений строк не забезпечено подання органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. В силу положень ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. За таких обставин, суд приходить до висновку про протиправну бездіяльність податкового органу, що полягає в ненаданні органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. Для належного захисту прав та законних інтересів позивача суд вважає за необхідне зобов'язати податковий орган підготувати висновок на суму 61900225 грн., що підлягає бюджетному відшкодуванню та передати його органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві провести по обліковій картці в рахунок зменшення податкових зобов'язань сум бюджетного відшкодування по податку на додану вартість у розмірі 23755895 грн. відповідно до уточнюючого розрахунку з ПДВ від 21.02.2014 року №9009253177. Відповідно до п.200.13 ст.200 Податкового кодексу України на підставі отриманого висновку відповідного контролюючого органу орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку контролюючого органу. Механізм взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість визначено порядком взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2011 р. N 39 (далі – Порядок №39). Згідно п.6 Порядку №39 у разі коли за результатами проведення перевірок платника податку з урахуванням вимог статей 73 і 83 Податкового кодексу України підтверджено достовірність нарахованої суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, орган державної податкової служби складає висновок про суми відшкодування податку на додану вартість, в якому зазначає суму, що підлягає відшкодуванню з державного бюджету.    У відповідності до п.7 Порядку №39 орган державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку зобов'язаний подати органові державної казначейської служби висновок протягом: трьох робочих днів після закінчення камеральної перевірки податкової декларації платника податку, який має право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість; п'яти робочих днів після закінчення перевірки платника податку, який не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість. Висновки та реєстр висновків, що передані до органів державної казначейської служби, подаються починаючи з 1 липня 2011 р. в електронній формі з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" і "Про електронні документи та електронний документообіг" і не пізніше наступного операційного дня на паперовому носії. Відповідно до п.9 Порядку №39 на підставі висновку та узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках, орган державної казначейської служби перераховує платникові податку зазначену у висновку суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку, відкритий в обслуговуючому банку, протягом: трьох операційних днів після отримання висновку в разі, коли платник податку має право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість; п'яти операційних днів після отримання висновку в разі, коли платник податку не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість. З аналізу наведених норм законодавства судом вбачається, що перерахування платникові податку сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку, відкритий в обслуговуючому банку можливе за наявності висновку про суми відшкодування податку на додану вартість, надати який до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, зобов'язано судом податковий орган. Згідно постанови Верховного суду України від 24.09.2009 року №09/81 у разі невідшкодування бюджетної заборгованості з ПДВ право платника порушується внаслідок неодержання коштів з бюджету, а тому способом захисту цього права має бути вимога про стягнення зазначених коштів. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідачі як суб'єкти владних повноважень покладений на них обов'язок доказування правомірності оскаржуваних дій не виконали. Дослідивши обставини справи, проаналізувавши вищезазначені правові норми, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.  Керуючись ст.ст. 94, 158-163 КАС України суд ,-                                                     П О С Т А Н О В И В: Позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» задовольнити повністю. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві щодо ненадання до Управління Державної казначейської служби України у м. Києві висновку щодо відшкодування 61900225 грн. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві підготувати висновок та подати його Головному управлінню Державної казначейської служби України у м. Києві про відшкодування на користь товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» податку на додану вартість за січень 2014 року у сумі 61900225 грн., відповідно до поданої податкової декларації з ПДВ за січень 2014 року від 20.02.2014 року №9008952609. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві провести по обліковій картці в рахунок зменшення податкових зобов'язань сум бюджетного відшкодування по податку на додану вартість у розмірі 23755895 грн. відповідно до уточнюючого розрахунку з ПДВ від 21.02.2014 року №9009253177. Стягнути з Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві на користь товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» бюджету заборгованість з податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на розрахунковий рахунок товариства з обмеженою відповідальністю «РМ-Інвест» (р/р 26005097340001 в ПАТ КБ «ЄВРОБАНК», МФО 380355) в банку в розмірі 61900225 грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва  апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду. Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.           Суддя                                                                                                Є.В. Аблов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.08.2014
Оприлюднено02.09.2014
Номер документу40289792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9376/14

Ухвала від 19.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Постанова від 05.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 12.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 23.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Ухвала від 23.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Ухвала від 01.09.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Постанова від 05.08.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 03.07.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні