Постанова
від 05.09.2014 по справі 826/11930/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

05 вересня 2014 року 10:45 № 826/11930/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Полтавархпроект»

до Інспекції державного архітектурно - будівельного контролю у Київській області

про визнання протиправними та скасування рішень,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Полтавархпроект» (далі по тексту - позивач) звернулось з позовом до Інспекції державного архітектурно - будівельного контролю у Київській області (далі по тексту - відповідач) про визнання протиправним та скасування припису №С-2207/2 від 22.07.2014р. про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил та визнання протиправною та скасування постанови №З-3107/2-7/10-12/3107/09/02 від 31.07.2014р. про накладення штрафу в розмірі 109 620грн. за порушення у сфері містобудівної діяльності.

Позивач обґрунтував позовні вимоги тим, що відповідачем протиправно винесено оскаржувані рішення.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги.

Відповідач проти позову заперечив з тих підстав, що оскаржувані рішення прийняті правомірно.

В судовому засіданні 28.08.2014р. суд по справі перейшов в письмове провадження відповідно до статті 128 КАС України.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області відповідно статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VI та згідно з Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 553, на підставі направлення від 09.07.2014р. №12, проведено позапланову перевірку дотримання законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил ТОВ «Епіцентр К» об'єкта будівництва: будівництво торговельного центру та інших закладів обслуговування населення в складі 4 мікрорайону ІV житлового району в м. Бровари Київської області.

Під час проведення перевірки встановлено, що згідно договору суборенди земельної ділянки від 28 січня 2014 р., земельна ділянка (кадастровий номер: 3210600000:00:063:0991), загальною площею 6,16 га, в м Бровари Київської області на правах оренди належить ТОВ «Епіцентр К». Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, видані управлінням містобудування та архітектури Броварської міської ради Київської області від 17.02.2014 р. № 7. Проектна документація на будівництво торговельного центру та інших закладів обслуговування населення в складі 4-го мікрорайону IV житлового району у м. Бровари розроблено у 2014 р. ТОВ «Полтавархпроект» Полтавської обласної організації національної Спілки архітекторів України. Будівельні роботи з будівництва торговельного центру виконуються ТОВ «Досвід 2002» на підставі дозволу на виконання будівельних робіт від 29 квітня 2014 р. № ІУ 115141190677. Відповідальний керівник за здійснення авторського нагляду: ОСОБА_1 (кваліфікаційний сертифікат серія АР №000376), технічний нагляд - ОСОБА_2 (сертифікат серія ІТ № 004009).

Під час проведення перевірки встановлено, що: Проектна документація з будівництва торговельного центру та інших закладів обслуговування населення розроблена ТОВ «Полтавархпроект» з порушенням вимог законодавства, містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки та передано замовнику для будівництва, а саме: вимогами містобудівних умов передбачені основні техніко-економічні показники об'єкта будівництва: площазабудови торговельного центру -32040 м 2 : загальна площа торговельного центру - 32904 м 2 ; будівельний об'єм - 238529 м 3 , граничнодопустима висота будівель 1-2 поверхи. Згідно п. 13 «техніко-економічні показники торговельного центру» пояснювальної записки Том 1, площа забудови торговельного центру - 30936,03 м 2 : загальна площа торговельного центру - 320І4,49 м 2 ; будівельний об'єм - 259862,65м 3 , згідно креслення А-1441-14-1-АБ запроектовано 3 поверхи. Отже, техніко-економічні показники проектної документації не узгоджуються з техніко-економічними показниками об'єкта будівництва згідно з містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки 4 мікрорайону IV житлового району в м. Бровари № 7 від 17.02.2014 р., а саме: площа забудови та загальна площа торговельного центру зменшено відповідно на 1103,97 м 2 та 889,51 м 2 , а будівельний об'єм збільшено на 21333,65 м 3 . Разом з тим встановлено, що проект стадія «П» не відповідає проектній документації стадії «Р», а саме: змінено параметральні розміри: рампи для розвантаження вантажних автомобілів в осях « 4-11» «У»; вхідної групи, в осях « 4-6» «Н», що передбачено ген, планом А-1441-14-ГП. Зазначені дії порушують ст. 29, ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» п. 4.2, п. 4.3 ДБН А.2.2-3.2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».

Генеральним підрядником ТОВ «Досвід 2002» введення виконавчої документації здійснюється з порушенням вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва», а саме: в журналі загальних робіт відсутні записи з виконання будівельних робіт з влаштування гіпсокартонних перегородок по металевому каркасу на другому поверсі в осях « 6-11» « 1-Е». Для огляду не надано журнал антикорозійного захисту зварних з'єднань, що по факту відсутній.

Відповідальною особою за здійснення авторського нагляду не зафіксовані факти виконання будівельних робіт генеральним підрядником ТОВ «Досвід 2002» з відхилення від проектної документації та не вжито відповідних заходів щодо зупинення виконання будівельних робіт та усунення порушень, щодо усунення виявлених порушень, вимоги п. 9.11 ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва», ст. 11 Порядку здійснення авторського нагляду, ДБН А.2.2-4-2003 «Положення про авторський нагляд за будівництвом будинків і споруд», Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».

Відповідальною особою за здійснення технічного нагляду не зафіксовані факти порушень генеральним підрядником ТОВ «Досвід 2002» та не вжито заходів реагування, щодо усунення виявлених порушень. Зазначені дії порушують вимоги п.9.11.2 ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».

Крім того, в термін проведення перевірки з 09.07 по 22.07 2014 р. позивачем не пред'явлено генеральний план об'єкта будівництва, що по факту був відсутній на будівельному майданчику.

За результатами перевірки складено акт від 22.07.2014р. та видано припис № С-2207/2 від 22.07.2014р. про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил з вимогою в термін до 01.09.2014р. усунути порушення містобудівного законодавства в установленому законодавством порядку.

Вказаний Акт перевірки отриманий уповноваженою особою ТОВ «Епіцентр К» І.М. Остапенко, що підтверджується матеріалами справи.

На підставі встановлених порушень відповідачем 31.07.2014р. прийнято постанову №З-3107/2-7/10-12/3107/09/02, якою за порушення ст. 29, 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», п. 4.2, 4.3 ДБН А.2.2-3.2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» накладено штраф в розмірі 109 620грн.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 10 Закону України від 20.05.1999 № 687-XІV "Про архітектурну діяльність" (із змінами та доповненнями) для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об'єктів архітектури додержання суб'єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд.

Згідно статті 41 Закону України від 17.02.2011 № 3038-VІ "Про регулювання містобудівної діяльності" (із змінами та доповненнями, далі - Закон № 3038-VІ) державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю розглядає відповідно до закону справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 549 утворено територіальний орган Державної архітектурно-будівельної інспекції - Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві.

Відповідно до пункту 6 статті 7 Закону № 3038-VІ управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється шляхом контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування (далі - вихідні дані), проектної документації.

Проведення архітектурно-будівельного контролю регулюється "Порядком здійснення архітектурно-будівельного контролю", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. №553. (надалі Порядок №553).

У відповідності до п. 1, 2, 3 Порядку №553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється Держархбудінспекцією та її територіальними органами (далі - інспекції). Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням: 1) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; 2) порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт (далі - загальні та (або) спеціальні журнали), виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи; 3) інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва. Державний архітектурно-будівельний контроль на об'єктах будівництва, що є власністю іноземних держав, міжнародних організацій, іноземних юридичних і фізичних осіб та розташовані на території України, здійснюється відповідно до цього Порядку. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється посадовими особами інспекцій відповідно до їх посадових інструкцій та функціональних повноважень.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за територіальним принципом (у межах областей) у порядку проведення планових та позапланових перевірок. Повноваження посадових осіб Держархбудінспекції поширюються на всю територію України. Державний архітектурно-будівельний контроль на території інших областей здійснюється посадовими особами територіальних органів за рішенням Держархбудінспекції. ( п.5 Порядку №553).

За змістом ч. 4 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право: 1) безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню; 2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; 3) видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт; 4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації; 4 1 ) проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об'єктів, вимогам державних стандартів, норм і правил згідно із законодавством; 5) здійснювати контроль за додержанням суб'єктами господарювання ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів містобудування та архітектури;;7) одержувати в установленому законодавством порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб інформацію та документи, необхідні для здійснення державного архітектурно-будівельного контролю. Забороняється витребовувати інформацію та документи податкової, фінансової звітності, щодо оплати праці, руху коштів та інші, не пов'язані із здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю.

Отже, судом встановлено, що приписи є обов'язковими до виконання.

Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи інспекції.

Підставами для проведення позапланової перевірки є:

подання суб'єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об'єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням чи письмової заяви про проведення перевірки щодо дотримання суб'єктом господарювання Ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов'язаної з будівництвом об'єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності;

необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні та декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні та декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об'єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів;

виявлення факту самочинного будівництва об'єкта;

перевірка виконання суб'єктом містобудівної діяльності вимог приписів інспекцій;

перевірка виконання суб'єктом господарювання вимог інспекції щодо усунення порушень ліцензіатом ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов'язаної з будівництвом об'єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності;

звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства;

вимога правоохоронних органів про проведення перевірки (п.7 Порядку №553).

За результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою інспекції складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком. Акт перевірки складається у двох примірниках. Один примірник надається суб'єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, а другий залишається в інспекції. Акт перевірки підписується посадовою особою інспекції, яка провела перевірку та суб'єктом містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль. (п.16, п.18 Порядку №553).

Таким чином, судом встановлено, що відповідачем надано уповноваженій особі ТОВ «Епіцентр К» копію акту перевірки, пояснення представника позивача, що Інспекцією не надано ТОВ «Полтавархпроект» копію акту перевірки, судом до уваги не приймається, оскільки перевірка проводилась ТОВ «Епіцентр К» об'єкта будівництва: будівництво торговельного центру та інших закладів обслуговування населення в складі 4 мікрорайону ІV житлового району в м. Бровари Київської області.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт (далі - припис). Припис складається у двох примірниках. Один примірник припису залишається в інспекції, а інший надається суб'єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль. Припис підписується посадовою особою інспекції, яка провела перевірку. Протокол протягом трьох днів після його складення та всі матеріали перевірки подаються керівникові відповідної інспекції або його заступникові для винесення постанови про накладення штрафу, передбаченої законодавством України (п. 17, п.19, п.20 Порядку №553).

Відповідно до п.21 Порядку, якщо суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями, які є невід'ємною частиною такого акта. У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, підписати акт перевірки та припису, посадова особа інспекції робить у акті відповідний запис. У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим листом з повідомленням.

Постанова про накладення штрафу складається у трьох примірниках. Перший примірник постанови у триденний строк після її прийняття вручається під розписку суб'єкту містобудування (керівнику або уповноваженому представнику суб'єкта містобудування) або надсилається рекомендованим листом з повідомленням, про що робиться запис у справі. Два примірники залишаються в інспекції, яка наклала штраф (п.22 Порядку №553).

Відповідно до статті 1 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб'єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами.

Вчинення суб'єктами містобудування правопорушень у сфері містобудівної діяльності тягне за собою відповідальність, передбачену цим та іншими законами України.

Згідно з частиною першою статті 3 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" справи про правопорушення, передбачені цим Законом, розглядаються Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та її територіальними органами.

Відповідно до пункту 4 Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1995 №244, підставою для розгляду справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності є відповідний протокол, складений посадовою особою інспекції за результатами перевірки. Разом з протоколом складається припис.

Згідно з пунктом 6 зазначеного Порядку питання про накладення штрафу розглядається в 15-денний строк з дня одержання протоколу про правопорушення. У разі потреби справа може розглядатися за участю представників суб'єкта містобудування, експертів, інших причетних до неї осіб. Питання про накладення штрафу розглядається в 15-денний строк з дня одержання протоколу про правопорушення.

Відповідно до пункту 7 Порядку рішення про накладення штрафу оформлюється постановою про накладення на суб'єкта містобудування штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, що є виконавчим документом і підлягає виконанню в установленому законом порядку. У постанові зазначається розмір штрафу.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.

Статтею 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

В розумінні Закону України «Про будівельні норми» державні будівельні норми це нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. Норми ДБН є обов'язковими для виконання на всій території України.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем не спростовано наявність виявлених Інспекцією під час перевірки порушень, наданий позивачем Сертифікат серії ІУ №165142380907, яким Державна архітектурна - будівельна інспекція України засвідчила відповідність закінченого будівництвом об'єкта «Будівництво торговельного центру та інших закладів обслуговування населення у складі 4-го мікрорайону ІV житлового району в м. Бровари Київської області», загальною площею торговельного центру (літера А) - 24528,6кв.м.; загальна площа торговельного центру (літера А1) - 6382,7кв.м., загальна площа насосної станції з пожрезервуаром (літера Б) - 91,7кв.м., проектній документації та підтвердила його готовність до експлуатації, не підтверджує факту відсутності виявлених перевіркою порушень.

Суд зазначає, що вказаний Сертифікат серії ІУ №165142380907 виданий 26.08.2014р., а перевірка була проведена Інспекцією в період з 09.07.2014р. по 22.07.2014р.

У зв'язку з тим, що припис інспекції є обов'язковим до виконання та у зв'язку з тим, що позивачем не надано доказів відсутності, виявлених перевіряючими під час перевірки порушень, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Полтавархпроект» є необґрунтованими, а позов такий, що не підлягає задоволенню.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області доведено правомірність прийняття оскаржуваної постанови від 31.07.2014р. №З-3107/2-7/10-12/3107/09/02 та припису №С-2207/2 від 22.07.2014р. про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, а тому в задоволенні позовних вимог Товариству з обмеженою відповідальністю «Полтавархпроект» має бути відмовлено повністю.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 128, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариству з обмеженою відповідальністю «Полтавархпроект» відмовити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Полтавархпроект» (код ЄДРПОУ 21052515, 36003, м. Полтава, вул. В. Чорновола, 2Б) на користь Державного бюджету України (отримувач УДСКУ у Печерському районі, код 38004897, банк отримувача ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку 820019, рахунок 31218206784007) решту суми судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 1 900,07грн. (одна тисяча дев'ятсот гривень, 07коп.).

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Повний текст постанови виготовлений 05.09.2014р.

Суддя В.В. Амельохін

Дата ухвалення рішення05.09.2014
Оприлюднено15.09.2014
Номер документу40442861
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11930/14

Ухвала від 28.08.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 20.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

Ухвала від 24.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

Постанова від 05.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 13.08.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні