Постанова
від 18.02.2014 по справі 804/16902/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 лютого 2014 р. Справа № 804/16902/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіІльков В.В. при секретаріМофі І.В., за участю: представника відповідача 1) Вовчук І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" до відповідачів: 1) Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області, 2) Відділу Держземагентства у Васильківському районі Дніпропетровської області про визнання незаконним та скасування припису за № 296/8 від 14.08.2013р. та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" до відповідачів: 1) Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області, 2) Відділу Держземагентства у Васильківському районі Дніпропетровської області, в якій просить:

- визнати незаконним та скасувати припис, винесений Державною інспекцією сільського господарства в Дніпропетровській області за № 296/8 від 14.08.2013р.;

- зобов'язати Відділ Держземагентства у Васильківському районі Дніпропетровської області внести зміни в планово-картографічні матеріали та земельно-кадастрову документацію стосовно цільового призначення земельних ділянок, відведених товариству з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" на землі промисловості.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Відділ Держземагентства у Васильківському районі Дніпропетровської області на виконання вимог розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про вилучення та надання земельної ділянки для несільськогосподарських потреб» від 30.06.2005р. за № 179-р-05 та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду ТОВ «Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" для розміщення кар'єру по видобутку ільменітових пісків на території Зеленогайської сільської ради, порушив порядок зміни цільового призначення земельної ділянки, тому у договорі оренди земельної ділянки та угодах про поновлення договору оренди земельні ділянки відображені з цільовим призначенням землі сільськогосподарського призначення, адже вихідні дані про земельну ділянку при її наданні у оренду беруться саме з земельно-кадастрової документації, внесення змін до якої належало до відіння районних відділів Земельних ресурсів. З огляду на ці обставини, на думку позивача, оскаржуваний припис, винесений Державною інспекцією сільського господарства в Дніпропетровській області за № 296/8 від 14.08.2013р., підлягає визнанню незаконним та скасуванню.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача 1) у судовому засіданні заперечив проти позову та просив суд відмовити у задовленні позовних вимог, у обґрунтування своєї позиції зазначив, що під час проведення перевірки та винесення оскаржуваного припису відповідач діяв у межах законодавства.

Представник відповідача 2) у судове засідання не прибув, надав до суду клопотання про розгляд справи без його участі та письмові пояснення, у яких просив суд відмовити у задовленні позовних вимог, посилаючись на те, що землевпорядна документація по зміні цільового призначення земельної ділянки не розроблялась, розпорядження про зміну цільового призначення земельних ділянок не приймалось, а розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про вилучення та надання земельної ділянки для несільськогосподарських потреб» від 30.06.2005р. за № 179-р-05 передбачає лише передачу земельних ділянок у користування позивачу.

За даних обставин, відповідно до положень ст. 128 КАС України суд вважає за можливе здійснити розгляд справи без участі відповідача 2).

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, дослідивши подані до суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи, суд встановив таке.

У відповідності до ст.187 Земельного кодексу України, контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Згідно до ст.188 Земельного кодексу України, державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Спеціальними нормативними актами є Закон України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» від 19.06.2003 р. № 963-ІУ, Порядок планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства затверджений Міністерством аграрної політики та продовольства України від 25.02.2013р. № 132, (Порядок перевірок №132), Положення про державну інспекцію сільського господарства в АРК, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 770 від 23.12.2011 року.

Статтею 6 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» встановлено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Порядком планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства №132 визначено, що державний нагляд (контроль) з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства здійснюється Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами відповідно до статей 15-2 та 188 Земельного кодексу України, статей 5, 6, 9, 10 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", статей 18-1 та 19 Закону України "Про охорону земель", пунктів 4, 5 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459, пунктів 4, 6 Положення про державну інспекцію сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23 грудня 2011 року № 770.

Пунктом 3 положення про Державну Інспекцію сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі №770, визначено, що основними завданнями Держсільгоспінспекції України є: 1)реалізація державної політики у сферах здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі; 2) внесення на розгляд Міністра пропозицій щодо формування державної політики у зазначених сферах.

Згідно пункту 4 Положення Держсільгоспінспекція України відповідно до покладених на неї завдань: організовує та здійснює державний нагляд (контроль): а) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, в тому числі за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю.

Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» державний контроль за використанням та охороною земель здійснює спеціально уповноважений орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Статтею 9 Закону передбачено, що державний контроль за використанням та охороною земель у системі центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель та її територіальні органи. Державний контроль за використанням та охороною земель, дотримання вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюється, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Згідно ст.10 Закону державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель мають право:

-безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

-давати обов'язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

-складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

12.08.2013р. уповноваженою особою Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області на підставі наказу від 01.08.2013р. за № 970, направлення на перевірку від 01.08.2013р. за № 970, проведено позапланову перевірку дотримання вимог земельного законодавства товариством з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат", про що складено акт за № 388/8.

У акті перевірки дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства від 12.08.2013р. за № 388/8 встановлені наступні порушення:

- п. «а» ст. 17, ч. 4,7 ст. 122, ч. 6,9 ст. 149 ЗК України - розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 30.06.2005р. за № 179-р-05 «Про вилучення та надання земельної ділянки для несільськогосподарських потреб», видане з порушенням перевищення повноважень щодо розпорядження землями приватної власності та передачі 6,17 га ріллі для несільськогосподарських потреб , що відноситься де повноважень Кабінету Міністрів України (ч.9 статті 149 ЗК України);

- ч. 2 ст. 168 ЗК України, п. 41 додатку до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» - дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару) земельної ділянки виданого Дніпропетровським обласним головним управлінням земельних ресурсів Держкомзему України від 04.10.2005 року за № 000004 термін дійсності якого до жовтня 2008 року, на момент перевірки закінчився, що свідчить про його відсутність. На момент перевірки вскришні роботи по зняттю родючого шару ґрунту на кар'єрі не проводилися;

- ч. 1,2 ст. 20 ЗК України, абз. 5 ст. 15 Закону України «Про оренду землі» - в угодах про поновлення договорів оренди земельних ділянок, укладених Васильківською РДА з ТОВ «Демурінський ГЗК», право оренди яких згідно витягів з державного реєстру прав на нерухоме майно, проведено реєстраційною службою Васильківського районного управління юстиції Дніпропетровської області 25.03.2013р. за № 436418 на площу 3,2028 га, №436263 на площу 0,31га, №435993 площею 0,37 га і № 435621 на площу 3,77 га - в пункті 4.2 даних угод зазначено цільове призначення земельної ділянки, як землі сільськогосподарського призначення, що суперечить цільовому призначенню землі визначеному в проекті землеустрою та зазначеному в розпорядженні голови Дніпропетровської ОДА при передачі даних земель у користування та суперечить вимогам статті 22 ЗК України щодо використання земель сільськогосподарського призначення та не відповідають істотним умовам використання та цільового призначення земельної ділянки, яка передається в оренду для розміщення кар'єру по видобутку ільменітових пісків, передбачених в абзаці 5 статті 15 Закону України «Про оренду землі».

14.08.2013р. уповноваженою особою Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області щодо товариства з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" винесено припис за № 296/8, відповідно до якого зазначено, що при перевірці стану додержання вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель усіх категорій та форм власності посадовими особами товариства з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" при використанні земельних ділянок під кар'єром по видобутку ільменітових пісків на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області встановлено, що на момент проведення перевірки товариство з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" використовує земельну ділянку загальною площею 9,94 га під кар'єром з видобутку ільменітових пісків на території Зеленогайської сільської ради. У чотирьох договорах оренди, укладених з Васильківською РДА на загальну площу 7,6528 га в п. 4.2 не вірно зазначене цільове призначення використання землі, що суперечить цільовому призначенню землі визначеному в проекті землеустрою та зазначеному в розпорядженні голови Дніпропетровської ОДА при затвердженні проекту і передачі даних земель у користування. Зазначене свідчить про порушення вимог ст. 22 ЗК України щодо використання земель сільськогосподарського призначення та є порушенням істотних умов договору оренди, зазначених у абзаці 5 ст. 15 Закону України «Про оренду землі».

Враховуючи зазначене, на підставі ст. 144 ЗК України, ст.ст. 5,6, 10 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель», та ін., зобов'язано товариство з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" у 30-тиденний термін відповідно до вимо ст. 144 ЗК України, усунути дане порушення земельного законодавства та внести зміни у п. 4.2. договорів оренди щодо цільового використання землі згідно вимог діючого законодавства, про виконання припису повідомити відповідача 1) до 14.09.2013 року.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 22 ЗК України землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури або призначені для цих цілей.

Що стосується договорів оренди землі та правочинів про зміну умов договорів оренди землі, то на згадані правочини поширюються загальні положення цивільного законодавства про договір та правочин, а також положення спеціального нормативно-правового акта - Закону України «Про оренду землі». Так, статтею 30 Закону України «Про оренду землі» регламентується, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін, а у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Судом встановлено, що відповідно до п. 1 розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про вилучення та надання земельної ділянки для несільськогосподарських потреб» від 30.06.2005р. за № 179-р-05 затверджено проект відведення та надано земельну ділянку товариству з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" для розміщення кар'єру з видобутку титано-цирконієвої руди (ільменітових пісків) Вовчанського родовища в оренду строком на 7 років загальною площею 9,94 га, із них: ріллі - 6,17 га за рахунок земель землевласників, у тому числі ОСОБА_4 - 2,29 га, ОСОБА_5 - 3,2 га, ОСОБА_6 - 0,68 га, та пасовищ - 3,77 га за рахунок земель запасу на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про вилучення та надання земельної ділянки для несільськогосподарських потреб» від 30.06.2005р. за № 179-р-05 складено акт встановлення меж земельної ділянки в натурі, яка надається ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" для добувної промисловості від 30.06.2005 року, відповідно до якого заперечень з боку представників при встановленні меж земельної ділянки не надійшло.

На виконання вищезазначеного розпорядження між Васильківською РДА Васильківського району Дніпропетровської області (орендодавцем) та ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" (орендар) було укладено договір оренди землі від 30.06.2005 року, відповідно до умов якого орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області. У оренду передається земельна ділянка із земель запасу загальною площею 3,77 га, у тому числі пасовища - 3,77 га. Земельна ділянка сільськогосподарського призначення передається у оренду для розміщення кар'єру з видобутку титаново-цирконієвої руди (ільменітових пісків).

У подальшому до договору оренди землі від 30.06.2005 року укладались додаткові угоди від 29.08.2005р., від 12.04.2006р., від 18.04.2007р., від 22.04.2008 року.

Угодою про поновлення договору оренди земельної ділянки від 03.12.2012р., укладеною між Васильківською РДА та ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" було поновлено на той самий строк та на тих самих умовах договору оренди земельної ділянки від 30.06.2005р. (зі змінами), згідно якого товариству в оренду передана земельна ділянка загальною площею 7,6528 га, у тому числі пасовища - 3,7700 га, що розташована на території Зеленогайської сільської ради, кадастровий номер земельної ділянки - 1220785500-02-005-0003.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки коефіцієнт Кф становить 1.0 (землі гірничої промисловості та гірничих розробок).

Угодою про поновлення договору оренди земельної ділянки від 03.12.2012р., укладеною між Васильківською РДА та ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" було поновлено на той самий строк та на тих самих умовах договору оренди земельної ділянки від 30.06.2005р. (зі змінами), згідно якого товариству в оренду передана земельна ділянка загальною площею 7,6528 га, у тому числі рілля - 3,700 га, що розташована на території Зеленогайської сільської ради, кадастровий номер земельної ділянки - 1220785500-02-005-0006.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки коефіцієнт Кф становить 1.0 (землі гірничої промисловості та гірничих розробок).

Угодою про поновлення договору оренди земельної ділянки від 03.12.2012р., укладеною між Васильківською РДА та ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" було поновлено на той самий строк та на тих самих умовах договору оренди земельної ділянки від 30.06.2005р. (зі змінами), згідно якого товариству в оренду передана земельна ділянка загальною площею 7,6528 га, у тому числі рілля - 3,100 га, що розташована на території Зеленогайської сільської ради, кадастровий номер земельної ділянки - 1220785500-02-005-0007.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки коефіцієнт Кф становить 1.0 (землі гірничої промисловості та гірничих розробок).

Угодою про поновлення договору оренди земельної ділянки від 03.12.2012р., укладеною між Васильківською РДА та ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" було поновлено на той самий строк та на тих самих умовах договору оренди земельної ділянки від 30.06.2005р. (зі змінами), згідно якого товариству в оренду передана земельна ділянка загальною площею 7,6528 га, у тому числі рілля - 3,2028 га, що розташована на території Зеленогайської сільської ради, кадастровий номер земельної ділянки - 1220785500-02-005-0008.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки коефіцієнт Кф становить 1.0 (землі гірничої промисловості та гірничих розробок).

Судом встановлено, що у пункті 4.2 даних угод зазначено цільове призначення земельної ділянки, як землі сільськогосподарського призначення.

Враховуючи викладене, припис, винесений Державною інспекцією сільського господарства в Дніпропетровській області за № 296/8 від 14.08.2013р. був прийнятий на підставі, у спосіб та у межах повноважень передбачених чинним законодавством України, а тому позовна вимога про його визнання незаконним та скасування не підлягає задоволенню.

У письмових поясненнях, які надійшли до суду від відповідача 2) 15.01.2014р. зазначено про те, що на виконання зазначеного розпорядження зміни вносились згідно розробленого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у оренду ТОВ "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" для розміщення кар'єру по видобутку ільменітових пісків на території Зеленогацької сільської ради Васильківськогоь району Дніпропетровської області шляхом внесення у Державний земельний кадастр змін до статистичної звітності по обліку земель, відомостей про користувачів земельної ділянки, але без змін цільового призначення земельних ділянок, так як зміна їх цільового призначення у вказаному розпорядженні не передбачалась.

Основним законодавчим актом, який регулює відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею є Земельний кодекс України від 25 жовтня 2001 року № 2768-III.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 20 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Частиною 2 ст. 20 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення.

Згідно із ч. 3 ст. 20 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідачем 2) у письмових поясненнях зазначено про те, що позивач чи власник земельної ділянки із клопотанням про зміну цільового призначення земельної ділянки у вищезазначеному порядку не звертались, розпорядження про зміну цільового призначення земельних ділянок не приймалось, а розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про вилучення та надання земельної ділянки для несільськогосподарських потреб» від 30.06.2005р. за № 179-р-05, п. 3 якого на районний відділ земельних ресурсів було покладено обов'язок внести зміни у планово-картографісний матеріал та земельно-кадастрову документацію та на яке посилається позивач передбачає лише передачу земельних ділянок у користування позивачу.

За викладених обставин позовна вимога про зобов'язання Відділу Держземагентства у Васильківському районі Дніпропетровської області внести зміни в планово-картографічні матеріали та земельно-кадастрову документацію стосовно цільового призначення земельних ділянок, відведених товариству з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" на землі промисловості не підлягає задоволенню через свою необґрунтованість.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти тільки на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до положень ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. У адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "Демурінський гірничо-збагачувальний комбінат" до відповідачів: 1) Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області, 2) Відділу Держземагентства у Васильківському районі Дніпропетровської області про визнання незаконним та скасування припису за № 296/8 від 14.08.2013р. та зобов'язання вчинити певні дії відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 21 лютого 2014 року

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили на 21.02.2014р. Суддя З оригіналом згідно Помічник судді В.В Ільков В.В. Ільков О.А. Вовчанська

Дата ухвалення рішення18.02.2014
Оприлюднено09.10.2014
Номер документу40778703
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/16902/13-а

Ухвала від 24.01.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Постанова від 18.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 18.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Постанова від 18.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 10.01.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні