Постанова
від 04.08.2014 по справі 804/9881/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 серпня 2014 р. Справа № 804/9881/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Рищенко А. Ю., при секретарі судового засідання -Щербак А.Ю., за участю: представника позивача - представника відповідача - Кінарєєва В.І., Семєйко Н.Ю., розглянувши у відкритому судовому засідання у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

11.07.2014 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» з позовом до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії.

Ухвалою суду від 15.07.2014 року було відкрито провадження у справі та призначено справу до судового розгляду.

Свої позовні вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (далі - ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт») обґрунтовує тим, що за результатами проведення зустрічної звірки відповідачем на підставі викладених в акті про неможливість проведення зустрічної звірки даних були вчинені протиправні дії щодо включення до аналітичної системи Податковий Блок «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» інформацію про результати перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209), оформленої актом перевірки від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209.

Просить суд:

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області по проведенню перевірки, на підставі якої було складено акт від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209) з питань дотримання вимог податкового законодавства, своєчасності, достовірності, повноти нарахування, та сплати податків та зборів за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області вчинити дії щодо вилучення з аналітичної системи Податковий Блок «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» інформацію про результати перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209), оформленої актом перевірки від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209.

Представник позивача під час проведення судового засідання підтримав заявлені позовні вимоги та пояснив обставини справи таким чином, як вони викладені вище.

Представник відповідача під час судового засідання заперечував проти задоволення позовних вимог у повному обсязі та зазначив, що дії податкової інспекції під час проведення зустрічної звірки та складання акт за її результатами є правомірними та такими, що відповідають положенням податкового законодавства.

Суд, вивчивши матеріали справи, заслухавши думки осіб, що брали участь у розгляді справи, прийшов до висновку щодо необхідності часткового задоволення даного адміністративного позову.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем було здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року. Дані заходи були проведені на підставі службової довідки №10320/8/04-67-04-024, виданої 09.12.2013 року. Податковим органом було складено акт від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209) з питань дотримання вимог податкового законодавства, своєчасності, достовірності, повноти нарахування, та сплати податків та зборів за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року.

За даними вказаного акту, відповідачем згідно матеріалів, що знаходяться у справі ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт», даних податкової звітності суб'єкта господарювання, даних інформаційних ресурсів Міністерства доходів і зборів України, а саме: АС «Аудит» Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, АС «Податковий блок», було встановлені наступні порушення вимог чинного податкового законодавства.

Так, перевіркою ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт» документально не було підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами-продавцями: ТОВ «Арт-Платінум» (код ЄДРПОУ - 38598434), ТОВ «Зірка-21» (код ЄДРПОУ - 37665111), ТОВ «Востокімпорт» (код ЄДРПОУ - 38311119), ТОВ «Авто Гудс Керідж» (код ЄДРПОУ - 37305664), ПП «Софт Імпорт» (код ЄДРПОУ - 38438284), ТОВ «Тритон-Сантехпласт» (код ЄДРПОУ - 34391536), ТОВ «Профі Лістінг Ком» (код ЄДРПОУ - 38119418) ТОВ «ІКБ «Мир-2012» (код ЄДРПОУ - 38292479), ПП «Нестком» (код ЄДРПОУ - 38787337), їх вид, обсяг, та розрахунки за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року. Також перевіркою документально не було підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами-покупцями ПП «Жаклін» (код ЄДРПОУ - 32286449), ТОВ «Агро-Овен» (код ЄДРПОУ - 25522107), ТОВ «СТМ Днепр» (код ЄДРПОУ - 38676606), ТОВ «Інгвард-Трейд» (код ЄДРПОУ - 37619641), ПВКП «Конус» (код ЄДРПОУ - 31705855), ТОВ «Кімет-Трейд» (код ЄДРПОУ - 33821048), ТОВ «ТСП» (код ЄДОРПОУ - 38461456), ТОВ «Запоріжоптторг» (код ЄДРПОУ - 38520292), ТОВ «СП МДМ» (код ЄДРПОУ - 20490986), ТОВ «Спектр-Аналітикс» (код ЄДРПОУ - 38415398), ТОВ «Завод Техносплав» (код ЄДРПОУ - 35366563), ТОВ «БК «Українська Будівельна Гільдія» (код ЄДРПОУ - 37866779), ТОВ «Альфа-Гермес» (код ЄДРПОУ - 38610105), ТОВ «Максус Україна» (код ЄДРПОУ - 35586997), ТОВ «Парко-Україна» (код ЄДРПОУ - 37578108), ТОВ Фірма «Скорпіон-РП» (код ЄДРПОУ - 23317544), їх вид, обсяг, та розрахунки за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року.

Суд зазначає, що відповідно до вимог п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України, з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку , визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Вимогами п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (заступником керівника) контролюючого органу і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав:

1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок та в інших випадках, передбачених статтею 39 цього Кодексу;

3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків;

4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної;

5) у разі проведення зустрічної звірки;

6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Інформація на запит контролюючого органу надається Національним банком України, іншими банками безоплатно у порядку і обсягах, встановлених Законом України «Про банки і банківську діяльність».

Порядок отримання інформації органами державної податкової служби за їх письмовим запитом визначається Кабінетом Міністрів України.

Також порядок проведення зустрічних звірок органами державної податкової служби передбачено у відповідній Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок» від 27.12.2010 року за №1232 (є чинним, далі - Порядок №1232).

Згідно вказаного Порядку № 1232, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Облік запитів на проведення зустрічних звірок у суб'єктів господарювання здійснюється органами державної податкової служби (як ініціаторами, так і виконавцями).

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця).

Матеріали зустрічної звірки надсилаються до органу державної податкової служби (ініціатора).

Однак, як було встановлено у судовому засіданні дана зустрічна звірка або намагання її провести були здійсненні без будь-яких направлень письмового запиту на отримання необхідної первинної документації або пояснень. Даний факт також було підтверджено і самим відповідачем під час судового засідання. Первинна документації не перевірялась та не досліджувалась під час проведення такої звірки, а були використані лише дані інформаційних баз даних податкової, що не відповідає вимогам чинного законодавства.

Такі протиправні висновки, викладені в акті звірки, стали підставою для проведення відповідачем спірних коригувань податкової звітності в аналітичній системі Податковий Блок «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України». Відповідні витяги даних з аналітичної системи Міністерства доходів і зборів України, згідно яких вбачається проведення коригувань податкової звітності позивача, є наявними в матеріалах справи. Однак, такі дії податкового органу також не відповідають положенням чинного законодавства.

Адже, пп.14.1.60 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України передбачено, що Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно положень ст.58 Податкового кодексу України, у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Аналіз вищезазначених положень чинного законодавства України показує, що акт перевірки не може бути підставою для проведення коригувань в електронній базі податкової звітності задекларованих платником податків показників. Натомість, такий акт може бути підставою для винесення податковим органом податкових повідомлень-рішень. Однак, відповідач не приймав жодного податкового повідомлення-рішення, яке б було підставою для проведення коригувань. Та за результатами намагань провести зустрічну звірку платника податків, складання відповідного акту про неможливість проведення зустрічної звірки, норми чинного податкового законодавства України не вбачають необхідності складання податкового повідомлення-рішення, проведення коригувань. Тому, дії податкової інспекції не відповідали вимогам чинного законодавства України.

Крім того, слід зазначити, що згідно з положеннями п.3 розділу І Наказу Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 року № 984 «Про затвердження Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 12.01.2011 року за № 34/18772 (є чинним), акт - це службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Тому, суд вважає за необхідне також зазначити, що акти перевірок не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, не спричиняють виникнення будь-яких прав і обов'язків осіб чи суб'єктів владних повноважень, а отже, не породжують юридичних наслідків, мають інформативний характер та лише фіксують виявлені в ході перевірки порушення вимог чинного законодавства. Отже, сам по собі процес здійснення дій щодо проведення звірки/перевірки або намагань провести звірку, складання відповідного акту за результатами таких дій податковим органом, не можуть вважатися протиправними. Адже відповідач в цей час безпосередньо виконує покладені на нього податковим законодавством функції в межах встановленої компетенції.

Тому, у задоволенні позовної вимоги про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області по проведенню перевірки, на підставі якої було складено акт від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209) з питань дотримання вимог податкового законодавства, своєчасності, достовірності, повноти нарахування, та сплати податків та зборів за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року, суд вважає за необхідне відмовити, та задовольнити позов в іншій частині, з огляду на протиправність проведених коригувань.

Таким чином, суд приходить до висновку, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню частково, а саме: в частині позовних вимог щодо визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області по проведенню перевірки, на підставі якої було складено акт від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209) з питань дотримання вимог податкового законодавства, своєчасності, достовірності, повноти нарахування, та сплати податків та зборів за період з 01.03.2014 року по 31.03.2014 року - відмовити, а в частині позовних вимог щодо зобов'язання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області вчинити дії щодо вилучення з аналітичної системи Податковий Блок «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» інформацію про результати перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209), оформленої актом перевірки від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209 - задоволенню.

Також суд вважає за необхідне вирішити питання щодо розподілу судових витрат. Та з урахуванням ст.ст.87, 94 КАС України вважає за необхідне присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209) суму сплаченого судового збору відповідно до задоволених вимог у розмірі - 36,54грн. пропорційно задоволених вимог.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 10, 12, 60, 86, 160, 161, 163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області вчинити дії щодо вилучення з аналітичної системи Податковий Блок «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» інформацію про результати перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209), оформленої актом перевірки від 07.07.2014 року №746/22-02/38959209.

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.

Присудити з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний будинок «Будопт» (код ЄДРПОУ - 38959209) суму сплаченого судового збору відповідно до задоволених вимог у розмірі - 36,54грн. (тридцять шість гривень п'ятдесят чотири копійки).

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення виготовлення постанови в повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкт владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови.

Повний текст постанови складений 08.08.2014 року.

Суддя А.Ю. Рищенко

Дата ухвалення рішення04.08.2014
Оприлюднено16.09.2014
Номер документу40434444
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/9881/14

Ухвала від 24.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 04.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 15.07.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні