Постанова
від 17.06.2009 по справі 5/403
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 

 

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ

СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ, 

вул. Десятинна,  4/6

П О С Т А Н О

В А

І М Е Н Е

М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 17.06.2009

р.                                                                                          

№ 5/403 

Окружний адміністративний суд міста

Києва у складі:

головуючого - судді Кочана В.М.,

секретаря судового засідання Стріхи

В.І.,

розглянувши у відкритому судовому

засіданні адміністративний позов

 

  

ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7,

ОСОБА_8  

 

до

  

Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві 

 

про

  

визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання провести

перерахунок пенсії,

В С Т А Н О В

И В:

ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4,

ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8звернулися до суду з адміністративним позовом

до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві з вимогами про

визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо відмови провести

перерахунок пенсії та з вимогою про зобов'язання провести перерахунок пенсії у

відповідності до наказу Міністра оборони України № 175 від 14.04.2007

року. 

Позивачі та їх представники в

судовому засіданні позовні вимоги підтримали і пояснили, що ОСОБА_1, ОСОБА_2,

ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 знаходиться на обліку в

Головному Управлінні Пенсійного фонду України в місті Києві і отримують пенсію

відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з

військової служби та деяких інших осіб". Відповідно до ст. 43 даного Закону

пенсії особам офіцерського складу, до яких відноситься позивачі, обчислюються з

розміру грошового забезпечення за останньою штатною посадою перед звільненням,

враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням,

процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового

забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, установлених

законодавством. Відповідно до ст. 63 Закону всі призначені за цим Законом

пенсії підлягають перерахунку у зв'язку із зміною розміру хоча б одного із

видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб,

які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв'язку із введенням для

зазначених категорій всіх нових щомісячних додаткових видів грошового

забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених

законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на

перерахунок пенсій і проводиться у порядку, встановленому Кабінетом міністрів

України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону.

 

Постановою Кабінету Міністрів

України від 28.03.2007р. № 594 "Деякі питання грошового забезпечення

військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу у 2007 році" з

метою підвищення рівня соціального захисту військовослужбовців Міністерству

оборони України дозволено здійснювати у поточному році, починаючи з

01.04.2007р. преміювання військовослужбовців понад встановлений законодавством

розмір в межах видатків, передбачених для грошового забезпечення в 2007 році.

 

Наказом Міністра оборони України №

175 від 14.04.2007 року "Про встановлення граничних розмірів премії

військовослужбовцям Збройних Сил України" з 1 квітня 2007 року введені в

дію граничні розміри премії, яка може бути виплачена у відсотках від грошового

забезпечення.  

 

Таким чином, на думку позивачів, на

виконання наказу Міністра оборони України №175 від 14.04.2007 року відповідач

повинен був провести перерахунок пенсії позивачам починаючи з 01.04.2007 року

та провести виплату заборгованості, яка виникла на день звернення з позовом до

суду.  

Представник відповідача в судовому

засіданні позову не визнав. Пояснив, що перерахунок пенсій проводиться органами

Пенсійного фонду України відповідно до порядку, який встановлює Кабінет

Міністрів України. Наказ Міністра оборони України №175 від 14.04.2007 року не є

нормативним актом, який підлягає обов'язковому виконанню всіма іншими органами

влади, в тому числі і відповідачем.

Вислухавши пояснення сторін,

дослідивши письмові докази по справі, суд вважає, що в задоволенні позовних

вимог слід відмовити, виходячи з наступного.

 

Як встановлено в судовому

засіданні, позивачі знаходяться на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України

в місті Києві і отримують пенсію відповідно до Закону України "Про

пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших

осіб".

 

Постановою Кабінету Міністрів

України від 28 березня 2007 року № 594 

"Деякі питання грошового забезпечення військовослужбовців, осіб

рядового та начальницького складу у 2007 році" з метою підвищення рівня

соціального захисту військовослужбовців Міністерству оборони України дозволено

здійснювати у поточному році, починаючи з 1 квітня 2007 року преміювання

військовослужбовців понад встановлений законодавством розмір в межах видатків,

передбачених для грошового забезпечення в 2007 році.

 

Наказом Міністра оборони України №

175 від 14.04.2007 року "Про встановлення граничних розмірів премії

військовослужбовцям Збройних Сил України" з 01.04.2007 року введені в дію

граничні розміри премії, які можуть бути виплачені у відсотках від грошового

забезпечення.  

 

Відповідно до ст. 43 Закону пенсії

особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям

надстрокової служби, та військової служби за контрактом, які мають право на

пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового

забезпечення за останньою штатною посадою перед звільненням, враховуючи

відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну

надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення

(надбавки, доплати, підвищення) та премії, установлених законодавством.

Відповідно до ст. 63 Закону всі призначені за цим Законом пенсії підлягають

перерахунку у зв'язку із зміною розміру хоча б одного із видів грошового

забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право

на пенсію за цим Законом, або у зв'язку із введенням для зазначених категорій

всіх нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок,

доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок

пенсій і проводиться у порядку, встановленому Кабінетом міністрів України, у

строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону.

 

Відповідно до ч. 2 ст. 19

Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти

лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією

та законами України.

 

Указом Президента України від 01

березня 2001 року №121/2001 затверджено Положення про Пенсійний фонд України.

Відповідно до ч. 2 Положення Пенсійний фонд України у своїй діяльності

керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету

Міністрів України та цим Положенням.

 

Суд вважає, що відповідач як

суб'єкт владних повноважень, діючи в межах наданих йому повноважень та у

спосіб, що передбачений Конституцією України та законами України, не

зобов'язаний виконувати наказ Міністра оборони України № 175 від 14.04.2007

року "Про встановлення граничних розмірів премії військовослужбовцям

Збройних Сил України" і проводити перерахунок пенсії позивачам, оскільки

необхідна для такого перерахування Постанова Кабінету Міністрів України не

видавалась, відповідного порядку не визначалося.

 

Таким чином, підстави для

задоволення позовних вимог ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5,

ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 відсутні.

 

На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції

України, ст.ст. 1, 2 Положення про Пенсійний фонд України, ст.ст. 43, 63 Закону

України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та

деяких інших осіб", керуючись ст.ст. 2, 7, 17, 94, 158, 161, 162, 163

Кодексу адміністративного судочинства України, 

суд

 

П О С Т А Н О

В И В:

В задоволенні адміністративного

позову відмовити повністю.

 

Постанова відповідно до ч. 1 ст.

254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим

Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

 

Постанова суду може бути оскаржена

до суду апеляційної інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарження

постанови суду та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження постанови

суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня складення постанови

в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про

апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються Київському апеляційному

адміністративному суду через Окружний адміністративний суд міста Києва.

 

    Суддя                                                                                                         

Кочан В.М.                                          

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.06.2009
Оприлюднено15.07.2009
Номер документу4055582
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5/403

Постанова від 17.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кочан В.М.

Рішення від 19.12.2008

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Шевченко С.Л.

Судовий наказ від 29.12.2008

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Шевченко С.Л.

Ухвала від 09.10.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Ухвала від 26.08.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Ухвала від 11.09.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Постанова від 31.07.2007

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Рішення від 19.07.2007

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Гетя Н.Г.

Рішення від 25.12.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 05.11.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні