Рішення
від 10.10.2014 по справі 925/1207/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 45-24-38, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 жовтня 2014 року Справа № 925/1207/14

Господарський суд Черкаської області в складі

головуючого - судді Єфіменка В.В.,

з секретарем судового засідання Литвин М. О.,

за участю представників сторін:

від позивача - Луговський О.С. за довіреністю;

від відповідача - Богославець О.М. за довіреністю;

від третьої особи - не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні господарського суду Черкаської області в м. Черкаси справу

за первісним позовом Черкаської міської ради м. Черкаси до приватного підприємства "ІНДА" м. Черкаси

про внесення змін до договору,

та за зустрічним позовом приватного підприємства "ІНДА" м. Черкаси

до Черкаської міської ради, м. Черкаси,

про внесення змін до договору, -

за участю ІІІ особи , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Головне управління Держземагенства у Черкаській області

ВСТАНОВИВ:

Заявлено позов, в якому Черкаська міська рада просить суд внести зміни до договору оренди землі від 24 березня 2006 року, укладеного між Черкаською міською радою та приватним підприємством "ІНДА" (далі-ПП"ІНДА"), зареєстрованого у Черкаській регіональній філії ДП "Центр ДЗК при Держкомземі України" 07 квітня 2006 року за № 040677500191 на умовах Черкаської міської ради, а саме:

Пункт 2.4. договору викласти в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить:

- 8 335 300,00 (вісім мільйонів триста тридцять п'ять тисяч триста) грн. 00 коп. - землі комерційного використання".

Пункт 4.1. договору викласти в наступній редакції:

"Річна орендна плата за користування земельною ділянкою по вул. Сержанта Волкова, 1/3 встановлюється:

з 17.05.2011 року у розмірі 7% від її нормативної грошової оцінки, що становить 333 412,00 (триста тридцять три тисячі чотириста дванадцять) грн. землі комерційного використання.

з 13.09.2011 року у розмірі 3% від її нормативної грошової оцінки, що становить 250 059,00 (двісті п'ятдесят тисяч п'ятдесят дев'ять) грн. землі комерційного використання.

з 01.01.2012 року у розмірі 3% від її нормативної грошової оцінки, що становить 250 059,00 (двісті п'ятдесят тисяч п'ятдесят дев'ять) грн. землі комерційного використання.

з 01.01.2013 року у розмірі 3% від її нормативної грошової оцінки, що становить 250 059,00 (двісті п'ятдесят тисяч п'ятдесят дев'ять) грн. землі комерційного використання.

з 01.01.2014 року у розмірі 3% від її нормативної грошової оцінки, що становить 250 059,00 (двісті п'ятдесят тисяч п'ятдесят дев'ять) грн. землі комерційного використання.".

18.08.2014 від приватного підприємства "ІНДА" надійшов до суду зустрічний позов, в якому відповідач просив суд внести до договору оренди землі від 07.04.2006, що укладений між Черкаською міською радою та приватним підприємством "ІНДА", який зареєстровано у Черкаській регіональній філії ДП "Центр ДЗК при Держкомземі України" 07.04.2006 за № 040677500191 наступні зміни:

Пункт 2.4. договору викласти в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить:

- на період нормативного терміну будівництва 1667060,00 (один мільйон шістсот шістдесят сім тисяч шістдесят) грн.;

- після завершення будівництва при комерційному використанні 8335300,00 (вісім мільйонів триста тридцять п'ять тисячі триста) грн.".

Пункт 4.1 договору викласти в наступній редакції: "За оренду земельної ділянки Орендар сплачує орендну плату у грошовій формі. Річна орендна плата за земельну ділянку в м. Черкаси, вул. Волкова, б. 1/3 встановлюється:

- на період нормативного терміну будівництва, але не пізніше вводу об'єкту в експлуатацію - у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки, що становить 50011,80 грн. 80 коп. - землі, що зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво;

- після завершення будівництва при комерційному використанні - у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки, що становить 250059,00 грн. - землі комерційного використання".

Представник позивача за первісним позовом в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив суд їх задовольнити в повному обсязі з підстав, викладених у первісному позові.

Відповідач у відзиві на позов та його представник в судовому засіданні заперечував проти задоволення первісного позову вважаючи заявлені позивачем вимоги безпідставними.

Представник позивача за зустрічним позовом ПП"ІНДА" заявлені вимоги підтримав, просив суд їх задовольнити з мотивів, викладених в зустрічній позовній заяві.

Представник відповідача за зустрічним позовом (Черкаська міська рада) вимоги не визнав вважаючи їх необґрунтованими.

Представник від третьої особи в судове засідання не з'явився, вимоги суду викладені в ухвалі від 10.09.2014 виконав повністю подавши до суду:

- проект відведення земельної ділянки приватному підприємству "ІНДА" під готельно-ресторанний комплекс площею 19000 кв.м. по вул. С.Волкова 1/3(м-н Дахновський);

- копію технічного звіту по перенесенню в натуру проекту відведення земельної ділянки приватному підприємству "ІНДА" площею 19000 кв.м під розташування готельно-ресторанного комплексу по вул. С.Волкова 1/3.

07.10.2014 від ІІІ особи до суду надійшла заява, в якій представник просив суд здійснювати подальший розгляд спору без участі їх представника.

Справа розглядається за наявними матеріалами в порядку передбаченому ст.75 ГПК України.

Суд, вислухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та подані сторонами докази, в т.ч. Проект відведення земельної ділянки ПП «ІНДА» під готельно-ресторанний комплекс площею 19000 кв.м по вул.Сержанта Волкова, 1/3 (м-н Дахнівський) та Технічний звіт по перенесенню в натуру проекту відведення земельної ділянки ПП «ІНДА» під готельно-ресторанний комплекс площею 19000 кв.м по вул.Сержанта Волкова, 1/3 приходить до наступного.

Ст. 12 Земельного кодексу України передбачено, що повноваження щодо розпорядження землями в межах населеного пункту здійснюють відповідні сільські, селищні і міські ради.

Ст.83 Земельного кодексу України визначено, що землі які належать на праві власності територіальним громадам міст є комунальною власністю.

Рішенням Черкаської міської ради від 24.03.2006 № 9-339 (далі - позивач у первісному позові) приватному підприємству «ІНДА»» (далі - відповідач у первісному позові) надана в оренду терміном на 49 років земельна ділянка загальною площею 19000 кв.м. по вул. Сержанта Волкова, 1/3 під розташування та подальшу експлуатацію готельно-ресторанного комплексу.

За основним цільовим призначенням земельну ділянку віднесено до земель житлової та громадської забудови.

За функціональним використанням земельна ділянка віднесена:

- на період будівництва - до категорії земель рекреаційного призначення та інші відкриті землі (землі зайняті поточним будівництвом);

- після завершення будівництва - до категорії земель житлової та громадської забудови (а.с.15).

З матеріалів справи вбачається, що 24 березня 2006 р. між сторонами було укладено договір оренди вищевказаної земельної ділянки, який зареєстрований у Черкаській регіональній філії ДП "Центр ДЗК при Держкомземі України" 07 квітня 2006 року за № 040677500191 (далі - Договір) ( а.с.24-26).

Відповідно до п. 2.4 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки на час складання цього Договору становила:

- 599070,00 грн. - на період нормативного терміну будівництва;

- 2994970,00 грн. - після завершення будівництва при комерційному використанні.

П. 4.1 Договору визначено, що річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється:

- у розмірі 1 % від її нормативної грошової оцінки і на час укладання цього Договору складає 5991,00 грн. - землі зайняті поточним будівництвом на період нормативного терміну будівництва, але не пізніше введення об'єкта в експлуатацію;

- у розмірі 3 % від її нормативної грошової оцінки і на час укладання цього Договору складає 89849,00 грн. (а.с.24).

Ч.1 ст.15 Закону України "Про оренду землі" визначено, що істотними умовами договору оренди землі є: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін; умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.

Згідно ч. 2 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди, крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» внесено зміни до Податкового кодексу України.

Пунктами 288.5., 288.5.1. ст.288 Податкового кодексу України встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.

Рішенням Черкаської міської ради від 13.05.2010 № 5-656 «Про затвердження показників грошової оцінки земель м. Черкаси» змінені показники грошової оцінки земель в м. Черкаси, зокрема базова вартість одного квадратного метра земельної ділянки земель м. Черкаси була встановлена в розмірі 127,48 грн., тоді як попередній розмір становив 39,32 грн. (а.с.39).

Рішення набуло чинності з 17.05.2011 після прийняттям ухвали Київським апеляційним адміністративним судом від 17.05.2011 у справі № 2-а-791/11/2316.

Із дослідженого в судовому засіданні витягу № 702 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 18.06.2012 № 984/01-07, вбачається, що грошова оцінка становила: 1667060,00 грн. - земельна ділянка, що зайнята поточним будівництвом та 8335300,00 грн. - землі комерційного використання (а.с.14; 95).

Ч.2 ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років. Приписами ст. 23 вказаного Закону встановлено, що технічна документація з грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Сторони у п. 4.2 договору від 24.03.2006 погодили умову про те, що обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції. Розмір грошової оцінки та орендної плати не є сталим і змінюється в зв'язку з проведенням її щорічної індексації та внесенням змін на підставі вимог діючого законодавства. В таких випадках розмір грошової оцінки земельної ділянки та розмір щорічної орендної плати змінюватиметься без внесення змін та доповнень до цього договору.

Законом України "Про оцінку земель" передбачено періодичне здійснення нормативно-грошової оцінки земель. Така оцінка була здійснена у встановленому законом порядку, що підтверджується рішенням Черкаської міської ради 13.05.2010 № 5-656 "Про затвердження показників грошової оцінки земель м. Черкаси" та із технічної документації про нормативну грошову оцінку орендованої Відповідачем земельної ділянки що є предметом договору (а.с.89).

Пунктами 1.1 та 5.1 Договору визначено, що відповідачу було передано земельну ділянку площею 19000 (Дев'ятнадцять тисяч) кв.м. по вул. Сержанта Волкова 1/3 під розташування та подальшу експлуатацію готельно-ресторанного комплексу.

П.1 СНиП 1.04.03-85 визначено, що «настоящие нормы предназначены для определения максимально допустимой продолжительности строительства новых и расширения действующих предприятий, их очередей, пусковых комплексов, сооружений и зданий (в дальнейшем - "объектов") производственного и непроизводственного назначения всех отраслей народного хозяйства, а также для распределения объемов капитальных вложений и строительно-монтажных работ по периодам строительства, при планировании капитального строительства, разработке технико-экономических обоснований (расчетов) и проектов организации строительства (ПОС)».

П.6 СНиП 1.04.03-85 передбачав, що «нормы продолжительности строительства объектов охватывают период от даты начала выполнения внутриплощадочных подготовительных работ, состав которых установлен СНиП 3.01.01-85, до даты ввода объекта в эксплуатацию. Дата начала строительства объекта оформляется актом, составленным заказчиком и подрядчиком на основе первичной документации бухгалтерского учета строительной организации.

Начало и окончание работ по монтажу оборудования оформляется отдельными актами составленными генподрядчиком, субподрядными организациями и заказчиком».

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 471 було затверджено Програму перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року.

Пунктом 7 додатку до Програми визначено порядок перегляду та внесення змін до державних будівельних норм і правил, прийнятих до набрання чинності Законом України «Про будівельні норми» зокрема і СНиП 1.04.03-85.

Пунктами 1 та 2 наказу Мінрегіону України від 20 серпня 2013 року N 393 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б А.3.1-22:2013» прийнято з наданням чинності з 1 січня 2014 року національний стандарт ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об'єктів» та визнано таким, що втратив чинність на території України з 01 січня 2014 року, СНиП 1.04.03-85* "Нормы продолжительности строительства и задела строительства предприятий, зданий и сооружений".

П. 1.1 та п.1.2 ДСТУ Б А.3.1-22:2013 встановлено, що цей стандарт містить загальні рекомендації щодо визначення тривалості нового будівництва об'єктів виробничого, невиробничого призначення та лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Цей стандарт призначений для застосування усіма суб'єктами будівельної діяльності для визначення тривалості будівництва об'єктів на стадіях техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), при розробленні календарних планів будівництва у складі проектів організацій будівництва на стадіях проект (П), робочий проект (РП).

Підпунктом 3.1.1 ДСТУ Б А.3.1-22:2013 визначено, що тривалість будівництва це відрізок від початку виконання будівельних робіт до їх завершення , визначений згідно з вимогами ДБН А.3.1-5.

Суд приходить до висновку, що як чинним законодавством, так і законодавством, яке діяло під час укладення Договору, було передбачено, що термін будівництва та реальні строки здачі в експлуатацію готельно-ресторанного комплексу мають визначатися проектом будівництва, а тривалість будівництва це відрізок часу від початку виконання будівельних робіт до їх завершення.

Статі 28, 29 Закону України «Про планування і забудову територій» містять зокрема містять такі положення.

Проектна документація на будівництво об'єктів містобудування розробляється згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог державних стандартів, норм і правил, регіональних і місцевих правил забудови та затверджується замовником в установленому законом порядку.

Порядок розроблення, погодження і затвердження проектної документації на будівництво об'єктів містобудування встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань архітектури та містобудування.

У випадках, передбачених законодавством, розроблення проектної документації здійснюється на конкурсній основі.

Дозвіл на виконання будівельних роіт надається на підставі: проектної документації; документа, що засвідчує право власності користування (у тому числі на умовах оренди) земельною ділянкою; угоди про право забудови земельної ділянки; рішення виконавчого органу відповідної ради або місцевої державної адміністрації про дозвіл на будівництво об'єкта містобудування; комплексного висновку державної інвестиційної експертизи; документа про призначення відповідальних виконавців робіт.

Листом вих. № 7359-арх від 25.10.2013 позивач повідомив відповідача, що відповідно до генерального плану м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 № 3-505 «Про затвердження Генерального плану міста Черкаси», земельна ділянка по вул. Сержанта Волкова, 1/3 потрапляє в межі території рекреації . На цій підставі та на підставі ст. 51 Земельного Кодексу України, відповідачу було відмовлено у наданні містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки за вищевказаною адресою під будівництво котеджного містечка (а.с.77).

Відповідно до п. 1 розділу IV Закону України від 27 березня 2014 року №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» зміни, передбачені розділом І цього Закону, набирають чинності з 1 квітня 2014 року.

Ст.30 Закону України «Про оренду землі» встановлено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Порядок внесення змін до господарських договорів регулюється нормами ст. 188 ГК України умовами якої визначено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.

Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту (ст. 654 ЦК України).

Згідно ч. 3 ст. 631 ЦК України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.

Ст. 5 Закону України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 p. № 1378-IV визначено, що грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема, для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, згідно ст. 18 Закону України «Про оцінку земель», проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій».

Пунктом 1.7 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбуду України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 р. № 18/15/21/11 (зареєстровано в Мін'юсті України 05.04.2006 р. за № 388/12262, (далі - Порядок № 18/15/21/11) визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться суб'єктами оціночної діяльності, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою.

За результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (ст. 20 Закону України «Про оцінку земель», п. 4 Порядку № 18/15/21/11).

Відповідно до Порядку № 18/15/21/11, під час розрахунку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів ураховується коефіцієнт функціонального використання земель.

Згідно з п. 3.5 Порядку № 18/15/21/11 коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою.

Зокрема, при оцінюванні 1 м 2 земельної ділянки населених пунктів ураховується коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (землі житлової забудови - 1,0; землі промисловості - 1,2; землі комерційного використання - 2,5 тощо).

Для земель, зайнятих поточним будівництвом, та земель, відведених під майбутнє будівництво, такий коефіцієнт становить 0,5.

На момент укладення спірного договору розрахунок розміру орендної плати здійснено відповідно до витягу 316-гр.-2006 від 27.03.2006 Черкаського міського управління земельних ресурсів.

Із пояснень представників сторін та поданих відповідачем доказів вбачається, що на земельній ділянці площею 19000 кв.м по вул.Сержанта Волкова,1/3 у м.Черкаси будівельні роботи не розпочато (а.с.98-102).

Представник Черкаської міської ради не надав суду доказів завершення будівельних робіт на наданій ПП «ІНДА» земельній ділянці.

Суд приходить до висновку, що на момент звернення Черкаської міської ради до суду з позовом, будівництво на спірній земельній ділянці не завершено, а тому земельна ділянка не може бути віднесена до земель комерційного використання.

Аналогічна правова позиція міститься у постанові Вищого господарського суду України від 04.06.2014 у справі № 925/907/13.

Суд приходить до висновку, що протягом будівництва готельно-ресторанного комплексу на земельній ділянці площею 19000 кв.м по вул.Сержанта Волкова,1/3 у м.Черкаси, але не пізніше вводу об'єкта в експлуатацію, ПП «ІНДА» має право при обчисленні суми орендної плати користуватися нормативною грошовою оцінкою з понижуючим коефіцієнтом, що і передбачено умовами спірного договору.

За приписами ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що первісний позивач не довів заявлених ним вимог і у первісному позові необхідно відмовити повністю, а зустрічна позовна заява підлягає до повного задоволення.

Витрати ПП «ІНДА» по сплаті судового збору у розмірі 1218 грн. підлягають відшкодуванню з Черкаської міської ради.

Керуючись ст.ст. 49, 82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

У первісному позові відмовити повністю.

Зустрічний позов задовольнити повністю.

Внести до договору оренди землі від 07.04.2006, укладеного між Черкаською міською радою та приватним підприємством "ІНДА", який зареєстровано у Черкаській регіональній філії ДП "Центр ДЗК при Держкомземі України" 07.04.2006 за № 040677500191 наступні зміни:

Пункт 2.4. договору оренди землі від 07.06.2006 викласти в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить:

- на період нормативного терміну будівництва 1667060,00 (один мільйон шістсот шістдесят сім тисяч шістдесят) грн.;

- після завершення будівництва при комерційному використанні 8335300,00 (вісім мільйонів триста тридцять п'ять тисячі триста) грн.".

Пункт 4.1 договору оренди землі від 07.06.2006 викласти в наступній редакції: "За оренду земельної ділянки Орендар сплачує орендну плату у грошовій формі. Річна орендна плата за земельну ділянку в м. Черкаси, вул. Волкова, б. 1/3 встановлюється:

- на період нормативного терміну будівництва, але не пізніше вводу об'єкту в експлуатацію - у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки, що становить 50011,80 грн. 80 коп. - землі, що зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво;

- після завершення будівництва при комерційному використанні - у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки, що становить 250059,00 грн. - землі комерційного використання".

Стягнути 1218 грн. 56 коп. витрат по сплаті судового збору з Черкаської міської ради (код 25212542, вул.Б.Вишневецького,36, м.Черкаси , 18000) на користь приватного підприємства «ІНДА» (код 33828504, бул.Шевченка,208, м.Черкаси , 18000).

Рішення може бути оскаржено до Київського апеляційного господарського суду протягом 10 денного строку з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення складено

та підписано 14.10.2014.

СУДДЯ В.В.Єфіменко

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення10.10.2014
Оприлюднено17.10.2014
Номер документу40894999
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/1207/14

Постанова від 25.02.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Ільєнок Т.В.

Ухвала від 11.12.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Ільєнок Т.В.

Ухвала від 06.11.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Ільєнок Т.В.

Рішення від 10.10.2014

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 20.08.2014

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 16.07.2014

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні