Ухвала
від 23.09.2014 по справі 813/5876/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 Ухвала про закриття провадження у справі в частині позовних вимог

23 вересня 2014 року № 813/5876/14

Львівський окружний адміністративний суд

в складі головуючої - судді Потабенко В.А.

за участі секретаря судового засідання Петрика Р.І.,

з участю представника позивача Барабари-Дацко В.М., згідно довіреності,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові справу за позовом управління Пенсійного фонду України в Яворівському районі Львівської області до ОСОБА_2, Великопільської сільської ради Яворівського району Львівської області про визнання протиправними дій та стягнення заборгованості, -

встановив:

управління Пенсійного фонду України в Яворівському районі Львівської області звернулося до суду з позовом про визнання протиправними дій посадових осіб Великопільської сільської ради та пенсіонера ОСОБА_2 щодо надання недостовірних довідок, які стали підставою для призначення останній пенсії, як державному службовцю та стягнення солідарно з Великопільської сільської ради та ОСОБА_2 заборгованості із зайво виплаченої пенсії (переплати) в сумі 109599,71 грн., що виникла в період з 23.09.2005р. по 31.05.2012 року.

Відповідно до п. п. 1, 7 ч. 1 ст. 3 КАС України, суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень; справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно ч. 1, 2 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

2. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема:

1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності;

2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби;

3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень;

4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів;

5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України;

6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму;

7) спори фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації.

Згідно з ч.4 ст.105 КАС України, адміністративний позов може містити вимоги про:

1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;

2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;

3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;

4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;

5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;

6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;

7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Як вбачається зі змісту позовної заяви позивач в частині своїх позовних вимог просить суд визнати протиправними дії пенсіонера ОСОБА_2 щодо надання недостовірних довідок, які стали підставною для призначення пенсії як державному службовцю.

Однак, ОСОБА_2 не є суб'єктом владних повноважень, що виключає наявність в даних правовідносинах публічно-правового спору, а, отже, і можливість звернення позивача до суду з позовом про визнання дій відповідача - пенсіонерки ОСОБА_2 - протиправними.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України, суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

В судовому засіданні представник позивача про закриття провадження у справі в частині визнання протиправними дій пенсіонерки ОСОБА_2 не заперечив.

В судовому засіданні представники відповідачів не з'явились, чим залишили вирішення питання про закриття провадження у справі в частині позовних вимог на розсуд суду.

Оглянувши матеріали справи, заслухавши думку представника позивача, з'ясувавши обставини справи, суд вважає, що справу в частині позовних вимог щодо визнання протиправними дій пенсіонера ОСОБА_2 слід закрити, оскільки такі вимоги не можуть розглядатись в порядку адміністративного судочинства.

У зв'язку з вищенаведеним, керуючись п. 1 ч. 1, ч. 3 ст. 157, ст.ст. 160, 165, 167 КАС України, суд, -

ухвалив:

провадження у справі за позовом управління Пенсійного фонду України в Яворівському районі Львівської області до ОСОБА_2, Великопільської сільської ради Яворівського району Львівської області про визнання протиправними дій та стягнення заборгованості закрити в частині позовних вимог щодо визнання протиправними дій пенсіонера ОСОБА_2 щодо надання недостовірних довідок, які стали підставою для призначення пенсії, як державному службовцю.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом 5 днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, або у разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст ухвали виготовлено 29.09.2014 року.

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.09.2014
Оприлюднено02.10.2014
Номер документу40679420
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/5876/14

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Кондратьєва Н. А.

Постанова від 20.10.2017

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Кондратьєва Н. А.

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Кондратьєва Н. А.

Ухвала від 21.10.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 21.04.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький В.З.

Ухвала від 10.03.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький В.З.

Постанова від 15.01.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 11.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 23.09.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні