Постанова
від 10.09.2014 по справі 808/4542/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 10 вересня 2014 року о 15 год. 45 хв. Справа №  808/4542/14м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого  судді           Шари І.В. за участю секретаря судового засідання  Пелеха С.І. представників сторін:                           позивача – не з'явився                           відповідача  – не з'явився розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю “Шеф-повар”, м. Запоріжжя про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу ВСТАНОВИВ: 15 липня 2014 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов від Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі – позивач, ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області) до Товариства з обмеженою відповідальністю “Шеф-повар” (далі – ТОВ «Шеф-повар», відповідач), в якому позивач, з урахуванням уточнень та частковим відкликанням позову, просить стягнути з відповідача кошти у сумі 128913,20 грн., у тому числі: з податку на додану вартість – у сумі 28978,47 грн.; штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій – у сумі 62802,04 грн.; з податку на прибуток приватних підприємств – у сумі 37132,69 грн. Позовні вимоги обґрунтовані Податковим кодексом від 02.12.2010  №2755-VI (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі – ПК України) та зазначено, що відповідач має податковий боргу перед бюджетом у сумі 128913,20 грн., який складається з:  боргу по податку на додану вартість – у сумі 28978,47 грн., що виник в результаті несплати відповідачем самостійно узгоджених сум податкових зобов'язань, визначених у податковій декларації, а також суми пені, нарахованої податковим органом за несвоєчасну сплату узгоджених сум податкових зобов'язань; боргу із штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій – у сумі 62802,04 грн., який виник внаслідок несплати відповідачем узгодженої суми податкових зобов'язань, нарахованих податковим органом у податковому  повідомленні-рішенні, та суми пені, нарахованої податковим органом за несвоєчасну сплату узгоджених сум податкових зобов'язань; боргу по податку на прибуток приватних підприємств – у сумі 37132,69 грн., який виник в результаті несплати відповідачем самостійно узгоджених сум податкових зобов'язань, визначених у податковій декларації, а також суми пені, нарахованої податковим органом за несвоєчасну сплату узгоджених сум податкових зобов'язань. Ухвалою суду від 10 вересня 2014 року у зв'язку з частковим відкликанням ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області позовної заяви, адміністративний позов залишено без розгляду в частині стягнення податкового боргу у розмірі 213169,72 грн. з первинно заявленої суми позовних вимог про стягнення податкового боргу у розмірі 402160,08 грн. Представник позивача у судове засідання не з'явився, клопотань та заяв від відповідача на адресу суду не надходило, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Представник відповідача у судове засідання не з'явився, 10.09.2014 від нього на адресу суду надійшло клопотання про зупинення провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням у іншій справі. Ухвалою суду від 10.09.2014 в задоволенні вищевказаного клопотання представника відповідача відмовлено. Суд також зазначає, що представник відповідача в судовому засіданні 03.09.2014 проти позову заперечив у повному обсязі, просив відмовити у задоволенні позову. Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. З огляду на викладене, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін на підставі наявних у ній доказів. Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини. Товариство з обмеженою відповідальністю “Шеф-повар” (ідентифікаційний код 36604849) 28.07.2009 зареєстроване як юридична особа за адресою: 69084, Запорізька область, м. Запоріжжя, Шевченківський район, вул. Магістральна, буд. 100-А, - що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №18838034 від 16.06.2014 (а.с.4-6). Станом на час розгляду адміністративної справи у суді  за відповідачем обліковується податковий борг у загальній сумі 128913,20 грн., у тому числі: з податку на додану вартість – у сумі 28978,47 грн.; штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій – у сумі 62802,04 грн.; з податку на прибуток приватних підприємств – у сумі 37132,69 грн. Борг з податку на додану вартість виник на підставі наступного. Судом встановлено, що відповідачем до податкового органу  подавалась податкова декларація з податку на додану вартість №9035696393 від 20.06.2014 за травень 2014 року, в якій ТОВ «Шеф-повар» самостійно визначило суму податку, що підлягає нарахуванню та сплаті у бюджет у розмірі 22126,00 грн.(а.с.91-97). Вказана сума, відповідачем у встановлені законодавством строки сплачена не була, у зв'язку з чим набула статусу податкового боргу. Крім того, за несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідачу була нарахована пеня з податку на додану вартість у розмірі 6852,47 грн. (а.с.127). Отже, загальна сума податкового боргу відповідача з податку на додану вартість складає 28978,47 грн. Крім того, судом встановлено, що ТОВ «Шеф-повар» має податковий борг із штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у сумі 62802,04 грн., який виник на підставі наступного. Судом встановлено, що позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0000802308 від 12.03.2011, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових)  санкцій у сумі 61439,60 грн. (а.с.98-99). Вказане податкове повідомлення-рішення оскаржувалось відповідачем до суду, Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 18.03.2014 у справі №2а-0870/1907/11 задоволено касаційну скаргу ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області задоволено, постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 28.02.2012 скасовано, та залишено в силі постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 26.05.2011, якою в задоволенні позову ТОВ «Шеф-повар» було відмовлено (а.с.101-103). Отже, відповідно до приписів Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення №0000802308 від 12.03.2011 є узгодженим. Сума зобов'язання за податковим повідомленням-рішенням №0000802308 від 12.03.2011 у сумі 61439,60 грн. відповідачем у встановлені законодавством строки сплачена не була, у зв'язку з чим набула статусу податкового боргу. Крім того, за несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідачу була нарахована пеня із штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у сумі 1362,14 грн. (а.с.108). Отже, з огляду на вищевикладене, загальна сума податкового боргу відповідача із штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій складає  62802,04 грн. Також судом встановлено, що за відповідачем обліковується податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств  у сумі 37132,69 грн., який виник на підставі наступного. Судом встановлено, що відповідачем до податкового органу  подавалась податкова декларація з податку на прибуток приватних підприємств №9091090053 від 03.03.2014, в якій ТОВ «Шеф-повар» самостійно визначило суму податку, що підлягає нарахуванню та сплаті у бюджет у розмірі 15832,00 грн.(а.с.51-52), та з урахуванням часткової сплати у сумі            2994,00 грн. залишок суми до сплати за вказаною декларацією склав 12826,62 грн. (а.с.131). Сума 12826,62 грн. відповідачем у встановлені законодавством строки сплачена не була, у зв'язку з чим набула статусу податкового боргу. Крім того, за несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідачу була нарахована пеня з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 24306,07 грн. (а.с.136). Отже, загальна сума податкового боргу відповідача з податку на прибуток приватних підприємств складає 37132,69 грн. З огляду на вищевикладене, загальна сума податкового боргу відповідача перед бюджетом складає 128913,20 грн. Із матеріалів справи судом встановлено, що позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме згідно з положеннями ст. 59 ПК України ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області 26.03.2014 була сформована податкова вимога №329-25 на суму 15820,62 грн., яка надсилалась на адресу відповідача засобами поштового зв'язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, та отримана уповноваженою особою  ТОВ «Шеф-повар» 09.04.2014, про що свідчить підпис на такому рекомендованому поштовому повідомленні (а.с.53-53-зворот). Станом на 10.09.2014 ТОВ «Шеф-повар» 09.04.2014 має заборгованість перед бюджетом у загальній сумі 128913,20 грн., в тому числі: з податку на додану вартість – у сумі 28978,47 грн.; штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій – у сумі 62802,04 грн.; з податку на прибуток приватних підприємств – у сумі 37132,69 грн., - яка до теперішнього часу не погашена. Оцінивши надані документи та матеріали, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з огляду на наступне. Згідно зі ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України передбачено обов'язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Відповідно до п. 46.1 ст. 46  Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Згідно з п. 49.1 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків. Відповідно до положень пп. 14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України грошове зобов'язання платника податків – це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Згідно  з п.57.1. ст.57  ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. У п.57.3. ст. 57 ПК України зазначено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. В пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що податковий борг – це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. За правилами пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом; Згідно з п.п. 129.3.1 п. 129.3 ст. 129 ПК України нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань; Пунктом 129.4 ст. 129 ПК України передбачено, що пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті. Пунктом 59.1. ст. 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Як зазначено у пп.14.1.153 п.14.1 ст.14 ПК України податкова вимога – це письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу. Відповідно до приписів п.58.3 ст.58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення. Відповідно до п. 59.3. ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Відповідно до п. 59.4. ст.59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Пунктом 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Вищенаведеним нормативним актом не передбачено направлення податкових вимог в інших випадках. Механізм ведення територіальними органами Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів) оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів визначається пунктом 2  Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів (далі – Порядок № 765 від 05.12.2013). Облік податків, зборів та єдиного внеску ведеться підрозділами Міжрегіонального головного управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі - Міжрегіональне ГУ), спеціалізованих державних податкових інспекцій з обслуговування великих платників (далі - СДПІ), державних податкових інспекцій в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій (далі - ДПІ) відповідно до функціональних повноважень (п.4 Розділу I Порядку № 765 від 05.12.2013). Відповідно до п. 7 Розділу I Порядку № 765 від 05.12.2013 контроль за достовірністю відображення в інформаційній системі показників стану розрахунків платників, механізму виявлення, усунення та упередження випадків неповного, неправильного або несвоєчасного відображення облікових показників та некоректного формування зведених і звітних показників центральної бази даних забезпечується структурними підрозділами за закріпленими напрямами роботи. Згідно з п.1 Розділу ІІ Порядку № 765 від 05.12.2013 з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками, а для обліку сум передоплати - за кожним платником. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Порядку № 765 від 05.12.2013 нарахуванню в інтегрованій картці платника підлягають: -          зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, самостійно визначені платником; -          суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником; -          зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, визначені територіальним органом Міндоходів та узгоджені відповідно до чинного законодавства; -          пеня за порушення встановлених строків погашення узгоджених сум зобов'язань за податками, зборами, митними платежами, єдиним внеском; -          пеня на суму заниження податкового зобов'язання, нарахованого територіальним органом Міндоходів або платником; -          проценти за користування розстроченням (відстроченням). Зобов'язання, штрафні санкції, пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником у звітності, відображаються територіальним органом Міндоходів в інтегрованій картці платника (п.2 Розділу ІІІ Порядку № 765 від 05.12.2013). Пункт чотири Розділу ІІІ Порядку № 765 від 05.12.2013 визначає, що  нарахування податків, зборів та сум єдиного внеску в інтегрованій картці платника здійснюються відповідно до звітності, що подається платником до територіального органу Міндоходів, а також митних та інших платежів - на підставі оформленої митної декларації. ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області на підтвердження податкового боргу відповідача у загальній сумі 128913,20 грн., в тому числі: з податку на додану вартість – у сумі 28978,47 грн.; штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій – у сумі 62802,04 грн.; з податку на прибуток приватних підприємств – у сумі 37132,69 грн., – надано інтегровані картки платника                   ТОВ «Шеф-повар» із вказаних податків. На момент розгляду справи в суді, вказані сумі податкових зобов'язань відповідачем не сплачені, заборгованість перед бюджетом не погашена. Відповідно до пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини. Зважаючи на несплату у добровільному порядку відповідачем податкової заборгованості ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області звернулась до суду із позовом  про стягнення з відповідача зазначеного податкового боргу. Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі ст.11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Під час розгляду справи відповідач доказів сплати заборгованості не надав, проти позову  заперечив, доводи позивача не спростував. На підставі викладеного суд дійшов висновку, що позов ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя ГУ Міндоходів у Запорізькій області є доведеним, обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню. Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Керуючись ст.ст. 11,71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд -  ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області – задовольнити у повному обсязі. Стягнути з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю «Шеф-повар» (ідентифікаційний код 36604849) у банках, обслуговуючих такого платника податковий борг у сумі  128913,20 грн. (сто двадцять вісім тисяч дев'ятсот тринадцять гривень 20 копійок), у тому числі: - з податку на додану вартість – у сумі 28978,47 грн. (двадцять вісім тисяч дев'ятсот сімдесят вісім гривень 47 копійок) на р/р 31116029700009, код платежу 14010100, отримувач Державний бюджет Шевченківського району, код отримувача 38025367, банк ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015; - штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій – у сумі 62802,04 грн. (шістдесят дві тисячі вісімсот дві гривні 04 копійки) на р/р 31412541700009, код платежу 21080900, отримувач Місцевий бюджет Шевченківського району, код отримувача 38025367, банк ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015; - з податку на прибуток приватних підприємств – у сумі 37132,69 грн. (тридцять сім тисяч сто тридцять дві гривні 69 копійок) на р/р 31114009700009, код платежу 11021000, отримувач Державний бюджет Шевченківського району, код отримувача 38025367, банк ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.            Суддя                                                                                                     І.В. Шара

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.09.2014
Оприлюднено14.10.2014
Номер документу40830304
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/4542/14

Ухвала від 10.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Шара Інна Вячеславівна

Постанова від 10.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Шара Інна Вячеславівна

Ухвала від 10.09.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Шара Інна Вячеславівна

Ухвала від 06.08.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Шара Інна Вячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні