Постанова
від 30.09.2014 по справі 1170/2а-2159/12
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2014 року Справа №1170/2а-2159/12

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Кіровограді адміністративну справу

за позовом : Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості

до відповідача : Кіровоградського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ,

про стягнення економічних санкцій,

за участю :

секретаря судового засідання - Дмитрієвої А.В.,

представників:

позивача - не з'явився,

відповідача - не з'явився.

Кіровоградський міськрайонний центр зайнятості звернувся з позовом до Кіровоградського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ про стягнення економічних санкцій за порушення законодавства про зайнятість населення в розмірі 370 575,56 грн.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач вказує, що рішенням №1106-2/2557902 від 04.04.2012 р. відносно відповідача застосовано економічні санкції у розмірі 370 575,56 грн. за порушення законодавства про зайнятість населення, а саме: при звільненні 11 працівників відповідачем 04.08.2011 р. подано до Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості Звіт про заплановане вивільнення працівників за формою №4-ПН (план), тобто пізніше як за два місяці до вивільнення, а також 13.10.2011 р. Звіт про фактичне вивільнення працівників за формою №4-ПН (факт), тобто пізніше десятиденного строку після вивільнення.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, до суду надійшла заява про розгляд справи без його участі та про підтримання позовних вимог (а.с.98).

Відповідач у судове засідання не з'явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, однак кореспонденція направлена відповідачу за адресою зазначеною у позовній заяві та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців повернулася до суду з відміткою «за закінченням терміну зберігання» (а.с.97).

Згідно з ч.8 ст.35 КАС України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

Відповідно до ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

У відповідності до ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Дослідивши подані позивачем документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення» від 01.03.1991 р. №803-ХІІ, чинного на час виникнення спірних правовідносин, при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

У разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Порядок стягнення та розміри штрафів за невиконання вимог цієї статті з підприємств, установ і організацій встановлюються законодавством України.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 р. №420, чинним на час виникнення спірних правовідносин, затверджено форми звітності №4-ПН (план) «Звіт про заплановане вивільнення працівників» та №4-ПН (факт) «Звіт про фактичне вивільнення працівників» та інструкції щодо їх заповнення.

У відповідності до п.1 Положення про Інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.1991 р. №47, чинного на час виникнення спірних правовідносин (далі за текстом - Положення) інспекція по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення (далі - інспекція) входить до складу державної служби зайнятості. Інспекція здійснює контроль за виконанням законодавства про зайнятість населення підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, фермерами та іншими роботодавцями.

Згідно з абз.2 п.5, абз.6 пп.«а» п.6 основним завданнями інспекції є здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, фермерами та іншими роботодавцями законодавства про зайнятість. Інспекція відповідно до покладених на неї завдань: проводить перевірку додержання законодавства про зайнятість населення підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, фермерами та іншими роботодавцями, передусім щодо подання державній службі зайнятості інформації про наявність вільних робочих місць (вакантних посад), про всіх прийнятих працівників, про наступне вивільнення працівників та фактично вивільнених працівників.

Відповідно до пп.«г» п.8 Положення інспекції надається право застосовувати економічні санкції до підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності й господарювання, за порушення законодавства про зайнятість населення, передбачені статтями 5 і 20 Закону України «Про зайнятість населення» і за недодержання вимог статей 8 і 18 зазначеного Закону.

04.04.2012 р. Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Кіровоградського обласного центру зайнятості проведено планову перевірку додержання Кіровоградським юридичним інститутом Харківського національного університету внутрішніх справ законодавства про зайнятість населення, за результатами якої складено акт контрольного заходу від 04.04.2012 р. №78, яким встановлено порушення Кіровоградським юридичним інститутом Харківського національного університету внутрішніх справ вимог ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення», Інструкції щодо заповнення форм звітності №4-ПН (план) «Звіт про заплановане вивільнення працівників» та Інструкції щодо заповнення форм звітності №4-ПН (факт) «Звіт про фактичне вивільнення працівників», затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 р. №420, а саме: при звільненні 11 працівників відповідачем 04.08.2011 р. подано до Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості Звіт про заплановане вивільнення працівників за формою №4-ПН (план), тобто пізніше як за два місяці до вивільнення, а також 13.10.2011 р. Звіт про фактичне вивільнення працівників за формою №4-ПН (факт), тобто пізніше десятиденного строку після вивільнення (а.с.9-12).

За результатами розгляду матеріалів перевірки Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Кіровоградського обласного центру 04.04.2012 року винесено рішення про застосування економічних санкцій за порушення законодавства про зайнятість населення №1106-2/25575902, яким відносно Кіровоградського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ застосовано економічні санкції у розмірі 370 575,56 грн. (а.с.5-6).

Кіровоградським юридичним інститутом Харківського національного університету внутрішніх справ оскаржено вказане рішення в судовому порядку, однак постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 03.09.2013 р. у справі № 1170/2а-1775/12 (провадження №2-ап/811/34/13), залишеною без змін ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 01.07.2014 р., в задоволенні позову Кіровоградського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ відмовлено (а.с.66-67, 84).

У відповідності до ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що Кіровоградський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ має заборгованість з економічних санкцій за порушення законодавства про зайнятість населення у розмірі 370 575,56 грн.

На підставі викладеного, зважаючи на те, що у встановлені строки відповідачем економічні санкції в сумі 370 575,56 грн. не сплачено, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись ст. ст.86, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

2. Стягнути із Кіровоградського юридичного інституту Харківського національного університету внутрішніх справ, код ЄДРПОУ 25575902 (25015, м. Кіровоград, вул. Карла Маркса, 1) на користь Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості економічні санкції за порушення законодавства про зайнятість населення у розмірі 370 575,56 грн. (триста сімдесят тисяч п'ятсот сімдесят п'ять грн. 56 коп.).

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання копії постанови.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду Г.М. Момонт

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2014
Оприлюднено08.10.2014
Номер документу40748368
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1170/2а-2159/12

Ухвала від 21.11.2013

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Н.В. Чубара

Ухвала від 11.02.2013

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Н.В. Чубара

Постанова від 30.09.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 05.09.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 27.06.2012

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Н.В. Чубара

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні