Ухвала
від 27.06.2014 по справі 810/3904/14
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі 27 червня 2014 року           № 810/3904/14 Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши у        м. Києві адміністративний позов Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві до ПП «Рівень» про застосування заходів реагування, - В С Т А Н О В И В: ТУ Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві звернулось до суду з позовом ПП «Рівень», в якому просить застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду, а саме заборонити експлуатацію крана ККТ-5 б/н до усунення порушень та отримання рішення на відновлення роботи. Спір виник із публічно-правових відносин, у яких позивач є суб'єктом владних повноважень. Зазначений спір згідно ст. 17 КАС України належить до компетенції адміністративних судів та має розглядатися в порядку  адміністративного судочинства. Підстави для повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні. Позовна заява відповідає вимогам ст. 106 КАС України. Згідно зі статтею 183-2 КАС України дана адміністративна справа за предметом позову може бути розглянута в порядку скороченого провадження. Позовна заява і додані до неї документи є достатніми для відкриття скороченого провадження у справі. Також позивач просить звільнити його від сплати судового збору на підставі ч. 2 ст. 8 Закону України «Про судовий збір». Зі змісту доданої до позовної заяви фотокопії рішення ДПІ у Шевченківському районі                м. Києва від 19.01.2012 слідує, що ТУ Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві є неприбутковою організацією, тому не має можливості сплатити судовий збір. Згідно ч.ч. 1 та 2 ст. 8 Закону України «Про судовий збір», враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Також суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. Враховуючи викладене, суд вважає обґрунтованим клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору. Керуючись статтями 107, 121, 183-2 КАС України, суд,- У Х В А Л И В: Звільнити Територіальне  управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві від сплати судового збору при зверненні до суду з даним позовом. Відкрити скорочене провадження у справі за позовом Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та                м. Києві до ПП «Рівень» про застосування заходів реагування. Справа розглядатиметься суддею Лапієм С.М. одноособово. Копію ухвали, інформацію про процесуальні права та обов'язки надіслати сторонам. Запропонувати відповідачу, у разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову, які можуть бути подані ним безпосередньо до канцелярії Київського окружного адміністративного суду за адресою: 01133,    м. Київ, бульв. Л. Українки, 26. У разі неподання відповідачем заперечень проти позову справа буде розглядатися судом на підставі наявних у ній матеріалів та доказів. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                                     Лапій С.М. І Н Ф О Р М А Ц І Я про права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені Кодексом адміністративного судочинства України Відповідно до ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати  в  суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити  підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право  визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії  суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2014
Оприлюднено09.10.2014
Номер документу40755231
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3904/14

Ухвала від 27.06.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Постанова від 30.07.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні