cpg1251
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 серпня 2014 року м. ПолтаваСправа № 816/2636/14
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Молодецького Р.І.,
за участю:
секретаря судового засідання - Лі Н. А.,
представників позивача - Римар Я. П., Головко Л. С.,
представника відповідача - Карпенко О. І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області до Воскобійницької сільської ради про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), -
В С Т А Н О В И В:
04 липня 2014 року позивач Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Воскобійницької сільської ради про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі будинку культури Воскобійницької сільської ради за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники; встановлення для відповідача наступного порядку і способу виконання рішення - зобов'язати Воскобійницьку сільську раду знеструмити електромережу приміщень та зачинити всі зовнішні двері будинку культури за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники; покладення на Шишацький районний сектор Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області, який знаходиться за адресою: вул. Леніна, 19, смт. Шишаки, Полтавська область, обов'язку щодо забезпечення виконання рішення, а саме: накласти печатки на пристрої, за допомогою яких проведено знеструмлення електромережі приміщень та на всі зовнішні двері (ворота) будинку культури Воскобійницької сільської ради за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники.
Позивачем неодноразово уточнювались позовні вимоги. Так, заявою від 21 серпня 2014 позивач уточнив пункт 2 позовних вимог та просив суд застосувати заходи реагування щодо державного нагляду (контролю) до Воскобійницької сільської ради, шляхом повного зупинення експлуатації другого поверху будівлі будинку культури Воскобійницької сільської ради за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники.
Заявою від 21 серпня 2014 року позивач уточнив вимоги пунктів 4,5 позовної заяви та просив суд встановити для Воскобійницької сільської ради наступний порядок і спосіб виконання рішення: зобов'язати Воскобійницьку сільську раду знеструмити електромережу та зачинити двері приміщень другого поверху будинку культури за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники; покласти на Шишащький районний сектор Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області, який знаходиться за адресою: вул. Леніна, 19, смт. Шишаки, Полтавська область, обов'язку щодо забезпечення виконання рішення, а саме: накласти печатки на пристрої, за допомогою яких проведено знеструмлення електромережі приміщень другого поверху, та на вхідні двері приміщень другого поверху будинку культури Воскобійницької сільської ради за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники.
Представники позивача у судовому засіданні підтримали позовні вимоги з урахуванням уточнень.
Представник відповідача у судовому засіданні визнав позовні вимоги.
Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, приходить до наступних висновків.
Судом встановлено та не заперечується сторонами, що на балансі Воскобійницької сільської ради (ідентифікаційний код 21048809, місцезнаходження: село Воскобійники, Шишацький район, Полтавська область, 38012) перебуває приміщення сільського будинку культури /а. с. 21/.
Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Частиною 4 статті 4 вказаного Закону передбачені загальні вимоги до здійснення державного нагляду (контролю), а саме, виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України "Про охорону праці", державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
З огляду на положення Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 N 5403-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 21.01.2013 №33 "Про утворення територіальних органів Державної служби з надзвичайних ситуацій та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України", Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області є територіальним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
У відповідності до вимог статті 66 Кодексу цивільного захисту України, Управління здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Згідно преамбули Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", цей Закон визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
Частиною 5 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом (ч.7 ст.7 ЗУ "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності").
У разі якщо обґрунтованість заходів реагування, зазначених у розпорядчих документах щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідно до закону має бути підтверджена адміністративним судом, зазначені в таких документах строки усунення виявлених порушень, застосування до суб'єкта господарювання санкцій обраховуються з дня набрання законної сили постановою адміністративного суду про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування (ч.10 ст.7 ЗУ "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності").
Наведена норма визначає наступну процедуру реалізації контролюючим органом своїх повноважень. У випадку наявності підстав для застосування одного з таких заходів як: 1) повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), 2) реалізації продукції, 3) виконання робіт, 4) надання послуг, будь-який орган контролю без попереднього прийняття розпорядчого документа безпосередньо звертається до суду із адміністративним позовом, предметом якого є застосування одного з вищенаведених заходів.
Відповідно до графіку проведення планових перевірок, затвердженого наказом Територіального управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Полтавській області від 20 травня 2014 року № 7 /а. с. 8/, на підставі повідомлення про проведення перевірки № 237 від 13 червня 2014 року /а. с. 11/ та посвідчення на проведення перевірки № 88 від 23 червня 2014 року провідним інспектором Шишацького районного сектору Управління ДСНС України у Полтавській області Бондаренком М. В. проведено планову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки /а. с. 12/.
За результатами перевірки складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 24 червня 2014 року № 90, яким встановлені наступні порушення, а саме:
допущено експлуатацію кабелів і проводів з пошкодженою ізоляцією (пункт 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
світильники з лампами розжарювання експлуатуються без захисних скляних плафонів приміщеннях будинку культури (пункт 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
не проведено заміри опору провідників ізоляції внутрішньої силової та освітлювальної електромережі приміщення будинку культури (пункт 5.1.34 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
приміщення будинку культури не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (сертифікованими в України вогнегасниками) (пункт 6.4.8 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
пожежні крани не укомплектовані пожежними рукавами та стволами (пункт 6.3.2.3 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
зовнішнє оформлення дверцят всіх пожежних шаф не оформлено згідно стандартів у буднику культури (пункт 6.3.2.5 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
евакуаційні виходи не обладнанні світловими покажчиками з написом "Вихід" білого кольору на зеленому фоні (пункт 4.9.3 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
приміщення будинку культури не забезпечено знаками безпеки згідно ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета специальные и знаки безопасности" (пункт 3.8 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009) /а. с.13-18/.
Примірник акту перевірки отримано та підписано сільським головою Карпенком О. І., будь-яких зауважень або заперечень з боку уповноваженої особи відповідача, що підписала акт, не зазначено.
Оцінюючи обґрунтованість позовних вимог Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області про застосування до Воскобійницької сільської ради заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), суд виходить з наступного.
Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (статті 1 Кодексу цивільного захисту України).
Згідно частини 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.
У відповідності до пункту 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Згідно статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зокрема, є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Відповідно до частини 5 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
З заяви про зміну позовних вимог від 14 серпня 2014 року вбачається, що Шишацьким районним сектором Управління ДСНС у Полтавській області, за заявою голови Воскобійницької сільської ради, проведено позапланову перевірку будинку культури, за результатами якої встановлено, що рушення, виявлені попередньою перевіркою, на першому поверсі Воскобійницького будинку культури усунуто, проте порушення на другому поверсі залишаються на даний час не усунутими.
Так, з акту позапланової перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 05 серпня 2014 року № 119 вбачається, що перевіряючим органом встановлені наступні порушення вимог законодавства в будинку культури Воскобіницької сільської ради:
допущено експлуатацію кабелів і проводів з пошкодженою ізоляцією у приміщеннях другого поверху будинку культури /коридор, кімната № 4,5,6,9,11,12,14,15,16,17,9, кімната № 7,8 (бібліотека)/ (пункт 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
світильники з лампами розжарювання експлуатуються без захисних скляних плафонів у приміщеннях другого поверху будинку культури (пункт 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
не проведено заміри опору провідників ізоляції внутрішньої силової та освітлювальної електромережі будинку культури (пункт 5.1.34 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
другий поверх будинку культури не забезпечено первинними засобами пожежогасіння (сертифікованими в України вогнегасниками) (пункт 6.4.8 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
пожежні крани, які розташовані у коридорі другого поверху будинку культури (2 шт.), не укомплектовані пожежними рукавами та стволами (пункт 6.3.2.3 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
зовнішнє оформлення дверцят пожежних шаф другого поверху (2 шт.) не оформлено згідно стандартів (пункт 6.3.2.5 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009);
другий поверх будинку культури не забезпечено знаками безпеки згідно ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета специальные и знаки безопасности" (пункт 3.8 НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МНС України від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04 листопада 2004 року за № 1410/10009).
До того ж, відповідач листом від 08 серпня 2014 року (вих. № 240 від 07 серпня 2014 року) погодився з виявленими порушеннями другого поверху будинку культури та не заперечував проти закриття другого поверху Воскобійницького сільського будинку культури.
З огляду на викладені обставини, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, пояснень представників сторін, беручи до уваги виникнення загрози життю та/або здоров'ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, ненадання відповідачем доказів на підтвердження усунення всіх порушень, встановлених в ході проведення планової та позапланової перевірок, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог, з урахуванням уточнень, та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом органу державного нагляду (контролю), а також вжиті органом державного нагляду (контролю) заходи, обґрунтованість яких підтверджена адміністративним судом, скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому процесуальним законом.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
З огляду на положення вказаної статті, судові витрати у розмірі 73 грн. 08 коп., здійснені позивачем, що є суб'єктом владних повноважень, з відповідача Воскобійницької сільської ради стягненню не підлягають.
Згідно пункту 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області до Воскобійницької сільської ради про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) задовольнити.
Застосувати заходи реагування щодо державного нагляду (контролю) до Воскобійницької сільської ради (ідентифікаційний код 21048809, місцезнаходження: село Воскобійники, Шишацький район, Полтавська область, 38012), шляхом повного зупинення експлуатації другого поверху будівлі будинку культури Воскобійницької сільської ради за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники
Встановити для Воскобійницької сільської ради наступний порядок і спосіб виконання рішення: зобов'язати Воскобійницьку сільську раду знеструмити електромережу та зачинити двері приміщень другого поверху будинку культури за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники.
Покласти на Шишащький районний сектор Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області, який знаходиться за адресою: вул. Леніна, 19, смт. Шишаки, Полтавська область, обов'язку щодо забезпечення виконання рішення, а саме: накласти печатки на пристрої, за допомогою яких проведено знеструмлення електромережі приміщень другого поверху, та на вхідні двері приміщень другого поверху будинку культури Воскобійницької сільської ради за адресою: Полтавська область, Шишацький район, с. Воскобійники.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції.
Повний текст постанови складено 22 серпня 2014 року.
Суддя Р.І. Молодецький
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2014 |
Оприлюднено | 10.09.2014 |
Номер документу | 40386291 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Р.І. Молодецький
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні