Справа № 815/2861/14
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 жовтня 2014 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді: Самойлюк Г.П.
за участю секретаря: Грабової Я..О.
сторін:
прокуратури: Мікулінська В.Є.- за посвідченням
позивач: Корнишин Ю.О. - представник за довіреністю
відповідач: Кузнєцова Л. В. - представник за довіреністю
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Заступника прокурора Малиновського району міста Одеси в інтересах держави в особі Південно-українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» про стягнення штрафних санкцій у сумі 127 500грн. -,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До суду надійшов адміністративний позов Заступника прокурора Малиновського району міста Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» про стягнення штрафних санкцій у сумі 127 500грн.
Представники прокуратури та позивача у судовому засіданні, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві, підтримали позовні вимоги у повному обсязі та просили їх задовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у задоволенні позовних вимог зазначивши, що 08.12.2011р. була проведена державна реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара», яке утворено в результаті перетворення та є правонаступником ВАТ «Ізмаїлтара». В зв'язку з тим, що ТОВ «Ізмаїлтара» не є акціонерним товариством, емітентом акцій, на нього не розповсюджується обов'язок здійснювати розкриття річної інформації, оскільки останній не є учасником ринку цінних паперів.
Заслухавши пояснення представників прокуратури, позивача та відповідача, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд,-
ВСТАНОВИВ:
08.12.2011р. ТОВ «Ізмаїлтара» зареєстровано як юридичну особу, код ЄДРПОУ 4530636, створену шляхом перетворення ВАТ «Ізмаїлтара», код ЄДРПОУ 24530636. 15 серпня 2013 року начальником Одеського ТУ НКЦПФР було видано прийнято розпорядження № № 283-ОД-1-Е, 284-ОД-1-Е, 285-ОД-1-Е, якими позивача було зобов'язано у термін до 16.09.2013 року, розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом розміщення її у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР шляхом опублікування її в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та у термін до 20.09.2013 року письмово повідомити про виконання цих розпоряджень про усунення порушення законодавства про цінні папери з копіями підтверджуючих документів, а також надати до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік.
Вказані розпорядження отримано позивачем 23.08.2013 року. Постановами №№ 531-ОД-1-Е, 532-ОД-1-Е, 533-ОД-1-Е від 25.10.2013 у відношенні ТОВ «Ізмаїлтара» порушено справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якими передбачалося керівнику або повноважному представнику товариства прибути 04.11.2013 до Одеського територіального управління НКЦПФР для ознайомлення та підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів.
Зазначені постанови отримано відповідачем, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.17).
04.11.2013р. уповноваженою особою ОТУ НКЦПФР відносно ТОВ «Ізмаїлтара» складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів № №517-ОД-1-Е, 518-ОД-1-Е, № 519-ОД-1-Е, від підписання яких уповноважений представник ТОВ «Ізмаїлтара» - Снігур М. Г. відмовилася, про що свідчить відповідна відмітка (а.с.18-20).
Згідно постанов № № 526-ОД-1-Е, 527-ОД-1-Е, 528-ОД-1-Е від 05.11.2013 відносно ТОВ «Ізмаїлтара» призначено розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів на 14.11.2013. Зазначені постанови отримано відповідачем 08.11.2013р., про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.24).
За наслідками розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів були прийняті постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № №491-ОД-1-Е; 492-ОД-1-Е від 15.08.2013 року та постанова № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафні санкції:
- за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Одеського ТУ НКЦПФР від 15.08.2013 року № 283-ОД-1-Е, яким позивача було зобов'язано в термін до 16.09.2013 року, згідно вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній базі даних НКЦПФР та в термін до 20.09.2013 року письмово повідомити Одеське ТУ НКЦПФР про виконання цього розпорядження - до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафну санкцію у вигляді 2 500 (дві тисячі п'ятсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 42 500 (сорок дві тисячі п'ятсот) грн. 00 коп.
- за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Одеського ТУ НКЦПФР від 15.08.2013 року № 285-ОД-1-Е, яким позивача було зобов'язано в термін до 16.09.2013 року, згідно вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом опублікування її розміщення в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та в термін до 20.09.2013 року письмово повідомити Одеське ТУ НКЦПФР про виконання цього розпорядження - до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафну санкцію у вигляді 2 500 (дві тисячі п'ятсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 42 500 (сорок дві тисячі п'ятсот) грн. 00 коп.;
- за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Одеського ТУ НКЦПФР від 15.08.2013 року № 284-ОД-1-Е, яким позивача було зобов'язано в термін до 16.09.2013 року, згідно вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року надати до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік - до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафну санкцію у вигляді 2 500 (дві тисячі п'ятсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 42 500 (сорок дві тисячі п'ятсот) грн. 00 коп.
Зазначені постанови були отримані позивачем, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення (а. с. 33).
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 121 Конституції України на прокуратуру покладається представництво інтересів громадянина або держави в суді.
Відповідно до ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Однією із форм представництва є звернення до суду з позовами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб. Підставою представництва інтересів держави в судах є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних і інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або державою.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» N 448/96-ВР від 30 жовтня 1996 року (надалі - Закон N 448/96-ВР) Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.
Відносини, що виникають під час розміщення, обігу цінних паперів і провадження професійної діяльності на фондовому ринку, з метою забезпечення відкритості та ефективності функціонування фондового ринку врегульовано Законом України «Про цінні папери та фондовий ринок» № 3480-IV від 23.02.2006р. (Надалі Закон № 3480-IV).
Статтею 40 Закону України № 3480-IV встановлено, що регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.
Перший звітний період емітента може бути меншим, ніж 12 місяців, та обчислюється: для акціонерних товариств - з дня державної реєстрації товариства до 31 грудня звітного року включно; для емітентів цінних паперів (крім акцій) - з дня реєстрації випуску цінних паперів до 31 грудня звітного року включно. Річна інформація про емітента повинна містити такі відомості: найменування та місцезнаходження емітента, розмір його статутного капіталу; орган управління емітента, його посадові особи та засновники; господарська та фінансова діяльність емітента; цінні папери емітента (вид, форма випуску, тип, кількість), спосіб розміщення та лістинг цінних паперів; річна фінансова звітність; аудиторський висновок; перелік власників значних пакетів (10 відсотків і більше) акцій із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій.
Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1591 від 19.12.2006р. затверджено Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, яким регулюється склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної, особливої інформації та інформації про іпотечні цінні папери, сертифікати фонду операцій з нерухомістю та інформації в повідомленні про проведення загальних зборів (далі - Інформація) емітентами цінних паперів та подання її до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) (чинний на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно пункту 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Судом встановлено, що у зв'язку з тим, що відповідачем не оприлюднено річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР та опубліковання її в офіційному друкованому виданні НКЦПФР, у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пункту 1 глави 7 розділу V Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006р.; не надано до Одеського територіального управління НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік не пізніше 1 червня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пункту 1 глави 7 розділу V Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006р., за результатами розгляду справи винесено постанови №№531-1-Е; 307-1-Е;532-1-Е; 533-ОД-1-Евід 25.10.2013р. про застосування штрафних санкцій.
Судом не приймаються до уваги твердження представника відповідача стосовно того, що ТОВ «Ізмаїлтара» не є акціонерним товариством- емітентом акцій та на нього не розповсюджується обов'язок здійснювати розкриття річної інформації, з огляду на наступне.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» емітент - юридична особа, Автономна Республіка Крим або міські ради, а також держава в особі уповноважених нею органів державної влади, яка від свого імені розміщує емісійні цінні папери та бере на себе зобов'язання щодо них перед їх власниками.
Статтею 1 вказаного Закону передбачено, що розміщення цінних паперів - відчуження цінних паперів емітентом або андеррайтером шляхом укладення цивільно-правового договору з першим власником.
Склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної, особливої інформації та інформації про іпотечні цінні папери, сертифікати фонду операцій з нерухомістю та інформації в повідомленні про проведення загальних зборів емітентами цінних паперів та подання її до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, регулюється Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженим Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006р. №1591, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 лютого 2007р. за №97/13364 (зі змінами та доповненнями), відповідно до пункту 3 Глави 1 Розділу V якого обов'язок здійснювати розкриття річної інформації поширюється на осіб, які станом на 31 грудня звітного року є емітентами.
Обов'язок розкриття річної інформації припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів відповідно до нормативно-правового акта Комісії, що регулює порядок скасування реєстрації випуску цінних паперів, за умови відсутності інших підстав, передбачених законодавством, для виникнення такого обов'язку.
Крім того, відповідно до вимог частини 2 глави 1 Розділу II Положення № 1591 обов'язок здійснювати розкриття особливої інформації, передбаченої цим Положенням, припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів, та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів в порядку, встановленому Комісією.
У разі подання до Комісії документів на скасування реєстрації випусків цінних паперів у період з 1 січня до 30 квітня року, наступного за звітним, емітент розкриває річну інформацію відповідно до вимог цього Положення.
Таким чином, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що звільнення від обов'язку подавати регулярну щорічну інформацію про емітента відбувається в разі припинення юридичної особи та скасування обігу акцій.
Відповідно до ст.33 та ч.1 ст.34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15 травня 2003року №755-IV юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
Згідно зі ст.104 Цивільного Кодексу України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Відповідно до ст.108 Цивільного Кодексу України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
Згідно п.17 ст.37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.
Лише починаючи з дати опублікування інформації про зупинення обігу акцій в одному з офіційних друкованих видань реєструвального органу, забороняється здійснення цивільно-правових договорів з акціями, обіг яких зупинено, що зазначено в пункту 1.5 підрозділу 1 Розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.
Судом встановлено, що на момент винесення постанов про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 25.10.2013р. № 531-ОД-1-Е, № 532-ОД-1-Е, № 533-ОД-1-Е не було опубліковано інформацію про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів відповідача.
Окрім того, доказів відмови в зупиненні та скасуванні реєстрації цінних паперів Одеським територіальним управлінням НКЦПФР в ході судового розгляду справи не надано.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного судом встановлено, що Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку не було відмовлено ТОВ «Ізмаїлтара» у зупиненні обігу акцій та скасуванні реєстрації випуску акцій, а тому Товариство повинно було звітувати шляхом розкриття щорічної інформації про емітента у строки та спосіб, встановлений Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів.
Пунктами 5-7 статті 11 Закону України N 448/96-ВР встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно п.2 Розділу 18 Правил № 2272, штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через 15 днів з дня отримання ним постанови.
Судом встановлено, що на час розгляду справи штраф відповідачем не сплачено.
Судом встановлено, що ТОВ «Ізмаїлтара» звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з про визнання протиправними та скасування розпоряджень про усунення порушень на ринку цінних паперів Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.11.2013 року № 329-ОД-1-Е, № 330-ОД-1-Е, № 331-ОД-1-Е; скасування постанов Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 491-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» застосовані штрафні санкції на загальну суму 127 500 грн. 00 коп. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 08 квітня 2014 року по справі №815/293/14, яка залишена в силі ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня 2014 року, позов ТОВ «Ізмаїлтара» залишено без задоволення.
Зазначеною постановою встановлено, що розпорядження про усунення порушень на ринку цінних паперів Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.11.2013 року № 329-ОД-1-Е, № 330-ОД-1-Е, № 331-ОД-1-Е та постанови Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 491-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» застосовані штрафні санкції на загальну суму 127 500 грн. 00 коп. прийнято обґрунтовано, у відповідності до чинного законодавства.
Вищенаведені обставини, встановлені постановою Одеського окружного адміністративного суду від 08 квітня 2014 року, що набрала законної сили, відповідно до положення частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, є преюдиційними, а, відтак, не підлягають доказуванню при розгляді даної адміністративної справи.
Відповідно до ст.9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтується її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладені положення чинного законодавства, а також відсутність з боку відповідача оплати штрафних санкцій у встановлені законом строки, суд вважає, що позовні вимоги заступника прокурора Малиновського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є обґрунтованими та документально доведеними, у зв'язку з чим підлягають задоволенню у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 7, 8, 9, 11, 71, 86, 159-164,167 КАС України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Заступника прокурора Малиновського району міста Одеси в інтересах держави в особі Південно-українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» про стягнення штрафних санкцій у сумі 127 500грн., - задовольнити.
Стягнути товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» (код ЄДРПОУ 24530636, місцезнаходження: 68600, Одеська обл. , м. Ізмаїл, , вул. Краснодонська,125) 127 500 (сто двадцять сім тисяч п'ятсот гривень) грн. штрафних санкцій та перерахувати на р/р 31118106700250, МФО 828011, код ЄДРПОУ 37977316, ГУДКСУ в Одеській області.
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення, копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлено та підписано 07 жовтня 2014 року .
Суддя: Г.П. Самойлюк
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2014 |
Оприлюднено | 09.10.2014 |
Номер документу | 40796628 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Самойлюк Г. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні