ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"11" листопада 2014 р. Справа № 809/3473/14
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Тимощука О.Л.
при секретарі Візінському М.В.
за участю:
представників позивача - Легін І.М., Сендунь М.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Державної податкової інспекції у Галицькому районі ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області,
до відповідача: Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів"
про стягнення заборгованості в сумі 804109,03 грн,-
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Галицькому районі ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області (надалі також - позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" (надалі також - відповідач) про стягнення заборгованості в сумі 804109,03 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем рахується податковий борг в загальному розмірі 804109,03 грн, зокрема, з податку на додану вартість в сумі 637254,67 грн, частини чистого прибутку (доходу) господарських організацій в сумі 2712,82 грн, з податку на доходи фізичних осіб в сумі 117408,95 грн, податку на прибуток в сумі 3864,65 грн, з податку з власників транспортних засобів в сумі 7073,34 грн, з плати за землю за дві земельні ділянки в розмірі 25725,43 та 10595,32 грн та з комунального податку в сумі 140,24 грн. Оскільки податковий борг відповідачем самостійно не погашений, просить суд стягнути дану суму заборгованості в судовому порядку.
Представники позивача вимоги, викладені в позовній заяві підтримали в повному обсязі, просили позов задовольнити повністю.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся завчасно та належним чином, про що свідчить відмітка уповноваженої особи відповідача на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.111). Заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи або розгляд справи без участі уповноваженого представника відповідача на адресу суду не поступало. Правом подання заперечення на адміністративний позов відповідач не скористався.
Відповідно до частини четвертої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає за можливе розглянути дану адміністративну справу без представника відповідача на підставі наявних у справі доказів.
Заслухавши пояснення представників позивача, дослідивши письмові докази та інші матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
У відповідності до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 24.10.2014 року (а.с.7-8), юридична особа - Дочірнє підприємство державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" зареєстрований 21.05.1998 року та згідно із ст. 15 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року, зі змінами та доповненнями (надалі також - ПК України) є платником податків та зборів та з 21.05.1998 року перебуває на обліку в позивача.
Відповідно до довідки про стан заборгованості, податковий борг відповідача станом на 23.10.2014р становить 804 109,03 грн (а.с.9-10), в тому числі за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 107829,68 грн, що підтверджується розрахунком податкового боргу по штрафних санкціях (а.с.164). Дані по заборгованості по кожному виду податку додатково підтверджується виписками з облікових карток платника податку щодо відповідача (а.с.115-124).
Податковий борг включає в себе заборгованість по наступних податках та зборах.
З податку на додану вартість - загальна сума боргу становить 637 254,67 грн, зокрема, з основного платежу - 376 428,69 грн., задекларованого відповідачем, що підтверджується копіями податкових декларацій з податку на додану вартість за: жовтень 2011р. - 15809,00 грн., листопад 2011р. - 14484,00 грн., грудень 2011р. -13620,00 грн., січень 2012р. - 7950,00 грн., лютий 2012р. - 11314,00 грн, березень 2012р. - 4437,00 грн, квітень 2012р. - 5601,00 грн, травень 2012р. - 2920,00 грн, червень 2012р. - 3661,00 грн, липень 2012р. - 46884,00 грн, серпень 2012р. - 34474,00 грн, серпень з уточненням 2012р. - 16,00 грн, вересень 2012р. - 15081,00 грн, жовтень 2012р. - 45903,00 грн, листопад 2012р. - 20530,00 грн., грудень 2012р. - 6748,00 грн, січень 2013р. - 6501,00 грн, лютий 2013р. - 2358,00 грн, березень 2013р. - 2454,00 грн, квітень 2013р. - 1885,00 грн, травень 2013р. - 1995,00 грн, липень 2013р. - 71329,00 грн, серпень 2013р. - 9543,00 грн, вересень 2013р. - 13813,00 грн, жовтень 2013р. - 10379,00 грн, листопад 2013р. - 5124,00 грн., грудень 2013р. - 282,00 грн, січень 2014р. - 82,00 грн, березень 2014р. - 263,00 грн, квітень 2014р. - 572,00 грн, травень 2014р. - 606,00 грн, червень 2014р. -703,00 грн., серпень 2014р. - 1443,00 грн. (а.с.13-14,15-16,17-18,19-20,21-22,23-24,25-26,27-28,29-30,31-32,33-34,35-36,37-38,39-40,41-42,43-44,45-46,47-48,49-50,51-52,53-54,55-56,57-58,59-60,61-62,63-64,65-66,67-68,69-70,71-72,73-74,75-76,77-78,161-162).
Сума штрафних санкцій з податку на додану вартість в розмірі 69712,46 грн підтверджується копіями корінців податкових повідомлень-рішень: №0000271502 від 14.05.2012 р. на суму 16608,38 (а.с.79); №0000471502 від 19.06.2012р. на суму 2790,94 грн (а.с.81); №0002291500 від 17.10.2013р. на суму 47139,74 грн (а.с.82); №0003021500 від 02.12.2013р. на суму 2075,80 грн (а.с.85); №0000041500 від 30.01.2014р. на суму 1081,20 грн (а.с.86); №0001461500 від 21.03.2014р. на суму 16,40 грн (а.с.87). Вказані податкові повідомлення-рішення направлялися відповідачу та отримані уповноваженою особою, що підтверджується відмітками на рекомендованих повідомленнях про вручення та безпосередньо на корінцях податкових повідомлень-рішень (а.с.80,81,85,86,87). Дані податкові повідомлення рішення станом на момент розгляду справи узгоджені, частина оскаржувалася в адміністративному порядку шляхом подання скарги до вищестоящого податкового органу, проте залишені в силі відповідно до рішень про результати розгляду скарг №19268/7/10/2215 від 16.07.2012 року (а.с154-155), №2847/7/10-319/128/135 від 04.07.2012 року (а.с.156-157).
Вищевказані податкові повідомлення-рішення винесені на підставі актів перевірок позивача за №361/1520/00951669 від 14.05.2012 року (а.с.125), №312/1500/0951669 від 17.10.2013 року (а.с.128-130), №417/1500/00951669 від 02.12.2013 року (а.с.148-149), №16/1500/00951669 від 30.01.2014 року (а.с.150-151), №265/1500/00951669 від 31.03.2014 року (а.с.152-153).
Також до складу податкового боргу з податку на додану вартість входить пеня в розмірі 191113,52 грн, нарахована згідно ст. 129 Податкового кодексу України.
Податковий борг відповідача з частини чистого прибутку (доходу) господарських організацій, що підлягає сплаті становить 2712,82 грн, зокрема за штрафними санкціями в сумі 2550,80 грн., що підтверджується копією корінця податкового повідомлення-рішення №0001471500 від 21.03.2014р. Податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем відповідно до відмітки на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.87) та не оскаржувалося. Податкове повідомлення-рішення винесене на підставі акту камеральної перевірки №265/1500/00951669 від 31.03.2014 року. Також, на дану суму штрафних санкцій щодо сплати частини чистого прибутку нарахована пеня , згідно ст. 129 Податкового кодексу України, несплачена відповідачем в розмірі 162,02 грн.
З податку на доходи фізичних осіб загальна сума боргу становить 117408,95 грн, зокрема, 78588,05 грн основного платежу та штрафні (фінансові) санкції в сумі 19647,01 грн, що підтверджується копією корінця податкового повідомлення-рішення №0003781700 від 22.11.2013р (а.с.89), яке винесено на підставі акту перевірки №378/2200/00951669 від 11.11.2013 року (а.с.131-147). Податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем у відповідності до відмітки на корінці самого податкового повідомлення-рішення (а.с.89) та не оскаржувалося. Також, на суму заборгованості нарахована пеня в розмірі 19173,89 грн, згідно ст. 129 Податкового кодексу України.
Заборгованість з податку на прибуток становить 3864,65 грн , зокрема, за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 11,80 грн , що підтверджується копією корінця податкового повідомлення-рішення №002301500 від 17.10.2013р. на суму 29,20 грн (а.с.83), винесеного на підставі акту камеральної перевірки №312/1500/00951669 від 17.10.2013 року (а.с.128-130). Сума штрафних (фінансових) санкцій частково погашена за рахунок переплати за попередні періоди, а саме податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем відповідно до відмітки не рекомендованому повідомленні про вручення (а.с.84) та останнім не оскаржувалося. Додатково нарахована пеня в сумі 3852,85 грн , згідно з ст. 129 Податкового кодексу України.
З податку з власників транспортних засобів загальна сума боргу становить 7073,34 грн, в тому числі, сума штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 1 837,94 грн, підтверджується копією корінця податкового повідомлення-рішення №0003501700 від 15.10.2013р (а.с.88), що винесене на підставі акту камеральної перевірки №301/1700/00951669 від 15.10.2013 року (а.с.126-127). Податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем у відповідності до відмітки на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.88). Також, на відповідача накладена пеня в розмірі 5235,40 грн., згідно ст. 129 Податкового кодексу України.
Податковий борг з плати за землю по Галицькій міській раді становить 25725,43 грн, зокрема, сума основного платежу становить 14306,77 грн., що підтверджується копіями податкової декларацій з плати за землю на 2013-2014 роки (задекларовано за вересень-грудень 2013р. 1192,23x3+1192,24=4768,93 грн., за січень-серпень 2014р.(1192,23x8=9537,84 грн.) (а.с.90-91,92,93-94,95), також сума штрафних санкцій в розмірі 11374,66 грн, що підтверджується копією корінців податкових повідомлень-рішень № 0002341500 (на суму 14481,38 грн.) (а.с.83), №0002351500 (на суму 470,55 грн.) (а.с.84) від 17.10.2013 р. Податкові повідомлення рішення винесені на підставі акту перевірки №312/1500/00951669 від 17.10.2013 року (а.с.128-130). Вищевказані податкові повідомлення-рішення отримані відповідачем у відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.84). Також донараховано пеню в сумі 43,61 грн, згідно ст. 129 Податкового кодексу України.
Заборгованість з плати за землю по Дем'янівській сільській раді становить 10595,32 грн, в тому числі сума податкового зобов'язання 8016,17 грн, що підтверджується копіями податкових декларацій з плати за землю на 2013, 2014 роки, задекларовано за вересень-грудень 2013р. (668x3+668,17=2672,17 грн.) (а.с.96-97,98) за січень-серпень 2014р. (668х8=5334,00 грн.) (а.с. 99-100, 101). Також, нараховані штрафні (фінансові) санкції в сумі 2554,77 грн, у відповідності до копій корінців податкових повідомлень-рішень № 0002321500 на суму 66,80 грн (а.с.82), №0002311500 на суму 5292,18 грн (а.с.83) від 17.10.2013р., що винесені на підставі акту перевірки за №312/1500/00951669 від 17.10.2013 року (а.с.128-130). Вищевказані податкові повідомлення-рішення отримані відповідачем у відповідності до відмітки на рекомендованому повідомленні про вручення (а.с.84) та останнім не оскаржувалися. А також нараховано пеню в розмірі 24,38 грн згідно ст. 129 Податкового кодексу України.
Заборгованість з комунального податку за штрафними (фінансовими) санкціями становить 140,24 грн, що підтверджується копією корінця податкового повідомлення-рішення №0002331500 від 17.10.2013р. (а.с.82), яке винесене на підставі акту камеральної перевірки за №361/1520/00951669 від 14 травня 2012 року (а.с.125).
Відповідно до довідки позивача №1922/10/09-03-10/3/442 від 07.11.2014 року, станом на момент розгляду даної адміністративної справи вказані податкові повідомлення-рішення не є оскарженими, а визначені ними грошові зобов'язання вважаються узгодженими (а.с.160).
Судом встановлено, що позивачем надсилалися відповідачу податкові вимоги за №1/19/3124/24 від 1 листопада 2001 року та №2/239/4368/24 від 07 грудня 2001 року, які надіслані відповідачем, що підтверджується відмітками на корінцях вищевказаних податкових вимог (а.с.102,104). Податковий борг, передбачений в цих вимогах нерозривний у часі, а податкові вимоги позивачем не відкликалися (а.с.114).
Положеннями пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України визначено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Аналогічна правова норма щодо порядку направлення вимоги і формування нового податкового боргу відображена у підпункті 6.2.1. пункту 6.2 статті 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", який діяв до 01.01.2011 року.
Суд зазначає, що нормами матеріального права, до і після 2011 року, питання направлення податкової вимоги та, на її підставі, звернення податкового органу до суду про стягнення податкового боргу, врегульовані ідентично. Враховуючи відсутність колізій між такими нормами Законів, та встановлену обставину збільшення податкового боргу, з моменту його виникнення та на момент розгляду даної адміністративної справи, суд вважає підставним звернення позивача до суду, без направлення нової вимоги за правилами Податкового кодексу України.
Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки та збори в порядку та в розмірах встановлених законом. Згідно із статтею 68 Конституції України, кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України.
Пунктом 46.1 статті 46 ПК України встановлено, що податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до пункту 46.2 статті 46 ПК України, платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.
Згідно з пунктом 49.1 статті 49 ПК України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Водночас, пунктом 202.1 статті 202 ПК України визначено, що для податку на додану вартість, звітним (податковим) періодом є один календарний місяць.
Згідно з пунктом 203.1 статті 203 ПК України, податкова декларація з податку на додану вартість подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Відповідно до пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Пунктом 287.3 статті 287 Податкового кодексу України встановлено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 ПК України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Оскільки відповідач не сплачував податкові зобов'язання у встановлений Податковим кодексом України строк, до нього правомірно застосовані штрафні (фінансові) санкції передбачені статтею 126 ПК України.
Відповідно до статті 126 ПК України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу: - при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; - при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Згідно з пунктом 127.1 статті 127 Податкового кодексу України, ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Згідно з пунктом 54.3 статті 54 ПК України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, зокрема, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Відповідно до пункту 58.1. статті 58 ПК України, у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Відповідно до пункту 57.3. статті 57 ПК України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний, зокрема сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до підпункту 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 ПК України, пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки.
Згідно з підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПК України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Згідно із пунктом 87.1. статтею 87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Пунктом 87.2. даної статті Податкового кодексу України передбачено, що джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Згідно з п.95.3. ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Пунктом 95.4 ст.95 Податкового кодексу України встановлено, що орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Оскільки на момент судового розгляду даної справи відповідач не надав суду підтвердження сплати податкового боргу в розмірі 804109,03 грн., вказана сума боргу підлягає стягненню в судовому порядку.
За наведених підстав, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з розрахункових рахунків у банках, що обслуговують Дочірнє підприємство державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" (ідентифікаційний код 00951669) та за рахунок готівки, що належить Дочірньому підприємству державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" (ідентифікаційний код 00951669) в дохід бюджету податковий борг в сумі 804109 (вісімсот чотири тисячі сто дев'ять) гривень 03 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: /підпис/ Тимощук О.Л.
Постанова складена в повному обсязі 17.11.2014 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2014 |
Оприлюднено | 24.11.2014 |
Номер документу | 41436298 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні