Постанова
від 27.03.2009 по справі 2а-865/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

6.14

      Справа № 2а-865/09/0870

 

П О С Т А Н О В А

Іменем України

 

27 березня

2009 року, о 10-45 годині, 

Запорізький   окружний  адміністративний  суд

у складі: головуючого - судді  Матяш О.В.,

               при секретарі       Шкоді О.В.,

розглянувши у порядку письмового

провадження

адміністративну справу за позовом

прокурора Орджонікідзевського району м. Запоріжжя

до приватного підприємства

«Європа»,

третя особа: Головна державна

інспекція на автомобільному транспорті в особі її територіального управління у

Запорізькій області,

про стягнення суми фінансової

санкції,

в с т а н о в и в:

звернувшись

до суду з вказаним позовом,  прокурор

просить стягнути з ПП «Європа» фінансову санкцію у розмірі 1700 гривень.

Обґрунтовуючи

заявлені вимоги, прокурор посилається на ст.ст. 6, 60 Закону України «Про

автомобільний транспорт» та Порядок здійснення державного контролю на

автомобільному транспорті, який затверджений постановою Кабінету Міністрів

України від 08.11.08 № 1567.

Зокрема

зазначивши, що 29.08.2008, в ході проведення перевірки транспортного засобу, що

належить відповідачу, були виявленні порушення, відповідальність за які

передбачена ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», про що було

складено акт про проведення перевірки додержання вимог законодавства про

автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів

автомобільним транспортом № 067988 від 29.08.2008.

На підставі

акту начальником територіального управління ГДІ на автомобільному транспорті у

Запорізькій області відносно ПП «Європа» було винесено 08.10.2008

постанову    № 069020    про застосування до підприємства фінансових

санкцій у розмірі 1700 гривень.

У зв'язку із

несплатою відповідачем суми фінансової санкції прокурор та представник третьої

особи просять позов задовольнити та стягнути з ПП «Європа» зазначену суму

фінансової санкції у розмірі 1700 гривень, розглянувши справу у порядку

письмового провадження.

Представник

відповідача проти позову не заперечує й просить розглянути справу у порядку письмового

провадження.

Дослідивши

матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних

підстав.

Згідно із ст.

6 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі за текстом  - Закон

№ 2344), державний контроль

автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових,

позапланових і рейдових перевірок.

Уповноваженими

особами ТУ ГДІ на автомобільному транспорті проведено перевірку дотримання

відповідачем вимог Закону №2344 й виявлено порушення ст.60 цього закону, а саме

здійснення вантажних перевезень на договірних умовах без ліцензійної картки та

дорожнього листа.  

Відповідно до

ст.48 Закону № 2344, визначено перелік документів, на підставі яких виконуються

вантажні перевезення автомобільними перевізниками, зокрема: для автомобільного

перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного

засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством

України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні  документи на транспортний засіб,  ліцензійна картка, дорожній лист,  товарно-транспортна накладна або інший  визначений законодавством  документ 

на вантаж,  інші документи,

передбачені законодавством України.

 

 

 

 

У

відповідності до ст. 5 Закону №2344, основним завданням державного регулювання

та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного,

якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових

транспортних послуг.

Відповідно до

абз.3 ст.60 Закону №2344, за порушення законодавства про автомобільний

транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції, визначені цією

статтею, а саме за   надання послуг з перевезень пасажирів та  вантажів без оформлення документів, перелік

яких визначений ст.ст. 39, 48 цього 

Закону, передбачено  штраф у

розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до

п. 27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, який

затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.06 № 1567 (далі

Порядок), за наявності підстав керівник органу державного контролю або його

заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій до порушника.

Судом

встановлено, що на підставі норм законодавства начальником територіального

управління Головавтотрансінспекції у Запорізькій області ОСОБА_1. 08.10.2008

було винесено постанову № 069020 про застосування фінансових санкцій в сумі

1700 гривень відносно        ПП

«Європа»  - за результатами розгляду

справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт.

Згідно з п.

28 Порядку, фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом

господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше, ніж протягом 15-ти

днів після отриманням ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

Відповідач суму

фінансових санкцій в добровільному порядку не сплатив,  постанову

№ 069020  від 08.10.2008 в судовому порядку не

оскаржив.

За таких

обставин суд вважає позовні вимоги про стягнення з ПП «Європа» 1700 гривень

фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт  обґрунтованими та заснованими на нормах

чинного законодавства,  а тому

підлягаючими задоволенню.

Керуючись  ст. ст. 

11, 51, 60, 71, 94, 158, 160-163, 167, ч. 6 розділу 7 Прикінцевих та

перехідних положень КАС України,   ст. 6, 39,48,60 Закону України «Про

автомобільний транспорт», суд

п

о с т а н о в и в:

позов задовольнити.

Стягнути з

приватного підприємства «Європа» (69035, м. Запоріжжя, пр.Леніна,  буд. 194, код ЄДРПОУ 30502027) на користь

державного бюджету Орджонікідзевського району

м. Запоріжжя (р/р 31116106700007,

код бюджетної класифікації 21081100, код ЄДРПОУ 34677145, банк отримувача:

ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015) суму фінансової санкції у розмірі 1700

(однієї тисячі семисот ) гривень.

Постанова може

бути оскаржена у Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд через

Запорізький окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня складання

постанови шляхом подання заяви про апеляційне оскарження і подання після цього

апеляційної скарги протягом двадцяти днів. Копія апеляційної скарги одночасно

надсилається особою, що її подає, до Дніпропетровського апеляційного

адміністративного суду.

Постанова

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо її не було подано.

  Копію постанови надіслати сторонам.

 

 

 

Суддя                                                      

О.В. Матяш            

 

 

 

 

 

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.03.2009
Оприлюднено17.07.2009
Номер документу4072384
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-865/09/0870

Ухвала від 06.06.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш Ольга Віталіївна

Постанова від 27.03.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш О.В.

Ухвала від 30.01.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні