Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
02 жовтня 2014 р. Справа №820/14970/14
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Чудних С.О.,
за участю секретаря судового засідання Хмелівської Н.М.,
представника позивача - Романенко К.Ю.,
представника відповідача - Шляхти В.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить суд визнати незаконними дії Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області по проведенню зустрічної звірки та складанню акта про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Нертус-Схід" щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення у обліку за період за березень 2014 року"; визнати незаконними висновки Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, що були зроблені в акті про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954; зобов'язати Основ'янську об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відобразити у відповідних вкладках ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) показники, відображені Товариством з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року; зобов'язати Основ'янську об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області вилучити з відповідних вкладок ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та ін.) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що працівниками податкової інспекції за результатами заходів здійснених з метою проведення зустрічної звірки позивача складено акт від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Нертус-Схід" щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення у обліку за період за березень 2014 року". Проте, у спірних правовідносинах відповідачем було порушено законодавчо встановлений порядок та спосіб проведення зустрічної звірки, передбачений п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України, зокрема зазначає, що дану перевірку проведено за відсутності підстав для її проведення. Крім того, контролюючим органом було проведено зустрічну звірку до моменту закінчення строку, встановленого податковим законодавством для надання відповіді на відповідні запити відповідача. У зв'язку із чим просив позов задовольнити.
В судовому засіданні представник позивача надав аналогічні пояснення викладеним в матеріалах справи та просив суд позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував та зазначив, що працивниками Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області дотримано процедуру здійснення зустрічної звірки позивача, дії з її проведення та оформлення відповідають вимогам діючого законодавства та фактичним обставинам справи, у зв'язку з чим просив суд у задоволенні позову відмовити.
Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, судом встановлено наступне.
Суд зазначає, що відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюється Податковим кодексом України.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нертус-Схід", ідентифікаційний код юридичної особи 37998954, зареєстровано як юридична особа 13.03.2012 року.
Як вбачається з матеріалів справи, 26 червня 2014 року Основ'янською об'єднаною державною податковою інспекцією м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області було направлено запит за вих. №10042/10/20-38-15-01-20 Товариству з обмеженою відповідальністю "Нертус-Схід" про надання інформації та її документального підтвердження.
З матеріалів справи вбачається, що фахівцями відповідача згідно із п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України проведена зустрічна звірка ТОВ "Нертус-Схід" (код 37998954) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період за березень 2014 року.
За результатами зустрічної звірки складено акт № 1040/20-38-22-01-04/37998954 від 11.07.2014 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Нертус-Схід" (код 37998954) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період за березень 2014 року.
Підставами для складання акту про неможливість проведення зустрічної звірки Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області є доводи податкового органу про неможливість співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів.
Однак, суд не погоджується з діями податкового органу щодо проведення зустрічної звірки позивача та складання акту про неможливість проведення зустрічної звірки виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України, з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначає Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2010 року № 1232 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 1 Порядку, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Згідно пункту 2 Порядку, зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
Відповідно до пункту 3 Порядку, з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.
Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.
Відповідно до пункту 4 Порядку, орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.
Пунктом 5 Порядку встановлено, що облік запитів на проведення зустрічних звірок у суб'єктів господарювання здійснюється органами державної податкової служби (як ініціаторами, так і виконавцями).
Отже, з аналізу викладених вище положень Порядку випливає, що метою проведення зустрічної звірки відповідного суб'єкта господарювання є встановлення факту документального підтвердження господарських відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що відображені у обліку платника податків (іншого суб'єкта господарювання). Тобто, під час зустрічної звірки підтвердженню підлягають ті відносини, які відбулися між конкретними особами.
При цьому, зустрічна звірка здійснюється у разі отримання відповідного запиту від органу податкової служби (ініціатора), на обліку у якого перебуває платник податків.
Єдиною умовою проведення зустрічної звірки без отримання запиту від ініціатора є знаходження відповідних осіб, і суб'єкта господарювання, відносно якого проводиться зустрічна звірка, і іншого платника податків (контрагента), на обліку в тому ж самому органі державної податкової служби, або в межах одного населеного пункту.
Відповідач посилається на те, що підставою для проведення зустрічної звірки позивача є встановлення сумнівності у факті здійснення операцій, з причини виявлених розбіжностей по завищенню податкового кредиту, проте, це в повній мірі протирічить вищевказаним положенням Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року №1232, та не може відноситись до належних та допустимих доказів по даній справі.
Отже, дії відповідача по проведенню зустрічної звірки та складання акта від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 були вчинені за відсутності правових підстав для проведення такої зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Нертус-Схід".
Щодо позовних вимог в частині визнання незаконними висновків Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, що були зроблені в акті про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 суд зазначає наступне.
Суд зазначає, що акт перевірки не містить владних управлінських приписів щодо позивача, а лише містить інформацію про виявлені під час перевірки порушення. Дії податкового органу по проведенню перевірки та складанню акта перевірки є способом реалізації наданої суб'єкту владних повноважень компетенції, а самі по собі висновки акту перевірки не мають і не можуть мати для платника податків будь-яких наслідків.
Висновки зазначені в акті перевірки не породжують та не змінюють права та обов'язки позивача, а тому вимоги про визнання таких висновків неправомірними не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Крім того, чинним законодавством контролюючий орган не позбавлений права викладати в акті перевірки власні висновки щодо зафіксованих обставин та в подальшому, у разі виникнення спору щодо рішень про визначення податкових зобов'язань, обґрунтовувати ними власну позицію щодо наявності певних допущених платником податків порушень.
Тобто, дії службової особи щодо включення до акта перевірки висновків це повноваження контролюючого органу, а обов'язковою ознакою дій суб'єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є ті дії, які безпосередньо породжуються певні правові наслідки для суб'єктів відповідних правовідносин і мають обов'язковий характер, тоді як, дії по викладенню висновків в оспорюваному акті перевірки, не спричиняють настання юридичних наслідків для позивача.
Зазначена позиція викладена в постанові Верховного суду України від 10.09.2013 року №21-237а13, прийнятій за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з підстави, передбаченої пункту 1 частини 1 статті 237 КАС України.
Згідно частини 2 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі правової норми, що підлягає застосуванню до спірних правовідносин, суд зобов'язаний враховувати висновки Верховного Суду України, викладені у рішеннях, прийнятих за результатами розгляду заяв про перегляд судового рішення з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 237 цього Кодексу.
Таким чином, суд приходить до висновку, що дії відповідача щодо складання відповідних висновків за результатами перевірки є законними, а тому в цій частині позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Стосовно позовних вимог щодо зобов'язання Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відобразити у відповідних вкладках ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) показники, відображені Товариством з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року та зобов'язання Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області вилучити з відповідних вкладок ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954, суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Згідно підпункту 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 Податкового кодексу України, податковий контроль здійснюється шляхом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.
Приписами пункту 71.1 статті 71 Податкового кодексу України встановлено, що інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.
Наказом Державної податкової служби України № 1197 від 24.12.2012 року "Про введення в експлуатацію інформаційної системи "Податковий блок" (далі - Наказ № 1197) з 01.01.2013 року введено в експлуатацію ІС "Податковий блок" в органах державної податкової служби всіх рівнів.
Згідно пункту 2.1 Наказу № 1197, існуючі інформаційні системи, в тому числі АС "Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України", експлуатувалися паралельно з інформаційною системою "Податковий блок" до 31.01.2013 року.
Наказом ДПС України № 1198 від 24.12.2012 року "Про введення в дію Тимчасового регламенту експлуатації інформаційної системи "Податковий блок" (далі - Наказ № 1198), з 01.01.2013 року затверджено та введено в дію Тимчасовий регламент експлуатації інформаційної системи "Податковий блок".
Відповідно до статті 74 Податкового кодексу України, податкова інформація, зібрана відповідно до Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.
Положенням підпункту 14.1.171 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що у цьому Кодексі поняття податкова інформація - вживається у значенні, визначеному Законом України "Про інформацію".
Згідно статті 16 Закону України № 2657-ХІІ від 02.10.1992 року "Про інформацію" (далі - Закон № 2657-ХІІ), податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України. Правовий режим податкової інформації визначається Податковим кодексом України та іншими законами.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що дії вчинені відповідачем щодо коригування показників податкової звітності в інформаційній системі "Податковий блок" є протиправними, а отже позовні вимоги в частині зобов'язання Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відобразити у відповідних вкладках ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та ін.) показники, відображені Товариством з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року та зобов'язання Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області вилучити з відповідних вкладок ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 є такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. З огляду на припис наведеної норми процесуального права при розгляді судом спору щодо правомірності рішення органу державної податкової служби, яким платнику податків донараховані податкові зобов'язання чи зменшені податкові вигоди, презумується добросовісність платника податків, якщо зазначеним органом не доведено інше.
Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень не надав до суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності його дій щодо проведення зустрічної звірки.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" у частині визнання незаконними дій Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області по проведенню зустрічної звірки та складанню акта про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Нертус-Схід" щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення у обліку за період за березень 2014 року", зобов'язання Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відобразити у відповідних вкладках ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) показники, відображені Товариством з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року та зобов'язання Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області вилучити з відповідних вкладок ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, в іншій частині позовні вимоги не підлягають задоволенню з підстав викладених вище.
Керуючись ст.ст.159-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України Харківський окружний адміністративний суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій незаконними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати незаконними дії Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області по проведенню зустрічної звірки та складанню акта про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954 "Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Нертус-Схід" щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків їх реальності та повноти відображення у обліку за період за березень 2014 року".
Зобов'язати Основ'янську об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відобразити у відповідних вкладках ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) показники, відображені Товариством з обмеженою відповідальністю "НЕРТУС СХІД" самостійно у податкових деклараціях з податку на додану вартість за березень 2014 року.
Зобов'язати Основ'янську об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області вилучити з відповідних вкладок ІБД "Податковий блок" (АІС "Аудит", АІС "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" та інш.) інформацію, внесену у зв'язку з прийняттям акту про неможливість проведення зустрічної звірки від 11.07.2014 року № 10/40/20-38-22-01-04/37998954.
В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення, копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлено 07.10.2014р.
Суддя С.О. Чудних
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2014 |
Оприлюднено | 17.10.2014 |
Номер документу | 40903721 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Чудних С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні