Ухвала
від 15.10.2014 по справі 826/15685/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

15 жовтня 2014 року м. Київ № 826/15685/14

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Клочкова Н.В., ознайомившись з позовною заявою

за позовом Публічного акціонерного товариства "УКРТРАНСГАЗ" до третя особа Відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м.Києві Державне підприємство з комплексної поставки устаткування "Укренергокомплект" про визнання незаконними дій, скасування постанови, В С Т А Н О В И В:

Публічне акціонерне товариство "УКРТРАНСГАЗ" (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві (далі - відповідач), третя особа: Державне підприємство з комплексної поставки устаткування "Укренергокомплект" з наступними позовними вимогами:

- визнати протиправними дії державного виконавця відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції в м. Києві щодо відмови у відкритті виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого напису нотаріуса № 6 від 03.01.2002, вчинених приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_1;

- скасувати постанову від 09.09.2014 винесену державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві, - Нідзельською А.В про відмову у відкритті виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого напису нотаріуса № 6 від 03.01.2002, вчинених приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_1

Згідно пункту 3 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються:

1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;

2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;

3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;

4) зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів ;

5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;

6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Враховуючи положення п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України, суд звертає увагу позивача на необхідність уточнення позовних вимог, оскільки ним заявлена вимога про визнання протиправними дій державного виконавця відділу державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції в м. Києві, в той час як відповідачем по справі зазначено лише відділ державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві.

Однак, згідно ч. 3 ст. 50 КАС України встановлено, що відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим кодексом.

П. 7 ч. 1 ст. 3 КАС України закріплено визначення поняття суб'єкта владних повноважень, а саме - це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Ч. 1 ст. 181 КАС України встановлено, що учасники виконавчого провадження (крім державного виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, мають право звернутися до адміністративного суду із позовною заявою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтереси, а також якщо законом не встановлено інший порядок судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб.

Відповідно до ч. 3 ст. 181 КАС України відповідачем у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби є відповідний орган державної виконавчої служби.

Враховуючи вищевикладене, суд звертає увагу позивача на те, що в даній категорії справ належним відповідачем є відділ державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві, а не посадова особа.

Отже, позивачем не дотримано вимог п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України, оскільки ним заявлені позовні вимоги до особи, що не є відповідачем в даній справі.

Згідно статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Відтак, позивачу необхідно привести позовну заяву та додані до неї документи у відповідність до вимог КАС України шляхом: або уточнення всіх позовних вимог до належного відповідача - відділ державної виконавчої служби Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві , згідно КАС України, або зазначивши кожного з відповідачів окремо та надавши примірники адміністративного позову для вручення відповідачам.

Керуючись статтями 105, 106, 108, 160, 165, 181 КАС України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Залишити позовну заяву публічного акціонерного товариства "УКРТРАНСГАЗ" без руху.

2. Встановити позивачу п'ятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви.

3. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч. 3 ст. 108 КАС України.

Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 КАС України.

Суддя Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.10.2014
Оприлюднено20.10.2014
Номер документу40941179
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15685/14

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Постанова від 07.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 15.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні