Постанова
від 22.01.2007 по справі 20-4/364
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

 

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ 

СУД  МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

 

 

справа

№ 20-4/364

ПОСТАНОВА

і м е н е м     У

к р а ї н и

"22" січня

2007 р.  15:50                                                                                         

м. Севастополь

Господарський

суд міста Севастополя у складі:

судді

Остапової К.А.,

розглянувши

у судовому засіданні  адміністративну

справу

за

позовом Державної

податкової інспекції у Ленінському районі м.Севастополя до суб'єкта

підприємницької діяльності ОСОБА_1 про стягнення 710,93 грн.

 

при

секретарі Соловей Ю.В.

 

за

участю представників:

позивач -Мацигайло О.В.,

довіреність № 10-004/223 від 21.08.2006;

відповідач

-не з'явився;

С у т ь   с п о р

у:

 

Державна

податкова інспекція у Ленінському районі м. Севастополя звернулась до суду з

адміністративним позовом до суб'єкта підприємницької діяльності ОСОБА_1 про

стягнення 710,93 грн.

Свої

позовні вимоги позивач обґрунтовує порушенням відповідачем вимог податкового

законодавства України.

Ухвалою

суду від 27.11.2006 по справі було призначено попереднє судове засідання на

11.12.2006.

Ухвалою

суду від 11.12.2006 підготовче провадження закінчено і справа призначена до

судового розгляду на 22.01.2007.

У

попереднє і судове засідання відповідач явку повноважних представників не

забезпечив, про причини нез'явлення суд не повідомив, витребувані судом

документи та відзив не надав, про час та місце засідання був повідомлений

належним чином.

Згідно

зі статтями 9, 10 Конституції України, статті 

9 Європейської хартії регіональних мов (ратифікована Законом України від

15.05.2003), статті  3 Декларації прав

національностей України (від 01.11.1991 № 

1771), статті  10 Закону України

«Про судоустрій України»від 07.02.2002, статті 

18 Закону УРСР «Про мови в УРСР»від 28.10.1989, статті  15 Кодексу адміністративного судочинства

України і клопотанням представника позивача, він давав пояснення по справі

російською мовою.

Згідно

зі ст.ст. 49, 51, 121, 130 Кодексу адміністративного судочинства України,

представнику позивача роз'яснені його процесуальні права і обов'язки.

Розглянувши

матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення

представника позивача, суд -

В с т а н о в и в :

 

Згідно

з п. 4 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України до компетенції

адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єктів владних

повноважень у випадках, встановлених законом.

Згідно

з п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства

України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів

адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до

Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та

апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за

правилами Кодексу адміністративного судочинства України.

Податкові

органі при зверненні до суду з позовною заявою про стягнення податкового боргу

діють як органи державної влади у здійсненні ними владних управлінських функцій

і, відповідно, як суб'єкти владних повноважень, а тому справи за участю

податкових органів, пов'язані із здійсненням ними владних повноважень,

підлягають розглядові місцевими та апеляційними господарськими судами в

порядку, встановленому КАС України.

ОСОБА_1

зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності Ленінською районною

державною адміністрацією м.Севастополя 03.06.1997 знаходиться на обліку в

Державній податковій інспекції у Ленінському районі міста Севастополя,

зареєстрований в реєстрі фізичних осіб -платників податків та інших

обов'язкових платежів, ідентифікаційний код НОМЕР_1, відповідно до

законодавства України є платником податків і зборів (обов'язкових платежів) і

зобов'язаний сплачувати до бюджету відповідні платежі.

Суб'єкт

підприємницької діяльності ОСОБА_1 зареєстрована за адресою: м.Севастополь,

АДРЕСА_1.

28.07.2005

Державною податковою інспекцією у Ленінському районі міста Севастополя була

проведена документальна перевірка відповідача з питань дотримання вимог

податкового і валютного законодавства за період з 01.01.2002 по 31.12.2004.

В

ході перевірки був складений акт № НОМЕР_2, в якому встановлені порушення

відповідачем вимог п. 4, п. 9, п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України „Про

затвердження Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього

природного середовища та стягнення цього збору” № 303 від 01.03.1999.

Згідно

зі п. 4, 10 „Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього

природного середовища та стягнення цього збору”, затвердженого Постановою

Кабінету Міністрів України № 303 від 01.03.1999 суми збору, який справляється

за викиди стаціонарними джерелами забруднення, скиди і розміщення відходів,

обчислюються платниками збору самостійно на підставі затверджених лімітів (щодо

скидів і розміщення відходів) виходячи з фактичних обсягів викидів, скидів і

розміщення відходів, нормативів збору та визначених за місцем знаходження цих

джерел коригуючих коефіцієнтів. Збір сплачується платниками протягом 10

календарних днів, наступних за останнім днем граничного терміну подання

розрахунку збору, за місцем податкової реєстрації.   Згідно зі статтею 67 Конституції  України 

кожен  зобов'язаний  сплачувати 

податки  і  збори в 

порядку   і  розмірах, встановлених  законом.

За

результатами перевірки Державною податковою інспекцією у Ленінському районі

міста Севастополя винесено податкове повідомлення-рішення №НОМЕР_3 про

нарахування відповідачеві суми податкового зобов'язання по збору за забруднення

навколишного природного середовища на суму 1360,36 грн., з яких: 0,36 грн.

-основний платіж, 1360,00 грн. -штрафні санкції.

          Зазначене податкове повідомлення-рішення

01.08.2005 отримано боржником,  про що

свідчить особистий підпис підприємця на рішенні.

Дане

податкове повідомлення-рішення, відповідно до статті 5 Закону України „Про

порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами” №2181-ІІІ від 21.12.2000, з подальшими змінами і

доповненнями, відповідачем у встановленому порядку не оскаржувались, недійсними

не визнані.

Суб'єкт

підприємницької діяльності ОСОБА_1 звернулась до Державної податкової інспекції

у Ленінському районі міста Севастополя про надання розстрочки по сплаті

податкового зобовязання. Державною податковою інспекцією у Ленінському районі

міста Севастополя була надана розстрочка з 10.08.2005 до 09.12.2005.

Боржником

частково погашений податковий борг, тому залишок складає 540,53 грн., з яких

пеня -12,04 грн.

20.06.2006

Державною податковою інспекцією у Ленінському районі міста Севастополя була

проведена позапланова невиїздна перевірка відповідача з питань своєчасності

надання податкової декларації -розрахунку збору за забруднення навколишного

природного середовища за ІV квартал 2005 року.

В

ході перевірки був складений акт № НОМЕР_4, в якому встановлені порушення

відповідачем вимог п. 9, п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України „Про

затвердження Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишного

природного середовища та стягнення цього збору” № 303 від 01.03.1999, п.п. 7.1,

7.2 п. 7, п.п. 9.2 п. 9 Інструкції про порядку нарахування та сплати збору за

забруднення навколишного природного середовища, затвердженої  наказом Міністерства охорони навколишнього

природного середовища та ядерної безпеки України, Державної податкової

адміністрації України від 19.07.1999 №2162/379, зареєстрованої в Міністерстві юстиції

України 09.08.1999 за № 544/3837 і п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України „Про

порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами” від 21.12.2000 № 2181 (далі Закон України  №2181-Ш).

За

результатами перевірки Державною податковою інспекцією у Ленінському районі

міста Севастополя винесено податкове повідомлення-рішення №НОМЕР_5 про

застосування до відповідача штрафних санкцій у розмірі -170,00 грн.

Відповідно

до п.п. 7.1, 7.2 п. 7 вищевказаної Інструкції і п. 9 „Порядку встановлення

нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища та

стягнення цього збору”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №

303 від 01.03.1999 платники збору складають податковий розрахунок збору за забруднення

навколишнього природного середовища і подають його до органу державної

податкової служби за місцем податкової реєстрації (місцеперебуванням на

податковому обліку в органах державної податкової служби). Базовий податковий

(звітний) період збору за забруднення навколишнього природного середовища

дорівнює календарному кварталу. Податкові розрахунки збору подаються платниками

органам державної податкової служби протягом 40 календарних днів, наступних за

останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, за місцем податкової

реєстрації платника (місцем перебування на податковому обліку в органах

державної податкової служби).

Згідно

з п.п. 9.2 п. 9 Інструкції і п. 13 „Порядку встановлення нормативів збору за

забруднення навколишнього природного середовища та стягнення цього збору”,

затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 303 від 01.03.1999  платники несуть відповідальність за

правильність обчислення,  повноту та

своєчасність сплати, а також за правильність складання і своєчасність подання

розрахунків органам державної податкової служби та органам Мінприроди України

згідно з законодавством.

           Зазначене податкове

повідомлення-рішення 20.06.2006 отримано боржником,  про що свідчить особистий підпис підприємця

на корінці податкового повідомлення-рішенні.

Статтею

4 Закону України „Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед

бюджетами та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 № 2181 (далі Закон

України  №2181-Ш) встановлений порядок

подання податкової декларації та визначення суми податкових зобов'язань.

Суб'єктом

підприємницької діяльності ОСОБА_1 порушені строку щодо надання податкової

декларації -розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища

за ІV квартал 2005 року з граничним строком надання -09.02.2006, фактично

надано -16.05.2006.

Згідно

з п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України платник податків самостійно обчислює

суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, податкові

декларації подаються за базовий податковий (звітний) період.

На

момент подачі позову до суду за підприємцем числиться податковий борг перед

бюджетом по збору за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі

710,93 грн., із яких: 698,89 грн. - податковий борг, 12,04 грн. - пеня.

Державною

податковою інспекцією у Ленінському районі м.Севастополя прийнята перша

податкова вимога №НОМЕР_6 та друга №НОМЕР_7 до відповідача, які отримані

суб'єктом підприємницької діяльності ОСОБА_1. 02.02.2006, 05.06.2006

відповідно, про що свідчить особистий підпис на корінцях вказаних податкових

вимогах та вважаються врученими.

В

добровільному порядку відповідач заборгованість перед бюджетом не сплачує.

Заходи

Державної податкової інспекції у Ленінському районі міста Севастополя по

стягненню податкового боргу з відповідача, передбачені Законом України “Про

порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами”, до погашення заборгованості не привели.

Відповідно

до  п. 11 ст. 11 Закону України “Про

державну податкову службу в Україні” органи державної податкової служби у

випадках, в межах компетенції та у порядку, 

встановлених  законами  України, мають  право застосовувати до платників податків

фінансові (штрафні) санкції,  стягувати

до бюджетів та державних цільових фондів 

суми недоїмки,  пені  у 

випадках,  порядку  та розмірах, 

встановлених законами  України.

Згідно

з п. 11 ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”

державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у

містах, міжрайонні та  об`єднані державні

податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ,

організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход

держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів,

одержаних без установлених законом підстав, а також  про 

стягнення заборгованості  перед

бюджетом і державними цільовими 

фондами  за  рахунок 

їх майна.

Відповідно

до п. 3.1.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами і державними цільовими фондами»активи платників

податків можуть бути примусово стягнутий в рахунок погашення його податкових

зобов'язань виключно за рішенням суду.         

На

підставі вищевикладеного, позовні вимоги про стягнення з відповідача

податкового боргу   у розмірі 710,93

грн. підлягають задоволенню в повному обсязі.

 Відповідно до пункту 4 статті 94 Кодексу

адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт

владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові

витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Враховуючи

викладене, керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства

України №2747-ІV від 06.07.2005, суд -

 

п о с т а н о в и в:

 

1.          Адміністративний позов задовольнити

повністю.

2.          Стягнути з суб'єкта

підприємницької діяльності ОСОБА_1 (99029, м.Севастополь, АДРЕСА_1;

ідентифікаційний код НОМЕР_1, відомості про наявність поточних рахунків в

установах банків відсутні) заборгованість по збору за забруднення навколишнього

природного середовища в сумі 710,93 грн., в тому числі пеня -12,04 грн.

у Державний бюджет України на р/р33114330600007 код платежу 50080300,  одержувач УДК в м. Севастополі, МФО 824509,

ЄДРПОУ 2319148.

Видати

виконавчий лист після набрання постановою законної сили.

3.          Примирники постанови направити

сторонам.

 

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного

господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк

з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після

цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної

інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного

судочинства України.

 

Постанова

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про

апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова

набирає законної сили після закінчення цього строку.

   

 

    Суддя                                                                                         

К.А. Остапова

 

        Постанова складена та підписана

в порядку ч. 3 ст. 160

КАС України

29.01.2007

 

 

 

 

 

 

 

 

Розсилка:

 

1.          позивач -ДПІ у Ленінському районі м.

Севастополя (99011, м.Севастополь, вул. Кулакова, 37)

2.          відповідач -СПД ОСОБА_1. (99029,

м.Севастополь, АДРЕСА_1)

3.          справа

      4.   

наряд

 

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення22.01.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу413245
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20-4/364

Ухвала від 16.02.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Головко Валерія Олегівна

Рішення від 08.11.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Остапова К.А.

Постанова від 22.01.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Остапова К.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні