Ухвала
від 03.10.2014 по справі 821/4026/14
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

03 жовтня 2014 р. Справа № 821/4026/14 Суддя Херсонського окружного адміністративного суду Кузьменко Н.А., розглянувши позовну заяву Управління капітального будівництва Херсонської обласної державної адміністрації, дочірнього підприємства "Укрспецоборудование" товариства з обмеженою відповідальністю "Укрспецоборудование" до Державної фінансової інспекції в Херсонській області про визнання незаконним та скасування рішення № 21-06-16-14/3169 від 30.05.2014 р. "Про усунення порушень виявлених ревізією" та зобов'язання прийняти нове рішення про підтвердження суми кредиторської заборгованості, -

встановив:

02 жовтня 2014 року до Херсонського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Управління капітального будівництва Херсонської обласної державної адміністрації, дочірнього підприємства "Укрспецоборудование" товариства з обмеженою відповідальністю "Укрспецоборудование" до Державної фінансової інспекції в Херсонській області з позовними вимогами про визнання незаконним та скасування рішення № 21-06-16-14/3169 від 30.05.2014 р. "Про усунення порушень виявлених ревізією" та зобов'язання прийняти нове рішення про підтвердження суми кредиторської заборгованості.

Суддя, вивчивши матеріали адміністративного позову, вважає, що його необхідно залишити без руху, виходячи з наступного.

Відповідно до вимог ч. 3 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір" від 08.07.2011 р. № 3674-VI (далі - Закон № 3674-VI).

Розміри ставок судового збору визначено ст. 4 Закону № 3674-VI. Так, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру розмір судового збору становить - 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати (1827,00 грн.) та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати (4872,00 грн.), що встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подана до суду (станом на 1 січня 2014 року розмір мінімальної заробітної плати становить 1218,00 грн.).

Під майновими вимогами слід розуміти будь-які вимоги учасників правовідносин, що пов'язані з володінням, користуванням, розпорядженням, обміном, розподілом майна, у т. ч. нерухомими та рухомими речами, грошами (грошовими коштами).

Як передбачає ч.2 ст.8 КАС України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.

Обов'язковою для застосування в Україні є практика Європейського суду з прав людини, яка статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" визнана джерелом права.

Зокрема в рішенні Європейського суду з прав людини по справі "Сук проти України" (Заява N 10972/05 §22) суд зазначає, що "…поняття "майно" в першій частині статті 1 Першого протоколу має автономне значення, яке не обмежується правом власності на фізичні речі та є незалежним від формальної класифікації в національному законодавстві. Певні інші права та інтереси, що складають активи, наприклад, борги, можуть також вважатися "майновими правами" і, відповідно, "майном" у розумінні цього положення. Питання, що має бути розглянуто, полягає у тому, чи надавали заявнику обставини справи, розглянуті в цілому, право на інтерес, який по суті захищається статтею 1 Першого протоколу."

Позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Державної фінансової інспекції Херсонської області від 30 травня 2014 року за №21-06-16-14/3169 "Про усунення порушень виявлених ревізією", яким передбачено зменшення вартості виконаних ДП"Укрспецоборудование" ТОВ"Укрспецоборудование" робіт на загальну суму 137954,74 грн. Наслідком є зменшення кредиторської заборгованості Управління капітального будівництва Херсонської обласної державної адміністрації та неотримання даної суми ДП "Укрспецоборудование" ТОВ"Укрспецоборудование".

З огляду на викладене вбачається, що позовна заява має майновий характер спору, однак сума судового збору за майнову вимогу не сплачена в повному обсязі.

Як вбачається із доданого до позовної заяви платіжного доручення № 82 від 30 вересня 2014 року, за подання адміністративного позову позивачами сплачено судовий збір у сумі 73,08 грн., як за немайнову вимогу.

Згідно ч.3 ст.4 Закону № 3674-VI, під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги, а тому позивачу слід доплатити судовий збір до суми 275,91 грн.

Згідно з частиною 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України подання позовної заяви без додержання вимог статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України є підставою для залишення заяви без руху.

Таким чином, позовна заява підлягає залишенню без руху з наданням позивачу строку для усунення вказаних недоліків.

Керуючись ч.3 ст. 106, ч.1 ст. 108, ст. 160, ст. 165, КАС України, суддя, -

ухвалив:

Залишити позовну заяву без руху.

Надати позивачам строк для усунення недоліків позовної заяви до 13 жовтня 2014 р., а саме, надати докази сплати судового збору та роз'яснити, що у разі не виконання вимог суду щодо усунення недоліків, у визначений судом термін, позовну заяву разом з додатками буде повернуто позивачам відповідно до п.1 ч.3 ст. 108 КАС України.

Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із вказівкою на номер справи 821/4026/14 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Ухвала може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня отримання копії ухвали.

Суддя Кузьменко Н.А.

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2014
Оприлюднено07.10.2014
Номер документу40737745
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/4026/14

Постанова від 21.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 20.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 01.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Постанова від 12.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Постанова від 12.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 19.01.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Постанова від 09.12.2014

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кузьменко Н.А.

Ухвала від 15.10.2014

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кузьменко Н.А.

Ухвала від 03.10.2014

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кузьменко Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні