Постанова
від 22.07.2014 по справі 826/8748/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 22 липня 2014 року                      № 826/8748/14 Окружний адміністративний суд м. Києва у складі судді Каракашьяна С.К., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Заступника прокурора Печерського району області міста Києва в інтересах держави, в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Автотранспортне підприємство №7» про стягнення фінансових санкцій ОБСТАВИНИ   СПРАВИ: Заступник прокурора Печерського району області міста Києва в інтересах держави, в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом про стягнення штрафних санкцій з Відкритого акціонерного товариства «Автотранспортне підприємство №7»за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 17 000,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ВАТ «Автотранспортне підприємство  №7» порушило вимоги п. 5 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про акціонерні  товариства». Відповідач в судові засідання не прибув, через відділ документального обігу та контролю суду надав письмові заперечення проти позову надав. Зважаючи на викладене, враховуючи неявку представника відповідача у судове засідання, та на підставі ч. 6 ст. 128 КАСУ, адміністративна справа розглядається у порядку письмового провадження. Розглянувши подані представником позивача документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, - ВСТАНОВИВ : Як вбачається з матеріалів справи, у відношенні до ВАТ «Автотранспортне підприємство  №7» було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 28.01.2014 року №85-ЦД-1-Е, яким встановлено порушення ВАТ «Автотранспортне підприємство №7» вимог п.10 ст.8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», а саме: невиконання Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 08.04.2013 №841-ЦД-1-Е, термін виконання до 08.10.2013. Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 08.04.2013 №841-ЦД-1-Е було винесено стосовно порушення вимог п. 5 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про акціонерні  товариства», а саме: не приведення ВАТ «АТП №7» статуту та внутрішніх положень товариства у відповідність із нормами Закону України «Про акціонерні товариства». Станом на 28.01.2014 року ВАТ «АТП №7» не усунуто порушення вимог п. 5 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про акціонерні  товариства», що свідчить про невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 08.04.2013 року №841-ЦД—Е. Відповідно до пункту 10 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» - Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства. Відповідно до вимог пункту 5 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про акціонерні  товариства» - статути та внутрішні положення акціонерних товариств, створених до набрання чинності  цим Законом, підлягають приведенню у відповідність із нормами цього Закону не пізніше ніж протягом двох років з дня набрання чинності цим Законом. Приведення діяльності акціонерних товариств, створених до набрання чинності цим Законом, у відповідність із цим Законом є здійснення таких дій: 1) внесення змін до статуту товариства, які в тому числі передбачають зміну найменування акціонерного товариства з відкритого або закритого акціонерного товариства на приватне товариство за умови, що кількість акціонерів на дату внесення таких змін не перевищує 100 осіб, а також виконання всіх інших вимог цього Закону у статуті товариства; 2) приведення внутрішніх положень товариства у відповідність із вимогами цього Закону. Відповідно до п. 8 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів б країні», за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів передбачена відповідальність юридичних осіб у вигляді штрафів розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року - у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до пункту 10 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку пінних паперів в Україні», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства. ВАТ «Автотранспортне підприємство №7» не виконало розпорядження Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів №841-ЦД-1-Е від 08.04.13, за що ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачена відповідальність юридичних осіб. Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. У зв'язку з чим, за результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ВАТ «Автотранспортне підприємство №7»винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 12.02.2014 року №92-ЦД-1-Е, відповідно якої до товариства застосовано штраф у розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000, 00 гривень. Статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачено, зокрема, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Пунктом 3 р. XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 06.12.12р., передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України. Доказів оскарження відповідачем вищезазначеної постанови від 12.02.14 суду не надано, на день розгляду справи не виконана і штраф до бюджету не сплачений. Несплата штрафних санкцій відповідачем призводить до ненадходження цих коштів до Державного бюджету України, чим порушуються економічні  інтереси держави. Таким чином, Постанова про накладання санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 12.02.14 за №92-ЦД-1-Е винесена у відповідності до законодавства України, є чинною та підлягає виконанню. Відповідно до ст.11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі. Керуючись ст. ст. 69-71, 94,  160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - П О С Т А Н О В И В: 1.Позов задовольнити повністю. 2.Стягнути з Відкрите акціонерне товариство «Автотранспортне підприємство №7» (01103, м.Київ, вул. Кіквідзе, 43; код ЄДРПОУ 05503390) на користь Державного бюджету України штраф у розмірі 17 000 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп. на рахунок, відкритий в управління Державної казначейської служби за за місцезнаходженням платника за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» символ звітності 106. Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги. Суддя                                                                                                С.К. Каракашьян

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.07.2014
Оприлюднено15.09.2014
Номер документу40448988
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8748/14

Ухвала від 22.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Міщук М.С.

Ухвала від 02.10.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Міщук М.С.

Постанова від 22.07.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 20.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні