ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
У Х В А Л А
"03" вересня 2014 р. м. Київ К/800/8807/13
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:
Сороки М.О., Смоковича М.І., Кравцова О.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» до Державної фінансової інспекції в Донецькій області про часткове скасування вимоги від 27.08.2012, за касаційною скаргою ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 23 листопада 2012 року і ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 січня 2013 року, -
в с т а н о в и в:
У жовтні 2012 року ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» звернулось до суду з вказаним позовом до Державної фінансової інспекції в Донецькій області, у якому просило скасувати пункти 4,7 вимоги від 27.08.2012.
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 23 листопада 2012 року, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 січня 2013 року, у задоволенні позову відмовлено.
У касаційній скарзі ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль», посилаючись на порушення судами норм матеріального і процесуального права, просить рішення судів попередніх інстанцій скасувати та ухвалити нове судове рішення про задоволення позову.
З`ясувавши обставини справи в межах, передбачених статтею 220 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), колегія суддів приходить до висновку про відмову у задоволенні касаційної скарги з таких підстав.
Встановлено, що на виконання плану контрольно-ревізійної роботи Держфінінспекції України на 2 квартал 2012 року та плану контрольно-ревізійної роботи Держфінінспекції в Донецькій області на 2 квартал 2012 року відносно ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» в період з 12.06.2012 по 24.07.2012 Державною фінансовою інспекцією в Донецькій області проведено ревізію використання коштів субвенції, виділеної з державного бюджету місцевим бюджетам для погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася та постачалася населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, за 2011 рік та ревізії фінансово-господарської діяльності за період з 01.03.2011 по 01.06.2012, за результатами якої складено акт перевірки № 06-15-12/058 від № 31.07.2012 про виявлені порушення. В ході ревізії встановлено покриття за рахунок коштів підприємства витрат сторонніх юридичних осіб (Асоціації «УкрТЕЦ») всупереч законодавству при відсутності дебіторської заборгованості в обліку на суму 39000.00 грн., що є порушенням пункту 1 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХIV, п.1 ст. 75 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV (із змінами), підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 № 1673 «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використання державного майна і фінансових ресурсів», п. 7П(С)БО № 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, пункту 2.15 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, пункту 7 контракту з керівником ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль», відповідно до якого керівник повинен забезпечувати виконання затвердженого фінансового плану підприємства. Також вказано, що в порушення статті 116 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, статті 34 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010 № 2857-VІ та пункту 5 Порядку перерахування у 2011 році субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася та постачалася населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії тарифам, що затверджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 503, пункту 16 Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 10.07.2006 № 955 ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» за період з 01.03.2011 по 31.12.2011 зайво отримано дотації (субвенція на погашення заборгованості з різниці в тарифах на послуги з теплопостачання) з бюджету на суму 531676,42 грн. (IV квартал 2009 - 96437,12 грн., 2010 - 435293,30 грн.), внаслідок безпідставного включення до фактичної собівартості послуг теплопостачання за рахунок понаднормових витрат підживлювальної води, що призвело до зайвого виділення ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» дотації з бюджету внаслідок завищення відповідних розрахунків.
На цій підставі Державною фінансовою інспекцією в Донецькій області прийнято вимогу № 05-06-10-14/10190 від 27.08.2012, спірними пунктами 4,7 якої від позивача вимагалось:
4. відобразити в обліку дебіторську заборгованість за не надані послуги. Провести претензійно-позовну роботу з контрагентом щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів або надання послуг.
в іншому порядку стягнути з осіб, винних у проведенні зайвих виплат, шкоду у порядку та розмірі встановленому ст.ст. 130-136 Кодексу законів про працю України
7. перерахувати зайво отримані бюджетні кошти до державного бюджету у сумі 531676,42 грн.
Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції, з яким погодився апеляційний суд, виходив з наступного.
Встановлено, що 17.05.2007 ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» до Асоціації «Укртеплоелектроцентраль» було подано заяву від № 648 з проханням прийняти до членів цієї Асоціації, яку було задоволено зборами учасників Асоціації.
Згідно Статуту ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль», воно здійснює свою діяльність на основі і відповідно до чинного законодавства України та цього статуту, має право на добровільних засадах, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству та іншим нормативним актам України, приймати участь в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об'єднаннях.
Відповідно до Розпорядження Мінпаливоенергії від 12.09.2000 № 99 «Про функціонування Асоціації «Укртеплоелектроцентраль»» Асоціацію «УкрТЕЦ» створено з метою досягнення найбільш ефективної виробничої діяльності теплоелектроцентралей та ефективного використання науково-технічного і фінансового потенціалу ТЕЦ з ініціативи Міністерства палива та енергетики України, а також Миколаївської, Херсонської, Одеської, Харківської (№ 5), Дніпродзержинської, Черкаської, Лисичанської, Сєвєродонецької ТЕЦ, Криворізької ТЦ, ДП «Кримські генеруючи системи», ВАТ «Укренергопром», ВАТ «Білоцерківська ТЕЦ».
Згідно свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 001230 Асоціація «Укртеплоелектроцентраль» зареєстроване як юридична особа Солом'янською районною у місті Києві державною адміністрацією 21.07.2000 року за № 1 073 120 0000 001189, ідентифікаційний код - 31055606, місцезнаходження - 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 5.
Свою діяльність Асоціація «УкрТЕЦ» здійснює на підставі статуту, затвердженого зборами учасників Асоціації (протокол № 1 від 02.03.2000), погодженого з Антимонопольним Комітетом України (розпорядження від 14.07.2000 року № 06/116-р) та Установчого договору про створення Асоціації, погодженого з Антимонопольним Комітетом України (розпорядження від 14.07.2000 року № 06/116-р).
Вказані статут та установчий договір Асоціації «УкрТЕЦ» містять положення про сплату учасниками Асоціації вступних (3000,00 грн.) та членських (у розмірі визначеному Загальним Зборами Асоціації) внесків.
Зборами Учасників Асоціації 27.03.2008, оформленого протоколом № 14, суму членських внесків з 01.04.2008 було збільшено до 3000,00 грн. на місяць, а суму вступних внесків до 5000,00 грн.
За період з 01.03.2011 по 01.06.2012 ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» було перераховано на розрахунковий рахунок Асоціації «УкрТЕЦ» грошові кошти у загальній сумі 39000,00 грн. (у тому числі по періодах: з 01.03.2011 по 31.12.2011 - 30000,00 грн., з 01.01.2012 по 01.06.2012 - 9000,00 грн.), що підтверджується листами про сплату. Платіжні документи Асоціацією не виписувались.
ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» з Асоціацією «УкрТЕЦ» договір не підписувався, що суперечить пункту 7.5 статуту підприємства, яким прямо передбачено, що відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах виробничої діяльності здійснюються на основі договорів.
Також ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» відсутнє у переліку членів Асоціації, які були присутні на Зборах Учасників Асоціації 27.03.2008.
У відповідності до статті 120 Господарського кодексу України господарські об'єднання утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом.
Асоціація - договірне об'єднання, створене з метою постійної координації господарської діяльності підприємств, що об'єдналися, шляхом централізації однієї або кількох виробничих та управлінських функцій, розвитку спеціалізації і кооперації виробництва, організації спільних виробництв на основі об'єднання учасниками фінансових та матеріальних ресурсів для задоволення переважно господарських потреб учасників асоціації. У статуті асоціації повинно бути зазначено, що вона є господарською асоціацією. Асоціація не має права втручатися у господарську діяльність підприємств - учасників асоціації. За рішенням учасників асоціація може бути уповноважена представляти їх інтереси у відносинах з органами влади, іншими підприємствами та організаціями.
Асоційовані підприємства (господарські організації) - це група суб'єктів господарювання - юридичних осіб, пов'язаних між собою відносинами економічної та/або організаційної залежності у формі участі в статутному капіталі та/або управлінні (ст. 126 Господарського кодексу України).
За приписами Господарського кодексу України управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів.
Відповідно до статті 74 Господарського кодексу України державне комерційне підприємство є суб'єктом підприємницької діяльності, діє на основі статуту або модельного статуту і несе відповідальність за наслідки своєї діяльності усім належним йому на праві господарського відання майном згідно з цим Кодексом та іншими законами, прийнятими відповідно до цього Кодексу.
Згідно зі статтею 75 Господарського кодексу України державне комерційне підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.
У статуті ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» передбачено, що керівник підприємства несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів. Вирішення соціально-економічних питань, що стосується діяльності Підприємства, створюються і приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах виробничої діяльності здійснюється на основі договорів. Також з огляду на Статут вбачається, що надання благодійної допомоги при збитковій діяльності підприємства не передбачено.
В порушення наведених норм позивач не уклав договір з Асоціацією «УкрТЕЦ», крім того відсутнє рішення ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» щодо вступу до Асоціації, зокрема, оформлене наказом або розпорядженням. Крім того в статуті позивача не передбачено який уповноважений орган приймає рішення про вступ до асоціацій.
Проведеною ревізіє встановлено, що фінансовим планом на 2011 рік, затвердженим Міністерством палива та енергетики України в особі міністра Бойко Ю. та погодженим заступником директора з питань роботи з енергогенеруючими підприємствами ДК «Газ України» Ковалько О. витрати щодо сплати членських внесків до Асоціації не передбачені. Також не передбачені ці витрати фінансовим планом на 2012 рік. Такі витрати не показані та не розшифровані у складі адміністративних витрат у Звіті щодо виконання показників фінансового плану на 2011 рік та за І квартал 2012 року.
За таких обставин суд дійшов висновку про безпідставне перерахування позивачем до Асоціації «УкрТЕЦ» членських внесків у загальному розмірі 39000,00 грн., оскільки відповідний договір між цими підприємствами не укладався, вступ у членство асоціацій та оплата членських внесків не передбачена статутом позивача, також витрати щодо сплати членських внесків до Асоціації не включені до щорічних фінансових планів та звітів щодо виконання показників фінансових планів. А отже зазначено про відсутність підстав для скасування пункту 4 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області № 05-06-10-14/10190 від 27.08.2012.
Що стосується решти позовних вимог про скасування пункту 7 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області № 05-06-10-14/10190 від 27.08.2012, суд зазначив наступне.
Встановлено, що між ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» та КП «Зугрескомунальник» укладено договір на транспортування теплової енергії в гарячій воді від 01.10.2007 № 43-юр згідно з яким останній зобов'язаний виробляти транспортування теплової енергії в гарячій воді технічної якості по своїх мережах кінцевим споживачам, а позивач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги з транспортування за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.
Згідно п. 5.2 цього договору КП «Зугрескомунальник» несе відповідальність перед ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» за: перевищення нормативних витрат мережної та підживлювальної води, розрахованих згідно «Норм і вказівок по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових і цивільних споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні», КТМ-204 України 244-94, Київ 1996 (Додаток № 2): у розмірі вартості поставленої теплової енергії, що перевищує нормативи (за тарифами для населення); недопоставку або поставку неналежної якості теплової енергії і гарячої води споживачам з вини КП «Зугрескомунальник» (витоку в теплових мережах, дренування води, відсутність води, відсутність теплової ізоляції трубопроводів) - у розмірі недоотриманих від споживачів доходів ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль»; у разі затримки початку опалювального сезону через неготовність теплових мереж КП «Зугрескомунальник» до прийому теплоносія - у розмірі недоотриманого прибутку ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль»за весь період затримки.
При виявленні недоліків складається відповідний акт з підписами представників житлово-експлуатаційного об'єднання, ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль», КП «Зугрескомунальник» та споживача, в якому відбивається ступінь вини сторін. Відмова від підпису акту представниками сторін не звільняє від відповідальності винну сторону. Для вирішення спірних питань можуть бути залучені відповідальні комісії міськвиконкому.
Строк дії договору від 01.10.2007 № 43-юр - з дати його підписання уповноваженими представниками сторін до 31.12.2008 року. За умови, якщо за 10 днів до закінчення дії договору жодна сторона не пред'явить бажання його розірвати, договір вважається пролонгованим на той самий строк і на тих самих умовах.
Встановлено, що кількість тепла з фактичним підживлюванням теплових мереж за жовтень-грудень 2009 року склали 6641,0 Гкал., у тому числі: за жовтень -128,0 Гкал., за листопад - 2817,0 Гкал., за грудень - 3696,0 Гкал.
Кількість тепла із понаднормовим підживлюванням теплових мереж за жовтень-грудень 2009 року склало 435,0 Гкал., у тому числі: за жовтень - 39,0 Гкал., за листопад - 361,0 Гкал., за грудень - 35,0 Гкал.
Кількість тепла з фактичним підживлюванням теплових мереж за січень-жовтень 2010 року склали 14981,0 Гкал., у тому числі: за січень - 4373,0 Гкал., за лютий - 4037,0 Гкал., за березень - 3875,0 Гкал., за квітень - 796,0 Гкал., за жовтень - 1900,0 Гкал.
Кількість тепла із понаднормовим підживлюванням теплових мереж за січень-жовтень 2010 року склало 1789,0 Гкал., у тому числі: за січень - 293,0 Гкал., за лютий - 553,0 Гкал., за березень - 286,0 Гкал., за квітень - 101,0 Гкал., за жовтень 556,0 Гкал.
Нормативи витрат підживлюваної води по зонам м. Зугрес встановлені згідно з КТМ 204 України 244-94 «Норм та вказівок по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні», затверджених Державним комітетом України по житлово-комунальному господарству 14.12.1993 року та «Тимчасовими правилами обліку і споживання теплової енергії», м. Київ 1994 року.
З урахуванням встановлених нормативних витрат за зазначеними нормами, згідно умов, передбаченими договором від 01.10.2007 № 43-юр, проведеною ревізією було виявлено, що розрахунки тепла розраховані з понаднормовою підпиточною водою теплових мереж за період вересень-грудень 2009 року та 2010 рік. Визначено що вартість тепла із понаднормовим підживлюванням теплових мереж становить: за жовтень-грудень 2009 року - 96 42712 грн. (у тому числі: за жовтень - 8626,02 грн., за листопад - 80089,80 грн., за грудень - 7741,30 грн.); за січень-жовтень 2010 року - 435239,30 грн. (у тому числі: за січень - 64805,74 грн., за лютий - 122312,54 грн., за березень - 63257,48 грн., за квітень 22339,18 грн., за жовтень - 162524,36 грн.
Всього за весь період (жовтень-грудень 2009 року та січень-жовтень 2010 року) розрахунок тепла з понаднормовою підпиточною водою теплових мереж становив 531676,42 грн., яку позивач отримав з бюджету як дотацію.
Ревізія правильності визначення різниці в тарифах проводилася на підставі розрахунків обсягу заборгованості з різниці в тарифах, розроблених начальником планово-економічного відділу позивача, підписаних посадовими особами ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» та погоджених Головним управлінням житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації та Харцизьким міським фінансовим управлінням.
За таких обставин суд дійшов висновку, що ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» безпідставно включено до фактичної собівартості послуг теплопостачання за рахунок понаднормових витрат підживлювальної води, що призвело до зайвого виділення позивачу дотації з бюджету у наведеній сумі, внаслідок завищення відповідних розрахунків.
Відповідно до статті 34 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» Кабінетом Міністрів України затверджено Порядок перерахування у 2011 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася та постачалася населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування.
Цей Порядок визначає механізм перерахування у 2011 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася та постачалася населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування (далі - заборгованість з різниці в тарифах), за рахунок надходжень, визначених пунктом 40 статті 4 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік».
Приписами цього Порядку визначено, що обсяг заборгованості з різниці в тарифах визначається учасниками розрахунків як різниця між фактичними витратами на теплову енергію (виробництво, транспортування і постачання теплової енергії) і фактичними нарахуваннями згідно із затвердженими для населення тарифами з урахуванням перерахунку за низькоякісні та не в повному обсязі надані послуги з відрахуванням дотації місцевих бюджетів, отриманої учасниками розрахунків для відшкодування різниці в тарифах.
Обсяг заборгованості з різниці в тарифах обчислюється учасниками розрахунків на підставі таких підтвердних документів: 1) розрахунок фактичної собівартості теплової енергії, що засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника розрахунків та скріплений печаткою; 2) копія рішення органу виконавчої влади, НКРЕ або органу місцевого самоврядування про затвердження (погодження) тарифів на теплову енергію; 3) звіт про витрати з надання послуг з теплопостачання і фінансові показники діяльності підприємства за формою № 1С, що засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника розрахунків та скріплений печаткою; 4) звіт про постачання теплової енергії (за формою № 1-теп), звітний кошторис витрат на виробництво теплоенергії (за формою № 23-енерго), довідка про корисний відпуск теплової енергії і розрахунки за неї (за формою № 32-енерго).
Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах складається за формою згідно з додатком 2, погоджується із структурним підрозділом з питань фінансів відповідного органу виконавчої влади або виконавчого органу місцевого самоврядування, який прийняв рішення про затвердження (погодження) тарифів, та разом з підтвердними документами подається територіальним комісіям з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу (далі - територіальні комісії), утвореним відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 року № 190 «Про утворення Міжвідомчої комісії з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу», для прийняття рішення про узгодження обсягу заборгованості з різниці в тарифах.
Відповідно до п. 4.1.1 договору від 01.10.2007 № 43-юр ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» має право на відшкодування збитків, заподіяних невиконанням або неналежним виконанням КП «Зугрескомунальник» своїх зобов'язань по договору.
Згідно п. 5.2 цього договору КП «Зугрескомунальник» несе відповідальність перед ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» зокрема, за: перевищення нормативних витрат мережної та підживлювальної води, розрахованих згідно «Норм і вказівок по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових і цивільних споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні», КТМ-204 України 244-94, Київ 1996 (Додаток № 2): у розмірі вартості поставленої теплової енергії, що перевищує нормативи (за тарифами для населення).
Встановлено факт складання позивачем щомісяця складались такі акти та передавались на підписання КП «Зугрескомунальник», проте не були підписані останнім та вказана сума у розмірі 531676,42 грн. не була відображена у дебіторській заборгованості позивача.
За таких обставин суд дійшов висновку про відсутність підстав для скасування пункту 7 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області № 05-06-10-14/10190 від 27.08.2012.
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України також погоджується з такими висновками судів попередніх інстанцій і доводи касаційної скарги їх не спростовують.
Відповідно до частини 1 статті 224 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
Керуючись ст. ст. 220, 222, 223, 224, 230, 231 КАС України, суд, -
ухвалив:
Касаційну скаргу ДП «Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль» залишити без задоволення, а постанову Донецького окружного адміністративного суду від 23 листопада 2012 року і ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 січня 2013 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі і може бути переглянута з підстав, у строк та у порядку, визначених ст.ст. 235-244-2 КАС України.
Судді:
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2014 |
Оприлюднено | 12.09.2014 |
Номер документу | 40407126 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Сорока М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні