Постанова
від 16.09.2014 по справі 804/12392/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 вересня 2014 р. Справа № 804/12392/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: судді Борисенка П.О, при секретарі судового засідання - Сергієнка В.Ю., за участю представника позивача - Базарної І.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ»,

до Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві

про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, в якому просить:

- визнати протиправними дії ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічної звірки ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», за результатами якої складено Акт від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.»;

- визнати протиправними дії ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві щодо визнання правочинів, укладених ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» з контрагентами вказаними у Акті від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.» нікчемними в силу припису закону;

- визнати протиправними дії ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві щодо коригування показників податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», в тому числі, дії з виключення з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», здійснені на підставі Акту від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.»;

- зобов'язати ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві вилучити з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз інформацію, внесену на підставі Акту від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.»;

- зобов'язати ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві відновити показники податкової звітності ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.

В обґрунтування адміністративного позову позивачем зазначено, що відповідач не мав правових підстав проводити зустрічну звірку (Акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598) та здійснювати коригування податкової звітності позивач, оскільки відповідачем порушено Порядок проведення зустрічних звірок даних суб'єктів господарювання визначено у пункті 73.5 ст. 73 ПК України та у Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року № 1232. ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві встановлено неможливість проведення зустрічної звірки у зв'язку з відсутністю СГД за юридичною адресою. Разом з тим, звірка фактично була проведена без дослідження первинних документів, та всупереч наявним у підприємства потужностей, складських приміщень, присутності Позивача за адресою реєстрації, податковим органом встановлено відсутність об'єктів оподаткування, факту передачі товарів (послуг), відсутність трудових резервів, складських приміщень, що в податкового органу відсутні повноваження щодо здійснення в рамках зустрічних звірок контролю над дотриманням податкового законодавства. Функції по контролю за додержанням податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової інспекції, реалізується шляхом проведення перевірок у випадках і в порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Відтак, в Акті про неможливість проведення зустрічної звірки податковим органом безпідставно, без з'ясування відомостей щодо факту здійснення господарський операцій, зроблені протиправні висновки про їх нікчемність. Податковому органу відповідно до покладених на нього функцій та повноважень не надано право щодо встановлення висновків в актах про неможливість проведення зустрічних звірках (або довідках) про нікчемність правочинів, укладених суб'єктами господарювання при перевірці їх господарської діяльності.

Відповідно до п.54.1 ст. 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Єдиною підставою для внесення змін до бази є наявність узгоджених податкових зобов'язань, які визначені саме податковим повідомленням-рішенням, які прийняті на підставі висновків акту перевірки про порушення платником податків податкового законодавства.

Оскільки за наслідками зустрічної звірки податкове повідомлення-рішення не приймалось, а відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались, то відповідачем безпідставно були скориговані показники відповідної податкової звітності позивача з податку на додану вартість, тобто дії відповідача щодо внесення змін до Автоматизованої системи «Податковий Блок» підсистеми «Податковий аудит» в частині виключення відомостей про задекларовані Позивачем податкові зобов'язання та податковий кредит з податку на додану вартість є протиправними і саме ці дії призвели до порушення прав Позивача.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав.

Відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, у судове засідання не з'явився, в наданих суду письмових запереченнях на адміністративний позов зазначив, що зустрічну звірку позивача неможливо було провести у зв'язку з тим, що підприємство не знаходиться за юридичною адресою (стан платника станом на 26.05.2014р. - 9 - (Направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходження). При цьому, в ході організації проведення зустрічної звірки, з метою забезпечення підтвердження господарських відносин вжито такі заходи: Співробітниками СВ ФР ДПІ у Дарницькому р-ні ГУ Міндоходів у м.Києві службовою запискою від 22.05.2014р. №1180/7/26-51-07-03 було надано висновок про результати відпрацювання ризикового платника податків ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (код ЄДРПОУ 39042598), яке перебуває на обліку в ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві.

Оскільки на ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» (ЄДРПОУ 39042598) відсутні трудові ресурси, складські приміщення, виробничі потужності для здійснення будь-якого виду діяльності, вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, не мають реального товарного характеру.

Враховуючи те, що у ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598), відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби, згідно до частини 1, 5 ст. 203, п. 1,2 ст. 215, ст. 228 Цивільного кодексу України, угоди укладені ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» мають ознаки нікчемності.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, судом встановлено наступні обставини.

27.06.2014 р. відповідачем складено Акт від 26.05.2014р № 360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.» (надалі - Акт про неможливість проведення зустрічної звірки ).

Даним Актом знаходження ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» за юридичною адресою не встановлено, відповідачем зроблено висновки про відсутність в позивача трудових ресурсів, складських приміщень, виробничих потужностей, транспортних засобів для здійснення будь-якого виду діяльності та зроблено висновки про укладення позивачем в період з 01.02.2014р. по 30.04.2014 р. угод, що мають ознаки нікчемності.

Судом встановлено, що первинні документи за Актом про неможливість проведення зустрічної звірки не досліджувалися, податкові повідомлення-рішення не приймалися, що сторонами не заперечується.

Відповідно до доказів, наданих в судовому засіданні представником позивача встановлено факт виключення на підставі Акту про неможливість проведення зустрічної звірки з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.». Даний факт відповідачем не спростовано.

Порядок проведення зустрічних звірок регулюється Методичними рекомендаціями щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженими наказом ДПА України від 22 квітня 2011 р. № 236 (далі - Методичні рекомендації № 236), Наказом ДПА України № 266 від 18.04.2008 р. «Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів» (далі - Наказ № 266), Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1232 від 27 грудня 2010 р. 1232 (далі - Порядок № 1232) та відповідними нормами ПК України.

Відповідно до п. 73.5. ст. 73 ПК України, метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Відповідно до п. 3 Порядку № 1232 з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Відповідно до п. 4 Порядку № 1232 орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи у повноваженому представникові під розписку.

Відповідачем на надано доказів надсилання рекомендованим листом з повідомленням про вручення запиту про подання інформації та її документального підтвердження позивачу за його адресою.

Відтак, позовні вимоги щодо визнання протиправними дій ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічної звірки ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», за результатами якої складено Акт від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.» підлягають задоволенню.

Відповідно до п. 4.4. Методичних рекомендацій № 236 у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - Акт) (додаток 3), реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - Журнал реєстрації довідок/актів) (додаток 4) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

В результаті аналізу зазначених норм, судом встановлено, що Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання є документом, що фіксує факт неможливості проведення зустрічної звірки. Законодавством України не надано право органам Державної податкової служби в акті про неможливість проведення зустрічної звірки співставляти дані первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Враховуючи зазначене, з урахуванням того факту, що первинні документи позивача не досліджувалися, висновки відповідача в Акті про неможливість проведення зустрічної звірки про відсутність необхідних умов для ведення господарської діяльності та про те, що угоди укладені ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» мають ознаки нікчемності, є необґрунтованими та протиправними, позовні вимоги щодо визнання протиправними дій ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві щодо визнання правочинів, укладених ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» з контрагентами вказаними у Акті від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.» нікчемними в силу припису закону підлягають задоволенню.

Також суд зазначає, що позивачем під час розгляду справи в суді були надані копії первинних документів (договорів поставки, купівлі-продажу, видаткових та податкових накладних, довіреностей, товарно-транспортних накладних), які підтверджують факт здійснення господарських відносин позивача за період, що зазначений в Акті про неможливість проведення зустрічної звірки.

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Згідно ст. 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Відповідно до п. 1.3. Наказу № 266 для реалізації методичних рекомендацій створені відповідні програмні продукти, у тому числі «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», яка формується на підставі подання платником податку на додану вартість розшифровок податкового кредиту та податкових зобов'язань у розрізі контрагентів.

Згідно п. 2.8. Наказу № 266 працівники підрозділу ведення та захисту податкової звітності несуть відповідальність за відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником ПДВ.

Відповідно до п. 2.21. Наказу № 266 підсумки перевірок за результатами автоматизованого співставлення податкової звітності з ПДВ на центральному рівні відображаються в додатку до акта перевірки (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) або довідки у розрізі періодів та операцій з одним контрагентом та фіксуються в АС «Аудит». По мірі підписання актів перевірки та узгодження податкових зобов'язань, визначених податковим повідомленням-рішенням, прийнятим за результатами таких перевірок, уточнюються результати автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з ПДВ за поданням підрозділу, яким завершено процедуру такого узгодження та яким прийнято таке повідомлення-рішення.

З огляду на зазначене, висновки щодо правильності (або недостовірності) задекларованих платником даних податкового обліку як підстави для внесення змін в Автоматизовану систему співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України «Податковий блок» та інші електронні бази даних може бути зроблений податковим органом після визначення платникові податків зобов'язань та їх узгодження у встановленому законом порядку, в тому числі, шляхом внесення податкового повідомлення-рішення.

Оскільки за Актами про неможливість проведення зустрічних звірок податкові повідомлення-рішення стосовно позивача відповідачем не приймалися, відповідні податкові зобов'язання не узгоджувалися, то відповідачем безпідставно були вчинені дії з виключення з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», здійснені на підставі Акту від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р. та позовні вимоги про визнання протиправними дій відповідача в зазначеній частині підлягають задоволенню.

Також суд зазначає, що внесення змін в зазначені податкові бази порушує права та інтереси позивача, в тому числі право на те, що задекларовані ним в податкових деклараціях показники податкового кредиту та податкових зобов'язань відповідають показникам з централізованої бази даних податкової звітності, та може мати негативні наслідки (погіршення ділової репутації як належного платника податків, відмова контрагентів від подальших господарських відносин тощо).

В зв'язку з чим, для відновлення порушеного права ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», підлягають задоволенню позовні вимоги щодо зобов'язання відповідача вилучити з електронних бази даних інформацію, внесену на підставі Акту від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.» та щодо зобов'язання відповідача відновити показники податкової звітності ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», в тому числі зобов'язати відобразити в електронних базах даних суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період з 01.02.2014р. по 30.04.2014 р.

Відповідно до п.1,3 ч. 3 ст. 2 КАС України рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження, повинні бути прийняті на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Згідно ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 КАС України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 КАС України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до встановлених судом обставин суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 71, 86, 94,158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» - задовольнити.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», за результатами якої складено Акт від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.».

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо визнання правочинів, укладених ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» з контрагентами вказаними у Акті від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.» нікчемними в силу припису закону.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо коригування показників податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», в тому числі, дії з виключення з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», здійснені на підставі Акту від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.».

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві вилучити з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз інформацію, внесену на підставі Акту від 26.05.2014р №360/26-51-22-03/39042598 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Спецтрейд Менеджмент» (ЄДРПОУ 39042598) за період діяльності з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.».

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити показники податкової звітності ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», в тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», АІС «Податковий Блок» та інших податкових баз суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ТОВ «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ» зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період з 01.02.2014р. по 30.04.2014р.

Присудити Товариству з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД МЕНЕДЖМЕНТ», здійснені ним документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету в сумі 73,08 грн. (сімдесят три гривні вісім копійок).

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 186 КАС України.

Повний текст постанови складений 22.09.2014 р.

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили 22.09.2014 р. Суддя З оригіналом згідно Помічник судді П.О.Борисенко П.О.Борисенко І.В.Калита

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2014
Оприлюднено17.10.2014
Номер документу40908177
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/12392/14

Постанова від 08.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 14.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Борисенко Павло Олександрович

Постанова від 22.04.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 14.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Постанова від 16.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Борисенко Павло Олександрович

Ухвала від 14.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Борисенко Павло Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні