Постанова
від 23.09.2014 по справі 804/14399/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2014 р. Справа № 804/14399/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіГолобутовського Р.З. при секретаріВербному Д.С. за участю: розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТГС-2012" до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

11.09.2014 р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» (далі - ТОВ «ТГС-2012», позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом, в якому просить:

-визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області щодо невизнання податковою звітністю уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками та відмови у його прийнятті;

-скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області №24661/10/04-62-18-03-28 від 01.09.2014 року, яким уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками визнаний не податковою звітністю та відмовлено у його прийнятті;

-визнати уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» (код ЄДРПОУ 35396158, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50) з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками таким, що поданий у день його фактичного отримання Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області, тобто 29.08.2014 року;

-зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 38754537, місцезнаходження: 49061, Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул. Героїв Сталінграда, буд. 25) відобразити показники (дані) уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» (код ЄДРПОУ 35396158, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50) з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками в електронних базах даних податкової звітності, у тому числі в інтегрованих картках Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» (код ЄДРПОУ 35396158, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50) та Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок»;

-визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області з проведення заходів зустрічної звірки, за результатом яких 06.08.2014 року складено Акт №2153/04-62-22- 3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року»;

-визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області щодо коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ ТОВ «ТГС-2012» в електронних автоматизованих системах співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі в Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок» та її підсистемах, на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року»;

-зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі з Інтегрованої автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» та її підсистем, інформацію, внесену на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області №24661/10/04-62-18-03-28 від 01.09.2014р., яким уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року визнаний не податковою звітністю, є протиправним, оскільки у вказаній податковій декларації достовірно були зазначені усі обов'язкові реквізити у відповідності до вимог Податкового кодексу України. Відповідно до змісту акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 податковою проведено фактично не звірку, а перевірку. Що стосується висновків акту про виявлені порушення норм податкового законодавства, то у податкової відсутні повноваження щодо здійснення в рамках проведення зустрічних звірок контролю над дотриманням законодавства. А коригування в електронній автоматизованій системі співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на підставі акту здійснено у спосіб, що суперечить закону, адже податкові повідомлення-рішення на час здійснення коригування податковим органом не приймались, а тому підстави для здійснення такого коригування у податкового органу були відсутні.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» зареєстроване Дніпропетровським міським управлінням юстиції та перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. Основний вид діяльності підприємства у періоді, що перевірявся - будівництво житлових і нежитлових будівель.

Щодо позовних вимог в частині оскаржуваного рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області №24661/10/04-62-18-03-28 від 01.09.2014 року, яким уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками визнаний не податковою звітністю, необхідно зазначити наступне.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» є платником податку на додану вартість, у зв'язку з чим, 27.08.2014 р. останнє подало до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками.

29.08.2014р. зазначений уточнюючий розрахунок отриманий Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення почтового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.

01.09.2014 р. листом за вих. №24661/10/04-62-18-03-28 Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області відповіла ТОВ «ТГС-2012», що уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками оформлений з порушеннями вимог п. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу, а саме: на декларації та уточнюючих розрахунках з ПДВ недостовірно зазначено обов'язковий реквізит - місцезнаходження платника податку.

Відповідно до ст. ст. 15, 16 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи, юридичні особи та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операціях), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом. Платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та зборів.

Згідно п.48.1, п.48.3, п.48.4, 48.7 ст. 48 Податкового кодексу України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору. Податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити:

- тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий);

- звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація;

- звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку);

- повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами;

- код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- місцезнаходження (місце проживання) платника податків;

- найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність;

- дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми);

- ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків;

- підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

В окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов'язкові реквізити:

- відмітка про звітування за спеціальним режимом;

- код виду економічної діяльності (КВЕД);

- код органу місцевого самоврядування за КОПТУУ;

- індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період.

Податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією.

Пунктами 49.8 та 49.9 ст. 49 Податкового кодексу України закріплено, що прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають. За умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом. За умови дотримання вимог, встановлених статтями 48 і 49 цього Кодексу податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою.

Відповідно до п. 49.10, 49.11 ст. 49 Податкового кодексу України відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється. У разі подання платником податків до контролюючого органу податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий контролюючий орган зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.

Проаналізувавши викладені норми, суд вважає лист Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області №24661/10/04-62-18-03-28 від 01.09.2014р. відмовою контролюючого органу у прийнятті уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року.

Згідно абз. 1 п. 45.2 ст. 45 Податкового кодексу України податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до ч. 4 ст. 70 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Частинами 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги за заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Під час судового розгляду судом досліджений уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року.

Суд звертає увагу, що уточнюючий розрахунок оформлений відповідно до приписів чинного законодавства, містить обов'язкові реквізити, підписи уповноважених осіб та печатку підприємства. Зокрема, декларація містить обов'язковий реквізит - «податкова адреса», в якому зазначено: «49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50».

Посилання Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області на те, що місцезнаходження платника податків не містить достовірної інформації суд не приймає до уваги, оскільки як свідчить надана суду Товариством з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, то в реєстрі міститься запис про місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» за адресою: «49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50».

Також, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру станом на 10.09.2014 року, TOB «ТГС- 2012» знаходиться за адресою: «49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50».

Отже, адреса, зазначена Товариством з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» в уточнюючому розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року, є тотожною з адресою, яка міститься в Єдиному державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Під час судового розгляду податковою не надано суду належних та допустимих доказів, які б спростували зазначення підприємством в уточнюючому розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року такої самої адреси, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Крім того, згідно наданої позивачем довідки Головного управління статистики у Дніпропетровській області від 11.04.2014р. №05.3-76/1304 зазначено, що в ЄДРПОУ по Дніпропетровській області значиться: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» за адресою: «49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50».

За таких обставин, суд не вбачає підстав для відмови у визнанні уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року податковою звітністю і тому суд вважає дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області щодо невизнання податковою звітністю уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками та відмови у його прийнятті протиправними, у зв'язку з чим рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області №24661/10/04-62-18-03-28 від 01.09.2014р. підлягає скасуванню.

Згідно п. 49.13 ст. 49 Податкового кодексу України у разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови контролюючим органом (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання контролюючим органом.

Частиною 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

З огляду на викладене, суд вважає, що необхідним заходом для належного захисту прав платника податків є зазначення дати, з якої податкова декларація вважається прийнятою та отриманою органом державної податкової служби.

Приймаючи до уваги, що уточнюючий розрахунок Товариством з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012 з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками фактично поданий до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області 29.08.2014р., тому суд зобов'язує Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області визнати уточнюючий розрахунок Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012 з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками, таким, що поданий у день його фактичного отримання відповідачем, тобто 29.08.2014р.

Методичними рекомендаціями щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених наказом ДПС України 14.06.2012р. №516, встановлено, що за відсутності зауважень до оформлення податкової звітності вона реєструється і вважається прийнятою. Обробка та занесення інформації до електронних баз виконується підрозділом ведення та захисту податкової звітності, у разі відсутності зазначеного підрозділу - підрозділами, на які покладено цю функцію. За відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником податків, несуть відповідальність підрозділи ведення та захисту податкової звітності.

З огляду на викладене, а також з метою захисту порушених прав підприємства, суд також зобов'язує Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області відобразити показники (дані) уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками в електронних базах даних податкової звітності, у тому числі в інтегрованих картках Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» та Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок».

Враховуючи, що Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області безпідставно та протиправно відмовила у прийнятті уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань ТОВ «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року, суд задовольняє адміністративний позов в цій частині.

Стосовно інших позовних вимог суд вважає за необхідне зазначити наступне.

06.08.2014 р. на підставі довідки від №23/8/04-039 від 05.07.2013 року, виданої ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок з окремих питань Лебедем Андрієм Ігоровичем, згідно із п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України, здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року, за результатами якої складено акт №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р. «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року».

Зустрічною звіркою Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» встановлено, що відповідно до наявної інформації, що міститься у аналітичних електронних базах даних органу ДПІ, операції з продажу товарів по ланцюгу постачальники - ТОВ «ТГС- 2012» (код ЄДРПОУ 35396158) - покупці за березень, квітень та травень 2014 року, проведеною звіркою неможливо підтвердити реальність проведених господарських відносин з урахуванням їх виду, обсягу, якості та розрахунків.

З акту звірки №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р. вбачається, що зустрічну звірку неможливо провести у зв'язку з тим, що ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, не знаходиться за податковою адресою. При цьому в ході організації проведення зустрічної звірки з метою забезпечення підтвердження господарських відносин вжито такі заходи: у зв'язку з ліквідацією підприємства, на підставі пп.78.1.7 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України та наказу ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська №1306 від 04.08.2014 року, з метою вручення копії наказу та направлень на перевірку за №№1178, 1179 від 04.08.2014 року здійснено вихід за податковою адресою платника податків - 49000, Дніпропетровська обл., вул. Кротова, буд. 50. У зв'язку з відсутністю посадових осіб та підприємства за податковою адресою складено акт про відсутність посадових осіб за податковою адресою №2117 від 04.08.2014 року та акт про неможливість проведення перевірки №2118 від 04.08.2014 року та передано до ГОВ ДПІ у Красногвардійському районі.

Не погодившись з актом Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р., Товариством з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» подані заперечення, а також останнє звернулося до адміністративного суду з даним позовом.

Відповідно до п.73.5 статті 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження господарських виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Правовідносини щодо проведення податковими органами зустрічних звірок платників податків деталізовані нормами Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010р. №1232 (далі - Порядок №1232), пунктом 3 якого передбачено, що з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

За приписами пункту 4 Порядку №1232, орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Таким чином, суд вважає, що безумовними підставами для проведення зустрічної звірки, у відповідності до вищезазначених норм, є необхідність зіставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання по господарським операціям, за наявності сумнівів стосовно факту здійснення таких операцій.

Згідно п.6 Порядку №1232 у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

Пунктом 7 Порядку №1232 та п.4 Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених Наказом ДПА України від 22.04.2011 року № 236 (далі - Методичні рекомендації), передбачено, що за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

У разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - Акт) (додаток 3), реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - Журнал реєстрації довідок/актів) (додаток 4) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

Аналізуючи положення пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України, п.п. 6, 7 Порядку №1232, положення Методичних рекомендацій, суд приходить до висновку, що зустрічна звірка може бути проведена податковим органом лише в разі наявності у розпорядженні податкового органу первинних документів або надання таких документів платником податків на обов'язковий письмовий запит податкового органу, оскільки зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними з метою з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Як свідчать наведені норми, проведення зустрічної звірки можливе виключно у разі наявності у податкового органу (відповідача) необхідної інформації та документів, адже у протилежному випадку у контролюючого органу відсутні дані, які необхідні для співставлення.

Суд зазначає, що податковою не надано доказів щодо направлення та отримання ТОВ «ТГС-2012» запиту податкового органу для отримання інформації з метою проведення зустрічної звірки 06.08.2014 року, а відтак податкова не мала необхідної інформації для проведення зустрічної звірки.

Крім цього, суд зазначає, що у додатку № 3 Методичних рекомендацій міститься зразок форми акту про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання.

Так, в п.15 проформи, у разі наявності зазначається інша інформація (в т. ч. отримана від підрозділів податкової міліції), що має відношення до питань запиту і може бути використана органом-ініціатором при перевірці. Одночасно надаються належним чином завірені копії таких документів, що не підтверджують дані платника податків, наведені у запиті.

В Акті №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р. ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області зазначено, що ТОВ «ТГС-2012» не має основних засобів та виробничих потужностей, трудових ресурсів, складських приміщень та транспортних засобів, що свідчить про відсутність адміністративно - господарських можливостей на виконання будь-яких послуг та постачання товарів. Зазначено, що ТОВ «ТГС-2012» здійснювало діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третіх осіб.

Також податковим органом в Акті №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р. зроблено висновок, що проведеною звіркою неможливо підтвердити реальність проведених господарських операції з продажу товарів по ланцюгу постачальники - ТОВ «ТГС- 2012» (код ЄДРПОУ 35396158) - покупці за березень, квітень та травень 2014 року, з урахуванням їх виду, обсягу, якості та розрахунків, однак, доказів того, що при проведенні зустрічної звірки здійснено співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів позивача і контрагентів, податковою не надано та з акту цього не вбачається.

Таким чином, суд вважає, що наявність в Акті №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р. зазначених висновків прямо суперечить зазначеним нормам та зразку форми акта про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, так як наслідком неможливості проведення зустрічної звірки з підстав відсутності суб'єкта господарювання за юридичною адресою має бути лише висновок про відсутність такого суб'єкта за місцезнаходженням із зазначенням фактичних обставин.

За своєю правовою природою Акт про неможливість проведення зустрічної звірки не повинен містити висновки щодо реальності здійснення господарської діяльності.

Отже, у зазначеному Акті про неможливість проведення зустрічної звірки ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області виклала висновки, які за змістом не відповідають назві та інформаційному призначенню документа.

Згідно пункту 45.2 статті 45 Податкового кодексу України податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.

Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Судом не приймаються до уваги посилання податкової на акт про відсутність посадових осіб за податковою адресою №2117 від 04.08.2014 року та акт про неможливість проведення перевірки №2118 від 04.08.2014 року, згідно яких встановлено відсутність TOB «ТГС- 2012» та посадових осіб, код ЄДРПОУ-35396158 та будь-яких ознак ведення фінансово-господарської діяльності за податковою адресою, оскільки згідно відомостей з Єдиного державного реєстру станом на 10.09.2014 року, TOB «ТГС- 2012» знаходиться за адресою: «49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50».

Таким чином, при проведенні зустрічної звірки податкова повинна була використовувати офіційні дані ЄДРПОУ щодо підтвердження місцезнаходження юридичної особи, які спростовують інформацію податкової щодо відсутності підприємства за місцезнаходженням.

За викладених обставин, суд вважає, що відповідач був зобов'язаний надіслати на юридичну адресу позивача запит, та у разі надання підприємством протягом місяця запитаних документів провести зустрічну звірку зі складанням довідки, а у разі ненадання документів - скласти Акт про неможливість проведення зустрічної звірки за формою, встановленою у Додатку 3 Порядку №1232.

Слід зазначити, що з метою встановлення місцезнаходження платника податків структурними підрозділами органів державної податкової служби проводиться ряд заходів передбачених Порядком обліку платників податків і зборів та визнання такими, що втратили чинність, наказів Державної податкової адміністрації України, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 22.12.2010р. за №979, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.12.2010р. за № 1439/18734, та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 17.05.2010р. за № 336.

Однак, матеріали справи свідчать, що структурними підрозділами органів державної податкової служби зазначені заходи не проводились, що свідчить про порушення вимог зазначеного Порядку та Положення.

З огляду на викладене, відсутність первинних документів для проведення зустрічної звірки, порушення порядку проведення звірки та порушення порядку встановлення місцезнаходження платника податків є підставою для визнання протиправними дій податкового органу щодо проведення заходів зустрічної звірки, за результатами чого складено Акт №2153/04-62-22-3/35396158 від 06.08.2014р.

Що стосується позовних вимог про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області щодо коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ ТОВ «ТГС-2012» в електронних автоматизованих системах співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі в Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок» та її підсистемах, на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року», а також зобов'язання Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі з Інтегрованої автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» та її підсистем, інформацію, внесену на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року», то суд зазначає наступне.

Матеріали справи свідчать, що Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року, здійснено корегування податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ ТОВ «ТГС-2012» в електронних автоматизованих системах співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі в Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок» та її підсистемах.

Як вбачається з акта Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158, під час цієї зустрічної звірки встановлено, що операції з продажу товарів по ланцюгу постачальники - ТОВ «ТГС- 2012» (код ЄДРПОУ 35396158) - покупці за березень, квітень та травень 2014 року, проведеною звіркою неможливо підтвердити реальність проведених господарських відносин з урахуванням їх виду, обсягу, якості та розрахунків.

Судом встановлено та податковою не заперечується, що Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області будь-якого податкового повідомлення-рішення про збільшення Товариству з обмеженою відповідальністю «ТГС- 2012» грошового зобов'язання з податку на додану вартість за березень, квітень та травень 2014 року по взаємовідносинам з його контрагентами, переліченими в акті від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158, в порядку ст. 86 Податкового кодексу України не приймалось.

При цьому, п. п.54.3.2 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, зокрема, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

З аналізу наведених норм вбачається, що у разі встановлення органом доходів і зборів факту заниження або завищення платником податків показників податкових зобов'язань чи податкового кредиту, в тому числі через їх декларування за фактичної відсутності об'єктів оподаткування, контролюючий орган зобов'язаний прийняти відповідне податкове повідомлення-рішення. Іншого порядку дій в такому випадку, в тому числі і дій щодо коригування показників податкової звітності такого платника податків без узгодження відповідного податкового повідомлення-рішення, Податковим кодексом не передбачено.

Суд погоджується, що згідно ст. 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Так, згідно наказу ДПС України від 24.12.2012р. №1197, в органах державної податкової служби впроваджено єдину електронну систему «Податковий блок», до складу якої, зокрема, входить і підсистема «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України». При цьому в цій системі відображаються по податковим періодам показники податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податкового кредиту платників податків у розрізі контрагентів на підставі задекларованих ними показників податкової звітності з метою використання цих даних під час перевірок шляхом співставлення задекларованих зобов'язань та податкового кредиту по суб'єктам господарювання та встановлення наявності або відсутності відхилень.

Коригування органом доходів і зборів самостійно задекларованих платником податків показників податкової звітності можливе лише шляхом прийняття контролюючим органом відповідного податкового-повідомлення рішення з подальшим його узгодженням у встановленому законом порядку. Здійснення такого коригування без прийняття податкового повідомлення-рішення та без зміни цих показників самим позивачем шляхом подання декларацій (уточнюючих розрахунків) порушує права та інтереси позивача, оскільки позивач, як платник податків, має право розраховувати на те, що задекларовані ним в податкових деклараціях показники податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ відповідають показникам з централізованої бази даних податкової звітності, тим більше, що, вони, як зазначалося вище, можуть бути використанні при проведенні перевірок шляхом співставлення з показниками контрагентів з метою виявлення наявності або відсутності певних відхилень.

Приймаючи до уваги, що податкові повідомлення-рішення Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області не приймались, а відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались, суд приходить до висновку, що останнім безпідставно змінено показники відповідної податкової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС- 2012» з податку на додану вартість та податкового кредиту лише на підставі висновків акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158, і тому відкориговані показники підлягають відновленню.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, суд задовольняє адміністративний позов повністю.

Керуючись ст. ст. 2, 11, 14, 70, 71, 86, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області щодо невизнання податковою звітністю уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками та відмови у його прийнятті.

Скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області №24661/10/04-62-18-03-28 від 01.09.2014 року, яким уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками визнаний не податковою звітністю та відмовлено у його прийнятті.

Визнати уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» (код ЄДРПОУ 35396158, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50) з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками таким, що поданий у день його фактичного отримання Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області, тобто 29.08.2014 року.

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 38754537, місцезнаходження: 49061, Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул. Героїв Сталінграда, буд. 25) відобразити показники (дані) уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» (код ЄДРПОУ 35396158, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50) з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2014 року з додатками в електронних базах даних податкової звітності, у тому числі в інтегрованих картках Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» (код ЄДРПОУ 35396158, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вул. Бориса Кротова, буд. 50) та Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок».

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області з проведення заходів зустрічної звірки, за результатом яких 06.08.2014 року складено Акт №2153/04-62-22- 3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року».

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області щодо коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012» в електронних автоматизованих системах співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі в Інтегрованій автоматизованій інформаційній системі «Податковий блок» та її підсистемах, на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року».

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області вилучити з діючих електронних автоматизованих систем співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, в тому числі з Інтегрованої автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» та її підсистем, інформацію, внесену на підставі Акту від 06.08.2014 року №2153/04-62-22-3/35396158 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «ТГС-2012», код за ЄДРПОУ 35396158, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень, квітень та травень 2014 року».

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Р.З. Голобутовський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.09.2014
Оприлюднено01.10.2014
Номер документу40630880
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/14399/14

Постанова від 30.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 15.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 09.04.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 02.12.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 23.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Постанова від 23.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 15.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні