Справа № 815/5111/14
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 жовтня 2014 року
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Цховребової М.Г.
при секретарі судового засідання - Філімоненко А.О.
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області про визнання незаконними та протиправними дій, визнання незаконним, протиправним та скасування наказу, зобов'язання вчинити певні дії, -
встановив:
ОСОБА_2 звернувся до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області про визнання незаконними та протиправними дій відповідача щодо: складання листа від 14.08.2014 року від 01/11-9788 про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80); повідомлення позивача 27 серпня 2014 року про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80) шляхом надсилання листа від 14.08.2014 року від 01/11-9788; скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80); визнання незаконним, протиправним та скасування наказу відповідача від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» «Про скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації»; зобов'язання відповідача поновити реєстрацію декларації від 27 березня 2014 року № ОД143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири за зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
В судовому засіданні представник позивача підтримала адміністративний позов, просила суд задовольнити його в повному обсязі з підстав, викладених в адміністративному позові (а.с.2-8).
Представник відповідача в судове засідання не прибув. Відповідач про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (а.с.89), про причини неприбуття суд не повідомив, заяви про відкладення розгляду справи від нього не надійшло, заперечення проти адміністративного позову не подав.
Виходячи з наведеного, суд дійшов до висновку про можливість розглянути справу за даною явкою.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд дійшов до висновку, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню повністю, з наступних підстав.
В судовому засіданні встановлено, що 18.03.2014 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (далі - ІДАБК в Одеській області / відповідач) за № ОД 083140790173 зареєстровано декларацію про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів (а.с.97-98), відповідно до якої, зокрема, поштова/будівельна адреса: АДРЕСА_1; вид будівництва: реконструкція; код об'єкта: 1122,1, ІІІ-я категорія складності, тощо.
27.03.2014 року ІДАБК в Одеській області за № ОД 143140860534 зареєстровано декларацію замовника - ОСОБА_2 про готовність об'єкта до експлуатації з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири: № 1-80), код будівлі за ДК 018-2000 - (1122.1), ІІІ - категорія складності (а.с.93-96), у якій зазначено, зокрема, інформація про:
- відповідальну особу - інженера з технічного нагляду: ІТН ОСОБА_3; договір № б/н від 11.02.2014 року; Серія ІТ № 000008 (п. 3);
- генерального проектувальника (проектувальника): ТОВ «ЕКСПРЕСПРОЕКТБУД», м. Одеса, вул. Пушкінська, 33, код ЄДРПОУ 33311245 (п. 7);
- відповідальних осіб генерального проектувальника (проектувальника): головного архітектора (інженера) проекту, особи, що здійснює авторський нагляд: ГАП ОСОБА_4, тел. НОМЕР_1; наказ ТОВ «ЕКСПРЕСПРОЕКТБУД» № б/н від 11.02.2014 року; АР № 003283 (п. 8), тощо.
Листом від 14.08.2014 року № 01/11-9788 (а.с.13) ІДАБК в Одеській області повідомлено позивача про те, що відповідно до ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та п. 14 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року № 466, скасовано реєстрацію декларації від 18.03.2014 року № ОД 083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири 1-80).
Зазначений лист надісланий відповідачем позивачу 27.08.2014 року. (а.с.12)
Відповідно до наказу від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» «Про скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації» (а.с.10-11), ІДАБК в Одеській області, керуючись ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та п. 29 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року, зокрема, скасовано реєстрацію декларації від 27.03.2014 року № ОД 143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80), замовник будівництва - ОСОБА_2 (ІН - НОМЕР_2).
Згідно змісту вищенаведеного наказу, його прийнято враховуючи наступне:
- ІДАБК в Одеській області було зареєстровано декларацію від 27.03.2014 року № ОД 143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80), замовник будівництва - ОСОБА_2 (ІН - НОМЕР_2);
- у подальшому, ІДАБК в Одеській області було виявлено недостовірні дані в декларації від 27.03.2014 року № ОД 143140860534, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, а саме, в декларації зазначено, що проектна документація розроблена ТОВ «Експреспроектбуд» та авторський нагляд здійснює ГАП ОСОБА_4, що не відповідає дійсності. У листі від 16.06.2014 року ОСОБА_4 зазначає, що ТОВ «Експреспроектбуд» не розробляло проектну документацію за адресою будівництва вищезазначеного об'єкта та договір на здійснення авторського нагляду ним не укладався. Окрім цього, в декларації зазначено, що відповідальною особою за здійснення технічного нагляду є ОСОБА_3, однак згідно пояснення ОСОБА_3, технічний нагляд на вищеназваному об'єкті він не здійснює.
Не погоджуючись з діями відповідача щодо: складання листа від 14.08.2014 року від 01/11-9788; повідомлення позивача 27.08.2014 року про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 шляхом надсилання листа від 14.08.2014 року від 01/11-9788; скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173, та наказом відповідача від 14.08.2014 року № 95 «СК» «Про скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації» , позивач оскаржив їх у судовому порядку.
На доведення обставин, на яких ґрунтуються вимоги, позивачем суду також надано копії Свідоцтв про право власності на нерухоме майно (квартири) за адресою: АДРЕСА_1: від 08.04.2014 року, 09.04.2014 року, 10.04.2014 року, 11.04.2014 року, 12.04.2014 року. (а.с.21-73)
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч.ч. 2, 4, 6 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Спірні правовідносини врегульовано законодавством (у редакції, чинній на час виникнення відповідних відносин): Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (далі - ЗУ № 3038-VI), Порядком виконання будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466 (далі - Порядок № 466), Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461 (далі - Порядок № 461).
Відповідно до п. 1 Порядку № 466 будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 34 ЗУ № 3038-VI замовник має право виконувати будівельні роботи після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I - III категорій складності.
Частиною 1 статті 36 ЗУ № 3038-VI встановлено, що право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I - III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.
Також, згідно абз. 3 п. 2 Порядку № 466 будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та реєстрації відповідною Інспекцією декларації - щодо об'єктів будівництва, що належать до I - III категорії складності.
Відповідно до п. 3 Порядку № 466 зазначені в абзацах другому - четвертому пункту 2 цього Порядку документи, що надають право на виконання будівельних робіт, є чинними до завершення будівництва.
Відповідно до п. 14 Порядку № 466, зокрема, у разі виявлення Інспекцією недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у декларації), наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема, якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такої декларації підлягає скасуванню Інспекцією.
Інспекція скасовує реєстрацію декларації шляхом видачі відповідного наказу та виключає запис про її реєстрацію з єдиного реєстру протягом п'яти робочих днів з дня виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом.
Інспекція скасовує реєстрацію декларації за рішенням суду про скасування реєстрації декларації, що набрало законної сили.
Про скасування реєстрації декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня її скасування.
Відповідно до ч. 1 ст. 39 ЗУ № 3038-VI, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до I-III категорії складності, та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
Згідно з ч. 2 ст. 39-1 ЗУ № 3038-VI, у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такого повідомлення або декларації підлягає скасуванню інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування повідомлення або декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня скасування.
Також, згідно п. 2 Порядку № 461 прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до I-III категорії складності, та об'єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, проводиться шляхом реєстрації Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її територіальними органами (далі - Інспекція) поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації (далі - декларація).
Пунктом 29 Порядку № 461 передбачено, зокрема, що у разі виявлення Інспекцією недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у декларації), наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема, якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такої декларації підлягає скасуванню Інспекцією.
Інспекція скасовує реєстрацію декларації шляхом видачі відповідного наказу та виключає запис про її реєстрацію з єдиного реєстру протягом п'яти робочих днів з дня виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом.
Інспекція скасовує реєстрацію декларації за рішенням суду про скасування реєстрації декларації, що набрало законної сили.
Про скасування реєстрації декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня її скасування.
На підставі аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, та встановлених в судовому засіданні обставин, зокрема виходячи з того, що:
- на виконання вимог ч. 1 ст. 71 КАС України позивачем доведено обставини, на яких ґрунтуються його вимоги;
- на виконання вимог ч.ч. 3, 4 ст. 71 КАС України, з урахуванням не подання відповідачем заперечень проти позову, та неодноразових ухвал суду про витребування доказів - відповідачем всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі, суду не подані , у разі неможливості їх самостійного надання - не зазначено причини , через які ці докази не можуть бути надані тощо;
- у листі від 14.08.2014 року № 01/11-9788 - письмовому повідомленні позивача про скасування реєстрації декларації від 18.03.2014 року № ОД 083140790173 про початок виконання будівельних робіт відповідачем не зазначено: коли, яким шляхом (дата, номер видачі відповідного наказу), з яких підстав, в тому числі день виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, тощо, скасовано реєстрацію даної декларації.
Копію відповідного наказу про скасування реєстрації декларації позивачу та суду не надано та не доведено дотримання відповідачем вимог п. 14 Порядку № 466 щодо: шляху скасовування реєстрації декларації, в т.ч. з урахуванням дня виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом; наявності відповідних підстав для скасовування реєстрації декларації тощо.
Також, з урахуванням відсутності у вищезазначеному листі дати відповідного наказу про скасування реєстрації декларації, навіть лист відповідача від 14.08.2014 року № 01/11-9788, як письмове повідомленні позивача про скасування реєстрації декларації від 18.03.2014 року № ОД 083140790173 про початок виконання будівельних робіт, - на порушення вимог п. 14 Порядку № 466 , фактично надісланий позивачу лише 27.08.2014 року.
Крім того, відповідно до положень п. 3 Порядку № 466, декларація про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів, зареєстрована відповідачем 18.03.2014 року за № ОД 083140790173, була чинною до завершення будівництва .
Згідно ч. 1 ст. 39 ЗУ № 3038-VI та п. 2 Порядку № 461 шляхом реєстрації ІДАБК в Одеській області 27.03.2014 року за № ОД 143140860534 декларації замовника - ОСОБА_2 про готовність об'єкта до експлуатації - прийнято в експлуатацію закінчений будівництвом об'єкт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири: № 1-80), код будівлі за ДК 018-2000 - (1122.1), ІІІ - категорія складності.
Відповідно, декларація про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів, зареєстрована відповідачем 18.03.2014 року за № ОД 083140790173, - була чинною до 27.03.2014 року.
Тобто, відповідачем скасовано нечинну за законодавством декларацію про початок виконання будівельних робіт;
- у наказі від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» про скасування реєстрації декларації від 27.03.2014 року № ОД 143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації відповідачем не зазначено: яким шляхом (перевірка тощо), коли, в тому числі день виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, тощо, скасовано реєстрацію даної декларації.
Відповідно, відповідачем не доведено дотримання відповідачем вимог п. 29 Порядку № 461 щодо: скасовування реєстрації декларації з урахуванням дня виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом; наявності відповідних підстав для скасовування реєстрації декларації тощо.
Доказів на доведення обставин, викладених у наказі від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» щодо виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання позивачем недостовірних даних, наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, - відповідачем не надано.
Крім того, відповідач видав вищенаведений наказ, керуючись ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та п. 29 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року.
Відповідно до положень зазначених нормативно-правових актів, зокрема, скасуванню інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України підлягає реєстрація декларації у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він:
- збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети,
або
- без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта.
Наведені у наказі від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» про скасування реєстрації декларації від 27.03.2014 року № ОД 143140860534 обставини, а саме, в декларації зазначено, що:
- проектна документація розроблена ТОВ «Експреспроектбуд» та авторський нагляд здійснює ГАП ОСОБА_4, що не відповідає дійсності;
- відповідальною особою за здійснення технічного нагляду є ОСОБА_3, однак згідно пояснення ОСОБА_3, технічний нагляд на вищеназваному об'єкті він не здійснює, -
не є законодавчо визначеними підставами вважати спірний об'єкт самочинним будівництвом;
суд дійшов до висновку, що:
- оскаржені позивачем дії та наказ - вчинені/прийнятий відповідачем не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що передбачені законодавством України; необґрунтовано, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для вчинення дії/прийняття рішення; непропорційно, зокрема без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані ці дії/рішення, тому вони є протиправними та наказ підлягає скасуванню, відповідно, вимога позивача про зобов'язання відповідача поновити реєстрацію декларації від 27 березня 2014 року № ОД143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири за зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80) - підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 6, 7, 11, 71, 86, 94, 128, 158-162, 167, 184-186 КАС України, суд -
постановив:
Адміністративний позов ОСОБА_2 - задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області щодо складання листа від 14.08.2014 року № 01/11-9788 про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
Визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області щодо повідомлення позивача 27 серпня 2014 року про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80) шляхом надсилання листа від 14.08.2014 року № 01/11-9788.
Визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області щодо скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
Визнати протиправним та скасувати наказ Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» «Про скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації».
Зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області поновити реєстрацію декларації від 27 березня 2014 року № ОД143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
В повному обсязі постанову складено 3 листопада 2014 року.
Суддя М.Г. Цховребова
Адміністративний позов ОСОБА_2 - задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області щодо складання листа від 14.08.2014 року № 01/11-9788 про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
Визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області щодо повідомлення позивача 27 серпня 2014 року про скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80) шляхом надсилання листа від 14.08.2014 року № 01/11-9788.
Визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області щодо скасування відповідачем декларації від 18.03.2014 року № ОД083140790173 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
Визнати протиправним та скасувати наказ Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області від 14 серпня 2014 року № 95 «СК» «Про скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації».
Зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області поновити реєстрацію декларації від 27 березня 2014 року № ОД143140860534 про готовність об'єкта до експлуатації реконструкції офісних приміщень № 113а під самостійні квартири зі зміною цільового призначення, без зміни геометричних розмірів за адресою: АДРЕСА_1 (квартири № 1-80).
03 листопада 2014 року.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2014 |
Оприлюднено | 14.11.2014 |
Номер документу | 41319497 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Цховребова М. Г
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні